Eru 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 29, 2006 Opinie o active24.pl Temat uaktualniany na bieżąco Czy może mi ktoś udzielić informacji na temat jak wygląda jakość świadczonych usług hostingowych przez active24.pl ? Z góry dziękuję. Przydatne linki: Moduł dodawania opinii o firmie: http://www.webhostingtalk.pl/opinie/dodaj_opinie/113-active24-pl/ Profil firmy: http://www.webhostingtalk.pl/katalog/firma/113-active24-pl/ Dyskusje o ofercie i firmie: Pytania, komentarze Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
100procent 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 11, 2008 Nie mam z nimi problemu. Nie są bardzo tani ale wszystko działa. Bardzo szybko i sprawnie rejestruje się domeny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Buldog 0 Zgłoś post Napisano Październik 27, 2008 Mógłbym prosić o więcej opinii? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Moaha 0 Zgłoś post Napisano Listopad 28, 2008 Cwaniactwo i tyle... Żeby zaparkować jakąś domenę to trzeba najpierw ją przetransferiować do nich ponieważ admini uważają że jest "obca" i nie można jej parkować... ale jak przetransferujesz i opłacisz to już będzie "swoja" i będzie można zaparkować. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gonzek 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 4, 2008 Cwaniactwo i tyle... Żeby zaparkować jakąś domenę to trzeba najpierw ją przetransferiować do nich ponieważ admini uważają że jest "obca" i nie można jej parkować... ale jak przetransferujesz i opłacisz to już będzie "swoja" i będzie można zaparkować. Ja z tym problemu nie miałem... Wystarczy napisać maila, a domenę dodadzą do panelu - wtedy będziesz mógł już ją wedle swoich upodobać administrować. Ogólnie korzystam z usług active24 już trzeci rok i mogę śmiało polecić. Fakt, że mają trochę funkcji poblokowanych, ale to jedynie ze względów bezpieczeństwa a dobry skrypt i bez nich będzie działał. Bardzo dobra opieka techniczna. Kontakt bezpośrednio z pracownikiem odpowiedzialnym za konkretny problem, telefon w środku nocy do administratora dyżurnego (nawet gdy jest w aucie i "za 5 minut naprawi") nie stanowi problemu, a witryna faktycznie po 6 minutach wstaje. Maszyny są wydajne i bardzo dobrze skonfigurowane. Fakt, że nieraz coś nie pójdzie po naszej myśli, są małe wpadki, ale jak na ponad 2 lata współpracy jest to wynik bardzo dobry. Ostatnio wykupiłem już drugi serwer i wszystko jest OK. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
T.Trepczynski 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 5, 2008 Cwaniactwo i tyle... Żeby zaparkować jakąś domenę to trzeba najpierw ją przetransferiować do nich ponieważ admini uważają że jest "obca" i nie można jej parkować... ale jak przetransferujesz i opłacisz to już będzie "swoja" i będzie można zaparkować. Aby obsługiwać domenę na serwerze w A24 domena musi być przez nas obsługiwana. Informacja ta jest zawarta w specyfikacji serwerów, więc nie jest to informacja poufna. W drodze wyjątku jest możliwość dopisania jednej domeny zewnętrznej do konta Klienta i jej obsługi na serwerze. W przypadku innych pytań służę pomocą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pecet 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 5, 2008 Dobrze wiedzieć, że na A24 są takie zasady. Nie podoba mi się to, bo uważam, że jest to pewne ograniczenie. Co w sytuacji kiedy zarejestruję domeny w promocji np. za złotówkę i chcę je dopisać do serwera A24 gdzie mam zakupiony serwer? Przecież przetransferowanie domen do A24 będzie się wiązało z kosztem jaki zapłacę za wydanie kodu Authinfo. Rozumiem, że A24 dba o swoje interesy, w końcu w ich interesie leży aby domeny dopisane do ich serwera były przez nich obsługiwane - to dodatkowe pieniądze za odnowienie domen, ale tym samym nie dbają w ogóle o interes klienta, który chętnie by te domeny do nich przeniósł ale w momencie kiedy będzie taka możliwość za free. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
T.Trepczynski 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 5, 2008 Dobrze wiedzieć, że na A24 są takie zasady. Nie podoba mi się to, bo uważam, że jest to pewne ograniczenie. Co w sytuacji kiedy zarejestruję domeny w promocji np. za złotówkę i chcę je dopisać do serwera A24 gdzie mam zakupiony serwer? Przecież przetransferowanie domen do A24 będzie się wiązało z kosztem jaki zapłacę za wydanie kodu Authinfo. Rozumiem, że A24 dba o swoje interesy, w końcu w ich interesie leży aby domeny dopisane do ich serwera były przez nich obsługiwane - to dodatkowe pieniądze za odnowienie domen, ale tym samym nie dbają w ogóle o interes klienta, który chętnie by te domeny do nich przeniósł ale w momencie kiedy będzie taka możliwość za free. Tu jest trochę głębszy problem. A24 promuje "zdrowe" zasady rejestracji: jasny regulamin, authinfo od ręki, rejestracje po cenach zbliżonych do cen Nask dla partnera (a nie zaniżonych). Wszelkie promocje domen po 1 PLN tak naprawdę psują rynek, bo wprowadzają ograniczenia dla Klienta w swobodzie dysponowania domeną. I odbija się to potem podejrzliwością potencjalnych Klientów wobec innych rejestratorów (np zła sława pewnej firmy z południa Polski). Zdajemy sobie sprawę z takich ograniczeń u konkurencji i jak napisałem jest możliwość dodania jednej domeny zewnetrznej do Panelu w A24. Zawsze też można się do nas zwrócić i możemy rozważyć dopisanie kolejnych domen jeśli domeny docelowo były by przeniesione do A24. Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pecet 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 6, 2008 Chyba trochę wywracacie "kota ogonem". ja jako klient lubię miec wybór. Chcę rejestrowac domeny tam, gdzie jest mi wygodniej - gdzie mam dobry panel do zarządzania domenami, tam, gdzie obsługują wszystkie rozszerzenia, którymi jestem zainteresowany, gdzie tanio odnowie domeny itd. A hosting chce miec tam, gdzie gwarantują stabilne serwery, bezpieczenstwo, dobry support. I niekoniecznie mam ochotę trzymac te usługi w tym samym miejscu. Inna sprawa sa faktury, ktorych niestety A24 nie wysyla... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
T.Trepczynski 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2008 Chyba trochę wywracacie "kota ogonem". ja jako klient lubię miec wybór. Chcę rejestrowac domeny tam, gdzie jest mi wygodniej - gdzie mam dobry panel do zarządzania domenami, tam, gdzie obsługują wszystkie rozszerzenia, którymi jestem zainteresowany, gdzie tanio odnowie domeny itd. A hosting chce miec tam, gdzie gwarantują stabilne serwery, bezpieczenstwo, dobry support. I niekoniecznie mam ochotę trzymac te usługi w tym samym miejscu. Jasne - to jest Twój wybór i oczywiście masz do niego prawo. Nie jesteśmy w stanie każdego uszczęśliwić W chwili obecnej takie są zasady i są umieszczone w specyfikacji serwerów. Nie wykluczam jednak, że być może kiedyś ulegną zmianie i będzie można dodawać domeny bez limitów. Inna sprawa sa faktury, ktorych niestety A24 nie wysyla... Możesz rozwinąć ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SebastianP 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 7, 2009 Witam Chciałbym przestrzec przed firmą active24.pl. Moje opinie czerpię na podstawie własnych, bezpośrednich doświadczeń z tą firmą. Moim zdaniem jest to zwykły magazyn domen i poziom wiedzy pracowników mających kontakt z Klientem nie wykracza poza trywialny scenariusz obsługi - nowa domena, serwer, opłata. Wiąże się z tym problem jakiego doświadczyłem. Otóż po opłaceniu wszystkich kosztów - przez pół roku nie udało mi się przetransferować do Active24 mojej domeny (*.com). Pomimo wielu starań z mojej strony, maili, wymiany informacji - problem przerósł kompetencje firmy. Mówiąc najprościej - w firmie Active24.pl nie wiadomo co zrobić, jeśli automat nie zrobi sam transferu. Oni nie wiedzą. Oczywiście gdyby się do tego przyznali od razu, to oszczędziłbym pół roku, ale nie, nie dało się. Do dnia dzisiejszego firma blokuje moje środki za transfer. Skonsumowała także środki za wirtualny serwer, który z oczywistych względów nie ruszył. Zwróciłem się do innej firmy hostingowej i wskazano mi natychmiast trywialny problem przy autoryzacji. Po prostu WSTYD. Wniosek: obsługa i wiedza merytoryczna na niskim poziomie. Straciłem 6 miesięcy na kontakt z ludźmi, którym nie zależało na załatwieniu mojej sprawy. Ale co gorsze, pozostawiono mnie w stanie kompletnej niewiedzy i zignorowano, a tego nie życzę nikomu, kto czeka na uruchomienie domeny. I jest to przykre, że muszę aż tutaj docierać i tracić swój czas, by Was ostrzegać i dać do zrozumienia firmie, że dzisiaj Klienta trzeba cenić i traktować go poważnie! Pozdrawiam Sebastian z Wrocławia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 7, 2009 Sebastian napisz osobny wątek w odpowiednim dziale, to ktoś Ci pomoże... różnie to bywa z firmami, sam wiem, bo "parę domen w życiu przeniosłem" tak zza oceanu jak i w obrębie Polski... tak, mają chore zasady (szczególnie w socjalistycznej Polsce), no ale bez spełnienia różnych durnoctw nic nie ruszysz... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SebastianP 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 7, 2009 Mój post był jedynie subiektywną oceną jakości obsługi. Problem został rozwiązany w godzinę poprzez zmianę firmy. Ale koszty ja poniosłem. Pozdrawiam Seba Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
T.Trepczynski 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2009 Mój post był jedynie subiektywną oceną jakości obsługi.Problem został rozwiązany w godzinę poprzez zmianę firmy. Ale koszty ja poniosłem. Pozdrawiam Seba Jeśli możesz prześlij mi prosze na priv nazwę tej domeny. Postaram się wyjaśnić okoliczności historii z jej transferem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Trevor 0 Zgłoś post Napisano Luty 7, 2009 Mam tam Domenę i nie mam z nią problemu wszystko działa bardzo dobrze bardzo szybkie odpowiedzi na pytania... Polecam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mateusz Sojda 41 Zgłoś post Napisano Luty 7, 2009 Ja również polecam. Jeśli chodzi o domeny i kontakt to wszystko gra. Po wymianie 2 maili otrzymałem authinfo, czyli w sumie nie całe 10min czekania. Mam u nich jeszcze parę domen. Wszystko bez zarzutów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukas22333 0 Zgłoś post Napisano Luty 7, 2009 Z domenami u nich nie miałem problemów, wszystko na 6+ ale z racji ceny odnowień dla pojedynczych osób ( mających mniej niż 10 domen u nich ) zapewne przeniosę się gdzieś gdzie jest taniej. A szkoda bo naprawdę tam jest dobrze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
T.Trepczynski 0 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2009 @ lukas22333 Możesz uzyskać korzystniejsze ceny odnowień przenosząc domeny do jednego z serwisów z GRUPY ACTIVE 24: Rejestrator24.pl Obsługa, Panel Admistracyjny, serwery są te same co w Active24.pl. Wystarczy napisać do BOK taką prośbę - przeniesienie jest oczywiście bezpłatne. Odnośnie opisywanego wcześniej przypadku co prawda priva nie otrzymałem, ale zlokalizowałem przedstawiony przypadek i problem z transferem polegał na braku potwierdzenia linka autoryzującego transfer. Być może był jakiś problem ze skrzynką na Tlenie lub wiadomość była interpretowana jako spam. Sam transfer był ponawiany wielokrotnie z naszej strony i za każdym razem nie było akceptacji. Na to niestety już wpływu nie mamy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Part 0 Zgłoś post Napisano Luty 10, 2009 To ja - dla odmiany - mam taka ciekawostkę. 2 lutego wypełniam formularz (wykupuje Serwer Business + rejestracja domeny). Po wpływie pieniędzy na konto dostaje mailem powiadomienie, ze usługa w ciągu 24 godz. będzie uruchomiona. Mija doba i... jest uruchomiona, ale założona jest tylko subdomena ***.h2.pl, Serwera wirtualnego nie ma (o domenie nie wspominam, ale to wiadomo dlaczego - rejestracja może trwać). Czekam wiec cierpliwie kolejna dobę i... nic. Pisze do BOK-u. Otrzymuje mailem potwierdzenie i informacje, ze ktoś się odezwie. I się odzywa (nazwisko na razie pominę). Wyjaśniam osobie w czym problem, po czym zostaje poinformowany, ze wynikł jakiś błąd i postara się to naprawić. I mija kolejna doba i... nic. No to jeszcze raz mail do BOK-u. I znów ten sam człowiek, tyle, ze zdziwiony, ze usługa nie działa. Tym razem przeprosiny i obiecanie, ze dziś problem zostanie załatwiony. I mija doba i... nic. Ciągle jestem szczęśliwym posiadaczem... subdomeny. No to jeszcze raz mail do BOK-u. Ale tym razem BOK sie na mnie chyba obraził bo zamilkł na amen. Za to przysłał mi fakturę za opłaconą subdomene... Moze gdybym wykupił rejestracje hurtowa 100 domen, to może poszłoby szybciej. Moze jestem tylko jednostkowym przypadkiem (chciałbym w to wierzyć)? Niby to tylko 66 zl, ale niesmak pozostał, bo straciłem już wiarę w kontakt z BOK-iem - a w pozytywne załatwienie sprawy już w ogóle. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
T.Trepczynski 0 Zgłoś post Napisano Luty 12, 2009 Moze gdybym wykupił rejestracje hurtowa 100 domen, to może poszłoby szybciej. Moze jestem tylko jednostkowym przypadkiem (chciałbym w to wierzyć)? Niby to tylko 66 zl, ale niesmak pozostał, bo straciłem już wiarę w kontakt z BOK-iem - a w pozytywne załatwienie sprawy już w ogóle. Zbadałem tą sytuację. Na skutek błędu systemowego zostało zarejestrowane niepoprawne zamówienie, dlatego też nie zrealizowało ono się prawidłowo z automatu. To jednostkowy przypadek za co serdecznie przepraszamy. Kontakt z Biurem Obsługi nastąpił 8.02 jednak rozwiązanie problemu wymagało interwencji administratorów i korekty faktury, dlatego nie mogło być zrealizowane na poziomie konsultanta w dziale obsługi. Klient otrzymał informację o rozwiązaniu problemu w ciągu 46 godzin roboczych od zgłoszenia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UnixStorm.org 327 Zgłoś post Napisano Kwiecień 18, 2009 Szczerze mówiąc powstrzymywałem się na ile mogłem, aby nie wypisywać swoich żali na tym forum, ale chyba jednak nie pozostaje mi nic innego. Tak się przypadkiem złożyło, że nasza główna domena zarejestrowana jest właśnie przez Was. I do tej pory wszystko było super - kontaktować musiałem się chyba tylko raz i odpowiedź była b. szybka (~rok temu). Niestety to, co się dzieje teraz, to jest tragedia. 6 kwietnia zgłosiłem na Wasz BOK problem z ustawionymi na domenie Glue Records, które tak na marginesie ani nie sa widoczne w Waszym panelu, ani też nie dostałem informacji skąd się tam wzięły/kiedy się pojawiły. Odpowiedź otrzymałem dzień później (7 kwietnia), że "hosty zostały zaktualizowane". Tylko na co, skoro żadnych adresów nie podałem...? W dodatku - nie zostały wcale zaktualizowane. Powtórzyłem zgłoszenie i na odpowiedź musiałem czekać równe 7 dni. Odpowiedź brzmiała dokładnie tak samo (jedno zdanie w zasadzie). Problem w tym, że... nie zmieniło się nic. I tak problem ciągnie się już co najmniej drugi tydzień, a efekty są np. takie: $ whois lsnet.org.... Name Server:NS1.UNIXSTORM.ORG Name Server:NS2.UNIXSTORM.ORG $ host lsnet.org;; connection timed out; no servers could be reached $ dig +trace lsnet.org... lsnet.org. 86400 IN NS ns1.unixstorm.org. lsnet.org. 86400 IN NS ns2.unixstorm.org. ;; Received 105 bytes from 199.19.56.1#53(A0.ORG.AFILIAS-NST.INFO) in 148 ms lsnet.org. 100 IN A 77.79.241.202 lsnet.org. 100 IN NS ns1.unixstorm.org. lsnet.org. 100 IN NS ns2.unixstorm.org. ;; Received 121 bytes from 78.159.102.130#53(ns2.unixstorm.org) in 42 ms $ dig lsnet.org @a0.org.afilias-nst.info.... ;; AUTHORITY SECTION: lsnet.org. 86400 IN NS ns1.unixstorm.org. lsnet.org. 86400 IN NS ns2.unixstorm.org. ;; ADDITIONAL SECTION: ns1.unixstorm.org. 86400 IN A 89.149.199.238 ns2.unixstorm.org. 86400 IN A 89.149.251.86 ;; Query time: 150 msec ;; SERVER: 199.19.56.1#53(199.19.56.1) $ host ns1.unixstorm.orgns1.unixstorm.org has address 77.79.241.202 $ host ns2.unixstorm.org ns2.unixstorm.org has address 78.159.102.130 Wczoraj (17 kwietnia) wysłałem Wam kolejne zgłoszenie, że problem nie jest rozwiązany. Oczywiście nie oczekuję realizacji zgłoszenia przez weekend (za dobrze by było), ale jeśli znowu będę musiał czekać 7 dni na jedno-zdaniową odpowiedź to chyba szlag mnie trafi. Już naprawdę nie rozumiem na czym polega problem. Rozwiązanie tego to kwestia wysłania jednego maila do PIR.org (przez Was), ale albo ktoś nie rozumie tego co piszę w zgłoszeniach, albo z jakiegoś powodu moje zgłoszenia są po prostu ignorowane (nie wiem, może klienci z tylko jedną domeną mają niższy priorytet..?). Liczę, że za trzecim razem faktycznie problem zostanie już rozwiązany. PS. Niedługo będziemy zmuszeni zmienić ponownie IP jednego z DNSów. Czy mam się więc przygotować na kolejną, dwutygodniową walkę o zmianę jednego, idiotycznego i niepotrzebnego wpisu na root-serwerach...? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hectic 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 21, 2009 Ja również, nie polecam. Panel do zarządzania serwerem to istne dno... nie da się w nim praktycznie nic zrobić, o wszystko trzeba pisać do admina, a czas jego reakcji to zazwyczaj kilka dni. Nie polecam. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UnixStorm.org 327 Zgłoś post Napisano Kwiecień 22, 2009 Problem z naszą domeną został wczoraj rozwiązany. Nie wiem tylko, czy po moim kontakcie z PIR.org, czy po tej ostatniej reakcji active24, bo potwierdzenie dostałem wyłącznie od PIR. W każdym razie za jakiś czas będziemy zmieniać ponownie jeden adres, więc mam wielką nadzieję, że tym razem uda się to zrobić bez problemów i niepotrzebnego stresu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
FNW 0 Zgłoś post Napisano Maj 17, 2009 Ja również, nie polecam. Panel do zarządzania serwerem to istne dno... nie da się w nim praktycznie nic zrobić, o wszystko trzeba pisać do admina, a czas jego reakcji to zazwyczaj kilka dni. Nie polecam. Pozdrawiam Witam wszystkich ponieważ to mój pierwszy post. Trafiłem tutaj właśnie przez problemy z kontem na serwerze Active24.pl Zgadzam się w 100% z powyższą wypowiedzią. Panel to dno - jedynie najbardziej podstawowe funkcje a reakcja obsługi na proste problemy po kilka dni !!! Mój problem wynika z instalacji Joomla 1.5x. Przy źle skonfigurowanym serwerze (a z tego co wyczytałem w internecie tak jest w tym przypadku) przy instalacji dodatków do Joomla źle nadawane są prawa do plików i katalogów na serwerze. Ewentualnie problem można rozwiązać np przez menedżera w CPanelu lub coś podobnego czego oczywiście w tej usłudze brak - jedynym rozwiązaniem jest kontakt z administratorem. Wygląda on mniej więcej tak - piszę e-maila o problemie i prośbę o zmiane praw właściciela do wszystkich katalogów - po dwóch dniach dostaje zwrotnego z pytaniem służacym do weryfikacji - odpowiadam - czekam znowu dzień - otrzymuje e-maila z pytaniem które konkretnie pliki zmienić !!! Odpisuje, że najlepiej zmienić wszystkie katalogi, żeby się nie bawić w poszczególne pliki a prawa później nadam sobie przez FTP. Jak ktoś mysli, że zostało to zrobione to się myli - pozostała tylko cisza. W obecnej chwili mam niezabezpieczoną stronę bo tylko tak działają pewne skrypty - czekam ostatni miesiąc do końca opłaconego serwera i przenoszę się gdzieś gdzie można coś zrobić samemu a nie po każdej instalacji pisać przez kilka dni do obsługi i nic z tego nie wynika !!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Maj 17, 2009 A masz poprawnie Joomle ustawioną? (Screen co prawda dla Mambo, ale ta zakładka w Joomli jest akurat podobna) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach