br 0 Zgłoś post Napisano Luty 27, 2005 Witam, Chciałem zapytać, czy ma ktoś może jakieś doświadczenia z http://www.valueserver.de/ Oferta wygląda bardzo korzystnie, serwer w Niemczech, pingi małe, na maile odpowiadali mi w ciągu kilkunastu minut o dowolnej porze. Boję się jednak, że może być jakiś haczyk lub to po prostu oszuści... I jeszcze jedno pytanie, bo zupełnie nie mam doświadczenia. Jakiej maszyny potrzebuje? Obecnie serwis ma bazę SQL ok. 20mb, w szczycie 50 zapytań na sekundę. Transfer 1,5GB na dzień. Docelowo pewnie będzie min. kilka razy tyle. Co ma największe znaczenie? Procesor? RAM? Dyski? Jeśli możecie polecić jakąś konkretną ofertę serwerów dedykowanych w Europie (innych/lepszych od valueserver.de) to z góry dziękuję. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
radom 0 Zgłoś post Napisano Luty 27, 2005 mozna o nich poczytac na http://www.webhostingtalk.com/ i juz tak bardzo rozowo to nie wyglada... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
br 0 Zgłoś post Napisano Marzec 10, 2005 To może sam sobie odpowiem, kupiłem serwer w końcu! Okazało się, że tych tańszych nie ma - zostały dwie najdroższe opcje Serwer Pentium IV 3.0Ghz, 512MB, 1TB transferu. No i wszystko fajnie, zapłaciłem kartą, serwer przygotowali w kilka dni, dostałem nawet 16 IPków (trzeba było tylko wypełnić po co mi - więc wpisałem kilka domen i łyknęli). Chodzi ładnie, choć pingi spore - 100-150ms. Transfer wykorzystuje na poziomie 3-3.5Mbit, i na razie nie ma problemów. Po kilku dniach dokupowałem RAM do 1GB (niestety więcej się nie da), ze 20 minut im się zeszło na wymianie. Sprawnie odpowiadają na maile itd... ogólnie nie mam problemów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zenek 0 Zgłoś post Napisano Marzec 10, 2005 Pingi jak amerykańskie, pytanie tylko w czym są lepsi od planety, ev1 czy kogokolwiek innego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach