Skocz do zawartości
nvu

[opinie] Webh.pl

Polecane posty

no a co ja moge powiedzieć :/

Zamówiłem serwer VPS 27.08 opłaciłem go 31.08 i do tej pory nie ma. Aby tego było mało 19.09 policzyli sobie odsetki.

Wysłałem niezliczoną liczbę mejli wysłałem, kilkanaście telefonów wykonałem i nic albo zajęte albo nikt nie odbiera.

Na tę chwile nie polecam, no chyba że ktoś chce czekać w nieskończoność.

 

To raczej nie możliwe, wszystkei zamówienia na VPSy zostały zrealizowane. Proszę przesłać na pw imię i nazwisko oraz numer fakturki, a sprawdzę o co chodzi.

 

A jednak możliwe. Widzę, że chyba Pan webh.pl nie czyta prywatnych wiadomości bo to tej pory nie odpisał.

 

No ale na negatywny komentarz trzeba było coś coś odpisać.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ni cóż zapłacił za usługę VPS, pochodził trochę (4-malutkie WPress-y) a potem została wyłączona bez powodu ani podania przyczyny. Mimo że powinna działać bo cały czas jest opłacona. Życzę dobrego samopoczucia. Cóż moim zdaniem 3-cia liga może nawet okręgówka. Szkoda czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość groft

Opinia po roku korzystania z usług webh.pl

 

Po 12 miesiącach użytkowania serwera www - pakiet medium, takie oto podsumowanie:

 

1) Wraz z zamówieniem serwera przysługiwała mi darmowa domena pl. Pytałem o nią BOK przed wpłaceniem pieniędzy za serwer (opłata z góry na rok, czyli 100 PLN) - otrzymałem informację, żeby powiadomić o tym BOK, jak tylko otrzymają wpłatę. OK, udało mi się w końcu otrzymać informację, że wpłata doszła. Więc od razu napisałem do BOK w sprawie darmowej domeny. Wypełniłem też stosowny formularz. Odpowiedzi oczywiście nigdy nie otrzymałem. Domeny również nie otrzymałem. - Klasyczne olanie klienta.

 

2) W okolicy połowy października 2008 webh.pl przeżyło totalną katastrofę. To nie był jakiś kilkugodzinny pad. To była seria padów trwających ponad tydzień. Najpierw serwer leżał wieczorami, a później ze 2 dni ciągiem. Najgorsze jest to, że za każdym razem użytkownicy musieli się dopraszać o informacje o tym, co się stało. Czy nie mogli poinformować jaka jest awaria i jaki jest szacowany czas naprawy? Nie byłoby nieprzyjemnych wpisów na tym forum.

 

3) Mniejsze awarie zdarzały się często.

 

4) Co do stabilności MySQL nie mogę się wypowiedzieć - nie miałem bazy na tym serwerze i nie testowałem go pod tym kątem.

 

5) Pomijając chwile awarii, z pracy samego serwera byłem zadowolony.

 

6) Kilka dni temu znowu zostałem olany przez BOK. Pisanie maila na poczta@webh.pl mija się z celem - odpowiedź nigdy nie przychodzi.

 

 

Podsumowanie (oceny jak w szkole, od 1 do 6, 1 to bardzo źle, 6 to rewelacyjnie):

- kontakt z obsługą klienta: 1

- realizowanie promocji: 1

- awaryjność: 3

- praca baz danych: nie wiem

- praca serwera: 5

 

 

Wnioski:

 

Jeżeli potrzebujesz taniego hostingu, nie przeszkadza Ci, że czasem (jak wszędzie) zdarzy się awaria (ale przez większość czasu serwer będzie poprawnie pracował), godzisz się na olewanie przez Biuro Obsługi Klienta, które nie powiadomi Cię o awarii i nie da Ci tego, co oferuje w promocji to WEBH.PL JEST DLA CIEBIE.

 

Jeżeli jednak jesteś wymagającym klientem. Serwer jest Ci potrzebny do pracy. Od jego sprawnego działania uzależniona jest Twoja firma. Oczekujesz współpracy z Biurem Obsługi Klienta, a przynajmniej chcesz być poważnie potraktowany. Nie możesz pozwolić sobie na 'niespodzianki' to WYBIERZ INNY HOSTING.

 

Webh.pl to typowy przykład zależności między jakością a ceną.

Ja po 12 miesiącach jestem zadowolony z serwera, ale bardzo niezadowolony z BOK.

 

Moja ostateczna ocena webh.pl to 3, czyli średnio. Nie ma rewelacji, nie ma też porażki.

Nie jest moim celem zniechęcanie klientów do webh.pl - jest to adekwatna usługa do ceny, jaką się za nią płaci. Niemniej na tytuł profesjonalnego hostingu webh.pl będzie musiał jeszcze długo, długo pracować.

 

Mam nadzieję, że ta opinia będzie pomocna dla osób szukających odpowiedniego hostingu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu się tak wszyscy rzucają ale ja jakoś problemu nie mam z działaniem mojego VPS, na 242 dni monitoringu downtime mam 70h z czego połowa jest z mojej winy tak więc uptime ok 99% więc rewelacyjnie jak za te pieniądze. Chyba że zwykłe konta www się wam krzaczą ale VPSy działają poprawnie jak na ten przedział cenowy :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

***** nie mogę już... czekam dosłownie 3 dzień z rzędu na aktywację vps'a. No ile można czekać, w innych vps'ach czekałem najwyżej 24 godziny, a tu niedługo będą 72! zaczynam się zastanawiać czy nie wywaliłem 60 zł w błoto. dobrze że nie brałem tego serwera za 100 -,- napisałem do nich kilka godzin temu i nadal bez odpowiedzi, powinni w rubryce kontaktowej dopisać:

 

"Po cholerę do nas piszesz bo i tak będziemy milczeć".

 

cóż chyba muszę szukać innego serwera bo państwo z webh.pl leci sobie z klientami w kulki. to nie świadczy dobrze o firmie, oj nie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Jeszcze poczekasz ;) Ja na aktywację czekałem 4 dni. Udało się dopiero po mailowych ponagleniach. 25 lipca złożyłem zamówienie, 30 po ponagleniach dostałem numer konta, 31 wpłaciłem pieniądze a VPS został uruchomiony (po mailowych ponagleniach) 4.08 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moja dyskusja na tym forum nie ma najmniejszego sensu, zawsze jak chcecie to i tak dopiszecie swoje.

 

 

Odnośnie zamówień VPS to są one realizowane do 80h od momentu zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie.

 

Na e-maile odpowiadamy, prosze spokojnie czekac na odpowiedź.

 

 

RUFIK przynajmniej w tym temacie zamilcz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

80 godzin? nie proszę pana to nie ma sensu, człowiek któremu się spieszy na innych stronach może uzyskać dostęp maks po 24 godzinach od zaksięgowania. Ja już dałem sobie spokój z tym vps'em uznając moje ciężko zarobione 60 zł za wywalone w błoto i tyle...

 

Serdecznie nikomu nie polecam zakupu w webh.pl, ponieważ kontakt stoi na bardzo niskim poziomie, a firma tak troszczy się o swoich klientów jak ja o moje skarpetki;) jednak jeżeli ktoś jest na tyle odważny to powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość groft

Na e-maile odpowiadamy, prosze spokojnie czekac na odpowiedź.

 

Czy to znaczy, że jak napisałem Wam maila 12 dni temu, to dostanę odpowiedź? Super! Więc cierpliwie czekam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Korzystałem z serwerów z webh.pl i z kontaktem nie miałem żadnych problemów.

Support szybko odpowiadał na każde pytanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Serdecznie nikomu nie polecam zakupu w webh.pl, ponieważ kontakt stoi na bardzo niskim poziomie, a firma tak troszczy się o swoich klientów jak ja o moje skarpetki;) jednak jeżeli ktoś jest na tyle odważny to powodzenia.

 

 

A ja serdecznie polecam zakupy w webh.pl, kontakt z obsługą jest na właściwym poziomie, a firma troszczy się o potrzeby klienta.

Przykład?

Oto przykład: dostalismy jakiś czas temu cynk, że o jednym z serwisów, które administruję będzie artykuł w jednym z poczytniejszych tygodników w kraju.

Obawiając się wzmożonego ruchu na stronie zadzwoniłam do Webh informując Ich o tym.

Pan Kamil powiedział, że nie widzi problemu i w poniedziałek rano poluzuje nam kureczki na łączu. :)

Ta sytuacja miała miejsce zanim jeszcze przeskoczyliśmy na dedyka. Serwis ani razu się nie zatkał...a ruch był duży, bo art. o kontrowersyjnej tematyce.

 

 

Nie wiem w czym wszyscy mają problem? Nie potraficie rozmawiać z ludźmi czy co? Może wystarczy z człowiekiem rozmawiać jak człowiek?

 

 

Więcej życzliwości do innych ludzi i odrobinę zrozumienia, a wszystkim będzie żyło się lepiej.

 

Jeśli ktoś nie może poczekać 80h na serwer bo wie, że mu się spieszy to niech idzie zrobić zakupy tam, gdzie aktywują serwery w 24h zamiast zamawiać w webh po to żeby potem móc sobie popier*** na forum.

 

Rzekłam.

Howk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tak samo muszę stwierdzić, ze jak i oferta tak samo kontakt jest na bardzo dobrym poziomie. Miałem kilka razy problemy, ktore zostały rozwiązane raz dwa bez najmniejszych problemów. Na rozwiązania problemów czekałem może góra 2h najdłużej od zgłoszenia. 

 

 

 

 

Naprawdę polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

POLECAM WEBH.PL

logo.gif

 

kontakt z klientem bardzo dobry odkąd jestem u nich zadając pytanie otrzymałem odpowiedz, zamówienia realizowane ekspresowo, posiadam w webh.pl

- domenę

- serwer www

- ala podobny VPS

 

i wszystko działa wyśmienicie, nie żałuję wydanych pieniędzy ;)

 

Zdążają się nocne pady na 2-3 min ale maja teraz re-konfiguracje czy coś podobnego, wiec gdy wszystko poustawiają liczę ze będzie wszystko jeszcze lepiej działać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja również polecam webh, korzystam z usług hostingowych do dziś - posiadam 3 konta www tam i nie narzekam. Poleciłem również kilku osobom i również nie narzekają - tym bardziej że są świetne promocje na konta i nie zezwalają na to, co inne firmy niezbyt miło widzą (np. dostęp do bazy danych z zewnątrz, przykładowo Hekko zablokowało tą opcję).

 

Uptime na dobrym poziomie, wszystko działa sprawnie. A jeżeli przeszkadzają Ci pady kilku minutowe to zapraszam do zakupu hostingu o identycznych parametrach ale cenie 10x wyższej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Andrew takie usterki najczęściej zgłaszają ludzie, którzy zachowują się jak małe dzieci, którym rodzeństwo zabrało na 5 minut zabawkę. Oni potrafią z minuty niedziałającego serwisu robić aferę na skalę światową. 

 

Sam korzystam z usług Webh.pl około 3lat. Jestem bardzo zadowolony ze świadczonych usług, strony chodzą bardzo szybko i stabilnie. Wiadomo zdarzają się pady, ale serwer to tylko komputer, maszyna jak każda inna i ma prawo się psuć, nic nie jest idealne. Ceny nie są drogie, a oferowane usługi są stwierdzę, że nawet na bardzo dobrym poziomie. 

 

Kiedy miałem jakiś problem został on rozwiązany błyskawicznie poprzez kontakt Email, GG lub SMS. Nigdy nie miałem poważniejszych problemów. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I? Jak już podniosłeś swoje ego, to przestań spamować. Gdyż jest to dział z opiniami, a nie "śmietnik"...

 

Z jakiego powodu uważa Pan wypowiedź poprzednika za spam?

spam «niepożądana informacja wysyłana za pośrednictwem poczty elektronicznej»

 

Liczne wpisy o braku działania usługi są jedną z istotnych informacji o wyborze hostingu. Jeśli Pana nie interesuje, zawsze można ją pominąć, pozostawiając możliwość zapoznania się z nią dla innych.

 

Dodatkowo, mogę potwierdzić, że przynajmniej w okresie wrzesień 2008 - marzec 2009 liczne wpisy są zbieżne z moimi doświadczeniami. Te wpisy i tak nie zawierają częstych awarii serwera mysql dla hostingu, o których informacje były zdaje się wykasowane, gdy działał serwer z plikami. W czasie jednej z nich utracone zostały wszystkie dane użytkowników i został przywrócony backup sprzed 1,5 miesiąca.

 

Zauważyłem, że Webh ma w Webhostingtalk liczne grono sympatyków, którzy starają się bronić niedoskonałości tego dostawcy, za które szybko zostałby zganiony inny hostingodawca. Moim skromnym zdaniem, zupełnie niezasłużenie.

 

Dla pocieszenia dodam, że BOK Webh polecił mi swego czasu mysqldumpera, który to program używam do dziś, więc jest jeden pozytyw. : )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo paranoją jest wklajanie linku do postu z 'host in down' z przed ładnych kilkunastu miesięcy wstecz pod pozytywną opinią napisaną przez starego użytkownika forum.

Twoje posty będą jeszcze bardziej wiarygodne gdy będziesz to robił pod każdą pozytywną opinią, jakby firma takich prawa mieć nie miała.

 

A mówi się, że nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu.

 

Natomiast co do rozpisywania tematu w przypadku awarii, owszem prawda - parę minut nie działa, a posty pisze nagle 10 osób i tak się temat może rozwinąć w kilka stron, ale skoro dla Ciebie im więcej postów w przeciągu 1h że serwer nie działa to firma gorsza niż posty dwóch userów w temacie innej firmie o padzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

może ktoś mnie oświecić i powiedzieć jakie łącza mają serwery dedykowane? bo albo jestem ślepy albo nigdzie tego nie ma ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie dedyki posiadają wpięcie do 10mbps łącza, wyjątek stanowi tutaj serwer dedykowany FULL który posiada 15mbps łącze. Oczywiście łącze można zwiększyć za dodatkową opłatą.

 

 

 

Pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak opinie to opinie. Nie chciałam wcześniej pisać, żeby nie zapeszyć.

 

Przeskoczyliśmy w webh na dedyka. (kilkanaście dni temu, a przymierzaliśmy się do tego od jakiegoś czasu)

I jesteśmy bardzo zadowoleni. :) jak zawsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Dodaję moja opinię o tym hostingu: od niedawna jestem klientem tej firmy. Byłem na prawdę zadowolony z nich, ale tylko do świąt Bożego Narodzenia 2009. Do tego czasu helpdesk działał świetnie, odpowiedź otrzymywałem po kilkudziesięciu minutach, nawet w nocy. Potem tylko coraz gorzej, kilka dni pod koniec 2009 odpowiadali już po jednym dniu, a teraz po 4 dniach i dwukrotnym wysyłaniu zapytania nie ma odpowiedzi. Jestem naprawdę rozczarowany.

 

Co się dzieje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Dodaję moja opinię o tym hostingu: od niedawna jestem klientem tej firmy. Byłem na prawdę zadowolony z nich, ale tylko do świąt Bożego Narodzenia 2009. Do tego czasu helpdesk działał świetnie, odpowiedź otrzymywałem po kilkudziesięciu minutach, nawet w nocy. Potem tylko coraz gorzej, kilka dni pod koniec 2009 odpowiadali już po jednym dniu, a teraz po 4 dniach i dwukrotnym wysyłaniu zapytania nie ma odpowiedzi. Jestem naprawdę rozczarowany.

 

Co się dzieje?

 

Z moją sprawą jest podobnie mają super maszyny, ale coś helpdesk nawala gdyby nie to forum to bym nie miał żadnego kontatku z właścicielem webh.pl na dwa e-maile do BOK żadnej odpowiedzi od 16 stycznia do dziś czekam na kolejną odpowiedz i mam nadzieję, że się wkońcu doczekam jak i zfinalizujemy temat handlu i ustaleń co do konta hostingowego :) chociasz mimo tego iż widać że webh.pl pisze posty nie odpowiada na ostatnie PW wciaż czekam na odpoweidz i zostało mi 2 dni testowego konta. Mam nadzieję, że albo dostanę odpowiedz od helpdesku albo od webh.pl na PW i wreszcie będzie final sprawy i zdobedę gwiazdkę kolejnego zadowolonego klienta heh :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×