kafi 2425 Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2011 Poza tym nie mogę znaleźć na stronie webh linku do BOK, nie ma go tam czy jestem ślepy? Najwidoczniej to drugie... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9225bac90b344dfd.html Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sensej 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2011 Nie, nie... szukam jak wejść do BOK - taki system z ticketami, gdzie się coś zgłasza a oni odpowiadają ;> Tego maila, którego odnalazłeś też widziałem ale to nie to. Tak czy inaczej dzięki za wykazane zainteresowanie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2011 http://www.moje.webh.pl/supporttickets.php Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2011 W jaki sposób logujesz się na pocztę? Pozdrawiam Edit: System ticketów działa pod adresem poczta@webh.pl wystarczy wysłać normalnego e-maila żeby system zarejestrował zgłoszenie. Tylko w ten sposób udzielamy pomocy technicznej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sensej 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2011 Dzięki za odpowiedzi. Loguję się przez WWW za pomocą Roundcube. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2011 W razie problemów z logowaniem do różnych usług polecam: http://moje.webh.pl/_sprawdz/ Dzięki temu sprawdzicie aktualne adresy do poczty/DA oraz czy wasze konto zostało już zmigrowane do nowej platformy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
aladin07 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 5, 2011 Panie Kamilu ostatnio jestem bardzo zawiedziony poziomem obsługi klienta niestety posiadam w webh vps'a od półtora roku, a od ponad roku proszę bezskutecznie o przywrócenie mi dostępu do panelu użytkownika wraz z nadaniem nowego username i hasła chce mieć możliwość robienia kopii zapasowych i innych przywileji vps'a przed świętami nawet udało mi się z kimś porozmawiać via gg człowiek oznajmił bym to zgłosił na maila vps@webh.pl zrobiłem to od tamtego czasu kilkunastukrotnie - ale echo pozostało to bez odpowiedzi raz chciałem przywrócić coś z kopii zapasowej, ale nie zdążyłem się do nikogo ani dodzwonić ani drogą mailową czy gg skontaktować - nikt nie odpowiedział i cztery dni mojej roboty poszło sobie do lasu a wystarczyło, żeby pod podanym numerem telefonu ktoś się odezwał na stary nr też dzwoniłem i też bez odpowiedzi, na sms'a też nikt nie odpowiedział przecież jak mi z jakiegoś powodu serwer padnie to jak mam prosić o jego podniesienie skoro żadna droga komunikacji nie jest tolerowana? i kolejna sprawa - jak to jest, że firma nie wystawia z automatu faktury za usługi ?? moje prośby też czasami jak kulą w płot a jak już ktoś wyśle mi mailem fakturę to też o dupę potłuc bo to do tej pory nie było zgodne z przepisami więc w sumie płacę, ale otrzymać dowodu wpłaty zgodnego z naszymi przepisami otrzymać nie mogę przecież taka sprawa to tylko do urzędu skarbowego z donosem jestem od tego daleki ale skoro płacę to mam otrzymać fakturę w ciągu kilku dni, a nie tak jak teraz że nie otrzymałem faktury za płatność we wrześniu to jest NIEDOPUSZCZALNE ! ! ! i w zasadzie gdyby nie to, że póki co serwer działa w miarę stabilnie to by mnie tu już nie było czekam na pomoc i wyjaśnienie tych tematów Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marek_marecki 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 14, 2011 Ciekawe działa ta firma, z fakturą też miałem wielki problem, dopiero po napisaniu na tym forum i odczekaniu swojego faktura się pojawiła. Natomiast serwer www nie chodzi (na moim koncie) podczas gdy ftp i mail śmigają aż miło - ticket otwarty od 4 stycznia, reakcji brak... Swoją drogą to jedyna firma która jak ma problemy z bazą danych nie informuje o tym, trzeba szukać co sie dzieje po forach internetowych... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Styczeń 14, 2011 (edytowany) Witaj, nasza firma nie gwarantuje, że twoje konto będzie utrzymywane cały czas na tym samym adresie IP. Nie skorzystaliście z naszych dnsów więc pretensje możecie mieć do siebie... Zgodnie z wiadomością rozsyłaną userom po rejestracji usługi domenę należy wydelegować na adresy DNS: ns1.webh.pl ns2.webh.pl Edit: Proszę o numer ticketu bo takowego nie widzę :-) oczywiście na pw. Skontaktowałbym się z Państwem telefonicznie, lecz numer telefonu który Państwo podali jest nieprawidłowy. Edytowano Styczeń 14, 2011 przez webh.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marek_marecki 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 14, 2011 Numer ticketu na PW. nsy podaliśmy do zarządcy domeny (Urząd Miejski, a dalej z tego co mi wiadomo w jego imieniu - pewna firma) niewiele możemy poradzić, że wpisują, tak a nie inaczej. Co ciekawe parę instytucji posiada strony w tej domenie, i wszystkim wpisy robione są tak samo niestety... w dwóch przypadkach (gdyż obsługuję parę instytucji), gdy zmieniał się adres IP raz hostingodawca poinformował z dwutygodniowym wyprzedzeniem o tym, że nastąpi zmiana, przypominając jeszcze 24h przed. Więc był czas wysłać informację do UM. W drugim przypadku (inny hostingodawca) - po zmianie automatycznie wysłał wiadomość z informacją, wystarczył forward maila do UM. by wszystko odbyło się w miarę bezboleśnie. Tylko w przypadku webh.pl reakcja następuje niestety tylko po opisaniu przypadku na forum.. Tak pozostaje tylko domyślać się co się dzieje PS. Jeżeli został podany telefon klubowy, to w przypadku obecnej przerwy w rozgrywkach może nikogo nie być w klubie przed południem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Styczeń 14, 2011 (edytowany) Informacja o zmianie adresu IP wysyłana jest tylko do osób którzy posiadają taki adres wykupiony na własność: VPS-y Serwery dedykowane Dedykowane adresy do kont www Informacja na temat problemów z bazami danych była wysyłana do klientów. Edytowano Styczeń 14, 2011 przez webh.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marek_marecki 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 14, 2011 Aż sprawdziłem pocztę.. i dalej pozostanę przy twierdzeniu, że o tym co się dzieję dowiedziałem się z forum Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piotr GRD 608 Zgłoś post Napisano Styczeń 14, 2011 (...) Nie skorzystaliście z naszych dnsów więc pretensje możecie mieć do siebie... (...) Nie jestem klientem webh.pl, nie jestem osobiście zaangażowany, ale uważam, że informacja o zmianie adresu IP serwera POWINNA być wysłana do wszystkich klientów. Sam - obojętnie z jakiego hostingu korzystam - NIGDY nie używam serwerów nazw tego wybranego hostingu i znam wiele osób, które z różnych względów postępują podobnie. Wybieram zawsze dywersyfikację usługodawców - kto inny obsługuje dla mnie DNS, kto inny konta webhostingowe. I na słowa "nie używacie naszych DNSów, więc pretensje miejcie do siebie" odpowiedziałbym swojemu usługodawcy hostingowemu - "jesteś niepoważny, szanowny Panie administratorze, minus dla Waszych usług". Nawet jakiś "news" na stronie głównej (albo na takiej, gdzie klienci są do czytania ważnych newsów przyzwyczajeni)), aby klient - widząc że coś jest nie tak i jego strona nie działa - mógł łatwo zauważyć przyczynę, byłby już jakimś małym dobrym krokiem. Takie moje skromne zdanie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
micmar 10 Zgłoś post Napisano Luty 4, 2011 Dobre dopuki nic się nie psuje, 2-3 miesiące temu było sporo problemów niestety. Teraz trochę się uspokoiło, do następnego razu pewnie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Float 0 Zgłoś post Napisano Luty 7, 2011 Jak się sprawują u nich serwery VPS? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Morfeusz_2005 0 Zgłoś post Napisano Luty 8, 2011 Ogólnie wszystko było by u mnie ok gdyby nie częste: Internal Server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request Wynikłe z: [Tue Feb 08 13:05:17 2011] [error] [client 77.114.251.11] FastCGI: comm with (dynamic) server "/opt/php/wrapper/php52.fcgi" aborted: (first read) idle timeout (24 sec) [Tue Feb 08 13:05:17 2011] [error] [client 77.114.251.11] FastCGI: incomplete headers (0 bytes) received from server "/opt/php/wrapper/php52.fcgi" I to na kawałeczku strony, gdzie jest jeden prosty IF w PHP... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Luty 8, 2011 Na całym swoim koncie masz tylko jeden plik php z owym ifem? Może jakieś inne sajty ci wyczerpują wszystkie sloty fcgi? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marcin K 6 Zgłoś post Napisano Marzec 9, 2011 (edytowany) Jak się sprawują u nich serwery VPS? Mam wykupione w webh usługę "VPS Medium", od czasu wykupienia(4 m-c temu) zaliczony tylko jeden pad na kilka minut, uptime oraz współczynnik ceny/jakości przyzwoity. Edytowano Marzec 9, 2011 przez Marcin K (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ddd 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 24, 2011 (edytowany) Coraz częściej zdarza się poniższy błąd na wszystkich moich stronach: Internal Server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request [Fri Jun 24 10:48:51 2011] [error] [client 83.26.211.*] FastCGI: comm with (dynamic) server "/opt/php/wrapper/php52.fcgi" aborted: (first read) idle timeout (24 sec) [Fri Jun 24 10:48:51 2011] [error] [client 83.26.211.*] FastCGI: incomplete headers (0 bytes) received from server "/opt/php/wrapper/php52.fcgi" [Fri Jun 24 10:50:43 2011] [error] [client 83.26.211.*] FastCGI: comm with (dynamic) server "/opt/php/wrapper/php52.fcgi" aborted: (first read) idle timeout (24 sec) [Fri Jun 24 10:50:43 2011] [error] [client 83.26.211.*] FastCGI: incomplete headers (0 bytes) received from server "/opt/php/wrapper/php52.fcgi" Dzisiaj od rana nie działa w ogóle, nawet zwykła strona w php, problem zgłosiłem i cisza. Poprzednio tłumaczono mi, że to wina skryptu, teraz dziwnym trafem to samo jest na dwóch moich stronach z zupełnie różnymi skryptami. Zaczynam tracić cierpliwość. Szkoda, bo jak działa, to działa szybko i już myślałem, że to będzie pierwszy rok bez zmiany hostingu. Edytowano Czerwiec 24, 2011 przez ddd (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Morfeusz_2005 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 24, 2011 Ten sam problem. Zła konfiguracja, za mały czas na odczyt skryptu przez serwer. U mnie to samo. Wakacje się zaczynają i więcej osób wchodzi na różnego rodzaju strony postawione na webh.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Czerwiec 28, 2011 (edytowany) Witajcie, problemy o których mówicie zazwyczaj wynikają z winy skryptów. Wystarczy, że jakiś jeden skrypt na koncie będzie działał w sposób nieprawidłowy, a wasze całe konto może mieć problemy z działaniem. W przypadku użytkownika ddd problem na chwile obecną został rozwiązany. Jeżeli również macie tego typu problemy zapraszam do otwierania ticketów. Pozdrawiam Edytowano Czerwiec 28, 2011 przez webh.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Morfeusz_2005 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 28, 2011 Problem w tym, że jak coś nie działa (pokazuje się ten błąd) u jednego klienta na danym serwerze (s1, s1,s3) to u reszty jest to samo, więc nijak ma się to do pojedynczych kont. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pantheon 9 Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2011 Nie miałem możliwości współpracy z Webh ponieważ dopisek "Zakaz stawiania serwerów Gier" lub za dopłatą mnie odstraszał - ceny Ok jak na polskie realia. Może jeśli się to zmieni coś powspółpracujemy... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2011 Morfeusz_2005 to co piszesz nie jest zbytnio możliwe. Jeżeli jednak występuje taka sytuacja to wystarczy podać adresy 2 różnych stron u nas i my to sprawdzimy. Jak sobie życzysz to jest możliwość przeniesienia Cię na inną maszynę... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Morfeusz_2005 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2011 Po prostu tak jak pisałem,użytkownik ddd miał ten sam problem w tym samym czasie. Narazie jednak jestem zadowolony z usług i pewnie nadal będę z nich krzystał ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach