teelemi 0 Zgłoś post Napisano Luty 10, 2005 Proszę o opinie o cyberdusk. Moduł dodawania opinii o firmie: http://www.webhostingtalk.pl/opinie/dodaj_opinie/130-cyberdusk-pl/ Profil firmy: http://www.webhostingtalk.pl/katalog/firma/130-cyberdusk-pl/ Dyskusje o ofercie i firmie: http://www.webhostingtalk.pl/topic/34253-dyskusje-cyberduskpl/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
koem 0 Zgłoś post Napisano Październik 4, 2007 Mam konto w firmie cyberdusk.pl od prawie roku. Powiem ze wszystko działało bez zarzutu do jakiegoś czasu. Wszystko zaczęło się chyba jakiś miesiąc temu kiedy z mojego konta zniknął katalog public_html. Wysłałem wiadomość do supportu (chyba pierwsza podczas mojego bytowania w tej firmie) i dostałem odpowiedź, że najprawdopodobniej mój klient ftp nie widzi tego katalogu. Spróbowałem innym programem - katalogu brak. Zalogowałem sie do direct admin, sekcja pliki - public_html brak. (pliki na koncie zajmuja 109mb... ale gdzie one są?) Napisałem kolejnego maila w tej sprawie - bez odpowiedzi... Kolejny mail do supportu - bez odpowiedzi... Jakieś dwa dni temu namierzyłem cyberdusk.pl na gg i napisalem do nich tłumacząc problem i ku mojemu zdziwieniu dostałem wiadomość zwrotną - "ok, juz sprawdzam"... i na tym sie skończyło (oczywiście nie jestem zobligowany do stwierdzenia nic nie zrobili - bo może jakiś admin faktycznie sprawdził... ale sprawdził i tyle, a klienta zbył) Wieczorem kolejny raz zapytałem co z moim katalogiem - tym razem już bez odpowiedzi... Oczywiście na dzień dzisiejszy dalej nie ma nic pod moim adresem www... może to jakas innowacja? konto www bez mozliwości posiadania www? Szkoda mi troche bo nie narzekałem. Jak miałem drobny problem przy instalacji CMS'a to pomoc uzyskałem... Może za mało ekploatowałem moje konto i zostałem uznany za zbędnego klienta... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Smartek 0 Zgłoś post Napisano Luty 12, 2008 Faktycznie, że od października CD zaczął się sypać. Za kilka dni kończy mi się u nich hosting, chciałbym przejść do insane.pl, ale mam pytanie... Posiadam zarejestrowaną domenę .pl, którą rejestrował cyberdusk - za 2 dni kończy się jej ważność. Gdzie i jak mogę ją wykupić ponownie, by działała poprawnie z nowozarejestrowanym kontem w insane.pl ? Z góry bardzo dziękuję za pomoc, sprawdza jest bardzo ważna! Pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Luty 12, 2008 Gdziekolwiek.. Ale najpierw będziesz musiał odczekać odpowiedni okres po wygaśnięciu domeny zanim będziesz mógł ją zarejestrować. Oczywiście jeśli nikt nie zrobi tego przed Tobą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sonin 0 Zgłoś post Napisano Luty 12, 2008 Tsa, generalnie raczej mało opłacalna zabawa, lepiej po prostu zrób cesje. Pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Smartek 0 Zgłoś post Napisano Luty 14, 2008 Ok, załatwiłem zmianę DNSów domeny na nowy hosting. Hosting wybrałem w insane.pl, zobaczymy jak z nimi... Dzięki za odzew. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lupinek 0 Zgłoś post Napisano Luty 23, 2008 Raczej nie wypowiem się pozytywnie o tej firmie Wpłaciłem pieniądze, a na akceptację płatności czekałem ponad tydzień -.- Następnie były ogromne problemy z panelem admina, który nie widział dalej mojej płatności, faktura pokazywała się bez polskich znaków... Skoro już mowa o PA - część po angielsku, część po polsku... ble! No i kontakt z Adminem dość trudny. Jedynym plusem jest uptime (z tego co zauważyłem) wyższy niż na webd.pl, gdzie mam swoje konto. Ale i tak nie polecam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
brzusio 0 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2008 Ja kiedyś miałem dobre zdanie o formie cyberdusk, ale to było dawno temu. Na dzień dzisiejszy, mam od kilku tygodni problem, ale nie mogę się z nikim skontaktować. Próbowałem zakładać tickety w systemie supportowym (który i tak od początku działa nie tak jak powinien) - brak odpowiedzi, a jeden został bez uzgodnienia ze mną po prostu zamknięty. Próbowałem skontaktować się przez gg (podane na stronie) - zero odzewu. Próbowałem dzwonić - nikt nie odbiera, czasem włącza się jakaś sekretarka czy coś. Raz odebrała jakaś pani, i powiedziała, że jak w sprawie konta, to ktoś będzie za godzinę. Ale za godzinę nikt nie odbierał. Próbowałem wysyłać maile - nic. Taka sytuacja trwa przynamniej od końca grudnia/początku stycznia. Więc totalna padaka jak dla mnie, jeśli chodzi o hosting. Nie wiem co się stało z cyberdusk, właściciel się zmienił czy co... Dodam, że dopóki płaciłem co miesiąc to jakoś kontakt był. Jak zapłaciłem za cały rok z góry to kontaktu zero. Nie wiem, może to przypadek, ale daje do myślenia. Stanowczo odradzam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
neon103 0 Zgłoś post Napisano Marzec 21, 2008 Obecnie usunąłem dwa konta w Cyberdusk. Jedno było na tiny, a drugie na standard. Powód: brak kontaktu z biurem obsługi klienta od 3 miesięcy. Nawet telefonu nie odbierali Hostingu nie polecam (kiedyś polecałem, dzisiaj mówię NIE!) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
waldus 0 Zgłoś post Napisano Listopad 13, 2008 naczytalem sie wiele ale nie ja podejmowalem decyzje odnosnie hostingu tylko powierzyłem to osobie ktora tworzyla strone,padlo na ...cyberdusk. Konto oraz domena zakupione u nich...niestety po oplaceniu domeny nie zostala ona przedluzona u rejestratora przez co troche sie wnerwiam... Kontakt...jakis jest??zero odpowiedzi od dluzszego czasu na maile...jakbym byl unikany...Postaralem sie i wyszukalem osobe na ktora figuruje ten caly cyberdusk,mianowicie Pani Peron... znalazlem w sieci nr telefonu do niej i moge tylko tyle powiedziec ze jest to nieodpowiedzialna osoba,wyparla sie wszystkiego,nawet jakiegokolwiek związku z tą "firmą" a na koniec zostałem zje#$%^ ze w ogole zadzwonilem nie znajac faktow...ale czego sie spodziewac po "firmie" ktorej glownym celem jest hodowla psów(zperonowki.com) ... moze to groszowe sprawy ale sprawa na pewno trafi dla przykladu na policje o wyludzenie.Pisze to ku przestrodze innym zeby nie mieli problemow tak jak ja teraz :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hutnik.org 0 Zgłoś post Napisano Listopad 15, 2008 Mam dokładnie ten sam problem co pan 2 posty wyżej. Sam serwer działa w porządku... akurat mi się kończy umowa, ale jednak: skończył mi się transfer miesięczny, i całkowicie niemożliwe jest skontaktowanie się z nimi. Co do samego działania jest mimo wszystko OK, ale CAŁKOWITY brak supportu! Wszystkie numery są "nieprawidłowe", forum wyłączone, GG i emaile są olewane. Działanie: 5/6 Support 0/6 @waldus: mozna prosic o numer? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
virooz 1 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2009 No i kolejny raz przewija się prze zemnie spazm negatywnych emocji w temacie firmy hostpark (dawny cyberdusk). Support to chyba jest, tylko z nazwy... Jakość usług które są świadczone, mniej więcej są adekwatne do ceny, lecz support, zdecydowanie nie. Ktoś chyba zapomniał o klientach którzy rzetelnie z nimi współpracują od 4lat. Nie rozumiem takiego podejścia... Zdecydowanie NIE POLECAM. pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Elektronik 0 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2009 Po tym jak czekałem na odp supportu 2 tygodnie i jej nie dostałem, przeniosłem się do innej firmy, mimo współpracy z hostparkiem przez ponad 2 lata. Jeśli ktoś potrzebuje supportu to NIE polecam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz Tkacz Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2009 Korzystałem z ich usług jeszcze zza marki Cyberdusk, sytuacja wyglądała tak jak obecnie - kontakt jest, ale tylko do momentu zapłaty za usługę, potem support nie istnieje a klient jest zdany tylko na siebie... po prostu kpina. Na ogół wszystko działało ok, ale jak coś padło to leżało kilka godzin bo nie było komu sprawdzać co się dzieje. Na plus zasługuje fakt, że po mojej rezygnacji zwrócono mi całą kwotę za niewykorzystany okres czasu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
huan 18 Zgłoś post Napisano Listopad 23, 2009 Witam, Przykro mi czytać takie opinie, rzeczywiście w przeszłości obsługa techniczna pozostawiała wiele do życzenia. Chciałbym jednak poinformować, że w obecnej chwili wszystkie zapytania są odpowiadane na bieżąco, a klient ma możliwość kontaktu z nami na wiele sposobów: http://www.hostpark.pl/kontakt/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
D Ogi 0 Zgłoś post Napisano Listopad 24, 2009 No to dlaczego wcześniej tego nie robiliście? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2011 Moduł dodawania opinii o firmie: http://www.webhostingtalk.pl/opinie/dodaj_opinie/130-cyberdusk-pl/ Profil firmy: http://www.webhostingtalk.pl/katalog/firma/130-cyberdusk-pl/ Dyskusje o ofercie i firmie: http://www.webhostingtalk.pl/topic/34253-dyskusje-cyberduskpl/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach