strazak 0 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2005 Mam zamiar wykupic sobie serwer , niestety w tej dziedzinie jestem laikiem.Na co glownie nalezy zwracac uwage wykupujac serwer? Jesli chodzi o pojemnosc to interesuje mnie do 30 GB natomiast cenowo to do 300 zl za miesiac. Na serwerze mam zamiar umieszczac filmy divx glownie hity kinowe , nowosci. Czy firma od ktorej wynajmuje serwer moze robic problemy z tego powodu ze znajduja sie na nim divx ,czy moze sie czepiac ze niposiadam praw autorskich? Chcialbym podszkolic sie w tej dziedzinie , czy znacie moze jakies ksiazki godne polecenia z ktorych moglbym sie dowiedziec jak zarzadzac serwerem a moze jakies publikacje elektroniczne , albo jakies strony internetowe ? pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Świstu 0 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2005 Mam zamiar wykupic sobie serwer , niestety w tej dziedzinie jestem laikiem.Na co glownie nalezy zwracac uwage wykupujac serwer Na serwerze mam zamiar umieszczac filmy divx glownie hity kinowe , nowosci. Skoro poszukujesz serwera na download, to zwracaj uwagę na uptime, pingi, ilość transferu. Jesli chodzi o pojemnosc to interesuje mnie do 30 GB natomiast cenowo to do 300 zl za miesiac. Teoretycznie mógłbyś już kupić cały sprzęt dla siebie, jeśli dobrze poszukasz, powinieneś znależć serwer dedykowany w takiej cenie. Czy firma od ktorej wynajmuje serwer moze robic problemy z tego powodu ze znajduja sie na nim divx ,czy moze sie czepiac ze niposiadam praw autorskich? Większość poważnych firm zabrania tego w swoim regulaminie. I słusznie. Przecież w razie czego, oni również ponoszą konsekwencje. pozdrawiam (wow, już 100 postów ;-) ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ArturaS 0 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2005 Czysta próba piractwa :| :| :| ja bym na miejscu admina odrazu Zbanował użytkownika albo conajmniej dał mu ostrzeżenie!! :evil: :evil: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach