FNW 0 Zgłoś post Napisano Maj 18, 2009 A masz poprawnie Joomle ustawioną? (Screen co prawda dla Mambo, ale ta zakładka w Joomli jest akurat podobna) Mam - ten problem często się przewija na forum joomla. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Maj 19, 2009 Miałem takie jaja przy okazji klienta, który sobie nie wiadomo dlaczego wymyślił hosting w Szwecji.. nie szło nic zainstalować.. normalnie skrypty nie miały prawa nic wykonywać na plikach... admini odpisywali, że nic nie mogą zmienić, bo tak jest i basta... musiałem zainstalować dodatek do Google Maps.. skończyło się na spakowaniu strony, przeniesieniu gdzie indziej, tam zainstalowaniu, a potem z powrotem... i wtedy powiedziałem klientowi "nie robię tego gówna więcej".. masakra... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UnixStorm.org 327 Zgłoś post Napisano Lipiec 23, 2009 W każdym razie za jakiś czas będziemy zmieniać ponownie jeden adres, więc mam wielką nadzieję, że tym razem uda się to zrobić bez problemów i niepotrzebnego stresu. No i doszło do zmiany tego jednego NS'a jakiś czas temu. Oczywiście znowu problem. Po raz kolejny pracownik Active24 przysłał potwierdzenie, że zmiany zostały dokonane, ale po raz kolejny bez sprawdzenia, czy faktycznie zrobił to dobrze. No i jakby inaczej... nie było zmienione nic. Kolejne dni bezsensownych problemów, nerwów i tłumaczenia, że zmiany nie są dokonane. Dalszej korespondencji nie mam już nawet ochoty komentować. Ja swoje wnioski z powyższych dwóch kontaktów wyciągnąłem - każdy może zrobić to samo. Reasumując - polecam tę firmę na usługi bez wsparcia technicznego bo jak bardzo nie próbowałbym się doszukać pozytywów w ostatnich miesiącach to jednak ciągle nie mogę ich znaleźć. Osoby nerwowe i z wrażliwymi domenami powinny więc pomyśleć nad pewniejszym usługodawcą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pancol 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 18, 2010 dokładnie, panel administracyjny to porazka. w ogole nieczytelny, malo intuicyjny a proste czynnosci trzeba zalatwiac przez obsluge klienta. czeka sie wiecznosc na zatwierdzenie usługi po czym sie okazuje ze i tak nie dziala. żenuła... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2011 Moduł dodawania opinii o firmie: http://www.webhostingtalk.pl/opinie/dodaj_opinie/113-active24-pl/ Profil firmy: http://www.webhostingtalk.pl/katalog/firma/113-active24-pl/ Dyskusje o ofercie i firmie: Pytania, komentarze Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach