gutek 23 Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2007 Witam! Poszukuje odpowiedniej usługi dla: - sklep internetowy (ok. 1k unikalnych odwiedzin dziennie) - 3 tematyczne strony (ok. 1k unikalnych odwiedzin dziennie każda) Minimalne wymagania: - dostępna powierzchnia: 5 GB - php, mysql, htaccess, mod_rewrite, wildcard - nieograniczona ilość domen i subdomen - możliowość dodatkowych ip.. Która firma według Was będzie odpowiednia, ostatnio zapoznałem się z ofertą wielu firm, lecz trudno mi wybrać. zastaniawiam się nad: home.pl, serwery.pl, progresso.pl, Aktualnie mam wykupiony hosting w AZ.pl lecz nie jestem do końca z niej zadowolony (częste problemy). a jakie są Wasze doświadczenia z AZ.pl? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2007 AZ powiem krótko - ścierwo, nie hosting. Do tego support praktycznie zerowy. Więcej nie chce mi się pisac, bo szkoda nerwów.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2007 progreso.pl - iq.pl - kei.pl home.pl nazwa.pl to tez sprawdzone firmy ale maja stosunkowo "sztywna" polityke Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webmsz 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2007 Ja szczerze polecam Cal.pl - od niedawna mam u nich konto, świetna obsługa , kontakt praktycznie online (fajny helpdesk) i dobre ceny. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Artur Pajkert 39 Zgłoś post Napisano Styczeń 4, 2007 Witam, Po fuzji SISCO-BLINK jest to, zdaniem wielu, interesujaca oferta. Spółka sprzedaje serwery pod dwiema markami: www.sisco.com.pl www.blink.pl Ponieważ sam, jako przedstaiciel firmy, nie jestem bezstronny, zapraszam do zapoznania się z nami w dziale Opinie: http://www.webhostingtalk.pl/index.php?showtopic=3865 Główne argumenty, którymi moge zachęcić do spróbowania naszych usług, to: - markowy sprzęt serwerowy - zaangażowanie pracowników BOK - doświadczenie (od 199 roku). Oczywiście proponujemy 14 dniowy okres testowy. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań służę odpowiedziami. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gutek 23 Zgłoś post Napisano Styczeń 4, 2007 Witam ponownie Dzięki za podpowiedzi.. Zamówiłem provider10 w Netart na testy, mam też w home.pl bussiness server i w progresso.pl jedną z usług i nie wiem dlaczego ale Netart mi najbardziej odpowiada... Bardzo mi się podoba pomoc techniczna w Netart ale z tego co tu czytałem to różnie podchodzą do klienta po czasie, gdy już wszystko funkcjonuje.. Ciekaw jestem co będzie dalej.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 4, 2007 qutek pamiętaj, że serwery.pl z tego, co mi kiedyś Tomi pisał, promocyjna cena tylko za pierwszym razem.. potem już trochę drogo hehe.. nie wiem jak BOK serwery.pl, ale BOK nazwa.pl tylko 8-18 w dni robocze, czy jakoś tak.. a to mnie np. irytuje, ale daje się żyć, "bo płacę za jakość" hehe.. choć za taką cenę to w piątki świątki też by mogli odpowiadać i reagować na prośby mejlowe... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gutek 23 Zgłoś post Napisano Styczeń 4, 2007 ich oferta po promocji nie jest zbyt droga - najważniejsze jest odpowiednie myślenie że będzie na to kasa później ) do tej pory miałem do czynienia z az.pl gdzie support jest rewelacyjny w tygodniu a w święta to już nie ma o czym mówić więc porównując to w serwery.pl jest "rewelacja"... testuje home.pl i nie podoba mi się ta usługa, bo panel administracyjny to nie wiem do czego ma służyć i komu.. od jutra będę testował progresso.pl według użytkowników tego forum ma dobrą opinię... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 4, 2007 o home.pl sporo ostatnio było.. poszukaj tu i nie tylko tu.. jest się nad czym zastanawiać (na minus).. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lupus 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 4, 2007 testuje home.pl i nie podoba mi się ta usługa, bo panel administracyjny to nie wiem do czego ma służyć i komu.. od jutra będę testował progresso.pl według użytkowników tego forum ma dobrą opinię... Skoro juz testujesz rozne panele to napisz co jest na plus a co na minus w kazdym z nich. Twoja opinia moze byc pomocna innym o ile bedzie rzeczowa. Tak sie zastanawiam, czy panel zarzadzania jest faktycznie tak waznym elementem hostingu ? Przeciez raz skonfigurowany serwis www powinien hulac bez administrowania (ewentualnie trescia ale do tego sa juz inne panele). No chyba ze ktos co drugi dzien zmienia hasla do kont pocztowych i zmienia przekierowanie domen Jakie jest Wasze zdanie ? Jak czesto wykorzystujecie panel administracyjny ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Noone 19 Zgłoś post Napisano Styczeń 4, 2007 Ja bym polecał kei.pl. W najniższym pakiecie akurat 5GB które możesz dowolnie rozdzielić. panel ważne żeby miał podstawowe funkcje jak zakładanie baz, dodawanie domen, maili. Reszta to zbędne bajery (i między innymi dkatego nie podpada mi cpanel). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gutek 23 Zgłoś post Napisano Styczeń 4, 2007 W sumie to masz racje, panel to nie jest istotna sprawa, ale tak jak teraz muszę szukać gdzie co i jak, w home.pl przeszukałem manual bo nie było nigdzie napisane nic o tym jak się połączyć z mysql.. Jak do tej pory to najbardziej podoba mi się panel directadmin.. ale ani nazwa.pl ani home.pl ani progresso.pl i inne "dobre firmy" nie mają tego.. A wracając do home.pl to nawet niskie czasy generowania strony mi pokazuje co mnie bardzo cieszy.. wcześniej testowałem konto w innej firmie i miałem o 300% większy czas wygenerowania.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 4, 2007 z tymi panelami tez już kiedyś była niezła dysputa "czy jak firma ma swój panel autorski, to czy to o czymś świadczy".. i wyszło na to, że to każdego klienta z osobna pogląd i sprawa jaką wagę przywiązuje do tej akurat kwestii... ja osobiście uważam, że jak w firmie pracują kumaci admini, programiści i w ogóle to wszystko jest fachowe, to bardzo możliwe, że będą raczej pracować nad i rozwijać swój panel, a nie brać cokolwiek popularnego (DA/cP, etc.).. przykłady? owe "dobre firmy": home (choć ostatnio sporo ruchu w tym temacie, czy aby na pewno dalej są przodownikami hehe), nazwa, progreso, do tego IQ.pl.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gutek 23 Zgłoś post Napisano Styczeń 4, 2007 w home.pl i nazwa.pl nie odpowiada mi brak możliwości łączenia się z zewnętrznym serwerem mysql lub łączenia się z zewnątrz na localnym mysql, bo to jest łamanie regulaminu usługi.. w sumie dla bezpieczeństwa to jest dobre ale mi by bardzo ułatwiło prace.. A testował ktoś z was inne możliowści wydobycia informacji z mysql np. php wydobywa z bazy i udostępnia jako xml a na zewnętrznym serwerze odpowiedni skrypt przerabia informacje.. Nigdy tego nie robiłem ale coś słyszałem o takim rozwiazaniu (albo podobnym) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomi 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 4, 2007 DirectAdmin jest w maga.sisco.pl (http://www.webhostingtalk.pl/index.php?showtopic=6695) w ich specjalnej ofercie dla resellerów. Maszyna jest chyba najszybsza jaką miałem i chyba nie ma tam wielu klientów i dlatego jej nikt nie obciąża. Niestety ma mały minus: nowe domeny do panelu admini sisco.pl podpinają ręcznie! po wysłaniu maila. Jak dla mnie to spora niedogodność. Ale serwer jest ciekawy i warty uwagi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gutek 23 Zgłoś post Napisano Styczeń 4, 2007 mnie też denerwuje jak domeny mają być dodane ręcznie, w home.pl miałem to samo, że jeżeli mam domeny i nie są one zarejestrowane w home.pl to mam wysłać mejla a oni mi je dopiszą... Fakt że było to wykonane natychmiast.. Pamiętam, że w az.pl to po dodaniu domeny (automatycznym) należy oczekiwać na przeładowanie dns na serwerach (mniej więcej co 4-6 godzin), a co ciekawe po tych przeładowaniach to czasami serwer już nie funkcjonował.. Jedna ważna uwaga, która teraz jest dla mnie priorytetem przy wyborze usługodawcy: kontakt 24h i szybka konkretna obsługa klienta, bo miałem już sytuacje, że były święta albo kilka dni wolnego i koniec, coś padło i ani poczta ani www nie działało... wszystko można zrozumieć, ale czasami jeden sms lub email i odpowiedzialna osoba przywraca maszynę do pracy co może zająć 5 minut (np. restart) i wszystko działa.. Mam nadzieję że na serwery.pl i home.pl się nie zawiodę.. Czas pokaże Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BartłomiejJ 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 6, 2007 Skuteczność i funkcjonalność panelu powinna odpowiadać w zakresie oferowanych usług "z automatu" kiedy to na stronie trzeba dokonać szybkich zmian. W innym przypadku, w istocie, raczej raz postawiona strona nie wymaga dalszego korzystania z paneli administracyjnych. Miłego dnia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach