Skocz do zawartości
tom_net

[opinie] Hekko.pl

Polecane posty

Generalnie, "nieprawidłowe używanie serwera" to np. zarzynanie go swoimi skryptami na maxa. W takim wypadku bezwzględnie konto jest blokowane a kwota nadpłacona nie jest zwracana. Taką jedyną formę ma ten punkt regulaminu.

No niby OK, ale... ja chcę postawić stronkę na WordPresie. I nie mam pojęcia co ten skrypt tak naprawdę robi. Nie wiem, czy nie załapie się na to lakonicznie określone kryterium. Czy mogę otrzymać potwierdzenie, że nikt mi nie zablokuje konta przy typowej eksploatacji - w tym przypadku, jak wspomniałem, będzie na tym hostingu postawiony skrypt WordPress.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapraszam do 14 dniowego testu, na bieżąco ( raz na dobę ) generowane są statystyki obciążenia CPU oraz długich zapytań mysql dla użytkowników a więc można sobie samodzielnie wszystko sprawdzić.

 

Generalnie Wordpress działa bez problemu o ile nie jest to autoblog z kilkunastoma bądź nawet kilkudziesięcioma kanałami rss do pobierania który co wejście na stronę sprawdza nowe wpisy..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

od jakichs 2 miesiecy posiadam serwer w hekko i nie mam do czego sie przyczepic. podczas mojego pobytu w hekko byl jeden pad i to naprawde niemalze pomijalny (kilka minut rano).

dostalem nawet fakture poczta - o co czesto musialem sie prosic u innych hostingodawcow.

 

generalnie narazie jestem bardzo zadowolony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaka jest przyczyna przenoszenia kont uzytkowników do nowej serwerowni w Gdańsku?

Względy jakościowe. Obecna serwerownia nie spełnia naszych wymagań. Mimo posiadania w ofercie redundancji łącz oraz zasilania awarie pokazały iż nie jest tak do końca jeśli w ogóle. Serwerownia w Gdańsku - sprawdzona, polecana. Podwójne łącza - ATM i NASK - można sprawdzić trasy i przekonać się jak działa. Wpięcie do dwóch sieci energetycznych + generator. Na plus mamy jeszcze bliskość do serwerowni i dostęp do niej oraz własny sprzęt - zdjęcia z serwerowni.

 

 

To teraz albo wkrótce pewnie wzrosną ceny usług w Hekko.

Nie przewidujemy takiej opcji, jednakże planujemy koniec promocji 12 miesięcy w cenie 10 oraz promocji z Allegro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja byłem zadowolony z usług tej firmy do ostatniego czasu kiedy to serwer pada kilka razy dziennie na parę minut.

 

PS. dokładnie w tym momencie mój serwer padł...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie działa rewelacyjnie, chyba że to był kolejny długo pad, sławetne 5 minut :)

W tym wypadku akurat 3 minuty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie nauczą się czytać proszę Pana. Czas jest cenny, a ja jestem człowiekiem zapracowanym i za przeproszeniem nie interesuje mnie to dlaczego to nie działa. Płacę = żądam. Nie będę wnikał w szczegóły. Proste.

 

To się nazywa podejście do klienta...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Płacę = rządam. Nie będę wnikał w szczegóły. Proste.

Niczego nie może Pan żądać, taka prawda. A już w ogóle nic więcej niż jest w ofercie.

 

Nie nauczą się czytać proszę Pana. Czas jest cenny, a ja jestem człowiekiem zapracowanym i za przeproszeniem nie interesuje mnie to dlaczego to nie działa.

A powinno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, błąd ortograficzny. Zdarza się. Pośpiech. Chyle głowę i przepraszam.

 

Mi codziennie ludzie trują i nie ośmieliłbym się napisać do klienta kiedy nauczy się czytać. To ja powinienem zostać rzeczowo poinformowany o awarii, a nie szukać na ten temat informacji. Klient nasz pan. Tak się mówi. Nie wiem czy to Pan zna, ale mam nadzieję, że tak.

 

To w Pańskim interesie jest, aby serwery poprawnie działały. Jeżeli nie ma Pan na to wpływu to chciałbym o tym wiedzieć znać przyczyny i wiedzieć kiedy wszystko wróci do normy. Jeżeli nie może mi Pan tego zagwarantować to proszę liczyć się z tym, że napiszę taką, a nie inną opinie, bo ja nie mam zamiaru doszukiwać się na forach i przeglądać 12 stron tematu dlaczego tak, a nie inaczej.

 

Oczywiście rozumiem, że zdarzają się wypadki losowe, na które człowiek nie ma wpływu.

 

Mimo wszystko uważam, że pady serwera kilka jak nie kilkanaście razy dziennie to przesada. Ja też mam klientów i przez to że oni nie mogą wejść na stronę sprawa, że zwyczajnie ich tracę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

99,5% gwarancji działania pozwala nam na brak dostępności serwerów przez ponad 3,5 godziny w miesiącu. Dziś jedynie przed chwilą nie działało nic przez chwilę.

 

Mimo wszystko uważam, że pady serwera kilka jak nie kilkanaście razy dziennie to przesada. Ja też mam klientów i przez to że oni nie mogą wejść na stronę sprawa, że zwyczajnie ich tracę.

To proszę wybrać hosting który daje Panu gwarancję 100% czasu działania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panie, tak już jest od kilku dni i proszę nie picować, że to jedynie dziś...

 

Rozumiem. Może być sytuacja, że coś padnie, przestanie działać. To normalne. Jednak to absurd, że średnio raz na 15 minut strona nie działa 2 minuty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jednak, jeżeli nie przekracza regulaminowego 99,5% dostępności w skali miesiąca, nie powinieneś składać żadnych zażaleń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Panie, tak już jest od kilku dni i proszę nie picować, że to jedynie dziś...

A czy rozumie Pan tekst pisany ? Ponawiam:

Dziś jedynie przed chwilą nie działało nic przez chwilę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jednak, jeżeli nie przekracza regulaminowego 99,5% dostępności w skali miesiąca, nie powinieneś składać żadnych zażaleń.

 

Wolę, żeby to padło raz na 3,5 godziny niż raz na 15 minut.

 

Znów padło. Jak tu się nie wkurzyć? Notoryczne pady serwera uniemożliwiają normalną pracę nad stroną.

 

Od dawna mam u Pana hosting. Szczerze to nic nigdy nie miałem. Szybka odpowiedź na maila, serwer działał szybko i nie padał co chwila. Teraz jednak moja cierpliwość się kończy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście rozumiem, że może coś takiego zdenerwować.

Jednak dam Ci dobrą radę, poczekaj aż wszystkich klientów przeniosą do nowego DataCenter.

Jak już wspomniałem, jest ono dużo lepsze. Samo hekkonet również ma świadczyć usługi na lepszych maszynach :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mruczek

Dodam troszkę lukru do opinii o Hekko.pl

 

Duży plus za sprawnie zorganizowaną migrację do nowej serwerowni. W porównaniu do podobnej operacji, którą przeżyłem ostatnio w innej firmie (trwało to cały weekend!), tutaj nie trwało to nic. Może była jakaś drobna przerwa. Nie zauważyłem. Dane zostały przeniesione w całości i były w pełni zsynchronizowane (a nie jakiś tam stan sprzed N godzin).

 

Kolejny plus za pomoc techniczną, której wcale nie musieli świadczyć. Miałem problem ze źle napisanym skryptem i nawet nie prosząc otrzymałem wystarczającą pomoc!

 

I garść plusów oczywistych: DirectAdmin bez większych ograniczeń (Pomimo braku shella, ale to można zrozumieć. Za to z dostępnym panelem DNS, który niektóre firmy udostępniają za opłatą (sic!)) i bardzo dobry stosunek jakości do ceny, który jak sądzę jeszcze się teraz polepszy.

 

Mam nadzieję, że się nie pogorszą od tych pochwał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Maly log z mojego maila, wczoraj wieczor:

ja: 20:55
Odpowiedz Hekko: 20:59 
ja: 21:19
Odpowiedz Hekko: 21:20
ja: 22:27
Odpowiedz Hekko: 22:28

Po wymianie 2 maili trzeci i tak mnie zaskoczyl - za kazdym razem bylem przekonany, ze odpowiedz to automat o tresci "przyjelismy zgloszenie, prosze czekac na odpowiedz"... Ale nie, odpowiedz byla blyskawiczna, krotka, ale rzeczowa. Zwalilo mnie z krzesla, osoba czytajaca te emaile chyba przeszla kurs blyskawicznego czytania, ze o odpowiadaniu na akord nie wspomne.

 

Zeby nie bylo tak calkiem wesolo, to stronka faktycznie muli i przerywa co chwila, utrudniajac prace nad stronka... ale widze, ze trafilem w moment przenosin kont, o czym tez zostalem poinformowany (w koncu kiedys trzeba to zrobic), a dwutygodniowy okres testowy sie dopiero rozpoczal, wiec poczekam i zobacze co bedzie dalej. Napisze pozniej, gdy problemy sie skoncza - mam nadzieje, ze rychlo :)

Zreszta te dwa tygodnie to tez duzy plus - jak dla mnie to calkiem dlugo jak na okres testowy, nie zebym sie znal na branzy, ale sadzilem, ze tydzien to max tego co mozna "potestowac" ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam z usług HEKKO jestem zadowolony, mam u nich 2 serwerki i jest oki:D Lekkie "zmuły" mogą być spowodowane przenosinami... Poza tym o przenosinach wszyscy klienci byli powiadamiani (m. innymi w panelu rozliczeniowym)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pakiet EASYPACK+. Z początku było super, ale po migracji kont - szkoda gadać. Co 15 minut pad strony "Nie można odnaleźć witryny xxxxxxx.hekko.pl", w dodatku przez hosting crashuja mi sie serwery cs'a (amxbans) :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mam pakiet EASYPACK+. Z początku było super, ale po migracji kont - szkoda gadać. Co 15 minut pad strony "Nie można odnaleźć witryny xxxxxxx.hekko.pl",

Czy migracja się już zakończyła ? NIE. Więc zapraszam PO migracji gdyż od początku były zapowiadane problemy podczas migracji.

 

w dodatku przez hosting crashuja mi sie serwery cs'a (amxbans) :/

Przez hosting ? Winę ponoszą tylko dziurawe skrypty.

 

Obecnie może występować co jakiś czas wydłużone ładowanie stron (pozostałe usługi działają normalnie) oraz krótkie przerwy - jedna długa jutro w nocy.

 

no potwierdzam dzisiaj były chyba ze 3 pady gdzieś po 5 min.

Tak długich przerw nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×