Skocz do zawartości
Gr4nd

Http://soursense.eu/

Polecane posty

Z babcią Pan kłamał, bo takowa nie istnieje. Dziękujemy za współpracę.

 

Miłego dnia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z babcią Pan kłamał, bo takowa nie istnieje. Dziękujemy za współpracę.

 

Miłego dnia.

Heh, słyszałem dzwięk jakiegoś samochodu lub pociągu i starsza pani w słuchawce, no dobrze jeżeli się tak pan wypiera ...

// A tak na marginesie to juz nie chcecie wspolpracowac ?

// Bo wasza oferta mi się podoba :-) ceny szczególnie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja f-re otrzymalem, ale co bedzie dalej to nie wiem.

nie wiem co sie dzieje ... a komorka i wczoraj nie odpowiadala.

 

Niestety .. ale jak sie prowadzi tak powazna sprawe jak sprzedaz dedykow, kontakt z klientem to podstawa.

a mail nie dziala, GG odpowiada rzadko, telefon nie dziala

 

...ps. wczoraj telefonu tez nikt nie odbieral, wiec nie chodzi tylko o dzisiejszy dzien.

 

radze firmie szybko odpalic strone WWW, uruchomic telefon ..chocby wlasnie komorke, ale pod ktora w kazdej chwili ..ktos cos wyjasni! niech to beda chocby godziny 8.00-16.00 ..przeciez to nie musi byc cala doba. Choc w przypadku takiej firmy powinna..ale na poczatek...

 

ale bez calkowitego kontaktu ..to mozna sie juz roznych rzeczy domyslac i obawiac.

I przyznam poki sie to nie zmieni ..obawy pozostaja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czytam i własnym oczom nie wierze.. jacy ludzie potrafią być naiwni.. nvu.. sorry ale no nie mam słów.

I później się dziwić, że Rusel tyle osób wykiwał..

Przecież ten cały temat to jest jakaś istna parodia.. potrafię zrozumieć, że ktoś był nie w temacie.. nabrał się stracił trochę grosza - ok. Ale, że ktoś stracił i chce stracić jeszcze więcej - tego już pojąć nie mogę.

Btw. A mówiłem kilka stron temu, żeby się w to nie pakować - trza było mnie słuchać ; ).

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obserwuję ten temat i obserwuję i zastanawiam się, czy w końcu to napisać, by nikogo z firmy SourSense nie oczernić.

 

Zaryzykuję... "pachnie" mi to kolegą ze Słupska.

Kontakt z ruselem był taki:

 

* maile dochodziły (brak jakichkolwiek zwrotów), a odpowiedzi na maile nie było

* na GG zawsze dostępny, lecz rzadko nie odpowiadający

* telefon - nigdy nie odbierany

* SMSy - czasami pisane

 

Wyjazd służbowy już też raz miał, przez co nie mógł telefonu odebrać.

 

Zaś w kontaktach z potencjalnymi klientami albo gdy chciało się coś dokupić:

* uprzejmy, wszystko co potrzebne, jest możliwe

* szybka odpowiedź

* dobre ceny

 

I pewien styl pisania e-maili:

* kiedyś fraza "Pozdrawiam." w tej samej linijce, co reszta wiadomości

* później dwie linijki dalej "Pozdrawiam."

 

 

Patrzyłem sobie również na nagłówki e-maili, które wymianiałem z Panem Oliwerem. Pozwolę sobie wkleić pewną zaskakującą część:

 

Received: from serv3.livenet.pl ([85.17.11.75]:45711 "EHLO serv3.livenet.pl")
	by ps18.test.onet.pl with ESMTP id <S5850641AbXHIQWj>;
	Thu, 9 Aug 2007 18:22:39 +0200
Received: from [87.250.177.175]
	by serv3.livenet.pl with esmtpsa (TLSv1:AES256-SHA:256)
	(Exim 4.66)
	(envelope-from <oliwer@soursense.eu>)
	id 1IJAlm-0007UT-O0
	for MOJ_EMAIL@op.pl; Thu, 09 Aug 2007 18:21:54 +0200

X-AntiAbuse: This header was added to track abuse, please include it with any abuse report
X-AntiAbuse: Primary Hostname - serv3.livenet.pl
X-AntiAbuse: Original Domain - op.pl
X-AntiAbuse: Originator/Caller UID/GID - [0 0] / [47 12]
X-AntiAbuse: Sender Address Domain - soursense.eu

 

serv3.livenet.pl - czy wiecie co to znaczy? Kolega rusel był swego czasu zdalnym administratorem na LiveNet.pl w wyniku czego "sprzedał" mi hosting. "Sprzedał", pieniądze wziął dla siebie, a właściciel LiveNetu nawet nie wiedział o istnieniu

mojego konta.

 

A oto nagłówki z maili, które dostawałem za czasów zamierzchłych od rusela:

 

Received: from serv1.livenet.pl ([83.149.73.24])
	by wicked.dedyki.pl with esmtp (Exim 4.66)
	(envelope-from <administrator@livenet.pl>)
	id 1HSFKQ-0002oS-Ce
	for MOJ_EMAIL@geozone.pl; Fri, 16 Mar 2007 17:30:54 +0100
Received: from mainframe.rene.com.pl ([193.239.124.200] helo=[192.168.2.217])
	by serv1.livenet.pl with esmtpa (Exim 4.63)
	(envelope-from <administrator@livenet.pl>)
	id 1HSFJX-0002zc-IJ
	for MOJ_EMAIL@geozone.pl; Fri, 16 Mar 2007 17:29:59 +0100

X-AntiAbuse: This header was added to track abuse, please include it with any abuse report
X-AntiAbuse: Primary Hostname - serv1.livenet.pl
X-AntiAbuse: Original Domain - geozone.pl
X-AntiAbuse: Originator/Caller UID/GID - [0 0] / [47 12]
X-AntiAbuse: Sender Address Domain - livenet.pl

 

Winy to może nie stwierdza, ale daje bardzo mocno do myślenia... Gdybyśmy tak mieli jakieś e-maile od SourSense, które idą przez mainframe.rene.com.pl, tam jest wewnętrzny a

res IP identyfikujący go w sieci.

W kontaktach z ruselem dostawałem mejle z helo=192.168.2.217 (raz tylko z 192.168.2.125, może u kolegi był?). W mailach z soursense jest teraz tylko livenet3, być może dla bezpieczeństwa inaczej wysyłają wiadomości.

Tak czy owak - jeśli macie jakieś maile z soursense sprawdźcie nagłówki received, może gdzieś 

ojawiło się mainfreme.

Bellerofont - w swoim poście napisałeś "Oj Rusel, Rusel... z hosta mainframe.rene.com.pl" - może masz jeszcze e-maila?

 

Czy mogę Was, drodzy koledzy, którzy dzierżawicie dedyki u SourSense spytać na jaki numer konta przelewacie pieniądze? Albo inaczej, czy ten numer konta to 19114020040000390243003398. Nie muszę chyba mówić, czyj ten numer jest. EDIT: to jest numer z mBanku, więc pytanie tylko do osób, które wybrały płatność mBankiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Jestem prawdopodobnie jednym z pierwszych klientów firmy, na której temat toczą sie tu dyskusje. Nie brałem jak dotąd w nich udziału, gdyż uważałem to za zbędne, zresztą nadal tak uważam. Mam jednak dosć poważne spostrzeżenia...

Jako osoba dość wiekowa (w porównaniu z częscią goszczących tu użytkowników) i co za tym idzie mająca doświadczenie (podkreślam to dla mniej domyślnych), chciałbym zwrócić uwagę na to, iż sznowni klienci chcąc być traktowani poważnie muszą powaznie sie zachowywać. Nie dziwi mnie, iż pracownicy firmy dostają białej gorączki po konwersacjach z dziećmi które pragną aby traktować je jak dorosłych i poważnych.... bo w końcu sa klientami?! Pytam jednak dlaczego Ci "poważni" kienci, których krzyków tu najwiecej (a najmniej mają do powiedzenia) zachowują sie jak prymitywne, niedouczone czternastolatki ktore nawet do słownika zajrzeć nie potrafią? Proponuję, aby rzekomo poważni kienci zaczęli sie zachowywać poważnie a wtedy napewno odczują róznicę w ich traktowaniu.

Prosze nie traktowac tej wypowiedzi jako krytyki, ale jako dobrą rade starszego Pana.

Ta strategia działa nie tylko na pracowników firmy soursense, ale także na każdego czlowieka.

Życzę powodzenia w dalszych kontaktach.

 

Natomiast jeśli chodzi o moją ocenę firmy, to musze przyznać, ze nie wiem skad te zarzutu.... czasami mam wrażenie, że czytam o innej firmie.

Mam nadzieje, ze panstwa domysły, problemy (nie wiem jak to nazwać) zostaną rozwiązane pomyślnie.

 

Niestety podejrzewam, iz zaraz pojawią sie wypowiedzi sugerujące iz jestem pracownikiem firmy itp. Z miejsca zaznaczam, iz tak nie jest. Tego typu domysły sugerują znów niski poziom....

Wypowiadam sie w dobrej wierze, mam nadzieje, ze tak też zostane odebrany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Nowaker - ameryki nie okryłeś.. zarówno ja jak i kilku innych userów już dawno mówiliśmy w czym rzecz i kto za tym stoi, a Beliq był nawet tak dobry, że rozwikłał zagadkę niskich cen i działających serwerów :P.

Co do numeru konta, daj znać na pw, powiem Ci na jaki numer Rusela osobiście wpłacałem kasę w styczniu.. dokładnie ten sam numer, serwer w LiveNecie i pośrednik Rusel z magicznymi cenami, tyle, że to było jeszcze za czasów gdy nie miał takiej wspaniałej opinii.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czy mogę Was, drodzy koledzy, którzy dzierżawicie dedyki u SourSense spytać na jaki numer konta przelewacie pieniądze? Albo inaczej, czy ten numer konta to 19114020040000390243003398. Nie muszę chyba mówić, czyj ten numer jest.

Numer konta PKO INTELIGO 50 102055581 1111 50468000172

IBAN PL50102055581111150468000172

SWIFT BPKOPLPW50102055581111150468000172

PayPal bok@soursense.eu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znowu odezwę się w temacie, choć nie za bardzo tego chcę. Dlaczego? Będzie to kolejne karmienie trolli w tym temacie. Cała sprawa rozchodzi się wokół tego, że są ludzie, którzy zachowują się wobec pracowników firmy w porządku, są tacy, którzy tylko ciągną, są tacy, którzy zdążyli się już nawet zakumplować z pracownikami (pracownikiem).

 

Tutaj mały szczególik, za który możecie mnie zacząć tępić, proszę bardzo, droga wolna: mam 16 lat.

 

Wykupiłem serwer na rok z góry, zapłaciłem via PayPal. Kontakt z pracownikiem firmy mam na poziomie "Cześć, cześć...". Jak tylko potrzebuję coś (uwaga) PILNEGO, wysyłam SMS i pracownik jest dostępny, odpowiada. Lecz wkrada się tutaj pewien szczegół - dla kogo co jest pilne? Pilnym jest oczywiście uruchomienie serwera czy pomoc w naprawieniu czegokolwiek jak się coś zepsuje... nie jest pilną sprawą kompilacja nowego PHP czy pomoc we wgraniu jakiegoś durnego shoutcasta na serwer! Ludzie! Nie jest pilnym delegacja domeny w az.pl czy nazwa.pl! Od tego jest pomoc techniczna tych firm!

 

Napisałem mail do hetznera z zapytaniem o okres ważności mojego serwera, mam nadzieję, że odpowiedź uzyskam stosunkowo szybko. Pozwolę sobie jeszcze sprawdzić wpis w REGON, ale nie dlatego, że jestem nieufny, nie dlatego, że już ludzie wchodzą mi na głowę, iż jestem "szalony / powalony / zwariowany / chory / za bogaty" tylko z czystej ciekawości.

 

Biznes jest biznesem... im więcej się ryzykuje tym więcej można zyskać. Dostałem bardzo ciekawą ofertę od p. Oliwera właśnie przy płatności rocznej to skorzystałem, co tu dużo mówić.

 

Proponuję mały eksperyment - postarajcie się nie zawracać d... osobie z firmy tylko rozmawiać z nią na poziomie, pytać tylko wtedy gdy wujek google nie jest w stanie odpowiedzieć, a WHT staje się bezsilne, a traktowanie na pewno się zmieni. Pamiętajcie o wyszukiwarkach, zazwyczaj jesteście n'tymi osobami, które pytają o ten sam problem i odpowiadanie za każdym razem każdemu na to samo pytanie zajmuje zbędnie czas, pytając o jakieś bzderełko, które jest już opisane gdzie indziej prawdopodobnie zabierasz szansę odpowiedzenia na coś pilnego innej osobie... co tu dużo mówić... potem trole jadą na forum, kiedy sami nie doświadczyli co i jak.

 

Zaryzykowałem... chociaż ja bym tego tak nie nazwał, myślę, że się opłaciło, bo póki co nie mam najmniejszych problemów.

 

NVU - przebiegnij się do hetznera albo ovh, bo za bardzo zawracasz ogon, niepotrzebnie robisz szum... :]

 

--- EDIT ---

BOSS: Może i zaczynam od końca, ale po prostu ufam ludziom nad wymiar

 

Odezwę się jak zajdzie taka potrzeba, tymczasem będę starał się tego unikać, za duży szum się podniósł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

NVU - przebiegnij się do hetznera albo ovh, bo za bardzo zawracasz ogon, niepotrzebnie robisz szum... :]

Ja robie szum ? :P

serwer dostałem praktycznie goły i wesoły i dostałem tylko dostęp ssh i DA

a do hetznera zeby cos zmienic (np raid) nie mam

wiec nie gadaj ze robie szum,

dogadalem sie juz z panem olivierem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość normanos

hue hue fajny wątek :P jakoś wcześniej go nie widziałem, za to dzisiaj miałem 9 stron ubawu po pachy :( Wy to się chyba nigdy nie nauczycie i za parę miesięcy znowu będzie Rusel III - Imperium Kontratakuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lil, czemu edytowałeś post i usunąłeś numer konta? czyżby coś nie tak ?

Słuszna uwaga ...

był numer przez 5 min i numeru nie ma :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tak mi sie edytowalo :P numer konta zgadza sie z numerem rusela jesli nie odzyska moich danych ide z tym do hetznera

No to jesteśmy w domu... SourSense = rusel. Pytanie tylko, dlaczego usunąłeś teraz ten numer?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A wiec z backupu nici. Powiedzil ze moze mi wyslac na plycie dvd lol? Powodzenia tym ktorzy maja serwer wynosic sie póki mozna! Osobiscie napisze do hetznera moze ktos sie przylaczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miło cię znowu spotkać, Arturze. Miło, bo kto by pomyśłał, że tym razem to ja ci gnoju narobię przez ujawnienie głupiego numeru konta bankowego. Co jak co, swoje nakradłeś i to ci trzeba przyznać (a kiedyś i tak pójdziesz siedzieć). Swego czasu, minęło już trochę od twojego ostatniego smsa "Witam, dzis sie z Panem skontaktuje. Prosze dac znac jak bedzie Pan online. Pozdrawiam." i rzeczywiście, skontaktowałeś się ze mną, tyle że pod innym nazwiskiem i znowu oferując mi coś tak tanio, że aż niemożliwe.

 

A może teraz chciałeś się poprawić i świadczyć już "profesjonalne" usługi, bez oszust... Najpierw oddaj wszystkim, to co nakradłeś. Wtedy nie będziesz musiał ukrywać swojego nazwiska.

 

P.S. Pozdrowienia od Grzegorza Łyżwińskiego z LiveNet.pl, któremu zgłosiłem fakt oszustwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem,

[qoute]

No to jesteśmy w domu... SourSense = rusel.

po czym Pan to stwierdza? Konta różnią sie numerami...

Czy mamy choć jednego niezadowolonego klienta? (oprócz Pana nvu, z którym kończymy współprace).

Nie. Tak więc prosze nie wciskać innym swoich domysłów.

Jak chce Pan zgłaszać przestępstwo(?), to zapraszam do prokuratury.

 

Ehh... prosze administratorow o przeniesienie tej bajki do innego tematu.

Proszę zgadywać sobie dalej, ale proszę mi wierzyć, jest Pan w wielkim błędzie - Panie Nowaker.

 

Nie mam zamiaru uczestniczyć w tej żałosnej dyskusji która doprowadzi do niczego jak tylko oczerniania firmy, a jest już to karalne, tak więc proszę wstrzymać się ze słowami.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie rozumiem,

[qoute]

No to jesteśmy w domu... SourSense = rusel.

 

po czym Pan to stwierdza? Konta różnią sie numerami...

Czy mamy choć jednego niezadowolonego klienta? (oprócz Pana nvu, z którym kończymy współprace).

Nie. Tak więc prosze nie wciskać innym swoich domysłów.

Jak chce Pan zgłaszać przestępstwo(?), to zapraszam do prokuratury.

 

Ehh... prosze administratorow o przeniesienie tej bajki do innego tematu.

Proszę zgadywać sobie dalej, ale proszę mi wierzyć, jest Pan w wielkim błędzie - Panie Nowaker.

 

Nie mam zamiaru uczestniczyć w tej żałosnej dyskusji która doprowadzi do niczego jak tylko oczerniania firmy, a jest już to karalne, tak więc proszę wstrzymać się ze słowami.

 

Pozdrawiam.

No to może odda mi pan moje 250 zł ?

a nie tylko odrzuca moje połączenia ? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×