Wloz_mi_tu 0 Zgłoś post Napisano Październik 20, 2007 Witam! Od 3 miesięcy korzystam z HE, jednak mam problem z płatnościami oraz support też nie jest OK jak dla mnie - trzeba pisać po niemiecku/ po angielsku - czasami odpowiedzą, czasami NIE. Czy po 3 miesiącach korzystania mogę w jakiś sposób zrezygnować, trzeba wysłać maila/formularz? Te 3 miesiące mam opłacone, także sprawa finansowa jest OK. Myślę, że najlepszym rozwiązaniem jest niepłacenie, ale nie chcę potem mieć problemów... Może ktoś z Was również rezygnował? Proszę o jakąkolwiek pomoc. Pozdrawiam! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MiSi3kK 16 Zgłoś post Napisano Październik 20, 2007 Logujesz się do KIS, klikasz z ikonke z serwerem [podpisana u mnie VPS] Przy wybranym VPS'ie klikasz na jego numer [2 pole w tabeli] i pod <HR> masz 3 linki. Klikasz ten najnizej, czyli: "Vertrag kündigen" Dalej wolę nie klikać, ew daj dane do KIS to spróbuję to zrobić, ale to sie już zgadamy przez gg (dzisiaj mnie nie będzie do 22 chyba) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wloz_mi_tu 0 Zgłoś post Napisano Październik 20, 2007 Ok, dzięki - zrobiłem tak jak napisałes. HE posłali mi maila, teraz musze przetłumaczyc go tylko ... ehh ;/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach