maniks 39 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2010 Z moją sprawą jest podobnie mają super maszyny, ale coś helpdesk nawala gdyby nie to forum to bym nie miał żadnego kontatku z właścicielem webh.pl na dwa e-maile do BOK żadnej odpowiedzi od 16 stycznia do dziś czekam na kolejną odpowiedz i mam nadzieję, że się wkońcu doczekam jak i zfinalizujemy temat handlu i ustaleń co do konta hostingowego chociasz mimo tego iż widać że webh.pl pisze posty nie odpowiada na ostatnie PW wciaż czekam na odpoweidz i zostało mi 2 dni testowego konta. Mam nadzieję, że albo dostanę odpowiedz od helpdesku albo od webh.pl na PW i wreszcie będzie final sprawy i zdobedę gwiazdkę kolejnego zadowolonego klienta heh Sprawa ujrzała finał, który zakończył się wspaniałym kontaktem i zfinalizowaniem tranzakcji Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
darex 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2010 Witam, czytałem wiele opinii o stronach hostingowych. W końcu zarejestrowałem się na webhostingtalk.pl i znalazłem firmę Webh.pl. Z tego co widzę dużo osób ją chwali. Dlatego mam zamiar za chwile się tam zarejestrować i kupić serwer na początek Start Pakiet, a później jeśli mi się spodoba, zastanowię się nad medium i premium pakiet. Mam nadzieję, że to dobry wybór. Pozdrawiam, Dariusz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maniks 39 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2010 Witam, czytałem wiele opinii o stronach hostingowych. W końcu zarejestrowałem się na webhostingtalk.pl i znalazłem firmę Webh.pl. Z tego co widzę dużo osób ją chwali. Dlatego mam zamiar za chwile się tam zarejestrować i kupić serwer na początek Start Pakiet, a później jeśli mi się spodoba, zastanowię się nad medium i premium pakiet. Mam nadzieję, że to dobry wybór. Pozdrawiam, Dariusz Ja właśnie to zrobiłem wczoraj, indywidulany pakiet z indywidualną ceną i gorąco polecam, testowałem ten hosting na gorszej maszynie webh.pl , ostatecznie wybrałem droższy lepszy pakiet na szybszej maszynie i jestem BARDZO zadowolony. Chwalą sobie ta firmę nie tylko na webhostingtalk.pl więc bierz testuj przez 7 dni i kupuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
darex 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 23, 2010 Heh kupiłem już wczoraj i jestem Baaardzo zadowolony. Te serwery nie maja porównania z boo.pl. Dziękuje twórcom i pozdrawiam. Da się to jeszcze spolszczyć (Direct Admin) miałem kiedyś na jakimś innym serwerze i był pl. W necie też znalazłem pl paczkę --> http://huskyweb.eu/files/directadmin-pl.tgz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Styczeń 23, 2010 Dziękuję za miłe słowa. DirectAdmin zostanie spolszczony dzisiaj/jutro. Po aktualizacji usunęło się nam spolszczenie ;-) Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bryn1u 17 Zgłoś post Napisano Luty 2, 2010 To moze ja cos dodam od siebie. Zastanawialem sie nad kupnem u nich serwera, dostalem oferte na pw. Bez problemu mozna wymieniac amd na intela. Podejscie indywidualne na wysokim poziomie. Dobra oferta i szybki kontakt. Osobiscie polecam ta firme ze wzgledu na cene, jakosc i podejscie do klienta. Mam zamiar zakupic w tej firmie dedyka i nie opre sie ofercie. Pozdrawiam i polecam. P.S Jedynie co mnie drazni to niestety troszke za maly transfer. Takie pytanie co sie stanie w przypadku przekroczenia transferu ?. W innych firmach transfer spada do 10 mbit a jak sie to ma w tym przypadku skoro tu juz jest 10 mbit ? Serwer zostaje zablokowany ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Luty 2, 2010 Hej! polecam Ci dedyki z tej serwerowni serwowane we współpracy webh z sebakiem. Sam posiadam takiego dedyka i jestem bardzo zadowolony. Uptime mam ponad 127 dni, łącza nie było przez ten czas (co zauważyłem w ciągu dnia) w sumie może z 30 minut ( w tym 10 ostatnio, ale to tylko przez mojego ISP, więc faktycznie z 20minut miałem niedostępny serwer). Czasem trochę ogranicza port 10mbit/serwer ( te tańsze), ale jest to do przyzwyczajenia. 10 czy 15mbit jakie oferuje webh/sebak nie jest jakąś straszną przeszkodą chyba że masz jakiś streaming czy coś takiego. W przypadku przekroczenia transferu odezwą się do Ciebie i pewnie bedziesz mógl negocjować warunki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
luk4s 0 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2010 BOK Webh to chyba ma ferie, od piątku wisi ticket i zero reakcji. Jestem cierpliwy ale do czasu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ptb 0 Zgłoś post Napisano Luty 10, 2010 Witam wszystkich, Nadal z helpdesk jest kiepsko, nawet bardzo. Pan Kamil obiecał w mail'u miesiąc temu, że już będzie dobrze. Ale nic z tego. Jak było źle, jest nadal źle. Czas się stąd wynosić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
darex 0 Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2010 A ja się dalej zastanawiam co z moim directadminem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Marzec 7, 2010 Pana DA PL jest dostępny od 05 marca, za tak długi czas oczekiwania otrzymał Pan rekompensatę co mam nadzieję, zauważył Pan ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nserdon 0 Zgłoś post Napisano Marzec 8, 2010 Sama jakość serwerów webh jest bardzo dobra - działają szybko i bez znaczących przerw, ale to co się ostatnio tam dzieje z obsługą klienta woła o pomstę do nieba. Personel ignoruje zgłaszane problemy - mimo kilkukrotnego powiadomienia o usterce, nikt nawet nie raczył mi odpisać. Dwa razy zablokowano mi konto z powodu nie opłacenia faktury, mimo, że przelew był zrobiony. Do tej pory dostawałem mailowe powiadomienia o terminie kolejnej płatności - jednak od tego okresu rozliczeniowego przestano to robić, a do panelu, w którym można sprawdzić datę wygaśnięcia konta nie da się zalogować. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Marzec 8, 2010 Witam :-) Pana zgłoszenie wysłane do nas dzisiaj o 19 jest właśnie rozpatrywane. Przypomnienie dotyczące płatności zostało wysłane do Pana dnia 15 luty 2010 r. Proszę sprawdzić dokładnie pocztę. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
TheL 0 Zgłoś post Napisano Marzec 13, 2010 Od jakiegoś czasu używam serwerów na webh.pl i powiem szczerze że po bardzo wielu przejściach z ogromną ilością firm hostingowych mogę teraz spać spokojnie. Tu wszystko działa, nie ma "problemów technicznych" jakoś nie mam problemów z kontaktem z obsługą, wszystko załatwiane szybko i sprawnie, bardzo ładnie robią się kopie kilkuset megowych baz. Moim zdaniem webh jest właśnie firmą której od dawna szukałem (dla stron mających dziennie ponad 10000 uniq i ponad 120000 wyświetleń) jest to firma naprawdę profesjonalnie przygotowana od strony technicznej. Pewnie mają jeszcze jakieś niedoróbki i rzeczy do poprawy ale ja ich jeszcze nie doświadczyłem i nie zanosi się aby tak było. Polecam każdemu kto chce mieć wreszcie święty spokój z serwerem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oomaster 0 Zgłoś post Napisano Marzec 13, 2010 Ludzie ogarnijcie się ! Mail to nie wszystko... są podane numery telefonu Rzadko kiedy korzystam z maila do nich bo nie chce mi się czekać ze względu na to ,że jestem "w gorącej wodzie kąpany". Dzwonie i zawsze ale to zawsze ktoś odbierze, wytłumaczę problem a konsultant pomoże, doradzi i jest GIT. Ostatnio miałem ogromny problem z odnowieniem domeny (z mojej winy). Pracownik webh.pl znakomicie przez telefon próbował rozwiązać problem i zrobił to. Wiem ,że strasznie dużo pracy kosztowało go to odnowienie a mimo to z uprzejmością zrobił to. Bardzo rzadko czyta się opinie pozytywne ale trzeba od czasu do czasu napisać PS. czasami webmail nie działa Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oktogen 0 Zgłoś post Napisano Marzec 17, 2010 Ludzie ogarnijcie się ! Mail to nie wszystko... są podane numery telefonu Rzadko kiedy korzystam z maila do nich bo nie chce mi się czekać ze względu na to ,że jestem "w gorącej wodzie kąpany". Dzwonie i zawsze ale to zawsze ktoś odbierze, wytłumaczę problem a konsultant pomoże, doradzi i jest GIT. Ostatnio miałem ogromny problem z odnowieniem domeny (z mojej winy). Pracownik webh.pl znakomicie przez telefon próbował rozwiązać problem i zrobił to. Wiem ,że strasznie dużo pracy kosztowało go to odnowienie a mimo to z uprzejmością zrobił to. Bardzo rzadko czyta się opinie pozytywne ale trzeba od czasu do czasu napisać PS. czasami webmail nie działa Uścislając to jest podany jeden numer telefonu. A dokładnie jest to nr komórkowy do Pana Kamila. Który zdaje się jest jedyną osobą w szumnie zwanym BOK firmy Webh. Ale uwaga, na wspomniany nr telefonu "BOK" można się dodzwonić dopiero po 15. Wiem bo przećwiczyłem to aż do bólu. Pan Kamil pewnie studentem jest lub po prostu uczniem Masz rację, że wysyłanie zgłoszenia do Webh za pomocą e-maila mija się z celem. Z mojego doświadczenia wynika, że zgłoszenie e-mailem jest ignorowane. Jak nie zadzwonisz i nie powiesz o co Ci chodzi, możesz zapomnieć o jakiejkolwiek reakcji na twój problem czy zapytanie. Zresztą potwierdzają to też wpisy na tym forum. Szczerze mówiąc Webh nie jest firmą wysokich lotów. Myślę, że niewymagający hosting można u nich trzymać, ale coś "poważniejszego" jak np. pocztę, a nie daj boże jak ktoś by chciał smtp, pop3 i imapa szyfrowanego no to już jest problem. A i owszem, podepną Ci certyfikacik wygenerowany z reki na localhost przez ich admina, ale podpięcie pod Twoje ip, Twojego certyfikatu kupionego w jakimś Centrum Certyfikacji, to już ich przerasta. Szkoda, że chociaż nie stać Webh na normalny certyfikat - no cóż, to samo mówi za siebie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Marzec 17, 2010 A i owszem, podepną Ci certyfikacik wygenerowany z reki na localhost przez ich admina, ale podpięcie pod Twoje ip, Twojego certyfikatu kupionego w jakimś Centrum Certyfikacji, to już ich przerasta. Szkoda, że chociaż nie stać Webh na normalny certyfikat - no cóż, to samo mówi za siebie... Dowcip jest tylko taki, że w przypadku DirectAdmina i podawania przez niego adresów poczty postaci mail.domena.pl to certyfikat SSL tak naprawdę nie ma sensu, bo nawet, jeśli był by zaufany, to programy by cierpiały z powodu niezgodności domen. A to, że nie możesz podpiąć własnego - to jest hosting a nie VPS managed, więc nie oczekuj takich wielkich cudów. Pytanie: która firma hostingowa ci to zaoferuje na platformie shared DirectAdmin - to będzie może właściwsze pytanie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Marzec 17, 2010 Uścislając to jest podany jeden numer telefonu. A dokładnie jest to nr komórkowy do Pana Kamila. Który zdaje się jest jedyną osobą w szumnie zwanym BOK firmy Webh. Ale uwaga, na wspomniany nr telefonu "BOK" można się dodzwonić dopiero po 15. Wiem bo przećwiczyłem to aż do bólu. Pan Kamil pewnie studentem jest lub po prostu uczniem Masz rację, że wysyłanie zgłoszenia do Webh za pomocą e-maila mija się z celem. Z mojego doświadczenia wynika, że zgłoszenie e-mailem jest ignorowane. Jak nie zadzwonisz i nie powiesz o co Ci chodzi, możesz zapomnieć o jakiejkolwiek reakcji na twój problem czy zapytanie. Zresztą potwierdzają to też wpisy na tym forum. Witam :-), ma Pan zakupioną usługę z serii "MINI" przez co odpowiedź na zadane pytania jest dłuższa niż w przypadku standardowych kont "ze strony". Telefon b. często odpowiada przed godziną 15 i może to potwierdzić wiele osób z tego forum... Na tickety odpowiada kilka osób ;-) Żadne zgłoszenie drogą e-mail nie jest ignorowane... o czym Pan sam się przekonał. Jeżeli nie jest Pan zadowolony z naszych usług z chęcią zwrócimy CAŁĄ OPŁATĘ Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wojtek123 2 Zgłoś post Napisano Marzec 17, 2010 Ja mogę potwierdzić, nieraz dzwoniłem w godzinach 11-13 i nie było problemu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Morfeusz_2005 0 Zgłoś post Napisano Marzec 17, 2010 Tak samo potwierdzam. Nie miałem nigdy problemu z drogą Email i telefoniczną, oraz GG. Wszystkie odpowiedzi były rzetelne i przychodziły całkiem szybko. Ludzie nie oczekujcie cudów. Pan Kamil jest tylko człowiekiem, nie maszyną, chyba nikt z Was nie chciałby siedzieć 24h przed kompem i odpisywać na maile albo sprawdzać 24h czy jakiś mail został wysłany. Ludzie, trochę człowieczeństwa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blind fish 0 Zgłoś post Napisano Marzec 19, 2010 Kupiłem na początek pakiet "Start" i mam mieszane uczucia. W pierwszy dzień jak przenosiłem swój serwis (slopestyle.pl) wszystko działało bez zarzutu, jednak od wczoraj serwer S1 zaczął mulić, by w końcu przestał dzisiaj działać (nie odpowiada zupełnie w tej chwili). Nie wymagam wiele, jednak takie problemy raczej kiepsko wróżą na przedłużenie współpracy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oktogen 0 Zgłoś post Napisano Marzec 19, 2010 Witam :-), ma Pan zakupioną usługę z serii "MINI" przez co odpowiedź na zadane pytania jest dłuższa niż w przypadku standardowych kont "ze strony". Telefon b. często odpowiada przed godziną 15 i może to potwierdzić wiele osób z tego forum... Na tickety odpowiada kilka osób ;-) Żadne zgłoszenie drogą e-mail nie jest ignorowane... o czym Pan sam się przekonał. Jeżeli nie jest Pan zadowolony z naszych usług z chęcią zwrócimy CAŁĄ OPŁATĘ Pozdrawiam Szkoda że w ofercie zamieszonej zresztą na tym forum nie określiliście jasno, że pomoc techniczna będzie świadczona na samym końcu i trzeba uzbroić się w dużo cierpliwości. To by załatwiło sprawę. Jak pisałem wcześniej, mi się nie udało dodzwonić do Pana Kamila przed 15, pomimo usilnych starań - szkoda, że nie maiłem tyle szczęścia co inni . A i owszem przekonałem się, że tickety nie są ignorowane, a szczególnie po kilku telefonach do Pana Kamila i dodatkowym smsie. Faktycznie w tydzień po załatwieniu sprawy telefonicznie przychodzi email zamykający zgłosznie - po prostu błyskawica Nie sądzi Pan, chyba że jestem zadowolony z Państwa usług - powodów raczej próżno szukać... Problemy z BOK, problemy z niedziałającym serwerem, zero informacji - to raczej nie przypadki, choć z serwerami tak bywa. Tak, poproszę o zwrot całej opłaty w wysokości całych dziewięćdziesięciu pięciu złotych na moje konto. (Mój nr konta jest w przelewach jakie otrzymaliście ode mnie tytułem opłat - podpowiedź, żeby było szybciej). Dziękuję i szkoda że tak się zakończyła moja przygoda z Webh.pl. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Marzec 19, 2010 Tak, mamy małe problemy z tym serwerem. Szkoda tylko, że nie raczył Pan zgłosić problemu do BOK tam ktoś szybciej by zareagował. Nie zawsze muszę siedzieć na forum i czytać czy coś przypadkiem klientowi nie działa. Pozdrawiam Edit: oktogen, proszę o przesłanie danych do przelewu na sprzedaz@webh.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blind fish 0 Zgłoś post Napisano Marzec 19, 2010 Szkoda tylko, że nie raczył Pan zgłosić problemu do BOK tam ktoś szybciej by zareagował. Nie zawsze muszę siedzieć na forum i czytać czy coś przypadkiem klientowi nie działa. Raczyłem. Zaraz po napisaniu posta poleciał mail do BOK na poczta@webh.pl (dokładniej o 14:10) że serwer nie działa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Marzec 19, 2010 Ja kupiłem serwer start pare tygodni temu i sie wynosze. Fakt faktem za 6zł miesiecznie duzo nie ma co wymagać. Nie chce zadnej pomocy ba nawet uwazam ze przy tej opcji BOK nie powinien udzielać odpowiedzi i slusznie ze to robi na koncu. Nie wymagam tez zeby strona ciagle zapier.dalala moze sie czasem mulic... Ale jak widze pady ktore sa w dzien i nie trwaja one kilka minut tylko kilka godzin to mnie krew zalewa. Przykro mi ale stabilność serwisu stawiam na 1 miejscu... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach