qbek 0 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2007 Witam, Otóż i365.pl (pomimo iż ostatnio się uspokoili ) sprawiło mi dość nieprzyjemną niespodziankę, mianowicie: Zablokowali mi konto bez słowa wyjaśnienia. Po moim e-mailu "wyjaśnili" iż ważność konta się skończyła i zablokowali je automatycznie. Pomijając fakt że chyba powinni powiadomić mnie KILKOMA e-mailami o wygaśnięciu konta (nie dostałem ŻADNEGO) zdziwił mnie fakt że konto zostało zablokowane ponad tydzień przed końcem okresu abonamentowego. Na gmailu mam jeszcze zachowaną wiadomość z 18.03.2006 o końcu okresu testowego (po którym wykupiłem konto i powinienem mieć prawo używać go przez rok). Zablokowano mnie +/- 10 marca czyli wczoraj. Jak w końcu wyglądają te procedury? Dość nieprzyjemną niespodzianką było także to że obiecane bonusy w postaci przedłużenia ważności konta za częste pady i awarie serwera okazały się być jedynie ułudą ;] Chciałbym zapytać co mogę w tej sytuacji zrobić? Oczywiście konsultant na i365 twierdzi iż każdy dostał e-mail o wygasaniu konta i to na pewno moja wina że do mnie nie dotarł ŻADEN (przeszukałem skrzynkę wzdłuż i wszerz, folder spamu, wszystko!). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2007 Teraz nie ma nawet sensu cokolwiek robić... poprosić o otwarcie konta na tydzień, by pozgrywać wszystko.. albo kupić to jeszcze na miesiąc jakoś.. a potem wydać jakieś sensowniejsze pieniądze na jakiś hosting z prawdziwego zdarzenia... a z gównem dać sobie spokój... szczerze, to i365 mi podpadało od początku.. bo swego czasu było pełno postów polecających... heh.. miałem dobre przeczucie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
qbek 0 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2007 Teraz nie ma nawet sensu cokolwiek robić... poprosić o otwarcie konta na tydzień, by pozgrywać wszystko.. albo kupić to jeszcze na miesiąc jakoś.. a potem wydać jakieś sensowniejsze pieniądze na jakiś hosting z prawdziwego zdarzenia... a z gównem dać sobie spokój... szczerze, to i365 mi podpadało od początku.. bo swego czasu było pełno postów polecających... heh.. miałem dobre przeczucie tak czy siak wydaje mi sie to troszkę bezczelne, takie traktowanie klienta nie mam dużych potrzeb jeśli chodzi o konto, ale to nie znaczy że można się ze mną obchodzić w ten sposób chętnie troszkę bym się odgryzł wychodzi na to że szukam dobrego konta 0,5/5GB gdzie jednak mają troszkę szacunku do tych "nie-gigantów" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
p 3 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2007 Pomijając fakt że chyba powinni powiadomić mnie KILKOMA e-mailami o wygaśnięciu konta (nie dostałem ŻADNEGO)Uslugodawca nie ma zadnego obowiazku przypominania nikomu o konczoncym sie abonamencie. Fakt, ze wiekszosc (o ile nie wszystkie) firm stosuje cos takiego jest tylko dbaniem o wlasne interesy, niczym wiecej... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kychu_sxe 0 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2007 Mam identycza sytuacje, tylko widze ze nie jestem jedyny który mejla nie dostał a firma mnie zapewniała ze wysyła do wszystkich mejle, a że do mnie nie doszedł to już nie ich wina. W sumie to dobrze ze koncze z nimi swoja wspolprace. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
qbek 0 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2007 Pomijając fakt że chyba powinni powiadomić mnie KILKOMA e-mailami o wygaśnięciu konta (nie dostałem ŻADNEGO)Uslugodawca nie ma zadnego obowiazku przypominania nikomu o konczoncym sie abonamencie. Fakt, ze wiekszosc (o ile nie wszystkie) firm stosuje cos takiego jest tylko dbaniem o wlasne interesy, niczym wiecej... nie napisałem że ISP ma OBOWIĄZEK poinformować o wygasaniu konta, tylko że powinien, przecież gdyby to mi się należało regulaminowo jak psu kość to nie pytałbym na forum o takie niemiłe zachowanie usługodawcy ciekawe jest też to że nie jestem jedynym który nie zobaczył tego e-maila ostrzegawczego Kychu_sxe: gdzie masz skrzynkę? czy w Twoim przypadku także zapomniano o jakiejkolwiek rekompensacie za pady? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
fujara 0 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2007 Uslugodawca nie ma zadnego obowiazku Czy aby na pewno? III. Przedłużenie okresu świadczenia usługi 1. Na 21 dni przed końcem Umowy, Operator wysyła do Klienta informację o możliwości przedłużenia jej na kolejny okres. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kychu_sxe 0 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2007 Mam skrzynke na gmail, wszystkie inne mejle od i365.pl dochodzily (np. o przenosinach mojego serwera do niemiec, nawet nie wiem czy juz przenosiny zakonczone), nigdy nie dostałem nic za te wszystkie pady. siedzialem na tym serwie 72.36.250.82 czyli bodajże s6. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
p 3 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2007 Czy aby na pewno? III. Przedłużenie okresu świadczenia usługi 1. Na 21 dni przed końcem Umowy, Operator wysyła do Klienta informację o możliwości przedłużenia jej na kolejny okres. OK, moj blad Chociaz szczerze mowiac myslalem bardziej 'globalnie' i nie chodzilo mi o zapiski w regulaminach konkretnych ISP. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
qbek 0 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2007 Mam skrzynke na gmail, wszystkie inne mejle od i365.pl dochodzily (np. o przenosinach mojego serwera do niemiec, nawet nie wiem czy juz przenosiny zakonczone), nigdy nie dostałem nic za te wszystkie pady. siedzialem na tym serwie 72.36.250.82 czyli bodajże s6. widzę że jesteś w podobnej sytuacji okazuje sie że jednak i365 nie są tak do końca "niewinni" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Prohost 345 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2007 "Nadużycia I365.pl - Co Mozna Zrobic?" Zmienić hosta Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
verde 4 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2007 Nie powiadomienie klienta o wygasnieciu konta , czy blokowanie 10 dni czy iles przed czasem to tylko swiadczy o danej organizacji. Chce dodac ze niektore organizacje nawet blokuja specialnie po czasie konto z nadzieja ze dany klient zapomnial uregulowac platnosci i zrobi to na tak zwanym BLOKU Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomi 0 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2007 W niektórych przypadkach. Np nazwa.pl okres testowy wlicza się do abonamentu. Weź to pod uwagę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
qbek 0 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2007 tak czy siak po tylu awariach, padach i bardzo denerwujących błędach "disc full" oczekiwałem że będą co najmniej mili ;] a tu sie okazuje ze nie dość ze zapomnieli o zwykłym przepraszam to jeszcze bezczelnie olano 3 moje pytania o jakąkolwiek rekompensatę co do dostępu do konta to łaskawie mogą mi go udzielić na max 24h ciekawi mnie określenie DARMOWY okres testowy, skoro wykupując konto i tak muszę za niego płacić, ach ten język reklamy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2007 Dzieki takim tematom czlowiek sie cieszy ze zdarzyl w pore uciec z takiego "hostinku" qbek i365 nic raczej nie zrobisz. Jakbys podal wiecej danych o swojej stronie i wykupionym w i365 abonamencie moznaby jeszcze wyrokowac czy jest szansa np. w pozwie sadowym ale to i dlugie i meczace, a i365 nie zasluguje na to zeby sobie na takiej firmie zdrowie popsuc :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
qbek 0 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2007 napisałem ze jestem jednym z tych maluczkich którzy nie mają ani czasu ani pieniędzy na takie wojny denerwuje mnie po prostu ich bezczelność moje konto kosztowało jakieś 80zł wykorzystywałem góra 40% zasobów konta z moją stronką z 1,5k uników na dzień szukam nowego domu, pomożecie? (chór w tle: pomożemy! ) (chór w tle: pomożemy!) http://www.webhostingtalk.pl/index.php?showtopic=7810 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2007 pomozemy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Engelbert 0 Zgłoś post Napisano Marzec 18, 2007 Jakiś tydzień temu miałem bardzo podobną sytację. Ludki z i365 zablokowały konto. Na moje zapytanie dlaczego - dostałem odpowiedź, że mój niezoptymalizowany skrypt forum generował zbyt wiele zapytań. Chciałem się dowiedzieć dlaczego mnie nie powiadomili (o wyłączeniu konta dowiedziałem się z tego, że po prostu nie mogłem wejść na stronę 403 - forbinden), dostałem więć odpowiedź, że mimo ich wielu próśb nic nie zrobiłem i właśnie dlatego wyłączyli konto. Przy czym oczywiście żadnej prośby wcześniej nie otrzymałem, a na prośbę o wskazanie choć jednego terminu, w którym takie polecenie mi wysyłali - (a jakże!) nic nie otrzymałem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sq- 0 Zgłoś post Napisano Marzec 19, 2007 w okolicach stycznia mialem IDENTYCZNĄ sytuację. Oczywiście Support był tak ciemny i nie wiedział co się stało, że musiałem nieźle pogrzebać w papierach i rzeczywiście okazało się, że ważność wygasła. Nic tylko im pogratulować dobrego samopoczucia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kinetik 0 Zgłoś post Napisano Marzec 25, 2007 Mnie też fajnie zrobili. Mniej więcej w środku lutego zablokowali mi konto. Ważność mijała pod koniec stycznia, więc nie myślałem że to dlatego. Napisałem mail i dostałem odpowiedź, iż zablokowali je z powodu braku płatności. A wysłałem przekazem zapłatę za cały rok z początkiem stycznia. Dopiero kilka maili i skan potwierdzenia przekazu pomógł. Jednak obecny poziom usług jest fatalny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ignition 0 Zgłoś post Napisano Marzec 26, 2007 Firma zarejestrowana: NIP 895-183-24-02 Siedziba firmy Lepczak.pl Mateusz Lepczak ul. P. Czajkowskiego 21a/7 51-171 Wrocław Przypominam że świadczenie usług hostingowych przez firmę jest taką usługą jak każda inna i jeśli strona nie wywizauje sie ze swojej umowy warto zgłosić się do UOKiK http://www.uokik.gov.pl/ najlepiej zebrać problemy kliku osób z tym hostem i niech się firma Pana Lepczaka tłumaczy urzędowi ochrony konsumentów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kinetik 0 Zgłoś post Napisano Marzec 28, 2007 Powiedzcie mi, czy mam jakąkolwiek szansę na odzyskanie pieniędzy? Otóż zapłaciłem za konto w styczniu, ale w sumie od początku roku są ciągłe pady, błędy, problemy. Napisałem mail, odpisali że "obecnie problem nie występuje", mówiąc o błędach MySQL. Fajnie że pisałem wieczorem, wczoraj, a odpowiedź dostałem niedawno Według regulaminu pieniędzy nie oddadzą. Jest jakaś szansa? Niezbyt uśmiecha mi się szukać kolejnych pieniędzy na hosta. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Marzec 28, 2007 @kinetik może zacznij od tego aby dowiedzieć się na czym polega procedura reklamacyjna (na piśmie) Odrobina informacji od ~połowy postu: klik Dokumentowanie wszelkiego typu błędnych działań usług. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Czosnek 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 12, 2007 Problem w tym wypadku polega na tym, ze koszty (w tym niefinansowe) gromadzenia dowodow przekraczaja w wiekszosci wypadkow wartosc calorocznego abonamentu, wiec jesli komus chce sie zawalczyc, to tylko dla zasady. I na tym ta firma w tej chwili żeruje, ignorujac wszelkie zapytania o rekompensaty w zwiazku z awariami czy utrudnionym dostepie do serwerow (wystarczy posprawdzac od czasu do czasu przypadkowe domeny przez wyniki google dla ".i365.pl", zeby dowody sie same zebraly - jak strona odpala sie po 5 sekundach to znaczy, ze jest dobrze). To wogole ciekawy przyklad na szybki interes po polsku Nakosic jak najwiecej userow, siac propagande na forach poprzez rzekomo bezstronnych i zyczliwych uzytkownikow (sam sie zalapalem na ostatnia faze wzrostu na tym wykresie, dwutygodniowy okres testowy byl piekny. Potem wiadomo...), zgarnac kase a potem odbijac wszystkie zapytania i prosby w BOKU. Standardowa technika ich Boku to odczekiwanie az problemy ustapia, po czym odpowiedz - "po naszej stronie wszystko ok" - zreszta to zrozumiale, bo oni nie maja najmniejszego wplywu na te problemy, ich dostawca jest marnej jakosci. Druga technika jest 'wina lezy po stronie Panstwa providera' - kimkolwiek by on nie byl. Po ~pol roku uzywania moge powiedziec, ze bywaly lepsze i gorsze okresy, nawet byl pewien czas gdy myslalem, ze jakos ten bajzel ogarneli i wszystko bedzie ok ale od jakiegos czasu wszystko zaczelo wracac do normy, czyli kilkudniowe przestoje (bo jesli na zaladowanie strony czeka sie okolo 30 sekund z rozrzutem +-30 sekund, to nie mozna nazwac chyba, ze wszystko 'dziala' ok). Pozostaje nie tylko nie polecac tej firmy ale wrecz przed nia ostrzegac. Sa alternatywy rozsadne cenowo dla niewymagajacych. Ja jestem w trakcie przenosin i pal licho te pol roku co zostalo. Na moich pieniadzach mi tu nie zalezy, wieksze straty ponosze z racji przebywania na serwerach na ktorych nie mozna polegac, niz z niewykorzystanego abonamentu. Tylko troche mnie drazni jak sobie pomysle, ze dalem sie zrobic tak koncertowo w balona i jak przemnoze ten tani abonamencik przez ilosc osob, ktore tez ulegly forumowej propagandzie. W sumie czlowiek czyta rozne fora, zeby wyrobic sobie opinie przed wydaniem nawet niewielkich pieniedzy, ale czasami nie bierze pod uwage, ze i na tych forach sa podstawione osoby, ktore defacto wypaczaja wartosc forumowych opinii, nie wartych wiele wiecej niz naciagaczy zachecajacych do grania w 3 kubki po roznych gieldach i targowiskach. Ale na szczescie czasem mozna i przeczytac cos wartosciowego. Raz przegrywasz raz wygrywasz . A co mozna zrobic? Odradzac i zyczyc milego lotu koszacego w dol dla i365. Kinetik, qbek - wspolczuje, bo dobrze poznalem dokladnie problemy - zapytywac mailowo nie ma najmniejszego sensu, bo ignoruja takie pytania. Wogole nie ma sensu zadawac po kilka pytan na raz, bo odpowiadaja na jedno, dowolnie wybrane. Jesli myslicie powaznie o odzyskaniu swoich pieniedzy, to tylko listy polecone, za potwiedzeniem odbioru. Choc watpie by sie dalo, zapewne w regulaminie jest zapis o tym w stylu "za rzeczy pozostawione w szatni, szatniarz nie odpowiada". Cos tu w kazdym razie smierdzi i na pewno nie jest to czosnek. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Prohost 345 Zgłoś post Napisano Kwiecień 12, 2007 Tak tylko, że jeśli tak firma postępuje to na następny rok juz nic u nich nie kupisz - a wszystko polega na tym aby klienci czuli sie dobrze i po roku lub wcześniej nie czuli potrzeby aby szukać czegoś innego. Zadowolony klient to zysk dla firmy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach