Skocz do zawartości
nvu

[opinie] Webh.pl

Polecane posty

Nie, nie... szukam jak wejść do BOK - taki system z ticketami, gdzie się coś zgłasza a oni odpowiadają ;> Tego maila, którego odnalazłeś też widziałem ale to nie to. Tak czy inaczej dzięki za wykazane zainteresowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposób logujesz się na pocztę?

 

 

Pozdrawiam

 

Edit:

 

System ticketów działa pod adresem poczta@webh.pl wystarczy wysłać normalnego e-maila żeby system zarejestrował zgłoszenie. Tylko w ten sposób udzielamy pomocy technicznej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panie Kamilu

 

ostatnio jestem bardzo zawiedziony poziomem obsługi klienta niestety ;)

 

posiadam w webh vps'a od półtora roku, a od ponad roku proszę

bezskutecznie o przywrócenie mi dostępu do panelu użytkownika

wraz z nadaniem nowego username i hasła

chce mieć możliwość robienia kopii zapasowych i innych przywileji

vps'a

 

przed świętami nawet udało mi się z kimś porozmawiać via gg

człowiek oznajmił bym to zgłosił na maila vps@webh.pl

zrobiłem to od tamtego czasu kilkunastukrotnie - ale echo

pozostało to bez odpowiedzi

 

raz chciałem przywrócić coś z kopii zapasowej, ale nie zdążyłem się

do nikogo ani dodzwonić ani drogą mailową czy gg skontaktować - nikt

nie odpowiedział i cztery dni mojej roboty poszło sobie do lasu

a wystarczyło, żeby pod podanym numerem telefonu ktoś się odezwał

na stary nr też dzwoniłem i też bez odpowiedzi, na sms'a też nikt

nie odpowiedział

 

przecież jak mi z jakiegoś powodu serwer padnie to jak mam prosić o

jego podniesienie skoro żadna droga komunikacji nie jest tolerowana?

 

 

i kolejna sprawa - jak to jest, że firma nie wystawia z automatu faktury

za usługi ?? moje prośby też czasami jak kulą w płot

a jak już ktoś wyśle mi mailem fakturę to też o dupę potłuc bo to do tej

pory nie było zgodne z przepisami więc w sumie płacę, ale otrzymać

dowodu wpłaty zgodnego z naszymi przepisami otrzymać nie mogę

przecież taka sprawa to tylko do urzędu skarbowego z donosem

jestem od tego daleki ale skoro płacę to mam otrzymać fakturę w ciągu kilku

dni, a nie tak jak teraz że nie otrzymałem faktury za płatność we wrześniu

to jest NIEDOPUSZCZALNE ! ! !

 

i w zasadzie gdyby nie to, że póki co serwer działa w miarę stabilnie to by

mnie tu już nie było

czekam na pomoc i wyjaśnienie tych tematów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe działa ta firma, z fakturą też miałem wielki problem, dopiero po napisaniu na tym forum i odczekaniu swojego faktura się pojawiła.

 

Natomiast serwer www nie chodzi (na moim koncie) podczas gdy ftp i mail śmigają aż miło - ticket otwarty od 4 stycznia, reakcji brak...

 

Swoją drogą to jedyna firma która jak ma problemy z bazą danych nie informuje o tym, trzeba szukać co sie dzieje po forach internetowych...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

 

 

nasza firma nie gwarantuje, że twoje konto będzie utrzymywane cały czas na tym samym adresie IP. Nie skorzystaliście z naszych dnsów więc pretensje możecie mieć do siebie...

 

Zgodnie z wiadomością rozsyłaną userom po rejestracji usługi domenę należy wydelegować na adresy DNS:

ns1.webh.pl

ns2.webh.pl

 

Edit:

 

Proszę o numer ticketu bo takowego nie widzę :-) oczywiście na pw. Skontaktowałbym się z Państwem telefonicznie, lecz numer telefonu który Państwo podali jest nieprawidłowy.

Edytowano przez webh.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Numer ticketu na PW.

 

nsy podaliśmy do zarządcy domeny (Urząd Miejski, a dalej z tego co mi wiadomo w jego imieniu - pewna firma) niewiele możemy poradzić, że wpisują, tak a nie inaczej. Co ciekawe parę instytucji posiada strony w tej domenie, i wszystkim wpisy robione są tak samo niestety...

 

w dwóch przypadkach (gdyż obsługuję parę instytucji), gdy zmieniał się adres IP raz hostingodawca poinformował z dwutygodniowym wyprzedzeniem o tym, że nastąpi zmiana, przypominając jeszcze 24h przed. Więc był czas wysłać informację do UM.

 

W drugim przypadku (inny hostingodawca) - po zmianie automatycznie wysłał wiadomość z informacją, wystarczył forward maila do UM. by wszystko odbyło się w miarę bezboleśnie.

 

Tylko w przypadku webh.pl reakcja następuje niestety tylko po opisaniu przypadku na forum.. Tak pozostaje tylko domyślać się co się dzieje

 

PS. Jeżeli został podany telefon klubowy, to w przypadku obecnej przerwy w rozgrywkach może nikogo nie być w klubie przed południem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Informacja o zmianie adresu IP wysyłana jest tylko do osób którzy posiadają taki adres wykupiony na własność:

 

VPS-y

Serwery dedykowane

Dedykowane adresy do kont www

 

Informacja na temat problemów z bazami danych była wysyłana do klientów.

Edytowano przez webh.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

(...) Nie skorzystaliście z naszych dnsów więc pretensje możecie mieć do siebie... (...)

 

Nie jestem klientem webh.pl, nie jestem osobiście zaangażowany, ale uważam, że informacja o zmianie adresu IP serwera POWINNA być wysłana do wszystkich klientów.

 

Sam - obojętnie z jakiego hostingu korzystam - NIGDY nie używam serwerów nazw tego wybranego hostingu i znam wiele osób, które z różnych względów postępują podobnie. Wybieram zawsze dywersyfikację usługodawców - kto inny obsługuje dla mnie DNS, kto inny konta webhostingowe. I na słowa "nie używacie naszych DNSów, więc pretensje miejcie do siebie" odpowiedziałbym swojemu usługodawcy hostingowemu - "jesteś niepoważny, szanowny Panie administratorze, minus dla Waszych usług".

 

Nawet jakiś "news" na stronie głównej (albo na takiej, gdzie klienci są do czytania ważnych newsów przyzwyczajeni)), aby klient - widząc że coś jest nie tak i jego strona nie działa - mógł łatwo zauważyć przyczynę, byłby już jakimś małym dobrym krokiem.

 

Takie moje skromne zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobre dopuki nic się nie psuje, 2-3 miesiące temu było sporo problemów niestety. Teraz trochę się uspokoiło, do następnego razu pewnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie wszystko było by u mnie ok gdyby nie częste:

 

Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request

 

Wynikłe z:

 

[Tue Feb 08 13:05:17 2011] [error] [client 77.114.251.11] FastCGI: comm with (dynamic) server "/opt/php/wrapper/php52.fcgi" aborted: (first read) idle timeout (24 sec)
[Tue Feb 08 13:05:17 2011] [error] [client 77.114.251.11] FastCGI: incomplete headers (0 bytes) received from server "/opt/php/wrapper/php52.fcgi"

 

 

 

 

I to na kawałeczku strony, gdzie jest jeden prosty IF w PHP...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na całym swoim koncie masz tylko jeden plik php z owym ifem?

Może jakieś inne sajty ci wyczerpują wszystkie sloty fcgi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak się sprawują u nich serwery VPS?

Mam wykupione w webh usługę "VPS Medium", od czasu wykupienia(4 m-c temu) zaliczony tylko jeden pad na kilka minut, uptime oraz współczynnik ceny/jakości przyzwoity.

Edytowano przez Marcin K (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Coraz częściej zdarza się poniższy błąd na wszystkich moich stronach:

 

 

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request

 

[Fri Jun 24 10:48:51 2011] [error] [client 83.26.211.*] FastCGI: comm with (dynamic) server "/opt/php/wrapper/php52.fcgi" aborted: (first read) idle timeout (24 sec)

[Fri Jun 24 10:48:51 2011] [error] [client 83.26.211.*] FastCGI: incomplete headers (0 bytes) received from server "/opt/php/wrapper/php52.fcgi"

[Fri Jun 24 10:50:43 2011] [error] [client 83.26.211.*] FastCGI: comm with (dynamic) server "/opt/php/wrapper/php52.fcgi" aborted: (first read) idle timeout (24 sec)

[Fri Jun 24 10:50:43 2011] [error] [client 83.26.211.*] FastCGI: incomplete headers (0 bytes) received from server "/opt/php/wrapper/php52.fcgi"

 

 

Dzisiaj od rana nie działa w ogóle, nawet zwykła strona w php, problem zgłosiłem i cisza.

Poprzednio tłumaczono mi, że to wina skryptu, teraz dziwnym trafem to samo jest na dwóch moich stronach z zupełnie różnymi skryptami.

Zaczynam tracić cierpliwość. Szkoda, bo jak działa, to działa szybko i już myślałem, że to będzie pierwszy rok bez zmiany hostingu.

Edytowano przez ddd (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten sam problem. Zła konfiguracja, za mały czas na odczyt skryptu przez serwer. U mnie to samo. Wakacje się zaczynają i więcej osób wchodzi na różnego rodzaju strony postawione na webh.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

problemy o których mówicie zazwyczaj wynikają z winy skryptów. Wystarczy, że jakiś jeden skrypt na koncie będzie działał w sposób nieprawidłowy, a wasze całe konto może mieć problemy z działaniem. W przypadku użytkownika ddd problem na chwile obecną został rozwiązany. Jeżeli również macie tego typu problemy zapraszam do otwierania ticketów.

 

Pozdrawiam

Edytowano przez webh.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że jak coś nie działa (pokazuje się ten błąd) u jednego klienta na danym serwerze (s1, s1,s3) to u reszty jest to samo, więc nijak ma się to do pojedynczych kont.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem możliwości współpracy z Webh ponieważ dopisek "Zakaz stawiania serwerów Gier" lub za dopłatą mnie odstraszał - ceny Ok jak na polskie realia.

 

Może jeśli się to zmieni coś powspółpracujemy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Morfeusz_2005 to co piszesz nie jest zbytnio możliwe. Jeżeli jednak występuje taka sytuacja to wystarczy podać adresy 2 różnych stron u nas i my to sprawdzimy. Jak sobie życzysz to jest możliwość przeniesienia Cię na inną maszynę... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po prostu tak jak pisałem,użytkownik ddd miał ten sam problem w tym samym czasie. Narazie jednak jestem zadowolony z usług i pewnie nadal będę z nich krzystał ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×