Skocz do zawartości
Ios

[opinia] Prohost.pl

Polecane posty

Gość Łukasz Tkacz

Ok, przepraszam za pomyłkę - okazało się, że w moim wypadku zawinił jednak ISP.

Nie wiem jednak czemu kilka osób zwracało uwagę na takie problemy. Dowiem się po dzisiejszej nocy czy nadal coś nie pasuje i w razie potrzeby zawiadomię helpdesk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może najpierw opinia:

 

W zasadzie z usług prohost.pl korzystam już rok (najpierw plan Biznes Platinium potem MAX). Jestem jak najbardziej zadowolony - szybki support, zazwyczaj udaje się naprawić wszystkie błędy. Do tego informacja o "padach" mających miejsce w przeszłości to dobra rzecz. Sam serwer działa dobrze, nie mam powodów do narzekań.

Ostatnio jednak myślę o VPS i mimo, że ceny w prohost wydają się trochę wyższe to i tak chyba się skuszę (bo nie tylko cena się liczy).

 

Niestety z VPS nie miałem jeszcze doświadczenia, ale myślę, że CentOS zarządzany załatwi sprawę - w końcu nadal ten sam support.

 

I tu rodzi się pytanie - jak poradzi sobie VPS Platinium z serwisami, które obecnie na koncie MAX biznes generują około 9% obciążenia (czasem 7%, sporadycznie 13%)? I dodatkowo ile serwisów z gatunku 7% "pociągnie" taki serwer? Serwisy najczęściej stawiane na kohanaphp - zużycie pamięci nie jest jakieś ogromne (wg tego co pokazuje profiler).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie posiadam w tej firmie żadnej usługi ale przeglądając ich stronę znalazłem dziwne informacje o jakiś fikcyjnych partnerstwach z firmami. W szczególności z redhat'em. Prawdopodobnie właściele myślą że kupująć jakiś soft odrazu zostają partnerem -.- Chciałem podyskutować na ten temat ich partnerstwa z redhat'em ale niestety nie potrawili wytłumaczyć na jakiej zasadzie są partnerami i na stronie redhat.com nie widać żadnych informacji że prohost.pl jest partnerem redhat'a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz Tkacz

Ostatnio zapytałem, czy są jakieś zniżki dla stałych klientów i o dziwo nie ma... tzn, są, ale tylko poprzez pieniądze zdobyte z polecania, a chyba by się przydało coś a'la "program lojalnościowy".

 

Mniejsza o to, przejdźmy do samego polecania. W prawie dwa lata ponad 800 wejść (i to nie czyste linki, ale np. wpis na blogu, dokładny opis itp.), a ani jednej rejestracji. Mam znajomego, któremu polecałem i dziś potwierdził, że na 100% rejestrował się z mojego refa, w połowie września ubiegłego roku. Mi jednak nic nie naliczyło.

 

Hmm... czy ktoś miał / ma podobne objawy w PP na prohost?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY
Ostatnio zapytałem, czy są jakieś zniżki dla stałych klientów i o dziwo nie ma... tzn, są, ale tylko poprzez pieniądze zdobyte z polecania, a chyba by się przydało coś a'la "program lojalnościowy".

A może pomyśl w tych kategoriach, że zniżka ceny = zniżka jakości.

Edytowano przez N3T5kY (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz Tkacz

A może pomyśl w tych kategoriach, że zniżka ceny = zniżka jakości.

 

Skoro można zaoferować rabat 20% dla nowych klientów, to nie można choćby 5% (gest, ale jednak ma wyraz) dla stałych i raczej bezproblemowych?

Dla mnie to dosyć śmieszne :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY
Skoro można zaoferować rabat 20% dla nowych klientów, to nie można choćby 5% (gest, ale jednak ma wyraz) dla stałych i raczej bezproblemowych?

A to o tym nie wiedziałem :D

 

Ae marketingu innych nie będę komentować, z wiadomych powodów :D

Edytowano przez N3T5kY (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@lukasamd - miałem dokładnie ten sam problem co Ty. Znajomy potwierdził wykupienie konta.

Zgłosiłem całą sytuację do BOK'u, po czym zostałem poinformowany, że zostanie to sprawdzone dokładnie. Jak się nie mylę informowano mnie również, że system nie jest sprawdzany na bieżąco, a jedynie raz na jakiś czas.

Ostatecznie rozwiązane to zostało w ten sposób, że po dokładnym sprawdzeniu znalazły się informacje o moim poleceniu danego konta. Wtedy zostały przyznane mi odpowiednie środki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz Tkacz

No to i ja spróbuję, choć teraz to pewności nie mam żadnej ile faktycznie mogło być rejestracji i ile z tego profitów (minimum 1)...

 

No to i ja spróbuję, choć teraz to pewności nie mam żadnej ile faktycznie mogło być rejestracji i ile z tego profitów (minimum 1)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ta firma posiada jakikolwiek inny panel jak CPanel ? Czytam czytam i coś wyczytać nie mogę :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz Tkacz

Kiedyś były konta value z Direct Adminem, ale już chyba nie ma.

Zresztą, cPanel better :lol:

 

 

BTW. 14.05 zgłaszałem na helpdesku, że nie działa RVSiteBuilder (error wywalało po wejściu na niego).

Support wyłączył i... do dzisiaj go nie ma.

 

Nie chcę narzekać na jakość samego hostingu, bo SLA jest spełniane, support działa ok, ale przez ostatni rok nie było żadnych poprawek ani jakiejkolwiek nowej funkcjonalności. Przez cały okres jaki mam u nich hosting (już niemal 2 lata) przypominam sobie tylko wrzucenie eAcceleratora bodajże w wakacje 2008 no i naliczanie CPU po punktach.

Perspektyw rozwoju nie ma, pytałem o:

SVN - nie ma / nie będzie (ale ok, to rzeczywiście niewiele firm oferuje)

SSH - nie ma / nie będzie (to staje się standardem, wcale nie powoli)

Zmiana podstawowych rekordów domen z poziomu cP (CNAME, A) - nie ma / nie będzie, a z tego co wiem, to chyba wystarczyłoby zaktualizować cP...

Proste tworzenie backupu z poziomu cP - było, nie ma, bo ludzie tym konta obciążali (ale co mnie obchodzi, jak ktoś używa swój limit CPU?)

 

Program partnerski jak nie działał kiedyś, tak teraz chyba też nie działa - jak zgłosiłem mój problem, to 120zł kredytów pojawiło się dopiero po przeszukaniu logów. Jaką mam pewność, że nie było więcej zakupów poleconych?

Wcześniej wspominałem o niezbyt aktualnym / niezbyt spolszczonym Fantastico. Mnie to dziwi - po co dopłacać za RVSkin, który robi niektóre problemy (we wcześniejszych, nie moich postach było o tym), de facto to i tak użytkownicy muszą za to dopłacać, choć taki Installatron jest znacznie lepszy.

Kolejna sprawa - plany rosnące. Idea bardzo dobra, ale nad wyraz często tego nie zlicza... Obecnie nie mam doliczonego z ładnych paru miesięcy i to już nie pierwszy raz, zawsze trzeba to zgłaszać do helpdesku.

Wspomniana już wiki - ciągle masowo zawalana spamem...

 

Uprzedzając posty które się na mnie zaraz zwalą: oczywiście to nie mój hosting, nie moja firma, więc niewiele mam do gadania

Jestem tylko [i aż] klientem, zadowolonym i polecającym Prohost przez dwa lata. Trudno jednak nie powiedzieć, że w wielu aspektach zrobił się śmietnik i wydaje się, jakby nikt nad tym w ogóle nie pracował. Jeszcze raz powtórzę: serwer chodzi ok, helpdesk też pracuje jak gwarantują, ale rzeczy, które mają być ułatwieniem dla użytkowników już nie do końca. Dodatkowy paradoks to fakt, że gdyby działały, to i w support miałby zapewne mniej do roboty (taka forma inwestycji).

 

W czerwcu kończy mi się abonament i aktualnie szukam lepszej alternatywy, która nie stoi w miejscu, która dopasowuje się do klientów i rynku - zresztą mogą potwierdzić to pewnie na forum niektóre firmy, który otrzymały email z kilkoma / kilkunastoma pytaniami dotyczącymi oferowanych przez nie warunków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rvsitebuildera nigdy w ofercie nie było. Była opcja ale nieoficjalnie - bonus który nie będzie dodawany ani wspierany oficjalnie bo się nie sprawdza.

 

svn i ssh - na zwykłych kontach nie ma i nigdy nie będzie - od tego są vpsy.

 

wpisy dns - nie będzie na zwykłych kontach - minimum reseller - nie ma to związku z wersją cpanela a głupotą użytkowników - na DA daliśmy to codziennie trzeba było wpisy naprawiać bo sobie psuli. Nie każdy powinien mieć pewne opcje do zabawy.

 

pp działa - jeśli ktoś jest niecierpliwy i nie chce mu się poczekać na środki wymaganego czasu podanego w regulaminie pp to ja na to nic nie poradzę - nie trzeba było go akceptować.

 

Fantastico działa prawidłowo i nie ma problemu ze znakami czy tłumaczeniem.

 

Plany rosnące zostały zatrzymane - nie będą rosnąć dalej (zgodnie z regulaminem) - ktoś nie dostał maila chyba.

 

Opcje backupów wrócą w naszym autorskim panelu. Działanie backupów w cp jest nie do przyjęcia na tą chwilę.

 

To nad czym pracujemy nie jest widoczne bo jest w fazie beta i nie zostanie pokazane zanim nie będzie do tego gotowe.

Najważniejsza jest dla nas stabilność i jeśli ktoś szuka czegoś jak svn i ssh na zwykłym koncie to u nas tego nie znajdzie. To nie są usługi nadające się na shared.

 

p.s. Nie obiecuję odpowiedzi w tym wątku bo nie mam za bardzo na to czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz Tkacz
wpisy dns - nie będzie na zwykłych kontach - minimum reseller - nie ma to związku z wersją cpanela a głupotą użytkowników - na DA daliśmy to codziennie trzeba było wpisy naprawiać bo sobie psuli. Nie każdy powinien mieć pewne opcje do zabawy.

 

Ale idąc tym tokiem rozumowania, to obecnie mogą oni źle pozamieniać MXy no i jeszcze większa strata, bo przecież poczta im padnie... Sam używam poczty / jabbera z aplikacji google, bo interfejs wygodny, ale przecież multum klientów woli zwykłą pocztę.

Tymczasem co można napsuć takimi SRV czy CNAME (już zostawmy A w spokoju)? Tymczasem zawsze trzeba pisać do helpdesku. Nie powiem, zmiana jest już po chwili, ale szkoda, że nie można tego samemu zrobić.

 

 

pp działa - jeśli ktoś jest niecierpliwy i nie chce mu się poczekać na środki wymaganego czasu podanego w regulaminie pp to ja na to nic nie poradzę - nie trzeba było go akceptować.

 

Dziwnym trafem wczoraj po mojej wypowiedzi pojawił się w PP nowy polecony, choć wyświetleń nie przybyło... czary?

A z poprzednim musiałem sam zgłosić (ticket z dnia 26-04-2010, HD-6101) - polecałem prawie rok temu znajomemu konto, no i założył po jakimś czasie (we wrześniu 2009).

Nawet je rozszerzył do Platiniuma ostatnio. Wrzesień a kwiecień... 7 miesięcy, czyli prawie to samo, co 2 zawarte w regulaminie, no i dopiero po moim tickecie.

 

 

Plany rosnące zostały zatrzymane - nie będą rosnąć dalej (zgodnie z regulaminem) - ktoś nie dostał maila chyba.

 

Nic na ten temat nie otrzymałem (a mam w filtrze ustawione, aby czasem do spamu nie poleciało).

W sumie na stronie hostingu nadal w bannerze jest info o planach rosnących, na wspomnianej już wiki nie ma o tym słowa, a w panelu ostatnia wiadomość dla klientów jest z 05-08-2009, o wprowadzeniu opcjonalnego PHP 5.3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę to ten polecony był około 1,5 m-ca przed ticketem. I nie pojawił się na pewno w statystykach pp bo opłacone są dodawane z innego systemu pp który nie jest zintegrowany z panelem. Sprawdzane są co miesiąc i dodawane po ponad 2ch miesiącach normalnie zgodnie z regulaminem. Dodajemy tylko kredyty do konta.

 

Baner nie mówi o planach rosnących. News był wysyłany na email, od dawna już konta nie mają nowe rosnących planów - jakieś 2 lata chyba - nie pamiętam dokładnie. Straciło to sens jak nowe plany mają większe możliwości niż stare rosnące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz Tkacz

No to ja mam chyba konto w innej firmie :lol:

 

Gdy zakładałem je pod koniec czerwca 2008 roku (a więc mniej niż dwa lata temu) miałem takie parametry:

Miejsce: 6,6 GB

Transfer: 250 GB /mc

 

W ramach planów rosnących miałem otrzymywać miesięcznie 300 MB miejsca oraz 4 GB transferu. Obecnie mam:

Miejsce: 11,7 GB

Transfer: 318 GB /mc

 

Wystarczy policzyć różnicę, i podzielić przez ilość danych przydzielanych w ramach planów rosnących:

11,7 - 6,6 = 5,1

5,1 / 0,3 = 17

 

318 - 250 = 68

68 / 4 = 17

 

A więc wszystko zgadza się, 17 miesięcy było naliczane od lipca 2008 roku, a więc do listopada 2009 roku.

Zresztą postanowiłem wygrzebać tickety pokazujące, że plany rosnące działały przez cały ten okres.

Z sierpnia 2008 roku:

 

2008x.th.png

 

Z listopada 2009 roku:

 

2009m.th.png

 

Jak widać odpowiedzi są twierdzące, a więc plany z pewnością działały przez ten czas...

Banner wyświetla nadal informację o tym fakcie zresztą, screen sprzed kilku minut:

 

prohost.th.png

 

 

Wracając do programu partnerskiego, blog znajomego, który z pewnością brał z mojego poleconego, a który dał znać o zmianie serwera (połowa września 2009):

http://blog-lisu.eu/2009/09/16/kolejna-zmiana-serwera/

(jak ktoś chce, to niech sprawdzi DNSy na jakich działa domena)

 

Chyba, że i tego poleconego zabrakło.

 

 

Panie Szymonie, tak jak pisałem już wcześniej, nie mam żadnych obiekcji co do jakości samej usługi hostingowej.

Po ostatnich postach widać jednak, że bałagan jest niezły.

Czy można mieć w takiej sytuacji poważne obawy o przyszłość?

Gdybym ich nie miał, nie pytałbym o to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież napisałem dla NOWYCH planów od chyba 2 lat już nie było. Dla tych co było w ofercie do tego roku było.

 

Baner nie mówi plany rosnące - tylko u nas rosną plany. Nie ma związku z ofertą planów rosnących - zwyczajnie co jakiś czas zwiększamy możliwości planów teraz - bo miesięczne były do tyłu w stosunku do zmian na rynku.

 

Ja w logu pp sprawdzałem i było jakieś 1,5 miesiąca i po 2 tygodniach od ticketa zostały dodane kredyty - tak jak w tickecie było napisane.

 

Bałaganu ja tu nie widzę.

 

p.s. te tickety to dlatego, że Pan ma plan promocyjny - niestandardowy i automat go nie uwzględniał przy zmianach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba prohost leży, bo moje serwisy nie działają ... nawet strona główna prohostu ma "Przekroczono limit czasu połaczenia" ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz Tkacz

Potwierdzam, u mnie serwis tam działający też leży.

FTP i cPanel również nie odpowiadają.

 

W ogóle, to może warto by to przenieść do działu "Host is down"?

 

EDIT:

Teraz to się w ogóle bałagan zrobił, bo jest info w tym temacie, jest także w tym:

http://www.webhostingtalk.pl/topic/24266-prohostpl-nie-dziala/

 

a dawno temu był jeszcze inny:

 

http://www.webhostingtalk.pl/topic/20076-prohost-lezy/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście odpowiedź BOK'u nie była najlepsza i to jest sedno problemu, a nie problem działania poczty. Zamiast "listonosz przyniesie" - Faktura została wysłana 1.04 listem zwykłym, czas dostarczenia takiej przesyłki to około 7 dni roboczych.

 

Mimo, że nie była najlepsza to odpowiedziała na pytanie.

 

Gdyby faktura została wysłana 1 kwietnia... Gdyby pracownik BOK oraz właściciel mieli choć minimum kultury, o profesjonaliźmie już nie wspomnę, to odpowiedzieliby zgodnie z prawdą, że faktura została wysłana 6 kwietnia więc nie miała do mnie prawa dojść do dnia kiedy pytałem. Wystarczyło powiedzieć prawdę... nic więcej. Jak się okazało takie właśnie zachowanie jak zaprezentowali przy tej okazji, zarówno dla BOK jak i właściciela, jest typowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdyby faktura została wysłana 1 kwietnia... Gdyby pracownik BOK oraz właściciel mieli choć minimum kultury, o profesjonaliźmie już nie wspomnę, to odpowiedzieliby zgodnie z prawdą, że faktura została wysłana 6 kwietnia więc nie miała do mnie prawa dojść do dnia kiedy pytałem. Wystarczyło powiedzieć prawdę... nic więcej. Jak się okazało takie właśnie zachowanie jak zaprezentowali przy tej okazji, zarówno dla BOK jak i właściciela, jest typowe.

 

My nie kontrolujemy poczty kiedy wyciągają listy ze skrzynek i kiedy im przybijają pieczątki. Pewnie nie zrobili tego w ciągu świąt.

 

Oczywiście to już jakaś parodia. Jakkolwiek stara się Pan nam popsuć opinię - informuję Pana w tej chwili, że następny post gdziekolwiek zarzucający nam kłamstwa itp. skończy się sprawą w sądzie. Mam już dosyć Pana dziecinnego zachowania. Wszystko ma swoje granice.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

klientem prohost.pl nie jestem już prawie 2 lata, kiedyś byłem .. nadal dostaje informacje od tej firmy .Czy to normalne ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

klientem prohost.pl nie jestem już prawie 2 lata, kiedyś byłem .. nadal dostaje informacje od tej firmy .Czy to normalne ?

 

Widać konto klienta ma Pan aktywne. Proszę się zalogować i usunąć email albo poprosić na helpdesku o deaktywację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie powinno to być kasowane automatycznie ? 2 lata to sporo czasu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×