Skocz do zawartości
tom_net

[opinie] Hekko.pl

Polecane posty

wlasnie spedzilem 4 dni tlumaczac helpdeskowi kto jest nadawca emaila (oni upieraja sie ze sluzy do tego celu pole Reply-to). w zwiazku z tym nie udzielili mi pomocy (bo po czterech dniach bylo juz za pozno).

 

Czy wszystkie opinie muszą opierać się o kłamstwo ? Proszę skonfigurować sobie prawidłowo program do poczty a następnie przesłać zgłoszenie.

 

malo wyedukowany

Oceniasz to po jednym zgłoszeniu w którym to nie miałeś racji a za niedoczytanie regulaminu wystawiasz negatywną opinię ? Bardzo nieładnie.

 

i skory do pomocy

Pomoc techniczna jest dla użytkowników. W wielu firmach nie dostaniesz nawet odpowiedzi jeśli korzystasz z jakiegoś innego adresu e-mail, my poinformowaliśmy Cię o tym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość archie

Czy wszystkie opinie muszą opierać się o kłamstwo ?

 

licza sie fakty, nie wasze imaginacje. dostaliscie logi z sendmaila i dalej upieracie sie ze pole From: nie oznacza nadawcy emaila. podobno ignorancja jest blogoslawienstwem... przedstawcie jakikolwiek dowod ze to co napisalem nie jest prawda, z tego co wiem to zarzut klamstwa jest karalny wiec moze podeprzecie sie jakas celna wymowka, a moze powinienem opublikowac cala nasza korespondencje na tym slicznym forum i zaprezentowac wasze podejscie i indolencje w temacie poczty internetowej i nie tylko? wszystkie wasze odpowiedzi sa wyssane z palucha i nie maja zwiazku z rzeczywistoscia. zal mi was!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dostaliscie logi z sendmaila i dalej upieracie sie ze pole From: nie oznacza nadawcy emaila.

Bo FROM wcale nie musi oznaczać rzeczywistego nadawcy.

W Outlooku/Exchange jest coś takiego, co się nazywa usługą Pełnomocnictwa, gdzie możesz wysłać maile "w imieniu" kogoś, ustawiając właśnie nagłówek FROM na daną osobę, a siebie podajesz wtedy jako SENDER.

 

Przy odbiorze (w outlooku) wyświetla się to wtedy jako

 

Wysłane przez $SENDER$ w imieniu $FROM$.

Ale fakt faktem to większość głupich webmaili to wyświetli, że Wysłane przez $FROM$

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość archie

Bo FROM wcale nie musi oznaczać rzeczywistego nadawcy.

W Outlooku/Exchange jest coś takiego, co się nazywa usługą Pełnomocnictwa, gdzie możesz wysłać maile "w imieniu" kogoś, ustawiając właśnie nagłówek FROM na daną osobę, a siebie podajesz wtedy jako SENDER.

 

prosze Cie im chodzilo o pole Reply-To: (program The Bat! nie uzywa pola sender - chyba ze je specjalnie wypelnisz)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

prosze Cie im chodzilo o pole Reply-To: (program The Bat! nie uzywa pola sender - chyba ze je specjalnie wypelnisz)

Informuję, że nikt z nas nie wspomniał słowa o Reply-To.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

prosze Cie im chodzilo o pole Reply-To: (program The Bat! nie uzywa pola sender - chyba ze je specjalnie wypelnisz)

Obstawiam, że nie chodziło im o Reply-To tylko MAIL FROM aka envelope-sender.

Bo w większości systemów analizujących pocztę, to właśnie to podawane przy sesji SMTP pole MAIL FROM jest traktowane jako adres nadawcy.

Edytowano przez Fiercio (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość archie

zrodlo emaila wyslanego z mojego programu pocztowego wyglada tak

Date: Mon, 15 Mar 2010 22:16:43 +0100
From: archie <...@....pl>
X-Mailer: The Bat! Professional (v3.0.2.10)
Reply-To: archie <...@....pl>
X-Priority: 3 (Normal)
Message-ID: <405499921.20100315221643@....pl>
To: USERS <...@....pl>
Subject: Re: mail
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=Windows-1250
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

 

prosze nie wymyslajcie juz o co chodzilo... nadawca wiadomosci jest tylko jeden, zgodnie z RFC jest on opisany w polu FROM no chyba ze mieszkam na innej planecie niz WY, to sorry zagubilem sie...

 

dla uscislenia: RFC2822

w szczegolnosci punkt

3.6.2. Originator fields

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zrodlo emaila wyslanego z mojego programu
...nie mówi nic o nadawcy, bo nie przeszło jeszcze przez żadne serwery pocztowe.

 

prosze nie wymyslajcie juz o co chodzilo... nadawca wiadomosci jest tylko jeden, zgodnie z RFC jest on opisany w polu FROM no chyba ze mieszkam na innej planecie niz WY, to sorry zagubilem sie...
Proszę podaj w jakim RFC jest tak napisane? Nadawca znajduje się w polu Return-Path.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość archie

Informuję, że nikt z nas nie wspomniał słowa o Reply-To.

 

jak zwykle odpowiedz pomijajaca sedno sprawy... gdybyscie wiedzieli na jakiej podstawie stwierdziliscie ze zlego adresu uzylem to by wam glupio bylo, bo sie okazuje ze nie potrafiliscie tego nawet sprawdzic... ale zeby komus sie zrobilo glupio to musialby sie zastanowic co zrobil, a to przewyzsza wasze kompetencje najwyrazniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość archie

...nie mówi nic o nadawcy, bo nie przeszło jeszcze przez żadne serwery pocztowe.

 

Proszę podaj w jakim RFC jest tak napisane? Nadawca znajduje się w polu Return-Path.

 

oczywiscie w pracy mam log z serwera ktory tez wyslalem do helpdesku,

a rfc o ktore pytasz jest jeden post wczesniej,

szkoda tylko ze bronisz kogos kto nie przedstawil jednej linijki dowodow

na to co mowi. ciekawe...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szkoda tylko ze bronisz kogos kto nie przedstawil jednej linijki dowodow

na to co mowi. ciekawe...

 

Nie wywlekam takich śmieci publicznie, bardzo mi przykro, że nie spełniam w tej kwestii Twoich wymagań.

Nie będę winił siebie ani swoich pracowników za to, że ktoś nie umie wysłać maila prawidłowo tylko jak mu się podoba.

 

EOT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a rfc o ktore pytasz jest jeden post wczesniej,
To RFC:

1) Jest przedawnione przez RFC5322,

2) Nie dotyczy protokołu SMTP (bo ten jest zdefiniowany w RFC5321), tylko ogólnego formatu wiadomości, który jest przez SMTP całkowicie ignorowany.

 

szkoda tylko ze bronisz kogos kto nie przedstawil jednej linijki dowodow

na to co mowi. ciekawe...

1) Nie bronię, tylko stwierdzam, że nadawca nie znajduje się w polu From: jak to opisujesz,

2) Ani Ty, ani hekko nie przedstawiliście żadnych dowodów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja musze cos powiedziec co nie powiem, wkurzylo mnie. Zalozylem konto, sprawdzilem ile bedzie mnie kosztowalo zarejestrowanie domeny (jestem osoba fizyczna bez zaznaczonej opcji "faktura VAT") i naliczylo mi tyle jak wedlug tabelki dla firm. Ja sie pytam- co to ma byc? Jakis dowcip?

EDIT: sprawa sama sie wyjasnila jak zlozylem zamowienie, okazalo sie ze dopoki nie jestem zalogowany system najwyrazniej postanowil mnie rozweselic i dla jaj naliczyl mi cene jak dla firm :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzersey_29, wyszukiwarka nie ma możliwości sprawdzenia kim jesteś.. jest to tylko wyszukiwarka poglądowa, ceny wg. zróżnicowanych cenników są naliczane już po zalogowaniu w wyszukiwarce w panelu rozliczeniowym.

Postaram się dodać taką informację w wyszukiwarce ogólnej tak aby nie było niejasności w przyszłości :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Testowałem niedawno hosting w hekko, obecnie posiadam jeszcze w innych firmach, i muszę powiedzieć że jest bardzo przeciętny.

 

moje uwagi:

 

1) Słaba pomoc techniczna, praktycznie wcale jej nie ma. Na proste pytanie typu: "jak odzyskać hasło" czekałem ponad 10 godzin

z kolei tutaj na forum odpowiedź na każdą krytykę jest błyskawiczna, bo na to mają czas. Dziwne te priorytety...

 

2) Nie do końca sprawny panel DA. Próbowałem pobrać na dysk bazę SQL ale wyświetla się strona z dziwnymi znakami i nie da się.

I znowu: prośba o pomoc i cisza.....

 

3) W gotowych skryptach są dość ciekawe rzeczy ale też w sumie bez rewelacji.

 

Ogólnie hosting mógłby być gdyby nie to kulawe wsparcie i niedoróbki. Jest dużo firm które mają lepszą ofertę. Po prostu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że Twoja opinia jest taka jednakże w rzeczywistości wygląda to trochę inaczej.

1) Słaba pomoc techniczna, praktycznie wcale jej nie ma. Na proste pytanie typu: "jak odzyskać hasło" czekałem ponad 10 godzin

z kolei tutaj na forum odpowiedź na każdą krytykę jest błyskawiczna, bo na to mają czas. Dziwne te priorytety...

Priorytetem jest biuro obsługi w którym to zgodnie z informacją na stronie pracujemy w godzinach 9 do 17 i w tych godzinach nie ma możliwości abyś czekał dłużej niż 30 minut a zwykle jest to do 10 minut czasu oczekiwania na odpowiedź.

 

 

2) Nie do końca sprawny panel DA. Próbowałem pobrać na dysk bazę SQL ale wyświetla się strona z dziwnymi znakami i nie da się.

I znowu: prośba o pomoc i cisza.....

Jakiej przeglądarki używasz ? Kliknij prawym przyciskiem i wybierz "Zapisz jako".

Na PW proszę podać numer zgłoszenia jeśli było wysłane w godzinach pracy !

 

3) W gotowych skryptach są dość ciekawe rzeczy ale też w sumie bez rewelacji.

Jest to gotowy produkt na który wpływu nie mamy, proszę go nie oceniać.

Tak na marginesie są tam chyba wszystkie najpopularniejsze skrypty, nie wiem czego wymagać więcej ?

 

Ogólnie hosting mógłby być gdyby nie to kulawe wsparcie i niedoróbki. Jest dużo firm które mają lepszą ofertę. Po prostu.

Kulawe wsparcie ? No dajże spokój, jak już pisałem w godzinach pracy odpowiadamy w ciągu 10 minut. Rozwijamy się dla klientów, zwiększamy dostępność i jakość usług, obecnie przeprowadzamy reorganizację ze względu na zmianę siedziby firmy, otwieramy biuro dla klientów. Wprowadzamy nowe usługi i ulepszenia w panelach i usługach..

 

 

edit: Użytkownik napisał opinię 5 minut po wysłaniu zgłoszenia w sprawie bazy !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

o proszę, o tym mówię: na odpowiedzi na temat problemu z bazą jeszcze nie dostałem, ale na forum już jest.

 

W kółko to samo:"otwieramy, zmieniamy, przechodzimy, aktualizujemy" a ciągle ta sama bylejakość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

o proszę, o tym mówię: na odpowiedzi na temat problemu z bazą jeszcze nie dostałem, ale na forum już jest.

Jutro po godzinie 9:00 otrzymasz odpowiedź na swoje zgłoszenie.

 

W kółko to samo:"otwieramy, zmieniamy, przechodzimy, aktualizujemy" a ciągle ta sama bylejakość

Bylejakość ? Nie oczerniaj proszę mojej firmy bo nie jest to ładne.

Ile czasu masz konto ? Przyznaj się. Na pewno nie tyle aby móc przedstawić obiektywną opinię.

 

Jeszcze jedno, dlaczego kłamiesz też w powyższej opinii ? Myślisz, że nie da się tego sprawdzić ?

Odpowiedź na wcześniejsze zgłoszenie otrzymałeś nie po 10 godzinach jak to napisałeś a dokładnie po 4 godzinach i 43 minutach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

prosze nie wymyslajcie juz o co chodzilo... nadawca wiadomosci jest tylko jeden, zgodnie z RFC jest on opisany w polu FROM no chyba ze mieszkam na innej planecie niz WY, to sorry zagubilem sie...

 

dla uscislenia: RFC2822

w szczegolnosci punkt

3.6.2. Originator fields

 

Nie znam hekko, nie jestem też zaznajomiony z całą dyskusją, ale trochę popuściłeś wodze wyobraźni.

Pole FROM jest ustawiane przez użytkownika. Pole, które może cię interesować to Return-Path - nazywany także w niektórych implementacjach jako Envelope-Sender. I w nim znajduje się prawdziwy nadawca wiadomości. W pole FROM możesz wpisać sobie archie@szatan.org i też będzie dobrze.

 

Polecam zapoznać się z moim tekstem na temat Postfiksa: http://marcinhlybin.com/slides/postfix_article.pdf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

o proszę, o tym mówię: na odpowiedzi na temat problemu z bazą jeszcze nie dostałem, ale na forum już jest.

User hekko wyraźnie napisał - pomoc udzielana jest TYLKO w godzinach pracy biura, o czym z resztą masz informację.

A to, że wchodzi od czasu do czasu na jakieś fora, to tylko jego (jako właściciela) dobra wola.

 

PS: Tak ci tam źle, to idź sobie gdzieś indziej. Ale pamiętaj, że dedykowany, dwudziestoczterogodzinny hotline kosztuje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam dwa bardzo ważne pytania do administratora HEKKO.PL ( liczę na szybką odpowiedź).

 

Proszę mi powiedzieć, jak mają się obecnie sprawy ze stabilnością serwerów ?

Czytając od początku dowiedziałem się o problemach z łącznością z serwerami, wewnętrznymi błędami i stabilnością samych maszyn. Jak ma się sprawa na chwilę obecną ? Czy jest pan w stanie podobać średni procentowy uptime ?

 

Planuję skorzystać z państwa usług. Planuję założyć forum internetowe oparte na skrypcie phpBB by Przemo, oraz skrypt encyklopedii MediaWiki, całość będzie z sobą zintegrowana i będzie pracować na jednej bazie danych. W związku z tym mam pytanie. Czy dozwolona jest instalacja tychże skryptów na Państwa serwerach ? Na początku tematu wyczytałem, że skrypty (konta) które nadmiernie wykorzystują serwer mogą zostać zablokowane. Czy to prawda ?

 

Proszę o potwierdzenie moich poniższych kalkulacji opłat:

 

Konto EasyPack+ wraz z domeną .pl:

1 rok: 68,32 zł + 0zł

Kolejny rok: 68,32 zł + przedłużenie domeny o kolejny rok: 53,68 zł

 

Odpowiedz na ten cennik jest dla mnie bardzo ważna, ponieważ jako osoba fizyczna mam prawo znać rzeczywiste pieniądze jakie przyjdzie mi zapłacić, bez żadnych ukrytych kosztów. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napisz na biuro@hekko.pl -

 

Szybciej dostaniesz odpowiedź niż pisząc na forum i w dodatku w dziale z opiniami.

 

WHT to nie bok hekko.

Na początku tematu wyczytałem, że skrypty (konta) które nadmiernie wykorzystują serwer mogą zostać zablokowane. Czy to prawda ?

 

Jeżeli nadmiernie wykorzystujesz przydzielone zasoby to nie licz że ci nie zablokuja konta - najpierw jedna dostaniesz upomnienie i info co ci tak obciąza serwer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Opinie o naszej firmie są od początku jej istnienia a więc na każdym etapie jej rozwoju pojawiają się w tym wątku i wiadome jest, że to co działo się kiedyś złego pozostanie na tym forum jako negatywna opinia.

 

Średni uptime jest bliski 100%. Bliski dlatego, że na kilku maszynach mogły się wydarzyć drobne przerwy w ostatnich miesiącach. Nasza polityka się ciągle zmienia, ewoluuje. Także w samej organizacji firmy zachodzą zmiany - celem jest lepsza jakość - oby się powiodły.

Na tą chwilę nie ma żadnych problemów z awaryjnością czy też stabilnością maszyn. Stosujemy obecnie tylko markowe rozwiązania IBM/Lenovo, obsługa baz danych następuje poprzez osobne serwery.

W zakresie obciążenia stosujemy jasną politykę, każdy pakiet ma swój limit po przekroczeniu którego wykonywanie skryptów jest blokowane (to dość znacząca różnica w porównaniu z innymi markami gdyż w momencie przekroczenia limitów w Hekko.pl usługi takie jak poczta, ftp czy DirectAdmin nadal działają). Codziennie aktualizujemy statystyki obciążenia dla kont, można je obejrzeć w panelu rozliczeniowym a dodatkowo informujemy o przekroczeniu limitu dziennego oraz wykorzystaniu 80% miesięcznego.

 

Co do samych skryptów: jeśli tylko ich wymagania są spełnione przez naszą ofertę to będą działać. Podane przez Ciebie dwa działają u nas poprawnie.

 

Nie ukrywamy kosztów, są one zgodne z tym co przeczytałeś w cenniku i napisałeś powyżej jednak nie daję gwarancji, że za rok zapłacisz tyle samo (żadna firma nie złoży Ci takiej obietnicy) gdyż jest to uzależnione od wielu czynników aczkolwiek ceny naszych kont WWW od początku istnienia nie wzrosły a ceny domen tylko spadły.

 

W razie dalszych pytań najlepszą opcją kontaktu będzie nasz adres e-mail biuro@hekko.pl .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

właśnie zrezygnowałem z Hekko z następujących względów:

 

- jakoś we wrześniu 2009 Hekko zmieniało kodowanie serwera bazy MySQL na serwerze który użytkowałem (s3) i pojawiły się krzaczki na stronie, w momencie pisaniny z BOK okazało się że muszę zmienić kodowanie w skrypcie bo jest złe kodowanie (oczywiście że złe bo jak w bazie zmienia się kodowanie to nie ma dziwne że występują krzaczki) oczywiście nie zmieniłem tego bo nie potrafię. - Teraz po przeniesieniu strony na nowy serwer (nazwy nie podam bo byłaby to reklama ;) a nikt mi za to nie płaci) krzaczki zniknęły mimo że w skrypcie nic nie było zmieniane)

 

- jeśli ktoś dodaje domenę następuje restart apache, który trwa jakieś 2-3 minuty i nie ma dostępu do strony (to śmieszne żeby nie można było tego zniwelować) - odpowiedź z BOK to to że tak jest na DA (ciekawy jestem dlaczego w innych firmach, które używają DA nie ma przerw w działaniu stron przy dodawaniu domen przez innych użytkowników serwera)

 

- powiadomienia o końcu ważności konta hostingowego - nie otrzymałem ich wcale mimo że powinno być ich kilka, natomiast otrzymałem (o dziwo :)) informacje że skończył mi się okres abonamentowy, że mam nieopłaconą fakturę i że za 5 dni nastąpi blokada jeśli to jest serwer (i całe szczęście bo zdążyłem przegrać dzisiaj wszystko i przenieść na inny serwer), ciekawy jestem komu chce się przenosić wszystko w tak krótkim czasie, a przecież nie wszyscy siedzą na necie codziennie i nie sprawdzają poczty. (W poprzednim roku tez wystąpiła taka sama u mnie sytuacja ale nie chciało mi się przenosić myśląc że będzie lepiej).

 

Dzisiejszy post jest wynikiem obserwacji i całkowitego zniechęcenia usługami wywołanego przez BOK oraz dużą ilością wolnego czasu (kto by chciał pisać takie wypociny za 15zł na rok?)

 

Pozdrawiam

aBajt

 

PS

 

Jeszcze jedno - wskaźnik uptime na stronie Hekko nie jest miarodajny bo jest ustawiony na 10 min (Panie Damianie proszę ustawić na 1 minutę i metodą wget a nie head - i zostawić tak na 2 tygodnie) Przy testach w 2008 roku jak testowałem co 1 min metodą wget to miałem jakieś 77% uptime (może już się poprawiło) ale to zostawiam dla przyszłych użytkowników celem sprawdzenia.

 

(login abajt na Hekko dla zainteresowanych ;))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×