damianoos 0 Zgłoś post Napisano Luty 7, 2007 Witam, Mam dedyka w leaseweb który uległ awarii. Raczej nie jest to wina systemu, bo nic nie było z nim robione od pewnego czasu, tak więc wychodzi że uszkodził się sprzęt. Pisałem do nich, by sprawdzili co się stało, napisali swój cennik (w przypadku gdy chodzi o system) a gdy sprzęt, to że naprawią za darmo. Odpisałem że na pewno raczej chodzi o sprzęt, podałem dane dostępowe do serwera a oni odpisali: Please send us the authorisation for the costs, if its hardware problemswe will not charge you. O co w tym chodzi ? Z tego co rozumiem, mam im wysłać upoważnienie do pobrania pieniędzy za naprawę. Ale jak im to wysłać ? Miał ktoś już do czynienia z taką sprawą ? Dziękuje za pomoc i pozdrawiam! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hyhyhy 0 Zgłoś post Napisano Luty 7, 2007 Dokładnie chodzi o to, że jeśli będzie to naprawa związana ze sprzętem to Cie nie obciążą kosztami, ale i tak muszą mieć zabezpieczenie. A potwierdzenie wygląda np tak: Ok, I accept charge on Me. Via mail oczywiście:) Pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach