Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
bald

Kontakt z BOKiem, pady, masternet itd

Polecane posty

mam u nich konto od 2004 roku.nie bylo nigdy wiekszych problemów

 

a ja mam od niedawna (konto do testow na szczescie) i same problemy, np wczoraj nie mozna bylo nawiazac polaczenia z baza danych (probowalem z 20 minut w koncu zrezygnowalem i to co mialem sprawdzic zrobilem na innym koncie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tylko że nie było żadnego kontaktu z BOK.

 

Dziwne jest również, że w logach nie ma ŻADNYCH informacji na temat tak długiego problemu z bazą danych.

 

@regoat cieszę się bardzo, że jesteś zadowolony z naszych usług od tych paru lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem was ludzie. Jeżeli serwer działa aż tak tragicznie to dlaczego z niego nie zrezygnujecie. Widać że Pan Adrian się stara, a to że ktoś atakuje stronę klienta to już nie jego wina. Może postawcie sobie sami swój serwer i wtedy sami zobaczycie ile czasu na to idzie. Uważam że jak na ceny które oferuje masternet to i tak trzymają dobry poziom. Nie korzystam z usług tej firmy, ale przyglądam się kilku hostingom. Myślę że Pan Adrian szybko upora się z tymi problemami, a wy użytkownicy serwera przejrzyjcie na oczy! Dobrze ktoś wyżej napisał jak serwer działa dłuższy okres czasu to nikt nic nie pisze "bo po co" a jak się zdarzy krótka awaria nie zawsze wynikająca z powodu problemów przeciążenia serwera to są piski, krzyki i wypisywanie różnych beznadziejnych rzeczy na forach dotyczących usług hostingowych.

 

 

Pozdrawiam

muchakk :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masternet to wg mnie jedyna firma, która oferując konta bardzo tanie zachowuje wysoki poziom usług. Mam jedno konto i od początku chodzi znakomicie ;)

 

Jest bardzo ciekawy panel do zarządzania kontem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szkoda tylko że nie było żadnego kontaktu z BOK.

Adrian - u nas to tez norma :-) Po co pisac do supportu, jak mozna sie wszystkim pochwalic na forum.

 

Dobrze ktoś wyżej napisał jak serwer działa dłuższy okres czasu to nikt nic nie pisze "bo po co" a jak się zdarzy krótka awaria nie zawsze wynikająca z powodu problemów przeciążenia serwera to są piski, krzyki i wypisywanie różnych beznadziejnych rzeczy na forach dotyczących usług hostingowych.

No to sa chyba moje slowa... 2 dni temu doznalismy tego samego. Co prawda nie chodzilo o zadna usterke, ale tez oczywiscie trzeba sie bylo "poskarzyc" na forum (PiO)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przez takie głupie posty później firma u osoby zastanawiającej się nad kontem traci szanse ;) bo przecież było 6 minut przerwy a nie zawsze"stękacze" o tym wspominają w swoich postach, tylko piszą że jest be, źle i totalne dno a okazuje się ze serwer leżał 8 minut jak to było ostatnio w masternecie.

 

 

 

 

Pozdro.

muchakk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No a druga sprawa, ze robi sie wielki burdel i nie dosc, ze ciezko przez to przebrnac, to jeszcze trzeba z tego gaszczu wybrac te OBIEKTYWNE opinie.

 

PS. taka rada do WSZYSTKICH (czyli mnie sie to tez tyczy): postarajcie sie wypowiadac rzeczowo - fora to nie jest pamietnik, gdzie wyrzuca sie wszystko co sie mysli ani tez nie jest to miejsce na bicie rekordow w ilosci napisanych postow. Ile z tego jest do osiagniecia, to juz inna sprawa ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

odpowiem hurtem do tych kilku osob ktore odniosly sie do mojej wypowiedzi:

 

nie lece z placzem do boku jesli strona nie dziala (w szczegolnosci jesli glowna masternet.pl tez) gdyz mija sie to z celem i tak wiem ze jesli admin zyje to wlasnie kombinuje jak to naprawic, moje placze nic nie pomoga

 

co do rezygnowania z konta jesli ktos jest niezadowolony, to oczywiste jesli firma nie spelnia moich oczekiwan to zostaje olana sikiem ciaglym zdecydowanym ale jak juz wczesniej napisalem na masternecie mam nieistotne konto ktore sluzy mi wylacznie do testow - wiec niech sobie jest (pech chce ze w ostatnich 3 tygodniach kilka razy chcialem cos podlubac i akurat czesto masternet lezal - podkreslam nie byl to pad 100godzinny ale na tyle dlugi ze jest warty odnotowania)

 

co do problemow z baza (wczoraj), problem wystapil ok 10.50 nie wiem kiedy sie poprawilo gdyz gdzie indziej sprawdzilem sobie to co chcialem i tyle (mam wykupione konta w roznych firmach)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie lece z placzem do boku jesli strona nie dziala (w szczegolnosci jesli glowna masternet.pl tez) gdyz mija sie to z celem i tak wiem ze jesli admin zyje to wlasnie kombinuje jak to naprawic, moje placze nic nie pomoga
I tu akurat jest Pan w błędzie.

Są sytuacje które akturat nie wymagają interwencji administracji gdyż dany problem potrafi się sam rozwiązać.

 

co do rezygnowania z konta jesli ktos jest niezadowolony, to oczywiste jesli firma nie spelnia moich oczekiwan to zostaje olana sikiem ciaglym zdecydowanym
Proponuje zapanować nad swoim stylem wypowiedzi gdyż tego typu wypowiedzi można zdecydowanie uznać za obraźliwe oraz niestosowne w stosunku do Firmy.

Nie wspominając już oczywiście, że kształtują one obraz samej osoby je wypowiadającej.

 

co do problemow z baza (wczoraj), problem wystapil ok 10.50 nie wiem kiedy sie poprawilo gdyz gdzie indziej sprawdzilem sobie to co chcialem i tyle (mam wykupione konta w roznych firmach)
I potwierdza się to co pisali @muchakk oraz @8p.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
I tu akurat jest Pan w błędzie.

Są sytuacje które akturat nie wymagają interwencji administracji gdyż dany problem potrafi się sam rozwiązać.

tym bardziej nie ma sensu zawracac glowy adminowi skoro i tak sie wszystko "samo" naprawi :/

gdzie tu moj blad?

 

 

Proponuje zapanować nad swoim stylem wypowiedzi gdyż tego typu wypowiedzi można zdecydowanie uznać za obraźliwe oraz niestosowne w stosunku do Firmy.

Nie wspominając już oczywiście, że kształtują one obraz samej osoby je wypowiadającej.

a czy ja kierowalem to do jakiejs konkretnej firmy?

co do mojego obrazu, mozesz uwazac mnie za chama gbura i prostaka masz do tego prawo ;)

 

 

I potwierdza się to co pisali @muchakk oraz @8p.pl

odnosnie mojej wypowiedzi o "bazie", informacja wydala mi sie o tyle istotna ze @regoat wypowiada sie jednoznacznie w stylu "zawsze wszystko dziala jest super" co sugeruje po prostu ze z tego konta nie korzysta, taka _super_ wypowiedz tez moze wypaczyc czyjas opinie o firmie ;)

 

btw. ciekawe czemu juz nikt sie nie cieszy ze jego temat "znowu na gorze" sniff...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@juvenito również bardzo sie cieszę, że jesteś zadowolony z naszych usług.

Natomiast jeżeli ma się jakieś problemy to polecamy pisać pierw do BOK ( info@masternet.pl ).

 

@blad nie będę komentował Twoich wypowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tym bardziej nie ma sensu zawracac glowy adminowi skoro i tak sie wszystko "samo" naprawi :/

gdzie tu moj blad?

 

Panowie, Panowie bądźmy poważni jeżeli każdy będzie tak traktował problemy w jakieś firmie to serwer będzie leżał jeszcze dłużej a ludzie będą pisać coraz to więcej głupot. Takie podejście do sprawy niczego nie poprawi a może nawet zaszkodzić gdyż gdy każdy klient danej firmy będzie traktował sytuacje w ten sposób to administracja może nie wiedzieć że któryś z ich serwerów padł.

 

 

 

Pozdrawiam

muchakk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Panowie, Panowie bądźmy poważni jeżeli każdy będzie tak traktował problemy w jakieś firmie to serwer będzie leżał jeszcze dłużej a ludzie będą pisać coraz to więcej głupot. Takie podejście do sprawy niczego nie poprawi a może nawet zaszkodzić gdyż gdy każdy klient danej firmy będzie traktował sytuacje w ten sposób to administracja może nie wiedzieć że któryś z ich serwerów padł.

Pozdrawiam

muchakk

 

Poważne firmy maja swoje monitoringi także zwykle wiedzą przed userami, że serw padł.

Jednak klienci powinni zgłaszać każdy zauważony problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poważne firmy maja swoje monitoringi także zwykle wiedzą przed userami, że serw padł.

Jednak klienci powinni zgłaszać każdy zauważony problem.

 

 

jesli nie mam zadnego namiaru na firme (bo nawet jej strona glowna padla) to ostatnia "deska ratunku" jest to forum, ostatnio "zglosilem" dwie awarie - uznano ze sie czepiam bo to chwilowe problemy, wiec gdzie jest limit przy jakim warto cos zglaszac?

 

nie wspominajac juz o "samonaprawiajacym sie" masternecie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Prohost sądziłem, że każdy hosting nawet i te krzaki potrafią takowe monitoringi zrobić.

 

Robienie rozgłosu gdy następuje dosłownie parominutowy pad danej usługi w shared hostingu to nie jest czepialstwo?

Mówiłem już kiedyś stworzyć osobne forum do tego typu zgloszeń - wiecie ile postów przybędzie ;)

nie wspominajac juz o "samonaprawiajacym sie" masternecie ;)
Piszesz tak jakbyś nie wiedział, że dane sytuacje przy zastosowaniu odpowiedniego oprogramowania nie wymagają reakcji administratora.

eh...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na wht.com jest specjalny dział i jest on bardzo fajny. Jak host pada to klienci się tam zbierają i w grupie raźniej ;)

 

Jeśli coś nie tak to należy zgłosić hostowi. Jeśli strona główna mu pada to zapisać sobie należy telefon. Ale jak mówię jeśli pada strona główna hosta to ten host wie prędzej niż klienci i pracuje już nad naprawieniem problemu. No chyba, że mu nie zależy i sobie śpi ;)

 

@A.S.

Nie napisałem czy ktoś potrafi czy nie tylko czy to robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robienie rozgłosu gdy następuje dosłownie parominutowy pad danej usługi w shared hostingu to nie jest czepialstwo?

 

jesli na 5 prob "dostepu do mojej strony" , dwie z tych prob koncza sie niepowodzeniem to dla mnie nie jest czepialstwo tylko 40% padlina - inna sprawa jest bok masternetu do ktorego swego czasu zwracalem sie 2 razy i zawsze odpowiedz byla _konkretna_ i bardzo szybka , jak widac nie uogolniam ;)

 

 

Piszesz tak jakbyś nie wiedział, że dane sytuacje przy zastosowaniu odpowiedniego oprogramowania nie wymagają reakcji administratora.

eh...

 

tak, a ja w kazdy poniedzialek nad ranem restartuje sobie sbs(y)2003 po to aby przez caly tydzien miec idealnie dzialajace maszyny, i co z tego ?

 

 

Ale jak mówię jeśli pada strona główna hosta to ten host wie prędzej niż klienci i pracuje już nad naprawieniem problemu.

 

zwrocilem na to uwage wczesniej i za to na mnie ktos "naskoczyl" ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robienie rozgłosu gdy następuje dosłownie parominutowy pad danej usługi w shared hostingu to nie jest czepialstwo?

Jest. Ba, sa ludzie co sie czepiaja, ze sie Apache lekko dlawi tuz po dodaniu subdomeny. ;)

Piszesz tak jakbyś nie wiedział, że dane sytuacje przy zastosowaniu odpowiedniego oprogramowania nie wymagają reakcji administratora.

Malo kto, kto nie siedzi w tej branzy jako admin wie o tym tak naprawde Adrian. ;)

Tak BTW:

Niestety odnosze wrazenie, ze niektorzy sa wyjatkowo oporni na wiedze,

a przeciez wszyscy sie tu na tym forum w jakis sposob wzajemnie edukujemy...

ze telefon komorkowy moze stracic zasieg, telewizor zaczac sniezyc podczas burzy,

wszyscy przyjeli do wiadomosci, ale zrozumiec jak dzialaja, czym sie charakterzyuja

konta... na ktorych 1/2 osob umieszcza strony o szalenie wysokim poziomie

krytycznosci, gdze 1 minuta padu to przeciez ogromne straty dla firmy, to juz nie chca...

no zaparli sie, dalej swoje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czy ty w ogole czytasz przed wyslaniem to co uda ci sie sklecic?

watpie, gdyz wypowiedz (laczona):

 

@as: Robienie rozgłosu gdy następuje dosłownie parominutowy pad danej usługi w shared hostingu to nie jest czepialstwo?

 

Jest. Ba, sa ludzie co sie czepiaja, ze sie Apache lekko dlawi tuz po dodaniu subdomeny. ;)

 

w polaczeniu z:

 

 

na ktorych 1/2 osob umieszcza strony o szalenie wysokim poziomie

krytycznosci, gdze 1 minuta padu to przeciez ogromne straty dla firmy, to juz nie chca...

no zaparli sie, dalej swoje...

 

to kompletna bzdura, najpierw "warczysz" ze ktos sie czepia o glupie kilka minut padu a zaraz potem informujesz ze kazda minuta to moga byc ogromne straty? gdzie tu konsekwencja?

 

 

btw. moim zdaniem ktos kto umieszcza "powazna" strone w hostingu pokroju masternet, nie podchodzi powaznie do swojego interesu i prosi sie o klopoty, ale nie o tym tu mowa - idzie o to czy odnotowywanie "glupich malych padow" to czepianie sie czy tez istotna informacja dla potencjalnych klientow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@bald zdecydowanie nie zrozumiałeś sensu wypowiedzi @bellerofont gdzie piszę akurat całą prawdę.

moim zdaniem ktos kto umieszcza "powazna" strone w hostingu pokroju masternet, nie podchodzi powaznie do swojego interesu i prosi sie o klopoty
Interesujące, pytanie tylko o jakie to poważne prosi się kłopoty? czy jest coś gorszego od utrady danych? (nastąpiło?) - posiadamy backup aż do 5 dni wstecz wszystkich danych.

Tak wiec zdecydowanie wyolbrzymiasz, ale ok, Twoje zdanie lecz pamietaj, że zawsze trzeba mieć konkretne dowody przy tego typu wypowiedziach, a nie wyciąganie ich z przed trzech lat - łączenie dalekiej przeszłości z teraźniejszością.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
@bald zdecydowanie nie zrozumiałeś sensu wypowiedzi @bellerofont gdzie piszę akurat całą prawdę.

po prostu zauwazylem w jego wypowiedzi pewna hmmm "niescislosc" <rotfl>

 

 

Interesujące, pytanie tylko o jakie to poważne prosi się kłopoty? czy jest coś gorszego od utrady danych? (nastąpiło?) - posiadamy backup aż do 5 dni wstecz wszystkich danych.

Tak wiec zdecydowanie wyolbrzymiasz, ale ok, Twoje zdanie lecz pamietaj, że zawsze trzeba mieć konkretne dowody przy tego typu wypowiedziach, a nie wyciąganie ich z przed trzech lat - łączenie dalekiej przeszłości z teraźniejszością.

 

proszenie sie o klopoty?

jesli jest sobie sklep ktory zbiera kilka(nascie) zamowien na minute to dla takiego sklepu 10 minutowy pad JEST powaznym klopotem

 

co do samego masternetu, daleki jestem od uznania go za "najgorsza firme w tej galaktyce", w odpowiednim przedziale radzi sobie calkiem niezle, i nie interesuje mnie co bylo iles tam lat temu gdyz wtedy nie mialem tam konta, moje wypowiedzi odnosza sie do terazniejszosci (powiedzmy ze do miesiaca wstecz)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czy ty w ogole czytasz przed wyslaniem to co uda ci sie sklecic?

Tak.

to kompletna bzdura, najpierw "warczysz" ze ktos sie czepia o glupie kilka minut padu a zaraz potem informujesz ze kazda minuta to moga byc ogromne straty? gdzie tu konsekwencja?

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2561982, slyszales o tym kiedys?

btw. moim zdaniem ktos kto umieszcza "powazna" strone w hostingu pokroju masternet, nie podchodzi powaznie do swojego interesu i prosi sie o klopoty

Ja bym poszedl jeszcze dalej.

Do powaznych przedsiewziec nie nadaje sie ani home, progreso, iq, kei czy inne...

(kolejnosc przypadkowa, nikogo nie faworyzuje, do nikogo nie zywie urazy, ba w kazdej z firm bym chetnie popracowal kilka dni jako admin)

Pojecie hosting wspoldzielony koliduje po prostu z pojeciem powazne przedsiewziecie.

Osoba kupujaca hosting na 10 promocji w roku kalendarzowym z rzedu,

a mowiaca o swoim biznesie POWAZNY, jest zwyczajnie...

idzie o to czy odnotowywanie "glupich malych padow" to czepianie sie czy tez istotna informacja dla potencjalnych klientow

Domowymi sposobami nie jestes w stanie zagwarantowac poprawnosci wynikow.

Jestes w 100% niewiarygodny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
proszenie sie o klopoty?

jesli jest sobie sklep ktory zbiera kilka(nascie) zamowien na minute to dla takiego sklepu 10 minutowy pad JEST powaznym klopotem

Który tak duży (bo chyba musi być) leży na tanim shared hostingu?

Ja sobie zresztą w ogóle nie wyobrażam takiej sytuacji - tak wiec może opierajmy się na faktach pratycznych a nie gdybaniach bo tak gdybać to można do przyszłego roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja bym poszedl jeszcze dalej.

Do powaznych przedsiewziec nie nadaje sie ani home, progreso, iq, kei czy inne...

Pojecie hosting wspoldzielony koliduje po prostu z pojeciem powazne przedsiewziecie.

Osoba kupujaca hosting na 10 promocji w roku kalendarzowym z rzedu,

a mowiaca o swoim biznesie POWAZNY, jest zwyczajnie...

 

...niepowazna, zgadzam sie z tym

 

 

Domowymi sposobami nie jestes w stanie zagwarantowac poprawnosci wynikow.

Jestes w 100% niewiarygodny.

 

mam pewne watpliwosci,

pomimo moich "domowych metod pomiaru" jestem pewien ze zdecydowana wiekszosc czytajacych jest w stanie uwierzyc w kilku minutowe pady lecz duzo trudniej bedzie ich przekonac do bezawaryjnego dzialania "od kilku lat"

 

 

Który tak duży (bo chyba musi być) leży na tanim shared hostingu?

Ja sobie zresztą w ogóle nie wyobrażam takiej sytuacji - tak wiec może opierajmy się na faktach pratycznych a nie gdybaniach bo tak gdybać to można do przyszłego roku.

 

 

pytales o przyklad, podalem,

a co do powaznych interesow i niepowaznych ich wlascicieli chyba nie musze o tym nikogo przekonywac ze takowe wystepuja w naturze w ilosciach przeogromnych - niestety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pytales o przyklad, podalem,

a co do powaznych interesow i niepowaznych ich wlascicieli chyba nie musze o tym nikogo przekonywac ze takowe wystepuja w naturze w ilosciach przeogromnych - niestety

eh... jak już podajemy przykłady to mówmy o takich co występują w praktyce, a nie branych z kosmosu (taki właśnie podałeś - jeżeli by się nad nim poważnie zastanowić).

Trzymajmy chociaż jakiś sensowny merytoryczny poziom dyskusji.

 

Zresztą moja Firma i tak takowych stron nie utrzymuje tylko zdecydowanie "małe" gdzie ich właściciele potrzebują szybkiego dobrego supportu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×