xxlweb 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2007 Witajcie, proszę o radę w pewnej sprawie. Otóż mija około 2 tygodnie odkąd zamowiłem dwie domeny europejskie w nazwa.pl, płatności dokonałem przez mtransfer, jednak 30min. później już wiedziałem, że rejestracja się nie udała. Więc zgodnie z informacją, wysłałem zaraz e-mail do dzialu finansowego z dyspozycją rachunku... Nie doczekałem się odpowiedzi, następnie kilka razy pisałem do BOK tłumacząc sytuację, dostawałem odpowiedź "Proszę o podanie numeru konta." - w odpowiedzi podałem numer rachunku (choć w pierwszym mailu do nich był on podany). W regulaminie mozna przeczytac: NetArt zobowiązuje się zwrócić Klientowi otrzymaną wpłatę z tytułu nieudanej rejestracji domeny w terminie 7 dni przelewem bankowym na konto Klienta z którego otrzymał wpłatę.Więc termin dawno minął, co moge w tej sprawie zdziałać, czy pozostaje reklamacja (będzie się trochę ciągnąć), może sąd (będzie się ciągnąć jeszcze dłużej)? Posiadam wykaz z konta, maile jako dowód. W regulaminie jest tez zapis: Odpowiedzialność NetArt jest w każdym przypadku ograniczona do wartości opłaty wniesionej przez Klienta. Czy tego typu zapis jest uregulowany prawnie? Nie mozna ubiegac sie o odszkodowanie? Licze na odpowiedz, pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
p 3 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2007 Czy tego typu zapis jest uregulowany prawnie? Nie mozna ubiegac sie o odszkodowanie?Jakie znowu odszkodowanie? Niepowaznych chyba jestes Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomi 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2007 Proponuje zablokować temat bo tu się już nic mądrego nie urodzi. Autor jest żałosny i treść śmieszna. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxlweb 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2007 w takim razie co? mam pogodzic sie z tym, ze nie oddali moich pieniedzy i darowac im? ... nie wiem dlaczego nie chcecie sie udzielac w tym temacie, forum malo przyjazne Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomi 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2007 Netart ma telefon 0801 więc nic nie stoki ma przeszkodzie żeby nie robić tutaj BOKu dla ich firmy. Jak mają w regulaminie żę oddadzą to oddadzą. Sam miałem sytuacje domeną z EU i kasa została zwrócona. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrick Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2007 Załatw sprawę z netart, zawsze swoich praw możesz dochodzić drogą sądowa ale nie przez forum Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach