Skocz do zawartości
ink

Sprawdzony Hosting Dla Kilku Klientow

Polecane posty

Witam serdeczne,

 

Zaczynam tak z grubej rury gdyż sprawa z którą pisze zasadniczo jest dla mnie dość nagląca.

Mianowicie, współpracuję z firmą która posiada kilku klientów ulokowanych na wydzierżawionym serwerku,

do tego sam oraz firma będziemy jeszcze w przyszłości chcieli sprowadzać klientów na usługi hostingowe.

 

Sęk, w tym iż w tejże firmie z którą współpracuje powoli zaczyna brakować czasu na obsługę hostingową

i powstał plan przeniesienia klientów szybko, sprawnie i bezproblemowo (choć wiadomo tak tylko w Erze :rolleyes:))

 

Ale do rzeczy ...

w związku z tą sytuacją, postanowiłem zapytać was doświadczonych ludzi o jakąś poradę na sprawdzony

pewny i w miarę znany hosting, nie chcemy wpakować klientów w problemy, czy niestabilny serwer a

niestety takich w Polsce na pęczki.

 

Ważne aby serwer pracował po prostu stabilnie a ceny za usługi nie przekraczały w pakiecie minimalnym

300 zł (coś jak oferta na home zwana Business Starter), istotna jest też komunikacja z tą firmą gdyż jak

napisałem wyżej będziemy chcieli nawiązać dość solidną i stałą współpracę, i też istotne jest to aby

właściciele czy po prostu administracja serwera była dostępna 24/7.

 

No właśnie ... trochę wymagań, ale wiadomo taki zestaw klientów powinien przynieść same korzyści firmie

hostingowej.

 

PS. a może wiecie jaka firma była by zainteresowana odkupieniem części klientów ?

 

Dziękuje za wszystkie odpowiedzi :)

 

pozdrawiam

i

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

24h w polsce to pracuje tylko obsługa home.pl i kei.pl, reszta śpi w niedziele :-) Dla mniejszych klientów wybrał bym blink.pl dla większych kei.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, my jesteśmy jak najbardziej zainteresowani, proszę o szczegóły o klientach na maila: artur.pajkert@sisco.pl i nasz support nie śpi w niedzielę, ponieważ BOK pracuje też w niedziele do 17tej. Nie jest to jeszce 24/7, ale pokrywamy te najważniejsze godziny także w dni wolne. Akurat odpalamy nową platformę we Wrocławiu, prawdopodobnie jest to kwestia tygodnia, dwóch, więc jakosć będzie jeszcze lepsza nić do tej pory w Nimeczech, a usługi - jeszce szybsze. Chętnie zresztą prześlę informacj o samej firmie w zgrabnym PDF'ie, który może pomoże w decyzji. Prosiłbym w tym calu o adres mailowy na priva.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za odpowiedzi, i tak:

 

24h w polsce to pracuje tylko obsługa home.pl i kei.pl, reszta śpi w niedziele :-) Dla mniejszych klientów wybrał bym blink.pl dla większych kei.pl.

 

Może klienci nie zwrócą na to uwagi, bo to grupa podmiotów gospodarczych. Ale jak dla nas to jest problem, gdyż zdarzało się iż pracowaliśmy po godzinach a czasem w weekendy. No i w przypadku kiedy nagle "strzeli" załóżmy baza danych to mamy kłopot bez pomocy administratora.

 

Polecam:

http://www.kei.pl

http://www.iq.pl

A jeśli strony klientów to nie jakieś molochy generujące nadmierne obciążenie maszyn to:

http://www.home.pl

Dla klientów szukających łatwej obsługi i dobrego webmaila:

http://www.nazwa.pl

 

Moje osobiste zdanie:

Kei = brak shell (chyba, że się mylę ale nie doczytałem się na stronie) oraz słaba elastyka na indywidualne potrzeby doinstalowania podstawowych narzędzi (np. HtmlDoc), w przypadku ładowania sporych baz to ciężko jest sobie bez tego poradzić... próbowałem kiedyś skontaktować się z kimś z szefostwa ale niestety nikt mi nie pomógł więc mam takie mieszane uczucia.

 

IQ = współpracowaliśmy z tą firmą, dość fajny hosting, dobra obsługa itp. Ale nie znam ich od strony działania serwera. Z rozmów z ludzmi wiem, że raczej nie mieli wpadek pod tym względem. Gorzej u nich z elastyką instalowania dodatkowych narzędzi (podobnie jak KEI)

 

HOME.pl = ceny, ceny i jeszcze raz ceny. Serwery fajne jeśli chodzi o prędkość działania, ale totalny brak elastyki i nastawienie na masówkę... słabo to widzę

 

Nazwa = przestarzałe rozwiązania np. php4, brak elastyki i słabe opcje ... jakoś mnie nie przekonują.

 

Witam, my jesteśmy jak najbardziej zainteresowani, proszę o szczegóły o klientach na maila: artur.pajkert@sisco.pl i nasz support nie śpi w niedzielę, ponieważ BOK pracuje też w niedziele do 17tej. Nie jest to jeszce 24/7, ale pokrywamy te najważniejsze godziny także w dni wolne. Akurat odpalamy nową plat...

 

Macie Fajne pingi, i z doświadczenia wiem że otwieracie się na różne potrzeby. Nie wiem jakie są opinie ludzi użytkujących konta od dłuższego czasu, ale z tego co doczytałem się na forum mieliście jakieś wpadki w działaniu serwerów. Jak to teraz u was wygląda ? Jak aktualnie wygląda sytuacja z doinstalowywaniem np. HtmlDoc i innych tego typu ? No i czy po tej 17 można z kimś w ogóle skontaktować się w sprawie ewentualnej awarii serwera ?

 

pozdrawiam

i

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kei = brak shell (chyba, że się mylę ale nie doczytałem się na stronie) oraz słaba elastyka na indywidualne potrzeby doinstalowania podstawowych narzędzi (np. HtmlDoc), w przypadku ładowania sporych baz to ciężko jest sobie bez tego poradzić... próbowałem kiedyś skontaktować się z kimś z szefostwa ale niestety nikt mi nie pomógł więc mam takie mieszane uczucia.

w kei.pl jest shell ale na platformach biznesowych:

http://www.kei.pl/?stronka=plat/platformy

I jeśli chcesz lokować kilku klientów to platformy kei są do tego najlepsze. Na poziomie menaged VPS.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do wpadek i awaryjności:

Uważam ,że każdemu zdarzą się awarie, jednak obecnie 90% naszych awarii jest dla Klientów niewidoczna.

Dzieje się tak, ponieważ zapewniamy bardzo wysoki poziom redundancji. Redundantne mamy kluczowe maszyny,

UPS'y, dyski w macierzach, zasilacze w serwerach itd. W większości firm hostingowych awaria routera oznacza duży kłopot, u nas są dwa routery, które nieustannie się sprawdzają na krzyż, w razie awarii jednego drugi przejmuje jego funkcje. Tak samo balancery, serwery plików są synchronizowane z zapasowymi macierzam, w razie awarii dane są więc na drugiej maszynie. Do tego łącza od niezależnych dostawców spięte przez BGP, więc awaria łącza też nie powoduje u nas kłopotów. BOK pracuje u nas do 20tej, a w niedziele do 17tej. Przez cały pozostały czas admini pełnią dyżur zdalny, nie ma więc powodu zgłaszać pad serwera - oni wiedzą to pierwsi, ponieważ posiadamy systemy natychmiastowego raportowania, jeśli któraś z maszyn przestaje działać. Wówczas interweniują z domu. Dodam też, że w związku z rozwojem firmy także godziny pracy BOK są stale wydłużane, jeszcze pól roku temu tylko do 18tej można było z kimś porozmawiać, a w soboty i niedziele wcale. Na pewno za kolejne pół roku dyżury będą jeszcze dłuższe, być moze będzie to już 24/7.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×