Skocz do zawartości
tom_net

[opinie] Hekko.pl

Polecane posty

po pierwsze primo:

"niezwłocznie" oznacza 14 dni (słownie: czternaście) - polecam firmie Hekko lekturę kodeksów i tworzenie regulaminów z głową. w sądzie przegralibyście z kretesem (ale kto będzie się sądził o tak małe kwoty).

Niezwłocznie oznacza 14 dni ? Bardzo śmieszne. Pan tu nam jakieś nowe "kodeksy" tworzy. Uprzejmie proszę nie pisać takich bzdur publicznie.

 

po drugie primo:

jeśli wykonam przelew o 8 rano, pojadę do pracy, w międzyczasie bank szybko zaksięguje wpłatę, firma Hekko jeszcze szybciej zrobi to samo, wrócę z pracy do domu np o 18, i będę chciał zarejestrować domenę w promocji... "my już to zaksięgowaliśmy, sorry!"

w tym wypadku przelew robiła firma X ponieważ tak się z nimi umówiłem, nie mam z nimi gorącej linii, skąd mam wiedzieć kiedy robią przelew?

Jest to termin maksymalny zamówienia domeny, w momencie księgowania przelewu domena winna być zamówiona.

 

czy robiąc interes z jakąkolwek firmą powinno mnie obchodzić kiedy ta firma sobie księguje wpłaty??? absurd na miarę PRLu co najmniej..

Ano właśnie, co Pana to obchodzi ? Pana powinno obchodzić żeby domena przed tym czasem była zamówiona (jeśli już się Pan tak uczepił tej promocji).

 

 

dodatkowo proszę spojrzeć na styl wypowiedzi stosowany przez konkretnie jednego człowieka z firmy Hekko w tym wątku, że zacytuję:

"Kłopot ? To nie żaden kłopot więc nie wypowiadaj się."

"Ty chyba sam nie wiesz co piszesz."

"Do tego Twoje teorie technicy-obsługa są z kosmosu.."

"I co akurat trafisz na to samo i co znowu się wyżalisz na forum ?"

"Że tak powiem bzdura."

"Niczego nie może Pan żądać, taka prawda. "

"A czy rozumie Pan tekst pisany ?"

"Czy ludzie nauczą się wreszcie czytać .. ?"

 

wdawanie się w polemiki w dość arogancki sposób na ogólnym forum - jak widać to odbiega mocno od profesjonalizmu (że śmiało użyję tego słowa) ...i pokrywa się z ich podejściem do klienta który opisałem powyżej.

firmie Hekko dobrze by zrobiło w ogóle nie wypowiadać się na tym forum, choć z drugiej strony inny człowiek z Hekko używa wyrażeń w stylu "Szanowni Państwo, ..." --- normalnie śmiech na sali.

Bardzo proszę nie pomawiać firmy HEKKONET bo to się dla Pana źle skończy. Nikt w tej firmie nie odzywa się per Ty.. chyba, że jest to forum to całkiem swobodnym językiem z niektórymi można się porozumieć w ten sposób. Więc uprzejmie proszę sprostować swoją wypowiedź albo potraktuję to jako pomówienie i sprawa będzie miała dalsze konsekwencje.

Ma Pan 24 godziny na sprostowanie swoich kłamliwych wypowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niezwłocznie to jeden z większych koszmarków jaki wymyślono, bo każdy może to interpretować po swojemu i w tym wypadku również.

Dla mnie oznacza to, że do realizacji jakiejś czynności powinno się przystąpić od razu w normalnym trybie. Bez celowego opóźniania ale tez bez specjalnego przyspieszenia. I w tym wypadku są dopuszczalne 2 sytuacje.

Jeżeli korzystam z przelewu Internetowego to niezwłocznie jest po kliknięciu przelej, ale ktoś mógł iść na pocztę przelać za konto, a po tym miał jeszcze jakiś sprawy do załatwienia, podróż, awaria internetu, itp. i przy komputerze z internetem (bo tylko taka możliwość jest zamówienia domeny) pojawił się dopiero po 6-12-24 godzinach i w takim wypadku spełniony jest warunek bezzwłoczności. W końcu nie opóźniał celowo tylko wynikało to z normalnego trybu pracy, zajęć, itp.

 

W takich wypadkach regulamin powinien być precyzyjny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ma Pan 24 godziny na sprostowanie swoich kłamliwych wypowiedzi.

Zaraz zaraz. Jak napiszę że jesteście Do dupy, i piszecie głupoty,

to będziecie mnie straszyć? No bez jaj Panie Damianie...

 

Przecież sąd by was wyśmiał, a najwyżej zablokowano by mi konto na tym forum.

A do tego daję głowę, że gdyby ktoś wrzucił na "Wykop", że hekko pozwało do sądu o taką głupotę, to szybko by się to rozniosło, i kto by u was konta zakładał?

Spraw o pomówienia (jest?) (są?) Nie wiem jak się to pisze

tysiące, i góra kilka kończy się wyrokiem, ale tylko te powazne, pomówienia.

 

 

 

firmie Hekko dobrze by zrobiło w ogóle nie wypowiadać się na tym forum, choć z drugiej strony inny człowiek z Hekko używa wyrażeń w stylu "Szanowni Państwo, ..." --- normalnie śmiech na sali.

 

Nie prawda. Dobrze że jest ktoś kto odpowiada na pytania, nawet tak głupie jak moje. Choć nie zawsze.

A co do sposobu zwracania się. Jak by Pan Damian za każdym razem pisał "Szanowni Państwo" to coś by chyba było z nim nie tak. Bo zwraca się do ciebie, odpowiadając na twoje pytanie. A szanowni Państwo to wysyła automat, kiedy zbliża się termin płatności.

 

Pozdrawiam :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prawdą jest, że bardzo trudno jest zadowolić wszystkich klientów. Jeden chce czarne, drugi białe trzeci zielone i wszyscy za darmo.

Wydaje mi się, że ta polimika powinna być załatwiana pomiędzy stronami poprzez BOK, a nie poprzez krzyczenie na forum kto jest winien.

Czasami sytuacja sprawia, że sprawy wychodzą spod kontroli. Nie dajmy się zwariować, wszystko można załatwić polubownie i nie na "środku" forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od paru dni jestem klientem firmy hekko. Niestety zaistniala pewna nie mila sytuacja, o ktorej czuje sie zmuszony napisac na tym forum.

Skusilem sie wybrac oferte serwera z domena za 68,32 zl (easypack+) jednak pojawily sie problemy z intepretacja regulaminu miedzy mna, a osoba z dzialu kontaku z klientem w firmie (Panem Damianem), w skutek czego nie mam tej domeny. Jest ona zarezerwowana jednak firma chce aby za nia oddzielnie zaplacil!

 

Przedstawie tu kilka najwazniejszych maili, ktore moim zdaniem dobrze prezentuja ta sprawe.

 

> 1. Nie zamówił Pan domeny w wymaganym czasie (podczas księgowania żadnej zamówionej domeny nie było na Pańskim koncie).

"Domenę należy zamówić w zakładce Zamów domenę w panelu

rozliczeniowym tuż po opłaceniu konta a zgłoszenie przesłać na

biuro@hekko.pl."

"tuz po oplaceniu", a Pan chce aby zostala zamowiona przed

zaksiegowaniem, poza tym panel wyraznie prezentuje status konta z

opisem opłacony badż nieopłacony wiec regulamin mowi jasno status

zmienia sie na oplacony nalezy zamowic domene.

> 2. Nie przesłał Pan do nas takiej informacji o promocji."Przelew został już dokonany, czy moglbym juz zamowic domenę?

interesuje mnie domena [cut], pozdrawiam" taka widomosc

wyslalem do Panstwa.

A na stronie oferta pod tabelka widnieje wielki napis DO KAŻDEGO KONTA

DOMENA W CENIE PAKIETU - kliknij po szczegóły, wiec oczywiste jest ze

rozmawiajac o domenie mam na mysli ta w cenie konta.

 

Nie rozumiem w czym problem, abyscie Panstwo aktywowali moja domene,

przeciez pieniadze zostaly wyslane, jestescie bez starty. Chcialem

szybko ruszyc z moim projektem i jestem zainteresowany dluzsza

wspolpraca z hekko, ale ta sytuacja, zupelnie nie potrzebna moim

zdaniem, narusza na szwank dobre imie firmy zapewniajacej partnerskie

stosunki z klientem. Uwazam rowniez, iz moglby Pan wykazac nieco wiecej inicjatywy w rozwiazaniu tej kwestii.

Odpowiedz:

Szanowny Panie, nie jest ważne co prezentuje panel tylko jakie operacje Pan wykonuje. Nie zamówił Pan domeny w dogodnym czasie do tego oraz nie zgłosił choćby tego faktu do nas.

co najlepsze mail o tresci:

Pragniemy poinformować, że zaksięgowaliśmy Państwa płatność za fakturę pro-forma nr [cut]. Ważność konta [xxx] została przedłużona w Hekko.pl do dnia 2010-11-24.

doszedl do mnie 13 listopada 2009 12:52, a mail o temacie: "Zamówienie domeny w Hekko.pl" i tresci:

Szanowni Państwo,

Dziękujemy za wybranie Naszej oferty. Mamy nadzieję, że spełni ona Państwa oczekiwania.

 

Lista zamówionych domen:

[cut] - 19.52 zł brutto

 

Pragniemy poinformować, że wygenerowaliśmy dla Państwa fakturę pro-forma którą w każdej chwili można pobrać i wydrukować pod poniższym adresem....

doszedl 13 listopada 2009 13:29

 

Jednak perelke zostawilem na koncu:

Witam, domene juz zamowilem, jednak nadal nie wiem o co chodzi z ta

platnoscia za nia ([cut] 2009-11-13 2009-11-23 19.52 zł) ?

wyslany 13 listopada 2009 13:34, w odpowiedzi od Pana Bartosza:

 

Proszę się tym nie przejmować.

Jest to pewna drobna ułomność naszego systemu billingowego.

Otrzyma Pan domenę w takiej cenie jaką Pan zapłacił.

Jeśli mogę jeszcze w czymś pomóc, pozostaję do dyspozycji.

otrzymany 13 listopada 2009 15:59

 

Co bylo pozniej opisalem wyzej.

Chcialbym przestrzec uzytkownikow forum. Dodam, ze nie jestem zadowolony z tego, ze podjelem wspolprace z firma hekko.

 

Staralem sie przedstawic sytuacje jasno i klarownie, w przypadku jakis moich uchybien czy bledow przepraszam.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W nawiązaniu do powyższej wiadomości, pragnę poinformować iż firma Hekkonet nie przyznaje się w tym wypadku do żadnego uchybienia. Działamy na rynku od ponad 2 lat i owszem jak każdej firmie zdarzają się potknięcia, pomyłki jednakże wszystkie staramy się na bieżąco wyjaśniać.

W związku z promocją obejmującą domeny jest to nie pierwsza taka sprawa. Jakiś czas temu również niezadowolony klient opisał nas gdzieś w tym wątku.. po tym fakcie podjęliśmy decyzję zmiany warunków promocji na bardziej przyjazne i jasne użytkownikom - co spowodowało w efekcie wzrost zarejestrowanych domen w promocji i tak jest do dziś.

Użytkownik KlientHekko, nie postępując zgodnie z warunkami promocji uniknął rejestracji domeny w promocji. Domena nie została zamówiona po opłaceniu konta tylko kilka dni później - po przedłużeniu konta, na adres biuro@hekko.pl nie dostaliśmy JASNEJ informacji, że domenę użytkownik chce w promocji w związku z czym Bartosz, pracownik BOK odpisał, zacytuję ponownie:

Proszę się tym nie przejmować.

Jest to pewna drobna ułomność naszego systemu billingowego.

Otrzyma Pan domenę w takiej cenie jaką Pan zapłacił.

Jeśli mogę jeszcze w czymś pomóc, pozostaję do dyspozycji.

- te słowa w kontekście tego, że domena kosztuje dokładnie tyle ile, jak wywnioskował z poprzednich Pańskich wiadomości, zapłacił Pan za nią czyli w przypadku domen .pl jest to kwota 19,52 zł brutto.

 

Mam nadzieję, że dość jasno to przedstawiłem i choć trochę rozwiąże o Panu niejasną sytuację w której się Pan znalazł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam hosting na home.pl, ale on tak jest lekko pokręcony, że nie porozumienie. Kontakt z pomocą wszystko ok (nie mówie o kontakcie CHAT-ONLINE), bo tam nie wiem co za młoty z (kopiuj / w klej) siedzą. Jeśli chodzi o skrypty w php to tragedia, transferu w pip, a nie ma jak tego wykorzystać.. Więc niedawno zamówiłem hosting w hekko.pl i przez te kilkanaście minut jestem zadowolony, bo wszystko działa poprawnie. Jestem ciekaw jak forum przeniosę na ipb czy będą jakieś problemy? Mam nadzieje że nie :)

 

Aktualnie jestem zadowolony - przetestuje przez parę dni, a później zdecyduję się opłacić jeśli nie będzie żadnych problemów, bo z hostingiem w Polsce to ogólnie jest wielka kupa :) albo drogo lub coś tam nie działa, a darmowy hosting np. 000webhost.com jest pr0 na maxa :) i wiele firm w Polsce zajmującym się hostingiem może zazdrościć takiego hostingu!

 

Pożyjemy zobaczymy co przyniesie Hekko.pl.

 

(Do Pana Damiana - transferu / przestrzeni dyskowej, to trochę mało macie). :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

 

Już 2 raz opłaciłem serwer w hekko na rok (zapomniałem nazwy a ich strona akurat nie działa i nie sprawdzę).

 

Ostatnio postawiłem na serwerze stronę która wymaga ode mnie większej uwagi niż raz na tydzień jak to miało miejsce przy innej stronie hostowanej na serwerze hekko.

Zauważam ostatnio krótkie ale częste przerwy w działaniu. Nie wiem czy tak było cały czas bo tak jak mówię dopiero od miesiąca spędzam po koło 8h dziennie przy pracy na stronie.

 

Ostatnio złapałem się na tym, że winiłem hekko (przepraszam za fatygę BOK z mojej winy) za 20sec ładowania się witryny a moją stronę zwalniał jakiś img zewnętrzny. Już ten problem rozwiązałem i teraz już jeśli zauważę, że coś się dzieje nie dobrego sprawdzam to na 2 stronach przy czym druga strona jest wizytówką (html + css) i jeśli działa to na http://test.watchscript.pl/ ma czasy poniżej 0.250sec a gdy ona nie działa albo zaczyna mieć czas powyżej 20sec to coś się dzieje nie z mojej winy.

 

 

Czy Wy również odczuwacie te kilku do kilkunastu minut przerwy ?

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A moim zdaniem to niue jest dobrze. Strony ładują się po kilka minut albo i wcale (zrywane połączenie z serwerem). Od kilku m-cy moja strona jest w fazie przebudowy, ale nie przepraowadzam za dużych zmian - wszystko działa na CMS Joomla! Nie dodaję nic, co by przeciążało serwer, ponieważ jedynie zmieniam nieznacznie kod szablonu. Użytkownicy nie logują się, bo zmieniłem adres strony. Jeszcze przed kilkoma m-cami wszystko chodziło ładnie, szybko i sprawnie, tak teraz ciężko mi nawet cokolwiek wrzucić przez FTP (Filezilla). Nie napiszę więc, że mam nadzieję, że to tylko chwilowe, bo to nie od tygodnia a od prawie 3 m-cy.

 

 

 

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jarecki, nie mam takich problemów o których piszesz od 3 miesięcy..

Napisz pw a wyjaśnimy sytuację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Godzina 12:05 u mnie wszystko leży....

 

Chyba czas pomyśleć nad zmianą hostingu.

 

 

Edit: 12:14 poooowoli rusza....

 

Jedna strona całkowicie leży a wizytówka (średnio 0.3s):

Całkowity czas ładowania: 50.896 sekundy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Godzina 12:05 u mnie wszystko leży....

 

Chyba czas pomyśleć nad zmianą hostingu.

 

 

Edit: 12:14 poooowoli rusza....

 

Jedna strona całkowicie leży a wizytówka (średnio 0.3s):

Całkowity czas ładowania: 50.896 sekundy

 

To nie jest bok ani blog, skontaktuj się proszę na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY

No jak padnie na 9 minut za maksimum kilkaset zl rocznie to skandal!

 

 

 

 

 

 

(:))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bardzo dobry hosting dla tych wymagajacych i tych mniej wymagajacych

 

No i stronki leżą ... od 2 minut - strona hekko również...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i stronki leżą ... od 2 minut - strona hekko również...

 

Już działają, był problem z łącznością w serwerowni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już działają, był problem z łącznością w serwerowni.

 

nie ma to jak powazna awaria 2 minutowa, pewnie straciles miliony ... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie ma to jak powazna awaria 2 minutowa, pewnie straciles miliony ... ;)

 

jak już to bliżej 20, ale nie wiem po co Twój dziecinny komentarz

 

Dla każdego jego serwer jest wart wiele, jeżeli tego nie rozumiesz to Twój problem.

 

Pozdrawiam,

TG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak już to bliżej 20, ale nie wiem po co Twój dziecinny komentarz

 

Dla każdego jego serwer jest wart wiele, jeżeli tego nie rozumiesz to Twój problem.

 

Pozdrawiam,

TG

 

Wszystko normuje umowa i zapisy SLA takze jesli sie trzyma w ramach zawartego SLA to "płacz na forach" jest dziecinada, a nie awaria...

 

co do subiektywnej wartosci serwera w oczach wlasciciela, mam prosbe, zebys mi wytlumaczyl to na PM (zeby nie zasmiecac tematu o hekko), bylbym zobowiazany.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość archie

wlasnie spedzilem 4 dni tlumaczac helpdeskowi kto jest nadawca emaila (oni upieraja sie ze sluzy do tego celu pole Reply-to). w zwiazku z tym nie udzielili mi pomocy (bo po czterech dniach bylo juz za pozno). malo wyedukowany i skory do pomocy zespol moim zdaniem. odradzam - w sytuacjach kryzysowych nie daj boze wypna sie na was, tak jak na mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×