Gligamesh 2 Zgłoś post Napisano Listopad 24, 2006 Witam Jak w temacie, prawdę mówiąc chętnie bym to nazwał kradzieżą ale mogło mi coś umknąć, no ale jak to było... Kiedyś na allegro kupiłem domenę, przetransferowałem z home do az-tu. Raz przedłużyłem domenę no i wydawało by się żę to na tyle. Nagle wczoraj dostaje liścik od AZ z informacjami: Wg regulaminu promocji dla transferowanych domen mają Państwo możliwość dokonania przedłużenia domeny w pierwszym roku po transferze w cenie promocyjnej. Ze względu na błąd systemu w 2006 roku dokonali Państwo przedłużenia tej domeny w cenie promocyjnej zamiast w standardowej cenie, gdyż promocja dotyczy tylko i wyłącznie pierwszego przedłużenia po transf W związku z powyższym konieczna dopłata w wysokości 30 zł netto została pobrana z Państwa Panelu o nr.... Więc odpisałem z zapytaniem: Czemu mam płacić za Państwa błędy i skoro to było pierwsze przedłużenie to gdzie tak prawdę mówiąc wkradł się ten błąd ?? Maila przeczytali... raport doszedł, kase wzieli i siędzą cicho. Co o tym myślicie?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Aktywista 0 Zgłoś post Napisano Listopad 24, 2006 w AZ jest... [za przeproszeniem] bajzel. Nie licz na obsługe klienta. Tam gdzie ktoryś z pracowników az ma do wykonania określną czynność to masz pewność, że to spieprzy. Porażka - przenieść domene z home do az? Eh... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
michalpc 0 Zgłoś post Napisano Listopad 24, 2006 1. Regulamin czytałeś i zaakceptowałeś 2. Za ich błąd powinni już sobie darować Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Listopad 24, 2006 Jeśli jest jak piszesz i to wszystko wygląda tak, jak wygląda, to ja bym im zapłacił te 30zł, a potem napisał "To w waszej firmie 30zł kosztuje zaufanie i spokój klienta? W takim razie kończę z Państwem współpracę" i przeniósł domeny gdzie indziej.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
scz 0 Zgłoś post Napisano Listopad 24, 2006 mnie az też oszukało raz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gligamesh 2 Zgłoś post Napisano Listopad 24, 2006 Najciekawsze jest to że z promocji nie korzystałem.. No muszę oddać trochę honoru dziś otrzymałem maila od prezesa który stwierdził że mi zwróci kasę i koniec. ;] home ponoć nie jest dużo lepszy ale szybko przyznają sie do błędów i można to naprawić a AZ... trzeba mieć farta W każdym razie kasę mam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski Zgłoś post Napisano Listopad 24, 2006 scz: czy sytuacja u Ciebie została wyjaśniona? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BartłomiejJ 0 Zgłoś post Napisano Listopad 26, 2006 Ooo, w takim razie plus dla dostawcy skoro potrafił się przyznać do błędu. Tak być powinno. Pozdrowienia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach