matt 0 Zgłoś post Napisano Maj 13, 2009 Regulamin to regulamin, jesli ktos sobie napisze ze rozdaje dedyki dla osob ktore maja niebieskiego oczy to tacy beda dostawac, i nie powinno sie mowic ze to bez sensu taka promocja taki regulamin. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RasQueR 0 Zgłoś post Napisano Maj 13, 2009 Rok temu zarejestrowałem konto i wykupiłem pakiet, płacąc za niego. Niestety nie miałem pomysłu na domenę, więc sobie odpuściłem. W tym roku, w zeszłym tygodniu, z tego samego konta w panelu rozliczeniowym zamówiłem i opłaciłem nowy pakiet, o innej nazwie. Okazało się nagle, że mnie promocja JUŻ nie dotyczy, miałem jedyną szansę w zeszłym roku. Natomiast gdybym założył nowe konto do panelu rozliczeniowego, domenę dostałbym od razu. Nie rozumiem, po co te 5 dni trzymali mnie w niepewności, tzn. byli zdania, że trochę to trwa i w ciągu 48 godzin od zaksięgowania bla bla bla... Nie można było tak od razu? A, w regulaminie jest: "11. Promocja obowiązuje tylko nowo aktywowane konta." Można to na kilka spodobów odczytać, niestety :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
amator 2 Zgłoś post Napisano Maj 13, 2009 Konto to konto klienta a nie kolejny pakiet hostingowy. Przynajmniej ja tak to rozumiem. Dla mnie jest to jasne a wypisywanie swoich żali, że nie udała się kombinacja jest żałosne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matt 0 Zgłoś post Napisano Maj 13, 2009 Nie rozumiem, po co te 5 dni trzymali mnie w niepewności, tzn. byli zdania, że trochę to trwa i w ciągu 48 godzin od zaksięgowania bla bla bla...Nie można było tak od razu? A napisales albo powiedziales przez telefon o co dokladnie chodzi? Czy tylko cos w stylu: Oplacilem konto czekam na domene. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pbas 0 Zgłoś post Napisano Maj 18, 2009 Miałem przed chwilą problem ze jedną ze stron utrzymywanych w hekko (www.tapworks.info). Zadzwoniłem i uzyskałem szybka pomoc od ręki. Co najważniejsze pomoc trafioną - problem wyeliminowany (był z mojego powodu). Zatem jeżeli chodzi o support, to bardzo duży plus. Co do uptime'u serwera, to szczerze powiedziawszy nie zauważyłem jakiś dłuższych przerw w działaniu - jak dla mnie, za te pieniądze, jest to bardzo dobry hosting i nie przewiduję rezygnacji z ich usług. Strategiczne strony mam w home.pl i mam wrażenie, że często ten "profesjonalny" hosting home.pl działa wolniej niż hekko... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kornes 1 Zgłoś post Napisano Maj 27, 2009 No to się nie mile zaskoczyłem... moje konto jest zablokowane od piątku 23.05.2009r, beż ŻADNEJ konkretnej przyczyny: - nie przekroczyłem limitu transferu - ani zużycia procesora - nie łamałem zawartością stron regulaminu (strony bez większych zmian leżą na serwerze od roku) a jednak, konto jest "suspended" link - http://kornes.hekko.pl/ Dobra, myślę sobie, jakiś błąd systemu, więc wysyłam w piątek pierwszego emaila (ok 23:00), o tej samej porze w poniedziałek - zero odzewu, wtorek południe - wysyłam następnego, jest już środa, poszła 3cia wiadomość, a odpowiedzi ŻADNEJ! Dodam, że wysyłam wszystkie wiadomości z emaila przypisanego do konta na hekko. Mimo tego, że jestem już tym wszystkim ostro zdenerwowany, liczę że w końcu ktoś z hekko się tym zajmie i przywróci dostęp do mojego konta... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Maj 27, 2009 Jak zwykle firma be, firma zła.. a odpowiednie zgłoszenie widzę i jest odpowiedź i to dwukrotna. Dziwne, że tylko Pan nie otrzymuje odpowiedzi.. Niestety szczegółów żadnych nie podam ale powód jest bardzo poważny! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kornes 1 Zgłoś post Napisano Maj 27, 2009 No to proszę wysłać raz jeszcze, sprawdzam maila dokładnie od kilku dni, i nie widzę tu żadnej odpowiedzi - email raf****@wp.pl. Pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Maj 27, 2009 No to proszę wysłać raz jeszcze, sprawdzam maila dokładnie od kilku dni, i nie widzę tu żadnej odpowiedzi - email raf****@wp.pl.Pozdrawiam. Od tego jest BOK. Tylko i wyłącznie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kornes 1 Zgłoś post Napisano Maj 27, 2009 Czyli mam wysłać czwartą wiadomość, wy ją przeczytacie i wyślecie odpowiedź której i tak nie dostane? może macie jakiś problem z serwerem pocztowym i nie dochodzą z niego emaile do wp.pl? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lan Hikari 3 Zgłoś post Napisano Maj 27, 2009 Czyli mam wysłać czwartą wiadomość, wy ją przeczytacie i wyślecie odpowiedź której i tak nie dostane? może macie jakiś problem z serwerem pocztowym i nie dochodzą z niego emaile do wp.pl? Raczej sprawdź w drugą stronę, czy przypadkiem to u Ciebie wiadomości nie odbiera, a jeśli odbiera to czy przypadkiem nie lądują w spamie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Adami 0 Zgłoś post Napisano Maj 27, 2009 Raczej sprawdź w drugą stronę, czy przypadkiem to u Ciebie wiadomości nie odbiera, a jeśli odbiera to czy przypadkiem nie lądują w spamie... Z 2 strony wp.pl to za duża skrzynka aby miała tak długo awarie. A jak by nie dochodziło to by do hekko wróciła wiadomość zwrotna. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kornes 1 Zgłoś post Napisano Maj 27, 2009 Mam na tym koncie naprawdę duży przepływ emaili dziennie, a folder "spam" sprawdzam zawsze razem z resztą poczty. Może zmienię konto email w panelu.hekko na inne i wyśle z niego kopie wiadomości? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY Zgłoś post Napisano Maj 27, 2009 Załóż sobie na GMailu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kornes 1 Zgłoś post Napisano Maj 27, 2009 dobra, zmieniłem w panelu emaila na *@gmail.com i wysłałem z niego nową wiadomość. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hoole 1 Zgłoś post Napisano Lipiec 9, 2009 Z 2 strony wp.pl to za duża skrzynka aby miała tak długo awarie. Mylisz się kolego, na pocztę w WP.pl nie dochodzi większość emaili, wiem ponieważ miałem konto pocztowe na wp.pl/ Maile z hekko.pl są wysyłane na 100% to z twoją skrzynką jest coś nie tak. A teraz o hekko Od jakiegoś czasu serwery są wolne, wieszają się, śmiem powiedzieć że są gorsze od najgorszych serwerów darmowych (yoyo.pl). Administracja udaje idiotów w przypadku awarii, pisałem wiele razy o error 500, Pan Mateusz z biura obsługi napisał iż to wina mojego skryptu, hmmm no dobrze, jednak po przeanalizowaniu skryptu, i sprawdzeniu na kilku innych serwerach wszystko było ok. Postanowiłem do hekko zadzwonić, tam powiedziano mi abym napisał do nich na mail, a oni odpowiednio skonfigurują serwer, napisałem. I w ekspresowym tępie (hekko jest dobre z tym szybkim odpisywaniem na zlewane sprawy) że nie skonfigurują serwera. Jest wiele systuacji o których nie chcę się zbytnio rozpisywać, bo poprzednie posty mówią same za siebie. Szkoda pieniędzy na serwery w hekko.pl nawet darmowe sa lepsze od ich maszyn. HEKKO ma gdzieś warunki umowy jakie ich obowiązują z klientem, skoro jest możliwość dokupienia transferu, dla czego hekko nie chce pieniędzy, pisze (daje do zrozumienia że nie chce tej strony bo generuje spory transfer, za który przecież chcę zapłacić, że daje 24h żeby się wynieść. A konto blokuje znów po 4 godzinach, i ma to gdzieś co przed chwilą napisali....) Jak oni mogą pobierać opłaty za takie usługi?? Nie żałuję kazdej chwili spędzonej na hekko, jednak od kilku miesięcy serwery sa do dupy, a obsługa nie umie się dogadać z technikami (technicy blokują obsługa odblokowywuje) i tak jest co chwila. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Lipiec 9, 2009 Od jakiegoś czasu serwery są wolne, wieszają się, śmiem powiedzieć że są gorsze od najgorszych serwerów darmowych (yoyo.pl). A to dziwne.. bo serwery są o wiele szybsze od kilku miesięcy no ale przecież to ja wymyślam hehe.. Administracja udaje idiotów w przypadku awarii, pisałem wiele razy o error 500, Pan Mateusz z biura obsługi napisał iż to wina mojego skryptu, hmmm no dobrze, jednak po przeanalizowaniu skryptu, i sprawdzeniu na kilku innych serwerach wszystko było ok. Niestety, błąd 500 mówi sam za siebie.. Postanowiłem do hekko zadzwonić, tam powiedziano mi abym napisał do nich na mail, a oni odpowiednio skonfigurują serwer, napisałem. I w ekspresowym tępie (hekko jest dobre z tym szybkim odpisywaniem na zlewane sprawy) że nie skonfigurują serwera. Ale co Ty chcesz konfigurować przepraszam bardzo ? To nie VPS ! HEKKO ma gdzieś warunki umowy jakie ich obowiązują z klientem, skoro jest możliwość dokupienia transferu, dla czego hekko nie chce pieniędzy, pisze (daje do zrozumienia że nie chce tej strony bo generuje spory transfer, za który przecież chcę zapłacić, że daje 24h żeby się wynieść. A konto blokuje znów po 4 godzinach, i ma to gdzieś co przed chwilą napisali....) Jak oni mogą pobierać opłaty za takie usługi?? Nie żałuję kazdej chwili spędzonej na hekko, jednak od kilku miesięcy serwery sa do dupy, a obsługa nie umie się dogadać z technikami (technicy blokują obsługa odblokowywuje) i tak jest co chwila. Ty chyba sam nie wiesz co piszesz. Konta są blokowane natychmiastowo w przypadku: gigantycznego przekroczenia limitu transferu/cpu lub długotrwałego nadmiernego zużycia cpu. To jest 99% przypadków, pozostały 1% to margines. W przypadku zwykłego przekroczenia limitu transferu konta nie są blokowane chyba, że konto jest recydywistą i nasze maile przez kilka miesięcy nic nie dają. Kłamiesz pisząc, że dajemy 24h aby się wynieść. Na optymalizację skryptów dajemy zawsze minimum 48h i przez ten czas konto jest odblokowane i nigdy nie jest blokowane po 4h jak to śmiesz twierdzić w swoim poście. Do tego Twoje teorie technicy-obsługa są z kosmosu.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
traqo 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 10, 2009 Akurat w tej sprawie mogę chyba zabrać głos, bo przeżyłem blokadę konta na hekko. Prawdą jest danie 48h na optymalizację, nie wiem jak w innych wypadkach. Czy konta zawierające warez są blokowane bez jakiejkolwiek możliwości odblokowanie. Może koledze o to właśnie chodziło... Zapewne serwis hityfilmowe.com jest znany dość dobrze hekko, Hekko posiada twarde limity, których się trzyma co jest normalną rzeczą. Jeśli zdarzy się blokada (co w przypadku mojej strony) zdarzyło się z czysto technicznych przyczyn i niewiedzy. Z hekko można się dogadać i to bardzo szybko. Co do obsługi, raczej złego słowa nie mogę powiedzieć. Osobiście uważam że s4 nie jest dobrym serwerem ponieważ mam porównanie z s3. Jest i szybszy i mniej ma tzw Zwiechy. Pamiętam kiedyś poprosiłem o przeniesienie konta na s3. Z obsługi otrzymałem odpowiedź iż serwery posiadają taką samą konfigurację itd. Za pewne tak jest, ale zauważyłem że s3 śmiga szybciej. Ogólnie-czy są wolne serwery? Są szybkie i dobre, ale ja dalej trzymam się gorszej jakości s4 Ogólnie jeśli miał bym polecić hekko, to jest to firma która nadal pozostaje jedną z lepszych, z świetną miłą obsługą Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pawi 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 11, 2009 Witam, jest to moj pierwszy post na tym forum i moja pierwsza opinia. Posiadam konto od jakiegos czasu na serwerze s3 hekko. Generalnie jestem bardzo zadowolony z jakosci hostingu - natomiast ostatnio przytrafilo sie kilka problemow z tym serwerem. Zapewniono mnie, ze w ciagu kilku dni sytuacja wroci do normy - i tak zapewne bedzie, inaczej bym nie dostal zapewnienia zawsze jak mialem jakies pytania droga mailowa szybko dostawalem odpowiedzi. w tej chwili po awarii serwera mialem Internal server error ale po telefonie doslownie po 15 minutach strona juz dzialala. Brakuje mi jeszcze mozliwosci zaplanowania backupu - np klikam backup o godzinie 5.00 i wysyla mi sie na maila albo na zewnetrzny server. Chyba, ze jest taka mozliwosc a ja o tym nie wiem? Pozdrawiam pawi http://sky-watcher.pl P.S. Mysle ze jakies rekompensaty beda za ostatnie 'pady' :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
traqo 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 11, 2009 Ja na s3 nie zauważyłem żadnych problemów. Błąd 500 nie jest błędem serwera! A problemem z twoim skryptem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Lipiec 11, 2009 Wszystko wyjaśnione tu: http://www.webhostingtalk.pl/index.php?showtopic=19324 Dziś internal error był z naszej winy na całym serwerze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pawi 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 21, 2009 Ja na s3 nie zauważyłem żadnych problemów. Błąd 500 nie jest błędem serwera! A problemem z twoim skryptem. Jak widać Hosting potwierdził moje słowa, więc jesteś w błędzie. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xfm 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2009 S4 leży już całowicie prawie godzine, a wcześniej były problemy z SMTP. Mały pech, bo opłaciłem kilka dni temu za kolejny kwartał, ale w linuxpl.com dają 3 miesiące gratis po przejściu z innej firmy hostingowej i chyba skuszę się na tą promocję, po za tym na początku s4 chodził dobrze, a teraz co raz częściej zamula strona. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
redram 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2009 S4 leży już całowicie prawie godzine, a wcześniej były problemy z SMTP. Też jestem na S4 i potwierdzam słowa przedmówcy. Serwer leży, a i wcześniej w tym tygodniu zdarzały się krótkie kilkuminutowe pady. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xfm 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2009 Pewnie admini gdzieś imprezują... bo weekend, a serwer jak leżał tak leży. Że by nie było, napisałem najpierw sms'a o awarii, a pozniej maila. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach