Martynka+ 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 22, 2007 Jakie są najbardziej znane i WIARYGODNE, poza Google, firmy, które oferują właścicielom serwisów internetowych możliwość umieszczenia u nich swoich reklam (lub swoich klientów) i czerpania z tego zysków? Może warto wymienić parę firm polskich i zagranicznych. O czym trzeba i warto pamiętać zawierając umowę z taką firmą? Czy lepiej umowę zawrzeć na osobę prywatną czy firmę (czy warto zarejestrować firmę dla tego typu działalności w Polsce czy gdzieś zagranicą?). Oczywiście wszystkie te pytania zadaję zakładając, że serwis jest popularny i ma minimum 40 tysięcy unikalnych wejść dziennie. PS. a czy są inne sposoby, może lepsze, na jakich właściciel serwisu może zarabiać niż wyświetlanie reklam? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Sierpień 22, 2007 Google wiarygodne? Nie sądzę. Banują jak chcą, nie tłumaczą itd. itp. W Google wystarczy aby "konkurencja" wyklikała jeden dzień i mamy z głowy konto :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Konrad.K 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 22, 2007 Rozglądnij się na google pod hasłem agencja reklamowa typu AdNET, IDG, itp, ale uważaj co podpisujesz bo często jest pięknie pięknie, ale przy pierwszej wypłacie okazuje się że jednak jest o wiele gorzej niż mogło by się zdawać bo np. rezerwują dla siebie całą powierzchnię reklamową, a nie wykorzystują jej w pełni jak trzeba i płacą grosze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Sierpień 22, 2007 Adnet to by najchętniej ze strony by zrobił 100% powierzchni reklamowej a w sumie zyski małe. Lepiej na własną rękę szukać reklamodawców. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dees 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 22, 2007 Zobacz sobie www.tradedoubler.com Oferują umieszczanie rożnych form reklam swoich klientów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomi 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2007 Google ma gigantyczną przewagę nad innymi systemami. Wie dokładnie co zawiera i o czym jest twoja strona. Wie też prawie wszystko o odwiedzających twoją stronę. Niektórym nawet regularnie przegląda pocztę! Zna super dokładne statystyki strony (Analytics) To pozwala skierować reklamy dokładnie do tych osób co trzeba. I zyski z Gogolem są po prostu pewne jeśli nie ma przekrętu z klikaniem w reklamy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ednet 136 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2007 Google wiarygodne? Nie sądzę. Banują jak chcą, nie tłumaczą itd. itp. W Google wystarczy aby "konkurencja" wyklikała jeden dzień i mamy z głowy konto :/ w jaki sposób można wyklikac konto? Ed Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2007 Bardzo prosto :/ Miałem całkiem spore przychody i w 3 dni było po sprawie. Kilka tysięcy kliknięć dziennie i google mnie zbanowało. Oczywiście czegoś takiego jak odwołanie nie ma :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Relayed 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2007 Właśnie tak jak boss straciłem kupe kasy ża ja niby klikałem Oczywiście odpisałem że to nie możliwe bo loguję się na innym ip do nich tylko tym ip nic więcej na nim nie robie a na innym ip przeglądam net tak że nawet gdy bym klikał to z innego ip Porażka najlepiej na własnym szukaniem reklamodawców Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
prat 1 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2007 W przypadku storn o tematyce, którą łatwo da się powiązać da się powiązać z jakąś gałęzią biznesu korzystniej jest samemu szukać reklamodawców, natomiast jeśli na stronie można reklamować szajs mydło i powidło to IMO trzeba się zdać na pośredników. Mam stronę ściśle powiązaną z branżą (w której firmy są dosyć bogate, do tego w internecie jesteśmy największym tego typu ośrodkiem) i warunki na jakich sprzedaję miejsce na reklamę są nieporównywalne z tym co bym dostał od pośrednika. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BartłomiejJ 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2007 Witam, Zgadzam się z przedmówcą. Szukanie reklamodawców na własną rekę jest korzystniejsze zarówno dla właściciela serwisu (który samodzielnie może dyktować ceny za usługę), jak i dla reklamodawców (zwykle koszty są mniejsze niż w przypadku zakupu reklamy w domu mediowym). Oczywiście, jest jeszcze kwestia pozyskania reklamodawców... Pozdrawiam, Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2007 Dlatego warto mieć "pośrednika reklamowego", w każdym większym mieście są osoby / firmy tym się zajmujące. Z reguły biorą do ~20%. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach