Skocz do zawartości
nvu

[opinie] Webh.pl

Polecane posty

Ja również mam taki problem jak Sensej. Opłaciłem usługę VPS dokładnie tydzień temu. Niestety od tego czasu nie otrzymałem ŻADNEJ informacji zwrotnej - ani o założeniu konta, ani o fakturze VAT której potrzebuję. Jeśli firma ma problemy techniczne, to spodziewałbym się jednego z następujących podejść:

 

1) Wystawienie faktury VAT i poinformowanie o terminie uruchomienia usługi.

 

2) Zwrot wpłaconych pieniędzy.

 

Tymczasem przez tydzień od dokonania wpłaty nie doczekałem się żadnego maila ze strony Webh.pl, mimo kilku wysłanych listów pod adres poczta@webh.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rusza realizacja wszystkich zaległych zamówień ;-) Dzisiaj też otrzyma Pan fakturę ;)

 

 

 

P.s od wczoraj dziala system ticketów poczta@webh.pl :-) na dniach zostanie wprowadzone jeszcze pare udogodnień...

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie super udogodnienia, że od 3 dni nie możemy się z moją klientką doczekać założenia konta hostingowego...

 

Pozwolę sobie zacytować fragment rozmowy na GG:

 

"a tak mniej więcej do ktorej można się spodziewać e-maila z ustawieniami?

WebH.pl (4-05-2009 21:41)

do godziny 23:59"

 

Od tamtej pory cisza...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GG w większości firm to nie sposób rozwiązywania problemów, od tego jest mail.

 

Ale z tego co wyczytałem powyżej, to właśnie klient nie może się doprosić o maila.

 

Zresztą, klient ma prawo skorzystać ze wszystkich sposobów kontaktu z firmą, które są podane na stronie. Skoro jest GG, nr telefonu i email, to klient może się spodziewać, że wszędzie uzyska jednakową pomoc. Nie może być tak, że z jednej strony firma jest fajna, bo można się z nią skontaktować przez GG, a z drugiej strony lepiej nie kontaktować się przez GG.

 

Poza tym pisanie, że klient wybrał złą drogę kontaktu z firmą, czyli poniekąd przenoszenie na niego odpowiedzialności za swój błąd, to po prostu brak profesjonalizmu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzisiaj rusza realizacja wszystkich zaległych zamówień ;-)

To ja poproszę o te dwa dodatkowe IP'y za które płacę od 3 miesięcy i ich nie mam :)

 

Oczywiście jeśli to nie sprawi Wam kłopotu ... :)

 

 

 

A żeby nie offtopować to dołożę swoje pięć groszy, po kilku miesiącach używania serwera.

 

Na początku mieliśmy, problemy bo była seria awarii ale od kiedy usterki zostały usunięte to naprawdę jest super.

Serwerek pomyka bez problemu, nawet nie kichnie przy 300 osobach online.

Więc swoje wcześniejsze zachwyty i piania zachwytu mogę podtrzymać.

 

Ale żeby nie było zbyt kolorowo to jeden drobiazg spędza mi sen z powiek... mianowicie adresy IP.

Potrzebuję obecnie co najmniej dwóch, żeby rozdzielić konta i za boga się nie mogę doprosić od 3 miesięcy.

 

Nie wiem w czym kłopt, czy w fizycznym braku tych IPków czy w zapominalstwie.

Jeśli tych Ipów faktycznie nie ma to powinni nam powiedzieć: sorry, jeszcze nie teraz ... zamiast: za 4 dni będą ja o tym pamiętam. :)

 

Poza tym wszystko gra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja już czekam niestety 3 dzień na email zwrotny. Niestety jeszcze się nie doczekałem, a chciałem zmienić tylko głupie rekordy MX.

 

Gdyby nie to usługa była by świetna, bo forum chodzi bardzo dobrze i ani razu na jego działanie w ciągu 4 miesięcy nie narzekałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

EEEEEEEEE..... ;):) spoko ... luz-majonez :) ja dziewiątego dostałam odpowiedź, że cytuję:

dzisiaj zostaną Państwu przydzielone adresy ip

 

:D i jak miałam ipka sztuk łan - tak mam.

 

 

 

 

----

Może powinna się w webhu zwiększyć ilość stanowisk pracy przy obsłudze klienta ... bo jak tak dalej będzie to ... pospierdzielamy Panie Kamilu kurcgalopkiem w siną dal...

 

 

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Konto zamówiłem i opłaciłem 26 kwietnia. Dostęp otrzymałem po 10 dniach, 6 maja. Przez cały czas upominałem się też o fakturę VAT, tymczasem minął prawie miesiąc, ale niestety żadnego odzewu w tej sprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przez krótki czas byłem bardzo zadowolony z usług webh.pl - admin poświęcił mi dobrych kilka chwil na pomoc w przeniesieniu bazy danych mojego forum. Bardzo jestem wdzięczny za tą pomoc. Sam mógłbym sobie z tym nie poradzić. Niestety później czar prysł. Gdy już zapłaciłem za usługę zasada "klient nasz Pan" przestała obowiązywać. Dostaję około 300 spamerskich maili dziennie. Kilkukrotnie prosiłem o zainstalowanie oprogramowania antyspamowego. Ostatni raz uczyniłem to w lutym. W końcu dostałem odpowiedź, że antyspam został wgrany, lecz "dopiero się uczy". Program do dziś niczego się nie nauczył. Czy w ogóle został zainstalowany, czy miał zadziałać efekt placebo?

Kolejna rzecz, którą zgłaszałem to problemy ze statystykami. Zliczało np 16 dni z całego miesiąca, resztę pomijało. Również w lutym odpowiedziano mi, że od teraz wszystko będzie działało jak należy.

Od lutego statystyki nie działają. W ogóle. Nie pojawił się nawet link do statystyk marcowych.

 

Tak więc usługi webh.pl odradzam wszystkim, którzy oczekują współpracy z administratorem hostingu w rozwiązywaniu problemów. Na rzetelną pomoc mogłem liczyć tylko wtedy gdy przenosiłem się do webh.pl z innej firmy, lub gdy moja strona generowała zbyt duże obciążenie. Uogólniając - webh.pl rozwiązuje tylko problemy, których rozwiązanie przynosi im korzyść. Dla samego zadowolenia klienta z usługi nie kiwa się tu palcem. Tak to wygląda w moim przypadku. I jest mi przykro, po pierwszym kontakcie z firmą zapowiadało się coś zupełnie innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę o zgłoszenie na poczta@webh.pl a problemy zostana rozwiazane :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też kontaktowałem się mailowo, ale nie przyniosło to efektów. Zgłaszałem prośbę o wystawienie faktury dla konta "pakonet" na adresy poczta@webh.pl, faktury@webh.pl i sprzedaz@webh.pl, ale oprócz obietnicy otrzymania faktury właściwego dokumentu już nie dostałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W chwili obecnej poprawiamy nasze wszystkie błędy. Cały czas pracujemy nad poprawieniem naszych usług. Od kilku dni jest nowa oferta serwer www, reseller. Dodatkowo jest w chwili obecnej w promocji jeden serwer dedykowany. Odnośnie fakturki dzisiaj sprawa zostanie załatwiona. Jeszcze raz proszę o cierpliwość... wszystko idzie w dobrym kierunki. Nie będę pisał o tym co się będzie działo, żeby nie "zapeszać".

 

 

Pozdrawiam

 

Kamil..... Wgraj jakiś panel klienta, bo jak widać po postach nie odpisujesz na e-maile tylko jak ktoś na WHT wytknie palcem twoje błędy to odpisujesz świadcząc pomoc...

 

Dzięki za radę... Mimo wszystko według mnie twój post w tym temacie nie powinien się pojawić (przynajmniej nie z konta "firmowego").

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety mimo wielu próśb nie otrzymałem faktury za usługę po miesiącu od jej opłacenia, mimo że zgodnie z przepisami faktura powinna zostać wystawiona w ciągu 7 dni. Dostaję jedynie obietnice szybkiego wystawienia tu na forum, ale nic poza tym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niestety mimo wielu próśb nie otrzymałem faktury za usługę po miesiącu od jej opłacenia, mimo że zgodnie z przepisami faktura powinna zostać wystawiona w ciągu 7 dni. Dostaję jedynie obietnice szybkiego wystawienia tu na forum, ale nic poza tym.

 

Wysłanie != wystawienie.

Przykładowo my wystawiamy faktury w terminie ale wysyłamy zbiorczo, raz w miesiącu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wysłanie != wystawienie.

Przykładowo my wystawiamy faktury w terminie ale wysyłamy zbiorczo, raz w miesiącu.

 

Tak czy tak, po miesiącu od zakupienia usługi mogę się chyba spodziewać otrzymania faktury, a przynajmniej informacji z terminem, kiedy ją otrzymam. Chciałem przedłużyć konto, ale w sytuacji braku kontaktu ze strony firmy Webh.pl wolę tego nie robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie zastanawia jedna sprawa - ile jeszcze maili muszę wysłać, by ktoś z webh.pl zainteresował się rozwiązaniem zgłoszonych przeze mnie problemów? 

 

Mija już miesiąc od mojego ostatniego zgłoszenia (nr ticketu EKK-17828-217), a 5 miesięcy od pierwszego (więcej tutaj: http://www.webhostingtalk.pl/index.php?sho...st&p=160420 ) i webh nadal nie podjęło żadnych działań by naprawić problemy, o których pisałem. To jest profesjonalizm na miarę darmowego hostingu, a nie firmy, która reklamuje się jako 'Najlepszy hosting w Polsce'.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie!

 

 

Odpowiednie kroki zostały podjęte, od środy (01.07.09) wszelkiego rodzaju statystyki itd. będą funkcjonować prawidłowo. Problemy techniczne związane z przeliczaniem transferu, miejsca etc. zostały usunięte (ostatnio został wykonany test o którym świadczą np. odświeżone statystyki). Problem występuję na jednej maszynie (s1). Jeżeli statystyki są tak szybko potrzebne proszę wysłać ticket na poczta@webh.pl z informacją o przeniesieniu konta na inną maszynę....

 

 

Pozdrawiam

 

 

Edit:

Odnośnie tego darmowego hostingu to ciekawy jestem jakby działała Pana strona na np. takim yoyo ;-) (zapewne lepiej, skoro Pan tak twierdzi... ;-) )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Odpowiednie kroki zostały podjęte, od środy (01.07.09) wszelkiego rodzaju statystyki itd. będą funkcjonować prawidłowo.

 

Czy antyspam dla konta pocztowego również zostanie wprowadzony w tym czasie?

 

Jeżeli statystyki są tak szybko potrzebne proszę wysłać ticket na poczta@webh.pl z informacją o przeniesieniu konta na inną maszynę....

 

 

Tak szybko? Nie mam ich już od lutego, więc wytrzymam jeszcze kilka dni :)

 

 

Odnośnie tego darmowego hostingu to ciekawy jestem jakby działała Pana strona na np. takim yoyo ;-) (zapewne lepiej, skoro Pan tak twierdzi... ;-) )

 

 

Szanowny Panie, proszę się odnieść do pełnej wypowiedzi, a nie jednego zdania. Ja tu się nie rozwodzę nad złym działaniem strony. Poza padem baz danych nie mogę mieć zastrzeżeń. Chodzi o podejście do klienta i niewywiązywanie się z zapewnień. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czy antyspam dla konta pocztowego również zostanie wprowadzony w tym czasie?

 

 

Antyspam działa, antywirus również. Poprawione zostanie tylko jego działanie ;-)

 

 

Szanowny Panie, proszę się odnieść do pełnej wypowiedzi, a nie jednego zdania. Ja tu się nie rozwodzę nad złym działaniem strony. Poza padem baz danych nie mogę mieć zastrzeżeń. Chodzi o podejście do klienta i niewywiązywanie się z zapewnień.

 

 

Tak jak powiedziałem, statystyki będą w środę.

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem zainteresowany ofertą serwerów wirtualnych w webh.pl jednakże wyczytałem gdzieś, iż działają wprost proporcjonalnie do VPS czyli mają bardzo dużo padów - czy to prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Vpsy w ostatnim czasie działają bardzo dobrze, tak samo z hostingiem ;-) Użytkownicy mogą to potwierdzić ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Stil

Wczoraj się przeniosłem na webh. Po północy nie dało się zalogować do MySQL, strona padła. phpMyAdmin podawał, że "access denied". Dziś północ: Błąd! Nie można odnaleźć serwera. Znów coś leży. Mam wrażenie, że wieczorem wolniej się wczytuje. Mam nadzieję, że trafiłem na jakiś zbieg okoliczności i problemy znikną. Właściwie teraz całe webh.pl nie działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie padł zasilacz w jednej z naszych maszyn. Problem zgłoszony do serwerowni, czekamy na interwencje.

 

 

Pozdrawiam i przepraszam za kłopot.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Stil

No więc życzę szybkiej naprawy. Gdyby nie te fakty, hosting godny polecenia - oferują sporo transferu z niską cenę i to jeszcze w polsce. Mi osobiście brakuje kilku rzeczy: statystyk Awstats (może jednak dalibyście możliwość instalacji na serwerze, poprzez DirectAdmin :P ), jakichś wykresów obciążeń, oraz nowszego phpmyadmina (i tak zainstalowałem najnowszą wersję). Co do szybkości to jest średnia, nie zamula, ale też nie jest superszybko. Support całkiem niezły, odpowiedź dostaję zwykle tego samego dnia (lub nocy). No ale wypowiem się jeszcze po jakimś czasie korzystania, teraz chyba za mało wiem :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niestety od 10-ciu godzin nie ma łączności z serwerem,

dzięki działalności na forach hosting pozyskuje nowych klientów, jednak myślę że warto się zastanowić co zrobić aby ich utrzymać dłużej niż miesiąc. Jeśli serwer ma działać na dużą skalę nie można tego robić w pojedynkę.

W tym tygodniu widziałem dwa nocne pady, jeden jeszcze trwa, jest też problem z pocztą ponieważ IP jest blokowane jako dystrybutor spamu więc dziękuję za ten miesiąc, ja wysiadam.

Szkoda, ponieważ myślałem że znalazłem coś stabilnego i elastycznego, włożyłem już sporo pracy w konfigurację domen, kont itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×