Tomi 0 Zgłoś post Napisano Październik 28, 2007 domena .co.uk zostala zarejestrowana poltora roku temu jest oplacona i dziala jest zarejestrowana w http://www.virtualnames.co.uk/ Jednak postanowilem pomoc koledze, zmienic serwery DNS i przenieść maly firmowy serwis na serwer Activ w Netarcie. Zmianilem DNS w panelu administracyjnym VirtualNames i dodalem domenę do serwera NetArtu i niestaty serwisu od kilku dni nie ma w sieci. Whois pokazuje zmienione wskazania DNS ale nic sie pod ta domena nie wyswietla, tak jakby jej nie było. I teraz pytanie: Czy domeny co.uk obowiazuje jakas specjalna procedura przy zmianie dnsow? Mi domena zgasla praktycznie kilka sekund po zmianie ustawien DNS w ichnym panelu administracyjnym. Cos jakby wymagali potwierdzenia tej operacji czy cos. Ale potwierdzenie nie przyszlo przynajmniej na podany tam @. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Info-Cal 0 Zgłoś post Napisano Październik 28, 2007 Czasami mimo zmienionych DNS jest problem po stronie hostingu - należy wtedy najlepiej napisać do NetArt (w tym wypadku), aby oni sprawdzili to, skoro DNS są prawidłowo ustawione. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
p 3 Zgłoś post Napisano Październik 28, 2007 Jak wiesz wrozek na tym forum nie ma Jakbys podal jaka to domena to mozna by probowac zdiagnozowac blad... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomi 0 Zgłoś post Napisano Październik 28, 2007 Jaka to domena nie ma znaczenia. W http://webwhois.nic.uk/ widzę ze DNSy sa ustawione na Netart ale serwis nie działa. Zastanawiam sie czy w Domenach co.uk poprostu nie wymagają jakiegoś potwierdzenia zmiany DNS linkiem czy czymś takim. Narazie skontaktuje sie z Netartem Ten ich konsultant online to raczej w weekendy śpi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ryzy 0 Zgłoś post Napisano Październik 28, 2007 Raczej skontaktuj sie ze swoim rejestratorem... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PeterSim 0 Zgłoś post Napisano Październik 28, 2007 A czy przypadkiem w netarcie nie podpinasz domen dodając w panelu i pisząc do admina ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomi 0 Zgłoś post Napisano Październik 28, 2007 A czy przypadkiem w netarcie nie podpinasz domen dodając w panelu i pisząc do admina ? Nie było nigdy takiej potrzeby. Raczej skontaktuj sie ze swoim rejestratorem... Jeśli sprawa sie nie wyjaśni w ciągu następnych dni to będę musiał napisać tyle ze nie jestem właścicielem domeny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Październik 28, 2007 Tomi .. no jak nie trzeba pisać mejla, ja zawsze piszę, bo inaczej nie działa.. heh? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PeterSim 0 Zgłoś post Napisano Październik 28, 2007 W pomocy pisze tak: Jeśli natomiast domena zarejestrowana jest poza nazwa.pl, do zapewnienia prawidłowego działania należy: * dopisać domenę do serwerów DNS NetArt, ze wskazaniem na serwer (wysyłając zgłoszenie na adres admin@nazwa.pl), * u obecnego rejestratora zmienić delegację domeny na serwery DNS NetArt: ns1.netart.pl, ns2.netart.pl, ns3.netart.pl. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomi 0 Zgłoś post Napisano Październik 28, 2007 Napisałem maila, zobaczymy. Musze przyznać ze działanie/konfiguracja DNS w Sisco-Blink.pl jest o niebo lepsze EDIT:: Wszystko działa ale trzeba było faktycznie napisać do admina bo oni to ręcznie do DNSów dodają. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DomainInvestor 0 Zgłoś post Napisano Listopad 14, 2007 Jaka to domena nie ma znaczenia. Owszem ma to znaczenie. Osoba, która zapytała o nazwę domeny skorzystałaby ze skryptu, który "diagnozuje" problem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach