Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam

 

 

Chciałbym wykupić u nich konto + domenę. Jak tam firma się sprawuje, są jakieś problemy z serwerami itd?.

 

Proszę o odpowiedz. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Ze swojej strony polecam hosting firmy www.netmark.pl

 

Z ich usług korzystam już ponad rok posiadając kilka hostingów. Ani razu nie zarejestrowałem padów ani nawet zmiany szybkości serwerów. Ze swojej strony bardzo polecam hosting gdyż nie jest drogi a jest bardzo szybki i bezawaryjny.

 

www.netmark.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Ze swojej strony polecam hosting firmy www.netmark.pl

 

Z ich usług korzystam już ponad rok posiadając kilka hostingów. Ani razu nie zarejestrowałem padów ani nawet zmiany szybkości serwerów. Ze swojej strony bardzo polecam hosting gdyż nie jest drogi a jest bardzo szybki i bezawaryjny.

 

www.netmark.pl

No do dzisiaj byłem szczęśliwym posiadaczem serwera w tej firmie. Niestety czar prysł od ok 10;30 mam padnięty serwer, żadna stronka się nie ładuje, nie ma dostępu do FTP i do cpanela. Netmark tłumaczy to atakiem DOS na jeden z jego serwerów ale żeby nie dać sobie z tym rady przez taki długi okres czasu? jest po godz. 17 i pewnie poszli sobie do domciu a klienci zostali z problemem. Kontakt z nimi jest kiepski, dodzwonić się nie ma szans, już pewnie sobie na stale na sekretarce nagrali ze linia przeciążona i żeby korzystać z tych ichniejszych ticketów, na które odpisują ale na odpowiedzi tez trzeba poczekać co dodatkowo frustruje. Ciekawe jak to jeszcze długo potrwa :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No do dzisiaj byłem szczęśliwym posiadaczem serwera w tej firmie. Niestety czar prysł od ok 10;30 mam padnięty serwer, żadna stronka się nie ładuje, nie ma dostępu do FTP i do cpanela. Netmark tłumaczy to atakiem DOS na jeden z jego serwerów ale żeby nie dać sobie z tym rady przez taki długi okres czasu? jest po godz. 17 i pewnie poszli sobie do domciu a klienci zostali z problemem. Kontakt z nimi jest kiepski, dodzwonić się nie ma szans, już pewnie sobie na stale na sekretarce nagrali ze linia przeciążona i żeby korzystać z tych ichniejszych ticketów, na które odpisują ale na odpowiedzi tez trzeba poczekać co dodatkowo frustruje. Ciekawe jak to jeszcze długo potrwa :/

 

Nie poszli do domu :)

Serwer już działa. Dyski zostały przepięte do nowej maszyny.

Po godzinie 10 faktycznie pojawił się problem z ogromną liczbą połączeń, które zostały skutecznie zablokowane.

Niestety to nie był limit problemów na dzień dzisiejszy.

13:18 - DRAC zgłosił problem z pamięcią.

Wymiana pamięci nic nie dała. BIOS widział 8GB, system już nie.

W końcu dyski zostały przepięte do nowego serwera.

 

Odnośnie telefonów, mam nadzieję, że wyobrażasz sobie lub chociaż postarasz się to sobie wyobrazić co dzieje się w momencie awarii maszyny.

Nie jest to awaria tylko poczty lub http lecz wszystkich usług.

W jednej chwili większość klientów z tego serwera, próbuje się dodzwonić i uzyskać jakiekolwiek informacje, które opublikowane były także na naszej stronie w dziale Stan sieci/serwerów.

 

Pozdrawiam i liczę na zrozumienie w przyszłości :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

atak ddos niestety może trwać i długo dłużej,

zawsze mnie dziwiło takie podejście klienta do firmy: siedzi x czasu , nagle jakiś problem i od razu okazuje się że firma jest bee.

brak prądu czy wody przez kilka godzin to ok, ale brak serwera to katastrofa ... znaczy firma bee trzeba ją zmienić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Będę szczery. www.netmark.pl ma kilkanaście serwerów i nie zamierzam kłamać mówiąc ze na prawdę te, na których mam strony (rejestrowane najpóźniej w wakacje) działają na prawdę bez większych problemów. Jeżeli chodzi o pomoc, na kontakt czekam max 24 godz. Raz zdarzyło się oczekiwanie przez trzy dni ale przeprosili bo mieli jakaś większa awarie (w samej siedzibie). Z mojej strony polecam usługi www.netmark.pl z czystym sumieniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

atak ddos niestety może trwać i długo dłużej,

zawsze mnie dziwiło takie podejście klienta do firmy: siedzi x czasu , nagle jakiś problem i od razu okazuje się że firma jest bee.

brak prądu czy wody przez kilka godzin to ok, ale brak serwera to katastrofa ... znaczy firma bee trzeba ją zmienić

Edart, przepraszam no poniosło mnie.

Nie porównuj jednak hostingu do braku wody ;) z braku wody przez kilka godzin napewno nie ucierpi wizerunek firmy tak jak ma to miejsce podczas awarii strony internetowej. Wybaczyć to można z pół godzinną awarię ale cały dzień w godzinach roboczych gdzie jest największy ruch?

Tłumaczenie netmark jest dość przekonujące, dostałem też od nich jako rekompensate 2tyg przedłużenie serwera więc nie zamierzam zmieniać i nikogo do tego nie namawiam. To jest wybór indywidualny.

 

PS. System ticketów działa dobrze, mam 100% odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie porównuj jednak hostingu do braku wody ;) z braku wody przez kilka godzin napewno nie ucierpi wizerunek firmy

 

Taaaa, a jak firma zajmuje się np. gotowaniem zup?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taaaa, a jak firma zajmuje się np. gotowaniem zup?

Nie musi gotować aż zup, przykładem może być po prostu kawiarnia ;)

Chociaż tu, w przypadku braku wody można iść do pobliskiej Biedronki i zakupić wózek pięciolitrowych baniaczków ;).

 

Ale przykład braku prądu jest wyraźniejszy - bo żadko który osiedlowy warzywniak stać na agregat/potężnego UPSa do zasilania np. lodówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ależ Panowie, nie ma o czym dyskutować. Awarie zdarzają się wszędzie, nie będę ukrywał, że u nas ich nie ma.

Przecież to tylko sprzęt, w dodatku działający 24 godziny na dobę i czasami zawodzi.

Tutaj Panowie z NEPHAX spisali się na medal, gdyż generalnie szybko postawiona została diagnoza i podmieniony sprzęt.

Oczywiście rozumiem, niezadowolenie klienta gdy coś nie działa w godzinach szczytu.

Od tego są rekompensaty i załatwienie sprawy w ludzki sposób.

Byle takie sytuacje nie zdarzały się zbyt często ;)

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Ze swojej strony polecam hosting firmy www.netmark.pl

 

Z ich usług korzystam już ponad rok posiadając kilka hostingów. Ani razu nie zarejestrowałem padów ani nawet zmiany szybkości serwerów. Ze swojej strony bardzo polecam hosting gdyż nie jest drogi a jest bardzo szybki i bezawaryjny.

 

www.netmark.pl

Pamiętam jak na początku najeżdżałem na tą firmę jak się tylko dało, bo cały czas muliło, ale to było ze dwa lata temu. Od tamtego czasu nastąpił ogromny skok i teraz mogę podpisać się pod tymi słowami co już uczyniłem pod podobnymi słowami. Mam u nich duży serwer na 100GB/miesiąc transferu i muszę przyznać, że zapomniałem co znaczy słowo 'zwiecha'. A że awaria się zdarzyła. Nie ma na to siły. Pokażcie mi jakąkolwiek firmę hostingową gdzie nie było awarii. Nie ma takiej. Ważne że powstali i dalej świadczą usługi na najwyższym poziomie w tej kategorii cenowej. Nie mam im absolutnie nic do zarzucenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mijają kolejne miesiące użytkowania tego hostingu i jedyne co mogę powiedzieć, to ponownie potwierdzić wysoką jakość usług. 

 

Akurat to czym się zajmuję wymaga skakania po najprzerózniejszych hsotingach w kraju i instalację różnych skryptów klientom. Nie spotkałem się z lepszą ofertą niż Netmark. 

Cenowo, jakościowo, wszystko znakomicie. Sam polecam ich moim klientom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkich! Ja postanowiłem zaryzykować i wziąć konto 5GB miejsca/25GB transferu. Nie pożałowałem tej decyzji. Serwer bardzo dobrze się spisuje, a to dlatego że jest w Polsce w renomowanej serwerowni jak wyczytałem na stronce. Super sprawa że trzymają to w Polsce, a nie np. w Niemczech czy Anglii. Duży plus dla nich. Posiadają rozbudowany a zarazem intuicyjny panel do zarządzania tym hostingiem, a nielimitowane parametry pozostałych usług naprawdę do końca mnie zachęciły. Można założyć 130 skrzynek i aliasów i wszystko działa bardzo płynnie i stabilnie. 0 spamu i wirusów. Jak tak dalej pójdzie to będę zamawiać kolejne serwery na tej stronie. Obciążenie jakie generuje nie jest duże, ale czasami jak konwertuje zdjęcia na serwerze, to potrafi przymulić -> admini się nie czepiają, bo mają mocny serwer. Limity są elastyczne jak się dowiedziałem. Jakby ktoś miał wątpliwości to służę żywym przykładem. Adres stronki: http://www.netmark.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od około trzech tygodni mam tam konto i jak na razie jestem zadowolony.

Stronki chodzą bez najmniejszych problemów, brak sztywnych limitów obciążenia maszyny [przez to zrezygnowałem z prohostu].

Za te pieniądze nie znajdziemy nic lepszego.

Postaram się napisać kolejną opinię za kilka miesięcy i wtedy będę mógł lepiej ocenić ten hosting.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu kupiłem trzeci już hosting w firmie www.netmark.pl. Wszystkie, które posiadam to serwery MIDI. Wszystko jest w należytym porządku, serwery nie zaliczają padów. JEdyne co zauważyłem ostatnio to fakt, iż nie mogę zalogować się do administracji serwera (samo mnie wylogowuje). Problem pojawia się we wszystkich posiadanych serwerach. Mimo to polecam hosting www.netmark.pl. Nic lepszego za tą cenę nie znajdziemy. Problem przeze mnie opisany zapewne niedługo zostanie rozwiązany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Korzystam z usług netmark już rok, nigdy się na nich nie zawiodłem.

Jakoś usług jest bezbłędna, serwery na których jestem nie mają padów (mam kilka konto hostingowych na trzech maszynach).

 

Pomoc techniczna: w dzień bardzo szybka odpowiedź supportu, w kilka min, w godzinach wieczornych i nocnych podobnie.

 

Przez okres jaki z nimi jestem nie zdarzył się żaden większy czy też nawet mniejszy pad.

 

-MINUSY -

 

- jedynym minusem jaki zaobserwowałem w NETMARKU to limit wysyłania maili wynoszący max 1000/godz

 

+PLUSY+

 

- Wysoka jakość usług

- Szybki i kompetentny support techniczny ( bez takich " no to masz problem bo u nas wszytko działa" )

- Duży transfer

- Duża pojemność dyskowa

- brak limitów baz/domen dla wszystkich kont

- NISKIE CENY / płatności miesięczne

- BARDZO TANIE ODNOWIENIA DOMEN .PL (niecałe 50zł)

 

 

Polecam ich w 100%,

 

 

[/center]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

....

-MINUSY -

- jedynym minusem jaki zaobserwowałem w NETMARKU to limit wysyłania maili wynoszący max 1000/godz

...

[/center]

 

Aż tyle? Chyba SPAMować się chciało :) Bardzo dobrze, że firma www.netmark.pl blokuje takich delikwentów :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jako, ze mam Internet radiowy, chciałbym powiedzieć słowo do użytkowników takiego internetu. Otóż jak wiemy, w radiowce mamy mało otwartych portów. Porty, z których korzysta hosting www.netmark.pl to porty często blokowane przez adminow sieci... Proxy na serwerze załatwia sprawę.

 

W ostatnim czasie zdarzyło się kilka dłuższych przerw serwera ale nadal utrzymuje, że www.netmark.pl to najlepszy hosting w sieci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, od września 2009 korzystam z hostingu firmy Netmark.pl. Od tamtej pory regularnie przechodziłem na coraz to wyższy pakiet. Tydzień temu przeszedłem na wyższy pakiet Max (prawie najwyższy). W tym miesiącu zwiększony licznik odwiedzin. Według Awstats na portalu 67 tysięcy unikalnych gości, a na forum 19 tysięcy. Portal korzysta ze skryptu Joomla a forum ze skryptu phpbb3.

 

Piszę tutaj ponieważ ostatnio serwer nie wytrzymuje obciążenia i na forum często ukazuje się Internal Server Error. Pisałem do firmy hostingowej i otrzymałem wiadomość

Problem na Państwa witrynach występuje, gdyż wykorzystują one bardzo dużo zasobów serwera.

W szczególności statystyki obciążenia procesora wskazują na blisko 15% średnie, dzienne wykorzystanie procesora.

Aby błędy nie pojawiały się w przyszłości zalecam optymalizację oprogramowania oraz zapytań do bazy danych MySQL lub możemy zaproponować migrację na usługę hostingu dedykowanego gdzie oferujemy o wiele większe możliwości dla dużych serwisów internetowych.

 

Sprawdzając statystyki już z początku Marca widoczne są znaczne przeciążenia.

 

14 marca zrobiłem migrację z forum phpbb2 by przemo na phpbb3. Mimo, że w lutym phpbb2 by przemo miało 50 tysięcy unikalnych gości a w marcu phpbb3 miało 45 tysiecy unikalnych gości, obciążenie serwera wzrosło. Prosiłbym znawców co mogę zrobić i czy ktoś ma jakiś duży serwis na hostingu firmy Netmark.pl?

 

Pozdrawiam.

Mrj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prosiłbym znawców co mogę zrobić i czy ktoś ma jakiś duży serwis na hostingu firmy Netmark.pl?

15% CPU to naprawdę duuużo :)

Netmark w tej sytuacji jest jak najbardziej OK , jak każda firma mają limity itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×