Skocz do zawartości
mateusz84

Hosting Dla Portalu Korporacyjnego

Polecane posty

Witam wszystkich serdecznie,

 

szukam serwera wirtualnego który nadawał by się do instalacji joomli (jako strony intranetowej dla firmy) oraz systemu crm. Co bym oczekiwał:

 

1) możliwość bez problemowej instalacji joomli (czyli safe mode off itp)

2) od 1 do 2 gb miejsca

3) duży transfer tak pomiedzy 30 do 50 gb miesiecznie

4) sprawny system backupu (odtworzenie bezpłatne)

4) i możliwość zabezpieczenia strony hasłem (cos jak https), gdyż ma to być wyłącznie serwis wewnętrzny ale firma rozproszona więc musi być dostęp przez neta

 

Za wszelkie wskazówki z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1) możliwość bez problemowej instalacji joomli (czyli safe mode off itp)

Jomle spokojnie da się zainstalować na safe mod on, wystarczy mała modyfikacja. Żaden poważny usługodawca nie włącza safe mode bo to świadczy o jego nieudolności.

 

http://nazwa.pl/hosting.php?s=sz&idts=50 takie coś powinno wystarczyć jeśli joomla będzie poprawnie skonfigurowana. Do corporate używa się zazwyczaj innych cmsów typu ezpublish. A najczęściej autorskich rozwiązań.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedz. Jeżeli chodzi o instalacje joomli na safe mode on to sie chyba mylisz. Owszem jest łatka ale niestety nie rozwiązuje do końca sprawy. Jeżeli chodzi o corporate to może trochę źle tutaj użyłem tego słowa.

Joomla ma spełniać funkcję strony intranetowej (odziwo, choć po dużych modyfikacjach nawet to sprawne) i do tego będzie podłączony autorski system crm. Więc to nie będzie corporate bo to nie ma być system dostępny od zewnątrz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

eh... już któryś raz z kolei powtarzam:

 

Joomale i pochodne da się instalować na serwerach z safe_mode On

(wystarczy tylko odpowiednia konfiguracja)

 

No chyba, że ktoś potrafi tylko:

" Kliknij aby przejść dalej "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co ludzie z tym safe mod wyskakują. Czy w joomli nie mogli by w końcu poprawić tego instalatora żeby nie straszył użytkowników.

 

Co do serwera to ewentualnie jeszcze KEI.pl powinno bez problemu sprostać większej stronie. (pakiet trzeba sobie wybrać w zależności od potrzeb)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za odpowiedz. Zaraz sobie poprzeglądam dokładnie podane firmy hostingowe. A co do safe mod, ja nie mówie, że sie nie da zainstalować bo to żadeń problem, ale niestety niektóre komponenty strajkują jeżeli chodzi o funkcjonalność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Polecam IQ - wkrótce (jakoś dzisiaj do wieczora) stawiam tam Joomlę, więc mogę podesłać na PW link ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

polecam SISCO.com.pl a dokladnie pakiet ECONOMIC:

6 GB przestrzeni dyskowej

600 GB transfer roczny

za 300 zł rocznie

 

w przypadku dodatkowych pytań związanych z konfiguracja konta na pw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
IQ to nic ciekawego ja tam radzę się trzymać od tego z daleka.
...jakies argumenty? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
...jakies argumenty? ;)

 

zamówiłem u nich konto testowe i poprosiłem o włączenie crontable a oni powiedzieli że nie ma możliwości włączenia i to że nie ma możliwości włączenia nie znaczy że usługa jest nie dostępna i powiedzieli żebym im wysłał to co chce zrobić i ustawimy to potem powiedziałem żeby skasowali moje konto bo już nie będę z ich usług korzystać jak ta usługa tak wygląda to facet co rozmawiał ze mną powiedział "to spier*" i to mnie bardzo do nich raziło. (to była rozmowa telefoniczna)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
"to spier*"

 

Nie wiem normalnie jak to skomentować. Jestem w lekkim szoku po tym poscie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no cóż dla mnie to nie jest żadna firma hostingowa (no cóż dzwonili aby danie potwierdzić) ale zniżyli się do bardzo niskiego poziomu mówiąc coś takiego zresztą szkoda też to komentować. ale jest to pierwsza firma która w kierunku do mnie przedstawiła taką agresję. zresztą ja jestem spokojnym człowiekiem i olałem to. widocznie dość źli byli że tracą impulsy aby dzwonić do kogoś.

kiedyś mi się zdarzyło że poprosiłem admina o włączenie crontable a on mi konto skasował ;) no ale cóż zadzwonił i przeprosił (ale można było się z niego nieźle pośmiać :) widocznie chciał zrobić coś innego a zrobił co innego.)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

zamówiłem u nich konto testowe i poprosiłem o włączenie crontable a oni powiedzieli że nie ma możliwości włączenia i to że nie ma możliwości włączenia nie znaczy że usługa jest nie dostępna i powiedzieli żebym im wysłał to co chce zrobić i ustawimy to potem powiedziałem żeby skasowali moje konto bo już nie będę z ich usług korzystać jak ta usługa tak wygląda to facet co rozmawiał ze mną powiedział "to spier*" i to mnie bardzo do nich raziło. (to była rozmowa telefoniczna)

 

Sprawa pierwsza: do CRONA moza dodawac z panelu tylko skrypty PHP, w wyjatkowych sytuacjach i po weryfikacji administrtorzy moga dodac inne, ale takie sparwy napewno nie sa zalatwiane "na telefon".

 

Sprawa druga: "to spier*" szczerze mowiac nie wiem czy to sobie Pan wymyslil (bo i po co?) czy sie Panu cos sie przeslyszalo, ale takich sformulowan nie uzywa sie w naszej firmie wobec klientow (zreszta wobec nikogo sie nie uzywa). Prosze wiec przestac pisac takie rzeczy zeby nie powiedziec bzdury.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam,

Sprawa pierwsza: do CRONA moza dodawac z panelu tylko skrypty PHP, w wyjatkowych sytuacjach i po weryfikacji administrtorzy moga dodac inne, ale takie sparwy napewno nie sa zalatwiane "na telefon".

 

Sprawa druga: "to spier*" szczerze mowiac nie wiem czy to sobie Pan wymyslil czy sie Panu cos sie przeslyszalo, ale takich sformulowan nie uzywa sie w naszej firmie wobec klientow (zreszta wobec nikogo sie nie uzywa). Prosze wiec przestac pisac takie bzdury.

 

Pozdrawiam

 

żadnych bzdur nie piszę. a "to spier*" naprawdę miało miejsce! przy zamówieniu konta zadzwonił ktoś do mnie i spytał się czy rozmawia z tą i tą osobą powiedziałem że tak potem się spytał czy zamawiałem konto powiedziałem że tak.

 

potem powiedział że uruchomił mi konto i dane wysłał na email potem sprawdziłem i okazało się że nie ma crontabla (chwilę później) oddzwonił mówiąc że mam włączone na koncie php jakąś tam wersje (dokładnie nie pamiętam) i powiedziałem że proszę o włączenie crontable dla mojego konta on powiedział że takie coś jest przez personel ustawiane i po czym powiedziałem że chce zobaczyć czy działają mi komendy odpowiednie gdyż w innych hostingach mówili że będą działać a nie działały potem usłyszałem żeby przesłać te komendy i powiedzą czy one będą działać i powiedział też że nie można włączyć crontable a takie coś jest ustawiane nie z panelu tylko admin to ustawia to ja powiedziałem że proszę moje konto usunąć bo nie będę z waszych usług korzystać z koro taki jest dostęp do tej usługi zostanę w hostingu który jestem to facet powiedział "to spier*" i się rozłączył.

 

nie chce tu nikogo oczerniać ale taka sytuacja miała miejsce i jestem pewny iż usłyszałem z pełną nienawiścią te słowa "to spier*" i nic mi się nie przesłyszało. z całym szacunkiem dla IQ ale proszę mi nie wmawiać że czegoś takiego nie miało miejsca (a miało) i rozumiem to że jakieś większe firmy nie panują w 100% nad swoimi ludźmi (w formie że nie mogą wszystkich i wszystkiego kontrolować) czasami się niestety zdarzyć może taki pracownik który niestety zrazi klienta do firmy i nieszczęśliwie się akurat na mnie trafiło (co mnie w żaden sposób nie uraziło jednak dało do myślenia o tej firmie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie chce tu nikogo oczerniać ale taka sytuacja miała miejsce i jestem pewny iż usłyszałem z pełną nienawiścią te słowa "to spier*" i nic mi się nie przesłyszało. z całym szacunkiem dla IQ ale proszę mi nie wmawiać że czegoś takiego nie miało miejsca (a miało) i rozumiem to że jakieś większe firmy nie panują w 100% nad swoimi ludźmi (w formie że nie mogą wszystkich i wszystkiego kontrolować) czasami się niestety zdarzyć może taki pracownik który niestety zrazi klienta do firmy i nieszczęśliwie się akurat na mnie trafiło (co mnie w żaden sposób nie uraziło jednak dało do myślenia o tej firmie)

 

Nie jest mozliwe, aby taka sytuacja miala miejsce. W w BOK nie pracuje 20 osob i nie ma rotacji personelu.

Pozatym sytuacja, ktora Pan opisuje jest normalna i nie widze powodu do jakiejkolwiek "irytacji" pracownika dlatego, ze Pan zrezygnowal z uslugi na okresie testowym czy tez zostaly zuzyte impulsy telefoniczne jak Pan sugerowal.

 

Proponuje zakonczyc ten temat, bo raczej do niczego wicej nie dojdziemy.

Dodam tylko, ze jest nam przykro ze ma Pan taka opinie o naszej firmie, ale uwazam ze na nie zasluzylismy.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Następnym razem polecam rejestrować całe rozmowy, jak w bankach. Nie są to duże koszty ;)

 

No tak, teraz to juz wszyscy wszytkich beda nagrywac ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wcale bym się nie zdziwił gdyby taka sytuacja miała miejsce. Kiedyś w pracy (nie związanej z hostingiem) zdarzyła się sytuacja że jakiś tam klient zadzwonił bo coś było nie tak z zamówieniem. Poprosił o rozmowę z szefem. Ten powiedział "powiedz mu żeby spierdalał". Szef dość luzacki gość, nikogo nie obrażał, miało to znaczyć raczej "pogadaj z nim, załagodź sytuację, przeproś". Gość (pracownik) który rozmawiał telefonicznie chyba był w złym humorze. W każdym bądź razie powiedział do telefonu: "szef powiedział żeby pan spierdalał" ;) i odłożył słuchawkę. Jaka się afera zrobiła. Zgadnijcie czy firma się później do tego przyznała? Było ściemnianie, to na pewno nie my, pewnie dodzwonił się pan w inne miejsce i inne bajeczki. Więc jakie jest prawdopodobieństwo że iq publicznie się do tego przyzna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wcale bym się nie zdziwił gdyby taka sytuacja miała miejsce. Kiedyś w pracy (nie związanej z hostingiem) zdarzyła się sytuacja że jakiś tam klient zadzwonił bo coś było nie tak z zamówieniem. Poprosił o rozmowę z szefem. Ten powiedział "powiedz mu żeby spierdalał". Szef dość luzacki gość, nikogo nie obrażał, miało to znaczyć raczej "pogadaj z nim, załagodź sytuację, przeproś". Gość (pracownik) który rozmawiał telefonicznie chyba był w złym humorze. W każdym bądź razie powiedział do telefonu: "szef powiedział żeby pan spierdalał" ;) i odłożył słuchawkę. Jaka się afera zrobiła. Zgadnijcie czy firma się później do tego przyznała? Było ściemnianie, to na pewno nie my, pewnie dodzwonił się pan w inne miejsce i inne bajeczki. Więc jakie jest prawdopodobieństwo że iq publicznie się do tego przyzna?

 

Uwazasz wiec, ze mamy sie przyznac do tego bo:

 

a. w innej firmie cos takiego sie stalo

b. aby zaprzeczyc statystyce

 

???

 

Szkoda, ze Pan osoba, ktora takie zachownie ze strony pracownika IQ moglo spotkac nie zglosila tego odrazu, bo byc moze udalo by sie sprawe wyjasnic i zainstrsowana osobe przeprosic z pelna swiadomoscia dlaczego sie to robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ludzie są ludźmi, mają gorszy dzień, mogło się stać. Poza tym dlaczego scz miałby kłamać? Tak prywatnie (i nauczony podanym przykładem) wierzę bardziej scz który przecież nie ma żadnego celu w opisaniu sytuacji jaka miała miejsce, niż firmie która za wszelką cenę musi utrzymać dobry wizerunek.

 

A tak poza tym to iq i tak ma "średnią" ofertę. Porównanie iq - kei - nazwa dla najtańszego pakietu.

miejsce: 1GB -10 GB - 5GB

transfer: 200 - 300 - 600 GB/rok

bazy: 2 - 10 (+ postgres 8) - bez limitu (baza 500MB)

cena: 168 - 150 (netto) - eee 50 za pół roku + ? (150?)

obsługa: ? - doskonała - całkiem niezła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ludzie są ludźmi, mają gorszy dzień, mogło się stać. Poza tym dlaczego scz miałby kłamać? Tak prywatnie (i nauczony podanym przykładem) wierzę bardziej scz który przecież nie ma żadnego celu w opisaniu sytuacji jaka miała miejsce, niż firmie która za wszelką cenę musi utrzymać dobry wizerunek.

 

Czy ja gdzies napisalem, ze Scz klamal ?

To, ze ktos powiedzial tak do niego jest tak samo prowdopodobne, ze sie przesylaszal. Czy to jest niemzoliwe ?

 

Tak czy inaczej dla mnie temat jest juz zamkniety, a Scz dostal na PW stosowne info.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest rozwiązanie, skoro w IQ.pl pracuje w BOKu niewiele osób to wystarczy, żeby scz podał orientacyjną datę rozmowy i łatwo będzie to skonfrontować z danym konsultantem.

 

Jakby się zadzwoniło do chłopaków z progreso w czasie ligi mistrzów to pewnie też by było ostro ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×