młodywro 0 Zgłoś post Napisano Październik 29, 2007 Witam, Pewnie już nie raz ktoś zgłaszał podobny problem. Jeżeli można to proszę o pomoc - ADMIN twierdzi, że zrobił już wszystko co się da. Problem: Notorycznie nie dochodzi poczta na Onet.pl i Interia.pl (z tym , że na Interia od niedawna). Zazwyczaj nie przychodzą żadne zwrotki o niedostarczeniu lub przychodzą w takiej formie: This message was created automatically by mail delivery software. A message that you sent has not yet been delivered to one or more of its recipients after more than 72 hours on the queue on nazwa serwera The message identifier is: 1Il4Bc-0001sb-Ub The subject of the message is: - temat maila FINALTECH The date of the message is: Thu, 25 Oct 2007 16:59:56 +0200 The address to which the message has not yet been delivered is: ............@onet.pl Delay reason: SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<.............@onet.pl>: host poczta.onet.pl [213.180.130.206]: 450 4.7.1 W chwili obecnej nie mozesz wyslac listu do: <...........@onet.pl>, sprobuj za chwile [8400.-1] / At the moment you cannot send a message to <...........@onet.pl>, try again later [8400.-1] 2. The message identifier is: 1Ikypq-0008Is-6B The subject of the message is: TEMAT MAILA The date of the message is: Thu, 25 Oct 2007 11:17:03 +0200 The address to which the message has not yet been delivered is: .........@digitmedia.pl Delay reason: SMTP error from remote mail server after pipelined DATA: host digitmedia.pl [195.149.225.60]: 451 GL - temporary problem. Please try again later. 3. The message identifier is: 1IlLjl-0007ke-Ei The subject of the message is: TEMAT MAILA The date of the message is: Fri, 26 Oct 2007 11:44:29 +0200 The address to which the message has not yet been delivered is: .............@onet.pl Delay reason: SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<.............@onet.pl>: host poczta.onet.pl [213.180.130.206]: 450 4.7.1 W chwili obecnej nie mozesz wyslac listu do: <.........@onet.pl>, sprobuj za chwile [8400.-1] / At the moment you cannot send a message to <..........@onet.pl>, try again later [8400.-1] 4. A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed: .........@op.pl SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<...........@op.pl>: host mx.poczta.onet.pl [213.180.130.86]: 450 4.7.1 W chwili obecnej nie mozesz wyslac listu do: <...........@op.pl>, sprobuj za chwile [0400.-1] / At the moment you cannot sen a message to <..........@op.pl>, try again later [0400.-1]: retry timeout exceeded 5. A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed: .........@poczta.onet.pl SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<...........@poczta.onet.pl>: host mx.poczta.onet.pl [213.180.130.86]: 450 4.7.1 W chwili obecnej nie mozesz wyslac listu do: <..........@poczta.onet.pl>, sprobuj za chwile [0400.-1] / At the moment you cannot sen a message to <.........@poczta.onet.pl>, try again later [0400.-1]: retry timeout exceeded 6. A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed: ............@poczta.onet.pl SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<..........@poczta.onet.pl>: host mx.poczta.onet.pl [213.180.130.86]: 450 4.7.1 W chwili obecnej nie mozesz wyslac listu do: <..........@poczta.onet.pl>, sprobuj za chwile [0400.-1] / At the moment you cannot sen a message to <..........@poczta.onet.pl>, try again later [0400.-1]: retry timeout exceeded 7. .........@autograf.pl SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<..........@autograf.pl>: host mx.poczta.onet.pl [213.180.130.86]: 450 4.7.1 W chwili obecnej nie mozesz wyslac listu do: <.........@autograf.pl>, sprobuj za chwile [0400.-1] / At the moment you cannot sen a message to <...........@autograf.pl>, try again later [0400.-1]: retry timeout exceeded Czy da się coś z tym zrobić? Prosze o rady. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Październik 29, 2007 Czy da się coś z tym zrobić? Prosze o rady. Nie wysyłać tyle maili do Onetu , lub też poprosić ich o zwiększenie limitu przychodzących maili z Twojego hosta. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
p 3 Zgłoś post Napisano Październik 29, 2007 Wyglada mi na to, ze Twoj dostawca ma zle skonfigurowane czasy prob ponownego wyslania maila... Ale oczywiscie bez logow z MTA moge sobie tylko gdybac Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
młodywro 0 Zgłoś post Napisano Październik 30, 2007 Wyglada mi na to, ze Twoj dostawca ma zle skonfigurowane czasy prob ponownego wyslania maila... Ale oczywiscie bez logow z MTA moge sobie tylko gdybac Dzięki za chęć pomocy, ale z tego co wiem to logów się nie udostepnia bo zawierają dużo innych informacji niż te o które chodzi. Może ma ktoś inne pomysły na ten poroblem? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
p 3 Zgłoś post Napisano Październik 30, 2007 Dzięki za chęć pomocy, ale z tego co wiem to logów się nie udostepnia bo zawierają dużo innych informacji niż te o które chodzi.Może ma ktoś inne pomysły na ten poroblem? Mam wrazenie, ze zle zinterpretowales moja poprzednia wypowiedz... Pomysl na rozwiazanie problemu znajduje w jej pierwszej czesci Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
młodywro 0 Zgłoś post Napisano Październik 30, 2007 Mam wrazenie, ze zle zinterpretowales moja poprzednia wypowiedz... Pomysl na rozwiazanie problemu znajduje w jej pierwszej czesci Z tego co wiem, to próbował już różnych ustawień, które nawet są tu dostępne na forum. Niestety bez powodzenia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
become 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 7, 2007 mam dokladnie ten sam problem. przy standardowej instalacji cPanela nie dziala wysylanie maili na servery onetu.pl chodzi dokładnie o greylisting Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Prohost 345 Zgłoś post Napisano Grudzień 7, 2007 queue na co 15 minut ustaw, retry w configu też co 15 min (nie przez whm). Do tego exim ma opcję do wysyłania nowych maili nawet jeśli host miał błąd wcześniej (nie pamiętam nazwy). Do tego oczyść bazę hints. A i jak masz load większy niż 3 na maszynie to też w configu exima musisz ustawić wiekszy load bo nie będzie wysyłał maili. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach