virooz 1 Zgłoś post Napisano Grudzień 11, 2006 Witam wszystkich serdecznie. Jestem tutaj nowy, tak więc proszę o wyrozumiałość... Piszę bardziej w akcie desperacji i uprzedzenia co do firmy XON.pl , z którą od około miesiąca mam dość poważne problemy - niestety używam Ich hostingu od około roku, nigdy nie miałem z niczym problemów, natomiast ostatnio jestem totalnie zlewany, odpowiedzi na maile otrzymuje po dwóch tygodniach, telefon administratora nie odpowiada (nikt nie odbiera)... a moje konto zostało.... zablokowane :/ Co w takiej sytuacji czynić ? Od 2dni nie mam jakiegokolwiek dostępu do konta, konto zostało zablokowane. W próbie kontaktu, niestety brak rezultatu :/ Sytuacja jest o tyle patowa, że mam na swoim koncie forum, na którym są ważne dla mnie rzeczy (prowadzimy ze znajomymi grupę fotograficzną). Proszę o rady... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
p 3 Zgłoś post Napisano Grudzień 11, 2006 UOKiK. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Xon.pl 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 11, 2006 "mam dość poważne problemy" - można prosić o informację, jakie występują problemy? "ostatnio jestem totalnie zlewany, odpowiedzi na maile otrzymuje po dwóch tygodniach" - trochę dziwne, gdyż na praktycznie wszystkie emaile/zgłoszenia odpisujemy w ciągu góra 1-2 dni. Żadnego klienta nie ignorujemy. W ostatnim czasie (nie licząc wczorajszego zgłoszenia) nie otrzymaliśmy także żadnych emaili w sprawie tego konta. "a moje konto zostało.... zablokowane" - owszem to się zgadza. Wczoraj wieczorem konto zostało zablokowane (o czym została wysłana informacja), gdyż przez większość część dnia blokowało i przeciążało serwer. Aktualnie czekamy na kontakt emailowy ze strony klienta. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
virooz 1 Zgłoś post Napisano Grudzień 11, 2006 (edytowany) niestety informacji o blokadzie nie otrzymałem, a od wczoraj od godziny 20 kontaktu ani e-mail ani telefonicznego nie uzyskałem. Bardzo zależało mi na czasie w tym przypadku, dlatego starałem się dodzwonić... edit... chyba faktycznie pospieszyłem się z opinią, niestety była ona spowodowana tym iż poczta o2.pl ostatnio nie działa jak należy w tym miejscu chciałbym również przeprosić Administracje firmy XON.pl za bezpodstawne zarzuty z mojej strony. Dziękuję i pozdrawiam ps. temat można zamknąć Edytowano Grudzień 11, 2006 przez virooz (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach