Skocz do zawartości
nvu

[opinie] Webh.pl

Polecane posty

Witam, czy nadal mają problemy z uptimem ? Zależy mi na tym aby przerw nie było, a przeczytałem wszystkie posty z tego tematu i wynika z tego, ze jednak jest problem z utrzymaniem ciągłego działania serwerów, jak nie wadliwy serwer, to coś innego, przyznam, że to trochę uciążliwe i wiele osób powinno zrezygnować, a mimo to zostają. Mam tez takie pytanie, otóż używam cmsa Joomli pod swoje strony www, interesuje mnie czy sa jakieś problemy z tym cmsem (konfiguracja, uzytkowanie) a serwerami firmy WEBH ? czy ktoś z Państwa korzysta z tych CMSów i może podzielić sie wrażeniami ?

Proszę o odpowiedz. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problemów z Joomla! niema.

Jeśli chodzi o uptime, to "umownie" jest ok. Jak wszędzie, zdarzają się pady. Jeśli chcesz mieć naprawdę mega stabilny to kup normalne konto(nie z promocji).

Osobiście używałem i używam nadal tego najtańszego(za 15 złotych bodajże) i naprawdę fajnie śmiga, a uptime według host-trackera to 99,6 %.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie widzę promocji także nawet na to nie patrzyłem, mam zamiar zamówić konto "Medium Pakiet" abonament roczny 100 zł + domena.

A i kolejne pytanie czy nadal HELP DESK jest tak zajęty innymi rzeczami niż pomaganie klientom ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Edit:

 

oktogen, proszę o przesłanie danych do przelewu na sprzedaz@webh.pl

 

 

Wysłałem swoje dane do przelewu, wysłałem również po 8 dniach przypomnienie, że jakimś "cudem" pieniądze nie dotarły na moje konto, pomimo złożonej obietnicy przez Webh.pl:

1. na tym Forum,

2. w e-mialu do mnie,

że cała opłata zostanie zwrócona - przelewu ani słychu ani widu...

 

Minęło dzisiaj już całe 11 dni i nadal Webh.pl ma problem ze zwrotem mi opłat.

Może jakieś problemy z Internetem?

 

Kiedy dostanę obiecany zwrot pieniędzy?

 

 

--

Pozdrawiam

Oktogen

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś aktualnie może napisać swoją opinię na temat webh.pl ?

 

Jakie uptime ma webh.pl

 

Proszę wymienić plusy i minusy tego hostingu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem swoje dane do przelewu, wysłałem również po 8 dniach przypomnienie, że jakimś "cudem" pieniądze nie dotarły na moje konto, pomimo złożonej obietnicy przez Webh.pl:

1. na tym Forum,

2. w e-mialu do mnie,

że cała opłata zostanie zwrócona - przelewu ani słychu ani widu...

 

Minęło dzisiaj już całe 11 dni i nadal Webh.pl ma problem ze zwrotem mi opłat.

Może jakieś problemy z Internetem?

 

Kiedy dostanę obiecany zwrot pieniędzy?

 

 

--

Pozdrawiam

Oktogen

 

 

Po 17 dniach i opłatę Webh.pl wreszcie zwróciło, a miało być tak pięknie....

Ważne że zwrócili.

 

--

Oktogen

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś aktualnie może napisać swoją opinię na temat webh.pl ?

 

Jakie uptime ma webh.pl

 

Proszę wymienić plusy i minusy tego hostingu

Po wymianie maszyny uptime jak i szybkość wczytywania stron(przynamniej s3) jest na pięć. :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś aktualnie może napisać swoją opinię na temat webh.pl ?

 

Jakie uptime ma webh.pl

 

Proszę wymienić plusy i minusy tego hostingu

 

Opinia: godny polecenia hosting wszystkim innym.

 

Co do prac administracyjno-remontowych czy wymiany maszyn lub też jakichkowliek zmian (mimo siedziena przed komputerem i połaczony z serwerem czasem 12 godzin) oraz przerw w działaniu serwera nie zauważyłem mając wykupione konto dopasowane indywidulanie na s4. Uptime też na całkiem niezłym poziomie. Minusem może być BOK i odpowidzi na tickiet, ale jak uda Ci się otrzymać numer GG Pana Kamila to zapominasz o minusach, rzetelność w pomocy rozwiązania problemu i odpowiedzi na wiadomości załatwiają wszystko ;) Jeden minus, który boli i mam nadzieję, że zostanie naprawiony przez webh.pl to webmail (RoundCube) nie chodzi pod domeną tylko przekierowuje na domenę serwera s1.

 

oomaster: bierz testuj i kupuj bo warto :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeden minus, który boli i mam nadzieję, że zostanie naprawiony przez webh.pl to webmail (RoundCube) nie chodzi pod domeną tylko przekierowuje na domenę serwera s1.

Co to znaczy, że nie chodzi pod domeną?

PS: Żadnym problemem nie jest dodanie sobie subdomeny poczta.mojadomena.pl i tam postawienie RoundCube pod własną domeną ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co to znaczy, że nie chodzi pod domeną?

PS: Żadnym problemem nie jest dodanie sobie subdomeny poczta.mojadomena.pl i tam postawienie RoundCube pod własną domeną wink.gif

 

 

Żaden problem ? Ja jednak w tym widzę problem. (albo raczje mam problem) ... po pierwsze żeby postawić na własnym koncie RoundCube trzeba zużyć 1 bazę MYSQL, po drugie jak już to zrobiłem to napotkałem problemy ... gdyż po zainstalowaniu poczty pod swoją domeną nie wychodziła ona z mojego adresu e-mail podpiętego pod domenę tylko z localhosta z nazwy domeny hostingowego dostawcy. Może nie odpowiednio skonfigurowałem program wczasie instalacji ... chodzi o to, że zamiast wysyłać pocztę z adresu adres@domena.pl wysyła tak : adreslocalhost@s1.webh.pl; w imieniu; adres@domena.pl więc Fiercio jak masz ochotę pomóc to zapraszam na PW smile.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ustaw w konfigu wysyłkę przez AUTH-SMTP a nie funkcję mail() to ci powinno zadziałać ;)

A bazy MySQL nie wymaga - zawsze możesz używać sqlite :)

 

A... i nie zapomnij po zalogowaniu się w ustawieniach tożsamości dodać tam swój adres email.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc smile.gif ale też Pan Kamil na GG podpowiedział cenne informacje i się udało śmiga jak ta lala smile.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Około 2 tygodni temu zastanawiałem się nad kupnem hostingu, czytałem różne opinie na temat webh.pl, więc postanowiłem zapytać się o szczegóły samego administratora hostingu.

Napisałem więc e-mail z kilkoma pytaniami w piątek rano i mimo, że zgodził się zaoferować coś indywidualnego i tańszego specjalnie pode mnie z czego byłem trochę zdziwiony (ale to na +), to i tak nie byłem zachwycony tym, że na odpowiedź musiałem czekać 3.5 dnia, napisałem w piątek rano, a dostałem odpowiedź w poniedziałek pod wieczór, następny e-mail napisałem w poniedziałek pod wieczór i w środę popołudniu dostałem odpowiedź... Strasznie kuleje ten kontakt niestety i przez to się zniechęciłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W I 2010 r. wykupiłem w webh.pl VPS, w III 2010 - serwer www. Poza kilkudniowymi problemami z tym ostatnim w kwietniu - mogę z czystym sercem polecić. Dodam tylko, że z BOK kontaktuję się zwykle wyłącznie w sprawach faktur itp. - póki co bez zarzutu. Odpowiedź na drobne pytanie techniczne nadeszła w ciągu 2 h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miło przeczytać, że BOK na e-mail się poprawia i odpowiadają w ciągu 2 h ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miło przeczytać, że BOK na e-mail się poprawia i odpowiadają w ciągu 2 h :)

 

Bardzo ciężko z kontaktem, 15 czerwca przed godz 7 zgłosiłem że mój VPS po reboocie się nie podnosi, w środku dnia dostałem odp. że zostanie to sprawdzone "w wolnej chwili" i na tej wiadomości się skończyło mimo że codziennie piszę 1 - 2 e-maile z przypomnieniem ale kompletny brak odzewu odnośnie czegokolwiek. Już 5 dni nie mam dostępu do VPS'a, po ostatnich zmianach nie mam nawet dostępu do panelu zarządzania VPS'em i od 1,5roku gdy jestem klientem nie dostałem żadnej faktury, może dlatego że o to nie prosiłem. To sobie jeszcze poczekam i będę tracił pieniądze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolejny problem ... poczta z portali o2.pl i onet.pl nie dochodzi na serwer webh.pl wiem, że to nie wina leżąca po stronie firmy webh.pl, ale nie odpowiadają na e-maile wysyłane do nich do BOK-u i jest jakiś opór w pomocy w rozwiązaniu tego problemu. Czy ktoś jeszcze ma ten sam problem co ja ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co się dzieje z tym Webh? Support od 4 dni nie odpowiada, na fakturę czekam już 3 tygodnie!!! Czy ta firma jeszcze istnieje?

Dodam że mam serwer dedykowany a chyba na tym firmie powinno najbardziej zależeć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK

Co się dzieje z tym Webh? Support od 4 dni nie odpowiada, na fakturę czekam już 3 tygodnie!!! Czy ta firma jeszcze istnieje?

Dodam że mam serwer dedykowany a chyba na tym firmie powinno najbardziej zależeć?

 

Zgłoś do Urzędu Skarbowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Faktury są wystawiane na bieżąco. Proszę o informację na pw o jaki serwer dedykowany dokładnie chodzi. Pisał Pan w sprawie faktury na faktury@webh.pl ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Firma się nigdzie nie zawinęła. O ile faktycznie na poczta@webh.pl Pana e-maile dochodzą to na faktury@webh.pl nie otrzymaliśmy żadnej wiadomości. Odnośnie ostatniego zgłoszenia to proszę o cierpliwość. Dzisiaj otrzyma Pan odpowiedź.

 

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm.. problem z fakturami to chyba standardowy problem w tej firmie,

 

Tak jak szybka (albo nawet jakakolwiek) odpowiedź na maile itp.

 

W naszym przypadku problem z otrzymaniem faktury powtórzył się z zeszłego roku, a oczywiście dodzwonić się nie idzie, opiszę pokrótce nasz problem tutaj, aby obsługa się ustosunkowała:

 

Cały problem rodzi się z tego, że wydruk z moje.webh.pl nie jest dokumentem księgowym w myśl odpowiedniej ustawy.

 

14.06.2010 - Od Webh.pl Otrzymujemy wiadomość z automatu, dotyczącą płatności.

14.06.2010 - Wysyłamy wiadomość do webh.pl z prośbą o wystawienie faktury proforma (Stowarzyszenie, na tej podstawie księgowa może opłacić konto)

 

 

21.06.2010 - Wysyłamy ponowną prośbę o wystawienie faktury proforma

 

 

30.06.2010 - Otrzymujemy od Webh.pl maila z prośbą o podanie danych do faktury (dane podawane przy rejestracji...)

 

 

07.07.2010 - Konto zostaje zablokowane

 

08.07.2010 - Nasza prośba do webh.pl, o przysłanie potwierdzenia wysłania faktury i natychmiastowe wysłanie faktury w PDF, przy okazji z paroma pytaniami dot. wystawiania faktur przez w/w firmę.

08.07.2010 - ok godzinę po wysłaniu wyżej wymienionego maila - konto zostało odblokowane

 

11.07.2010 r - konto zostało ponownie zablokowane

 

Oczywiście abonent nie odbiera telefonu....

 

Czekamy na fakturę, łącznie z opłata za poprzedni rok, bo mimo wypowiedzi na forum - ani tradycyjną pocztą, ani kopii na maila w zeszłym roku nie otrzymaliśmy - sytuacja opisana w tym samym temacie, jednak wyżej:

 

http://www.webhostingtalk.pl/topic/9969-opinie-webhpl/page__st__280__p__176400__fromsearch__1&?do=findComment&comment=176400

 

 

Najgorsze jest to, że przy zakładaniu konta kontakt był super i podobno miało nie być problemu z wystawieniem faktury z takim terminem płatności, abyśmy się wyrobili z opłaceniem przed końcem okresu testowego....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

" Cały problem rodzi się z tego, że wydruk z moje.webh.pl nie jest dokumentem księgowym w myśl odpowiedniej ustawy."

 

Proforma nie jest dokumentem księgowym więc nie podlega ustawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×