msr99 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 21, 2006 Panowie ..i panie.. ( btw moj 1szy post ) tak slodko pierdzicie nt firm hostujacych w .pl...KAZDY narzeka ( widac natura ) no dobra, jakie mialy byc warunki aby byly same oh i ahy ? pewnie nie bedzie ( bo to polska ) ... ilosc peeringow ? lacza? serwery ? czy moze mile panie na infolinii ? czyli co jest #1 w wyborze..aby sie skusic.. bo 99 % postow to narzekania ( przebranlem przez polowe i sobie odpuscilem ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hyhyhy 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 21, 2006 Dostępność, jakość supportu i jakość serwerów Wielu firmom jednej z tych cech brakuje... a nawet nie tylko jednej. Pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Grudzień 21, 2006 Zważając na to, że optymistycznie biorąc połowa tych narzekań jest spowodowana zwykłym dyletanctwem userów (beznadziejne łącza/skrypty/brak podstawowej wiedzy) okazuje się, że nie da się założyć hostingu na temat którego byłyby same pozytywne opinie.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hyhyhy 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 21, 2006 Eeee tam, wg mnie wszystko się da, należy tylko bardzo rozsądnie pomyśleć nad ofertą i jakością oferowanych usług i docelowego klienta... Zauważmy, ze 50% narzekających klientów hostuje się na obciążonych serwerach gdzie wpycha się userów i pozostawia na pastke loadu... Takie realia. Tu sie nie myśli o trosce klienta, tylko o trosce portfela. Pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Grudzień 21, 2006 W biznesie masowym generalnie nie myśli się jednostkowo o kliencie.. Dla klienta, który chce być klientem premium są rozwiązania dedykowane, a nie hosting shared. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
moron 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 21, 2006 i365 mialo swego czasu super opinie - podobno w srodku nocy potrafili odpowiadac w ciagu kilku minut xD ale potem zaczely sie problemy na laczach usa <=>pl i opinia siadla... wg mnie to: -szybka i dobra obsluga -w miare dobry uptime (pady maga byc - update czy wymiana sprzetu - ale w nocy a nie w godzinach szczytu) -przyjazna konfiguracja czyli tak aby wszystko dzialalo bez problemow jeden hosting ktory mi sie podobal kosztuje 200pln netto za rok za 200mb dysku i 3gb transferu i po rozroscie serwisow przestal sie oplacac aktualnie jestem na hostingu ktory mi zapewnia natychmiastowy kontakt i indywidualna konfiguracje nazywa sie to oczywiscie wlasny dedyk Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2006 To tak jak Ideał kobiety... który nie istnieje A tak na poważnie to w większości przypadków wszystko zależy od poziomu wiedzy klienta (gdzie później tacy to wypisują po forach jaka to firma nie dobra, odsyła mnie gdzieś zamiast konkretnie odpowiedzieć na moje pytania, etc), ale też oczywiście podejście firmy do klienta gdzie nie będzie olewania problemów, kontaktu... No ale skoro są "negatywne" przypadki to widocznie dana firma ma się zbyt dobrze ale czas wszystko zweryfikuje. Pozdrawiam; Szczepanik Adrian Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2006 Trzeba pamiętać też, że narzekają najczęściej poszkodowani. Na 30 000 użytkowników home.pl raczej mało jest negatywnych opinii w internecie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
shive 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2006 Tylko dlatego,że: - większość klientów prawie w ogóle nie korzysta ze swoich kont albo mają bardzo niskie wymagania - nie bierzesz pod uwagę kont mailowych i rzeki spamu na home.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
p 3 Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2006 To tak jak Ideał mężczyzny... który nie istnieje Nie chcialbym byc nietolerancyjny, ale dlaczego podales jako przyklad ideal mezczyzny, a nie kobiety? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
shive 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2006 Bo jeśli chodzi o kobietę to już w ogóle szkoda gadać? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2006 no ok, zmieniłem na kobietę dlaczego mężczyzny? bo sam nim jestem więc piszę we własnej osobie ;P PS. przepraszam, że kogoś uraziłem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
p 3 Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2006 PS. przepraszam, że kogoś uraziłem No cos Ty... Nikogo (a przynajmniej nie mnie ) nie uraziles. Po prostu strasznie mnie zdziwilo, ze mezczyzna pisze/rozmysla o idealnym mezczyznie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piotr Mikołajski 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2006 W biznesie masowym generalnie nie myśli się jednostkowo o kliencie. I potem ma się generalnie problemy? Dla klienta, który chce być klientem premium są rozwiązania dedykowane, a nie hosting shared. Nie przesadzasz trochę? Wszak po coś są zróżnicowane oferty na SH. Jeżeli firma będzie traktować wszystkich klientów SH jednakowo źle (niezależnie od tego czy zapłacili za rok 60, czy 600 złotych) to się szybko wykończy. A idealna firma w moim odczuciu? - profesjonalizm w konfiguracji i zarządzaniu serwerami; - kontakt telefoniczny, najlepiej 24/7/365; - uczciwe podejście do kalkulacji parametrów (bez przesady z oversellingiem); - nowe wersje oprogramowania, niekoniecznie najświeższe, ale bez staroci; - brak sztucznych blokad czy bezsensownego kombinowania w konfiguracji serwera (czyli np. normalny mod_rewrite czy strony błędów bez konieczności kombinowania pod górkę); - w przypadku jakichś ograniczeń jasny regulamin z parametrami i limitami konta; - jasna polityka w przypadku nieobsługiwania określonego oprogramowania (sam nie korzystam, ale uczciwe jest pokazanie właścicielom przysłowiowego phpBB by Przemo, że nie mają czego szukać w tej firmie); - współpraca w rozwiązywaniu ewentualnych problemów po obu stronach "barykady"; - w przypadku prac na serwerze, przenosin na inną maszynę etc. przeprowadzanie ich w czasie małego ruchu (czytaj: w nocy) oraz informowanie o tym z sensownym wyprzedzeniem. Przy spełnieniu takich założeń ciężko mieć niezadowolonych klientów, więc i negatywny PR odpada Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2006 ..a ja proponuję msr99 zmianę tonu, bo nie podoba mi się zwracanie do mnie (do nas) per "pierdzicie nt..." Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
fujara 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2006 Zgadzam sie z Sponsim , chamstwo w państwie a nikt nie reaguje... Co do samego tematu dla kazdego ideał jest inny dla jednego to co jest sufitem dla innego jest podłogą ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
beliq 442 Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2006 Zgadzam sie z Sponsim , chamstwo w państwie a nikt nie reaguje... Zgadzam się również i wręczam świąteczną reprymendę dla autora... Co się tyczy samego tematu, to jest on dla mnie niejako bezsensu, ponieważ wszystko pięknie do czasu jak pozostajemy tylko przy pytaniu odnośnie wymagań/pragnień samych klientów. Możemy tak dywagować bez końca, kłócić się, wymyślać wciąż to nowe standardy... Schody się zaczną w momencie jak się zapytamy... ile byłbyś skłonny drogi użytkowniku za taką usługę zapłacić? Niestety cały czas najważniejszym kryterium wyboru jest cena. Ludzie ewidentnie nie rozumieją, że tania i dobra jest tylko... kapusta kiszona. Z drugiej strony, jestem optymistycznej myśli, że jeszcze... kilka padów i to się zmieni. Najbliższa sercu jest mi wypowiedź Piotra Mikołajskiego, gdyż sam jestem za jasnym podawaniem limitów na wszystko, a także listy zabronionych skryptów. Życzę wszystkim wesołych świąt! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2006 Piotr Mikołajski: Klient masowy nie jest klientem "gorszym", ale jest klientem który musi się pogodzić z pewnymi ograniczeniami platformy shared i tym, że jest jednym z tysięcy klientów - i tak jak PEPSI przy produkcji milionów butelek napoju dziennie nie nadrukuje na jedną butelkę specjalnego napisu "z dedykacją dla Pana Kowalskiego z okazji złotych godów" tak hosting shared nie będzie dostosowywał się do widzimisię pojedynczego klienta (ani nie postawi osobnego dedyka na rzecz jego Przemo bo a nuż jeden zadowolny klient przyprowadzi 10 następnych... z takimi samymi Przemami)- właśnie taki styl prowadzenia biznesu przynosi potem zgubę, o czym przekonało się parę hostingów, które najpierw probowały rozpieszczać klientów (na zasadzie "dodamy Panu 5 baz, 40 wildcardów dla domen i jeszcze pół roku gratis", a potem zderzyły się z dość bolesną rzeczywistością pt. daj palec a utną Ci ręke . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dzemeuksis 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2006 Patryk, czytaj ze zrozumieniem. Piotr nie pisze, że na każdego klienta trzeba huchać i dmuchać. Wysuwa tylko postulat jasnej polityki, a nie ściemniania, że najpierw wszystko git, a jak przyjdzie co do czego to odłączanie bez ostrzeżenia. Przecież klient chcący postawić sobie Przema, gdyby miał wcześniej jasną informację, że tu i tu nie można, to poszedłby gdzie indziej a nie tracił czas i nerwy na przenoszenie gdzie indziej jak go odłączą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2006 dzemeuksis: Przemo nie jest samo w sobie złe - złe są kobylaste fora na tym skrypcie, z masą dodatkowych modułów i obciążaczy. Samo postawienie forum Przema nie jest od razu czymś co powinno być zabraniane przez hosting (zwłaszcza, że tutaj 90% tego jak forum będzie działać zależy od tego jak jest skonfigurowane) - to user powinien wykazać się odrobiną rozsądku. Jak według Ciebie powina wyglądać "jasna polityka"? Coś w rodzaju "jeśli masz powyżej 5000 postów i 3000 userów to Twoje forum zostanie zablokowane"? ;-) Userzy z wielkimi forami na niezoptymalizowanych skryptach na własne życzenie tracą czas kupując najpierw 2-3 tanie hostingi (potem obowiązkowa opinia na forach jak to jest źle bo im zablokowali konto, a przecież stało tam tylko Przemo i 4 QLWeby) a następnie przechodząc na nazwę (tam blokada po jakimś tygodniu) i home.pl (które do niedawna było swoistym azylem - niestety jak się okazało też takich tam nie lubią - i nic dziwnego, bo kto by chciał poświęcac serwer na którym można uruchomić 300 normalnych witryn na 10 obciążączy - nawet jeśli płaciliby 200% stawki w stosunku do klientów normalnie zużywajacych zasobów to nadal są nieopłacalni). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
moron 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2006 dzemeuksis: Przemo nie jest samo w sobie złe - złe są kobylaste fora na tym skrypcie, z masą dodatkowych modułów i obciążaczy. niestety problem w tym ze duza czas for jest obslugiwana przez ludzi ktorzy nie maja pojecia o administracji for i dopiero admin serera musi ich gonic zeby majac kilka tysiecy userow i ponad 200k postow wylaczyli modul statystyk ktory jedzie po bazie jak traktor autostrada... Klieci z wielkimi forami na niezoptymalizowanych skryptach na własne życzenie tracą czas kupując najpierw 2-3 tanie hostingi a to jak takiemu wytlumaczysz? pozdalem juz ludzi ktorzy pletli glupoty ze szkoda gadac i w zaden sposob nie dali sie przekonac ze nie maja racji... ...ale co powiedziec gosciowi ktory uwaza ze ponizej 200 podstron powinno sie strony w html robic a nie php? z pewnymi ludzmi nie nalezy dyskutowac tylko im grzecznie papa powiedziec i koniec . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2006 No i w tym właśnie jest problem, który uniemożliwia stworzenie "idealnej firmy hostingowej" z doskonałymi opiniami na forach - bo części userów po prostu nie przetłumaczysz nawet najbardziej wymyślnymi metodami w czym problem (i nie ruszy ich nawet to, że skoro już nawet Home.pl ich wywala ze swoich serwerów to może jednak coś jest nie do końca ok..). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MiSi3kK 16 Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2006 To, ze niektore skrypty naprawde mocno obciazaja serwer jest faktycznie nie do ukrycia . Jednak jak widac niektorzy nie potrafia zrezygnowac z phpbb by przemo i nie rozumieja, ze 30 zapytan na jedno wyswietlenie strony to juz zbyt duzo ale jednak da sie cos duzego na tym trzymac. Dowód: http://forum.ubuntu.pl/ A jednak się da, to jest napewno dedyk, ale na nim stoi napewno wiecej stron. Pzry okazji chcialbym zwrocic uwage.. te posty juz chyba nie sa na temat Jeśli chesz wiedziec ktora firma jest naprawde dobra to przejzyj sobie rankingi uptime, potem sprawdz co stoi na serwerach tych firm, porownaj oferty itp. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
moron 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2006 to ma byc przyklad? znam forum by przemo z ponad 300k postami i totalnym debilem jako adminem z tego co wiem to stoi na sisco a przynajmniej kiedys stalo chcialbym zauwazyc ze opinie potrafia sie okazac czasami mylne a lbo nagle przyjac wprost przeciwny stosunek do danego hostigu przykladu -stite24.pl - mieli super opinie, sam mialem u nich jedno konto - padl im deysk i zakonczyli przygode z hostingiem -i365.pl - super opinie a potem problemy na laczach pl<>usa z tego co mi wiadomo i nagle kupa negatywnych opinii -home.pl - sprawa naczasie tez nagle duzo negatywow tak wiec chyba kupno hostingu to ruletka ps. kto z was si enigdy nie nacia? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hyhyhy 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2006 ps. kto z was si enigdy nie nacia? ke? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach