Skocz do zawartości
europrezes

Poszukuję Poszkodowanych Klientów Imn.pl I Skip.pl

Polecane posty

Każdy podejmuje różne decyzje, czasami błędne. Mam wykupione usługi w firmie Inernet Marketing Network, co prawda jak na wielu tego typu hostingach, założyłem go jako dodatkowy, testowy serwer. Nie zmienia to jednak faktu, że zapłaciłem xxx zł za wiele miesięcy, a przez ostatnie dni dzieje się horror. Proszę o zgłaszanie się poszkodowanych osób - wszystkich, którym zależy na domaganiu się odszkodowania za te stracone dni. Osobiście zażądam od nich zwrotu części kasy, nie mam zamiaru nic więcej u nich trzymać. Z doświadczenia wiem, że najlepiej będzie pozwać ich do sądu. Kiedy na pierwszej rozprawie dowiedzą się o możliwych kosztach procesu, pójdą na ugodę i sprawy nie będzie. Niestety to chyba jedyne rozwiązanie.

 

Sprawa wyglądałaby inaczej, gdyby właściciel przyznał się do awarii i dał dla spokoju "tydzień gratis", a nie wciska informacje, że "już wszystko jest OK" po czym nie odpowiada na maile.

 

ps. czy na tym forum jest właściciel tej firmy? Jakoś nie odpowiada na zarzuty innych forumowiczów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://www.imn.pl/regulamin.php §3

3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za wadliwe funkcjonowanie systemu spowodowane przyczynami od niego niezależnymi, w szczególności zaś działaniem siły wyższej, awariami systemów i łączy innych dostawców, ingerencją urzędów i instytucji administracji państwowej.
a wina zapewne nie leżała po ich stronie, tylko po stronie serverowni, ale :
W przypadku wystąpienia ciągłej przerwy w działaniu usługi serwera wirtualnego trwającej co najmniej 24 godziny Usługodawca zobowiązuje się do bezpłatnego przedłużenia okresu abonamentowego usługi o 1 miesiąc w przypadku 24 godzinnej ciągłej przerwy w działaniu usługi serwera wirtualnego

 

Więc sypnij regulaminkiem, powinno zadziałać. Pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To Ty powinieneś znać regulamin, w końcu sam go akceptowałeś zamawiając usługę...

 

Problem, w tym, że 60% użytkowników zamiast poświęcić 5 minut i przebrnąć przez ten tekst po prostu klika "dalej" czy akceptuję. Zamiast robić z igły widły - zapoznaj się ze swoimi prawami - ale też z prawami danego providera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W związku z awaria serwera informujemy iż trwają prace zmierzające do uruchomienia maszyny.

 

Serwer nasz jest w serwerowni Leaseweb a ich support oceniamy na podstawie własnych doświadczeń bardzo słabo na 1 w skali od 1-10.

 

Pierwszą informacją jaka uzyskaliśmy z serwerowni to informacja o problemie z dyskami w serwerze kolejna o tym iż to jednak nie dyski a kontroler przestał działać.

 

Ostatnia informacja uzyskana z serwerowni po licznych interwencjach z naszej strony to informacja z wczoraj 2.12.2008 godzina 23.45

 

 

 

 

I can understand that you are not happy with this situation at this moment.

 

Currently we are trying to get your server to work again.We will update you about this issue as soon as possible.

 

Kind regards,

Tommy Leushuis

LeaseWeb - Customer Support

 

 

 

 

 

Za wiele z niej nie wynika w związku z tym zamówiliśmy nowy serwer który najpóźniej do soboty będzie uruchomiony.

 

Więc obecnie sytuacja wygląda w ten sposób iż stary serwer tak naprawdę może zostać uruchomiony w każdej chwili jak tylko support Leaseweb poradzi sobie z awarią.

 

 

 

 

Nowy serwer z supportem w Polsce zostanie uruchomiony do soboty.

 

 

 

 

Wszystkim tym którzy mają opłacone konta na dzień awarii zostanie przedłużony okres abonamentowy zgodnie z regulaminem.

 

 

 

 

Ze względu na duża ilość nieopłaconych kont które utraciły ważność a które dotychczas obciążały serwer powodując przeciążenia oraz doprowadzając pośrednio do awarii informujemy iż konta zostaną usunięte i nie będą przeniesione na nową maszynę.

 

 

 

 

Klientów którzy nie mają pewności czy ich konto jest kontem opłaconym i chcą aby uruchomić ich strony na nowej maszynie proszę o kontakt telefoniczny na numer 504077077.

 

 

 

 

Pozostałych klientów prosimy o telefon tylko w ważnych sprawach.

 

Pozdrawiam

 

Zespół IMN.pl i SKIP.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×