Skocz do zawartości
Ignition

Only.pl Co Sie Dzieje Z Tym Hostingiem?

Polecane posty

J/w serwer nie działa już tyle czasu, że mi wyindeksowało z Google jedną stronę. Po ostatniej dużej awarii własciciel ładnie tłumaczył ze już sie coś takiego nie powtórzy a tymczasem zamiast sobie w sobote zrobić wolne musze sie marwić że mi serwer nie działa. (zaraz pewnie bede przenosic stronki).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Po ostatniej dużej awarii własciciel ładnie tłumaczył ze już sie coś takiego nie powtórzy a tymczasem zamiast sobie w sobote zrobić wolne musze sie marwić że mi serwer nie działa.

 

A to to jeszcze dziala :D:) . Na twoim miejscu bym juz XXXX dni z tamtad dal "kopa"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiscie tez sie z ich serwerow wlasnie ewekuluje. Pozostaje jedynie przeniesienie danych, ktore obecnie sa nie odstepne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja osobiscie tez sie z ich serwerow wlasnie ewekuluje. Pozostaje jedynie przeniesienie danych, ktore obecnie sa nie odstepne.

 

ja sie ewakuowałem miesiac temu ... mam swiety spokoj ,

 

ONLY.pl

ETIN.pl

MANIAK .pl

te trzy serwisy ciagneli na jednym serwerze i widocznie nie wytrzymało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Ignition tzn. ile czasu bo aktualnie działa.

 

PS. był już kiedyś identyczny temat...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie działa około 0,5 godziny mam nadzieje że bedzie działało przynajmniej tyle zeby miec czas na przeniesienie danych. A nie działało jak podają statystki odwiedzin od piątku ok godziny 20.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Serwer faktycznie nie działał, jednak nie od 20:00 a od 23:54 do 12:36 kiedy to udało nam się uzyskać reakcję z serwerowni. Nie mam żadnych usprawiedliwień gdyż faktycznie ostatnie dwa miesiące były miesiącami bardzo trudnymi. Przeplatający się pech i problemy logistyczne ze sprowadzeniem nowego sprzętu skutkuje wieloma problemami.

 

Niezwykle trudno jest pogodzić niskie ceny prowadząc hosting budżetowy jednocześnie utrzymując maszyny w polsce. To już wiemy.

 

Mogę mieć tylko nadzieję, iż w przeciągu kolejnych kilku miesięcy uda nam się odzyskać zaufanie klientów którzy wciąż pozostają z nami. Od przyszłego tygodnia prawdopodobnie (nie mogę w tym momencie już powiedzieć nic na 100%) będziemy w końcu na nowych maszynach i wszystko powinno się ustabilizować.

 

Nie chcę wywoływać żadnej dyskusji gdyż wiem, iż faktycznie nasze usługi ostatnimi czasy sprowadziły na naszych klientów wiele stresów i nieprzyjemności. Nie wszystko jest jednak niestety zależne od nas.

 

Z poważaniem,

Kamil Matysik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy przypadkiem juz mc. temu (lub wiecej) narzekaliscie na superhosta i przenosiliscie sie gdzie indziej na dniach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przeplatający się pech i problemy logistyczne ze sprowadzeniem nowego sprzętu skutkuje wieloma problemami.

Czyżbyś zamawiał serwery od DELL'a? Mam podobne "problemy logistyczne" związane ze sprowadzeniem zamówionego sprzętu. Wydaje mi się, że za te 260zł (koszty dostawy- netto!) to Panowie z Dell'a karmią po drodze wielbłądy... i im chyba te wielbłądy pozdychały. Osobiście NIGDY niczego już od polskiego oddziału Dell'a nie zamówię! Nie polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Osobiście NIGDY niczego już od polskiego oddziału Dell'a nie zamówię! Nie polecam.

Pracowalem w Dellu na jakosci w Limerycku i powiem, ze komputery i serwery nigdy nie byly wysylane pozniej niz tydzien od zamowienia. Cala wina musi lezec po stronie polskiej (pewnie maja balagan). Sam kupilem laptopa (do Dublina) i lecial 4-5 dni. Z tego co pamietam nasze sprzety byly w Polsce srednio po tygodniu od zamowienia, najpozniej(jak bylo wiecej zamowien, niz wydajnosc fabryki) dwa tygodnie (chyba ze klient ustalil inaczej). W Polsce logistyka jest chyba gorsza niz w IRL zatem... szkoda, marka tylko na tym cierpi...dobra marka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cala wina musi lezec po stronie polskiej (pewnie maja balagan). (...) W Polsce logistyka jest chyba gorsza niz w IRL zatem... szkoda, marka tylko na tym cierpi...dobra marka...

Bałagan to jest bardzo delikatne określenie. Nie chce w tej akurat chwili opisywać wszystkiego dokładnie (zresztą robi się offtop) będę wyjaśniał całą sprawę w przyszłym tygodniu i najbardziej zadowolony byłbym gdybym mógł odzyskać od nich swoje pieniądze, skoro realizacja zamówienia ich przerasta. Zdecydowanie o wiele bardziej stać mnie na kupno używanego sprzętu tej marki niż na użeranie się z ich działem zamówień, czy też "osobistym opiekunem mojego zamówienia"... i niech sobie w cztery litery wsadzą ten swój cały support (który zresztą nie mało kosztuje). Wolę już bez ich supportu, ale przynajmniej mieć maszynę niż zastanawiać się, czy kiedykolwiek w ogóle raczą zrealizować moje zamówienie (śmiem wątpić, skoro "mój osobisty konsultant" przechodząc na inne stanowisko w firmie nie jest na tyle uprzejmy, aby przekazać moje zamówienie swojemu następcy). To już drugi raz jak spierniczyli zamówienie. Nie neguje tutaj jakości sprzętu marki DELL, gdyż bardzo sobie ich sprzęt chwalę (nie tylko serwery, mam też desktopa i laptopa tej firmy) ale to co wyprawia ich polski oddział to absurd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czyżbyś zamawiał serwery od DELL'a? Mam podobne "problemy logistyczne" związane ze sprowadzeniem zamówionego sprzętu. Wydaje mi się, że za te 260zł (koszty dostawy- netto!) to Panowie z Dell'a karmią po drodze wielbłądy... i im chyba te wielbłądy pozdychały. Osobiście NIGDY niczego już od polskiego oddziału Dell'a nie zamówię! Nie polecam.

 

Nie bede ich bronil, bo obciazanie klinta koszami dostawy tez mnie irytuje ale terminy maja jak wszedzie. Generalnie na dostawe czeka sie do 14 dni. Z ich elektronicznego systemu zamowien wynika ze sprzet jest wysylany z fabryki po max 3 dniach od jego zamowienia.

 

Pomijajac to polecam. Sprzet jest dobry :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×