webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2010 Faktury z systemu bilingowego nie są ważne, natomiast jest tam istotna informacja na temat tego, że prawidłowe faktury wystawiane są po kontakcie via faktury@webh.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marek_marecki 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2010 Faktury z systemu bilingowego nie są ważne, natomiast jest tam istotna informacja na temat tego, że prawidłowe faktury wystawiane są po kontakcie via faktury@webh.pl Dobrze, skoro nie mogę uzyskać odpowiedzi przez bok/faktury, więc może tutaj sie dowiem kiedy zostanie wystawiona faktura? Maile dot. tego przypadku zostały wysłane na w/w adres email: 14 czerwca, 21 czerwca, 30 czerwca, 8 lipca 2010 roku. Faktura do tej pory nie została wystawiona, natomiast konto zostało zablokowane. Czym jest spowodowany tak długi proces wystawiania faktury? Przed chwilą dostałem informacje z faktury@webh.pl iż faktura, w formie elektronicznej zostanie przesłana w ciągu 24h. Konto zostało odblokowane. Pozostaje mi trzymać kciuki, że otrzymamy w końcu fakturę. Szkoda, że po raz kolejny Obsługa Klienta działa dopiero po interwencji na forum. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marek_marecki 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 15, 2010 Udało się - 12.07.2010 po godzinie 20.00 otrzymaliśmy w końcu fakturę w formie elektronicznej, którą mogliśmy przekazać księgowej Więc sprawa ostatecznie załatwiona pozytywnie.... po miesiącu i dwóch blokadach konta z powodu opieszałości BOK/działu faktur webh.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
darex 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 31, 2010 Webh.pl ma wiele plusów ... mnóstwo. Tylko rzeczywiście jest jeden także duży ... minus - kontakt ! EDIT: mówię tak ogólnie ... ok.2 miesiące temu nie doszły 2 wiadomości. Ale z problemem sobie poradziłem .. nawet z mojej winy to było Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Londin 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2010 mam pytanie odnośnie łącza na webh.pl nigdzie nie jest napisane jakie jest łącze np serwera medium. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maniks 39 Zgłoś post Napisano Wrzesień 20, 2010 mam pytanie odnośnie łącza na webh.pl nigdzie nie jest napisane jakie jest łącze np serwera medium. Jak ja indywidulanie dogadywałem się z frimą to o ile dobrze pamiętam było to 100 mb/s, ale głowy nie daję bo nie pamiętam. W każdym razie na serwerze s4 jest bardzo dobre łącze, nigdy nie narzekałem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Negatyf 0 Zgłoś post Napisano Październik 14, 2010 Mam pytanie, czy ktoś trzyma swoje forum na VPS z webh.pl? - jeśli tak, to proszę o PW z adresem Do tych VPSów jest oczywiście port 10mbit? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Morfeusz_2005 0 Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2010 Wszystko było by ok, gdyby nie blokada emaili z o2 i częstego błędu 500 który często się powtarza i to na nowo zainstalowanym CMS'ie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2010 Problem z o2 nie leży po naszej stronie. Nie możemy brać odpowiedzialności za o2 ;-). Odnośnie błędów to zapraszam do kontaktu :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Morfeusz_2005 0 Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2010 Problem w tym, że aby wysłać wiadomość do BOK, musiałbym wysłać maila, a pocztę mam niestety w o2. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2010 To napisz do postmasterów o2.pl, co by zajęli się zdjęciem swoich klas adresowych z uceprotecta Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2010 Problem w tym, że aby wysłać wiadomość do BOK, musiałbym wysłać maila, a pocztę mam niestety w o2. Założę się że Webh ma system ticketów Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2010 Problem w tym, że aby wysłać wiadomość do BOK, musiałbym wysłać maila, a pocztę mam niestety w o2. Wyślij smsa na komórkę lub zadzwoń: Tel: 792 838 869 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2010 http://moje.webh.pl/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zvirus 0 Zgłoś post Napisano Listopad 19, 2010 Witam, W związku, że BOK na webh.pl już od kilku tygodni nie odpowiada na emaile skorzystam z tego wątku. Do Kamila z webh.pl 1. Dlaczego BOK nie odpowiada na emaile? 2. Dlaczego serwer za który płacę czasami nie działa godzinę lub dłużej? 3. Ostatnio jest co raz gorzej jeśli chodzi o wydajność serwera, dlaczego? Klienci zgłaszają mi "krzaki" podczas używania tego serwisu: http://beeshrimp.co.uk Zeby była jasność, do niedawna wszystko było ok. Nic nie zmieniałem w kodzie i już nie jest ok. Pozdrawiam, Tomasz konto zviruss na webh.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Listopad 19, 2010 Nikt tak nie postąpi już ja za to ręczę. Każdy ma prawo do własnej opinii. Problem związany z kontaktem i ogólnie działaniem serwera został raczej wyjaśniony :-) Pozdrawiam i pamiętajcie nie bójcie się wyrażać swojej opinii :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zvirus 0 Zgłoś post Napisano Listopad 19, 2010 Witam, Potwierdzam. Po naradzie i testach ustaliliśmy, że problem tkwi u mojego dostawcy internetu (O2 UK) Pingi osiągały 15000ms tylko na serwerach O2. Strona działa perfekt przy innych ISP. Dzięki za pomoc! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zvirus 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 27, 2010 Witam, Spoko. Najpierw zima "zamroziła" skutecznie mój "business" a teraz mój provider.... Oto co "wyskakuje" w przeglądarce po wejściu do mojego sklepu: ===================================================== Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'user_test'@'localhost' (using password: [yes] ) in /home/user/domains/beeshrimp.co.uk/public_html/includes/functions/database.php on line 19 Unable to connect to database server! ========================================= Loguje się do panelu, wchodzę do zakładki bazy danych a tam: Number of Users -1 przy każdej bazie danych. Zakładam nową bazę - działa ale... po kilku godzinach znów ww. komunikat.... ręce opadają... Sklep ma 30 odwiedzin na dzień i działa od przypadku do przypadku. Albo nie otwiera się wcale, albo ładuje się 10-30 sekund. index.php to raptem 60kb kodu. Bardzo jestem rozczarowany ostatnio. O nie działających przez 2 ostatnie dni serwerach pocztowych nie wspomnę... Zaczęły działać i dostaję co chwila tę samą pocztę na skrzynkę... Przychodzi mi do głowy takie powiedzenie co u mnie na wsi słyszałem nie raz. Tanie mięso psy jedzą Niestety dostajesz to, za co płacisz! Pozdrawiam, Tomasz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
VebVe 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 27, 2010 Mam hosting od kilku miesięcy w WEBH, moje forum odwiedza kilka tysięcy ludzi dziennie i byłem cierpliwy kiedy w losowych miejscach padało forum bo w końcu nie płaciłem jakieś wygórowanej stawki. Ale to co się dziś dzieje to masakra! Co innego kilka minut downtimu a co innego jak od rana forum nie działa bo błąd hasła był. Zmarnowałem kilka godzin czasu sprawdzając pliki czy nie był to jakiś hack czy coś. Później zrobiłem nowego usera bazy danych, forum podziałało, podziałało i już padło z tego samego powodu. Teraz widze nie jestem jedynym z takim problem... Żenada... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Grudzień 27, 2010 Witam, na wszystkie wasze pytania odpowie BOK pod adresem poczta@webh.pl Na chwilę obecną nie przedstawie stanowiska firmy w tej sprawie. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zvirus 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 27, 2010 Witam, na wszystkie wasze pytania odpowie BOK pod adresem poczta@webh.pl Na chwilę obecną nie przedstawie stanowiska firmy w tej sprawie. Pozdrawiam Witam, No rano wysłałem e-maila, tylko czy doszedł skoro serwery poczty też krzaczą. Nie dostałem potwierdzenia zgłoszenia na e-mail więc pewnie nie doszedł.... Szczerze? Ja nie oczekuję odpowiedzi. Chciałbym aby mój sklep działał chociaż "jako tako".... Jak wspominałem, serwer albo nie działa wcale albo sklep nie może się połączyć z bazą danych. Sprzedaję unikatowe zwierzaki i każda wizyta jest ważna. Każdy "krzak" ze strony firmy hostingowej to potencjalny stracony klient... Pozdrawiam, Tomasz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sensej 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 29, 2010 Mam w webh konto od kilku lat, zawsze na przestrzeni tego czasu były problemy z kontaktem. Za każdym razem jest hasło, że od teraz już wszystko będzie dobrze, widzę to kilka razy w ciągu roku a dalej nie zmienia się nic. Jeżeli chodzi o samo funkcjonowanie serwerów to nie jest źle jak za tą cenę, problem to całkowity brak kontaktu jak coś się dzieje. Zawsze wysyłają do BOK ale ostatnie swoje zgłoszenie tam zamieściłem pół roku temu, w międzyczasie poszło kilka maili czemu nie ma kontaktu i cisza do dzisiaj. Gdyby to się zdarzyło raz, dwa albo trzy ale tak jest zawsze. Do tego ostatnio padła baza danych, mój serwis nie działa od 4 dni, z bazy zostaliy wykasowani użytkownicy. Ja nawet w tym okresie nie dotykałem ani ftp ani panelu administracyjnego. I co, zero informacji, że coś nie działa. Przynajmniej mogliby się pofatygować żeby wysłać jakiegoś maila a nie żebym musiał szukać po forach czemu moja witryna nie działa. Jak widzę to ten problem dotyczy też innych, nie tylko mnie. Kiedyś też coś robili z bazą przez co musiałem zamknąć jedną ze stron bo sypało błędami, nie mogłem jej postawić na nogi. Wtedy poinformowali o zmianach... ale już po fakcie. Webh zrobił zamieszanie a klienci musieli naprawiać wszystko we własnym zakresie. Już nie mam cierpliwości, z końcem abonamentu zmieniam hosting. Jako wieloletni klient Webh odradzam wam ich usługi, są tylko zapewnienia a nie zmienia się nic. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zvirus 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 29, 2010 Witam, Problem rozwiązany. Przeniosłem sklep do brytyjskiego providera i wszystko śmiga aż miło. Szkoda, że zostałem do tego zmuszony..... Nikt z WEBH do tej pory się nie skontaktował ze mną w sprawie problemu z bazą danych... ======================================================================================================= Pozdrawiam, Tomasz http://beeshrimp.co.uk Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Grudzień 30, 2010 Loguj się pod tym adresem: 91.205.74.221:2222 Żadnych kont nie blokujemy. Będzie lepiej :-) Niektóre osoby już to mogą potwierdzić... Pozdrawiam Edit: Piszcie do BOKu, nie na GG bo ostatnio było tyle wiadomości, że komunikator się wysypał i NIKT przez to nie uzyskał odpowiedzi... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sensej 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2011 Problemów ciąg dalszy. Po skasowaniu użytkowników baz pod choinkę teraz problemy z logowaniem na pocztę. O ile ponowne dodanie użytkownika do bazy postawiło stronę na nogi o tyle z pocztą sobie nie poradzę sam. Nie wiem czy to wynik ostatnich zawirowań czy coś nowego ale nie mogę się zalogować na pocztę. Próbowałem zmieniać w panelu hasło ale to nic nie daje. Poza tym nie mogę znaleźć na stronie webh linku do BOK, nie ma go tam czy jestem ślepy? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach