Gość pioklo Zgłoś post Napisano Styczeń 8, 2011 Dziwnie sie Pan zachowal Panie CapaciousCore i nie rozumiem tego jadu jaki wylewa Pan wszedzie gdzie sie da na nasza firme .Zglosil nam Pan problem i my przekazalismy to do naszych programistow ktorzy pracuja nad poprawa tego .Nikt Pana nie olal ani nie zignorowal .Blad nie jest krytyczny zeby go poprawiac na kolanie wiec pewne procedury przy wdrazaniu nowej wersji kodu musza byc zachowane i to trwa. Przyklad Pana kubofonisty jest kolejnym przykladem klienta ktory w ogole nie przejal sie informacjami jakie wysylalismy z debugami jego skryptow i nie raczyl przez miesiac czasu zareagowac i poprawic czy zoptymalizowac skryptow.Jezeli blokujemy jakis dostep to zawsze tymczasowo i zawsze mozna wszystko odblokowac po poprawie skryptow. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kubofonista 15 Zgłoś post Napisano Styczeń 8, 2011 Dziwnie sie Pan zachowal Panie CapaciousCore i nie rozumiem tego jadu jaki wylewa Pan wszedzie gdzie sie da na nasza firme .Zglosil nam Pan problem i my przekazalismy to do naszych programistow ktorzy pracuja nad poprawa tego .Nikt Pana nie olal ani nie zignorowal .Blad nie jest krytyczny zeby go poprawiac na kolanie wiec pewne procedury przy wdrazaniu nowej wersji kodu musza byc zachowane i to trwa. Przyklad Pana kubofonisty jest kolejnym przykladem klienta ktory w ogole nie przejal sie informacjami jakie wysylalismy z debugami jego skryptow i nie raczyl przez miesiac czasu zareagowac i poprawic czy zoptymalizowac skryptow.Jezeli blokujemy jakis dostep to zawsze tymczasowo i zawsze mozna wszystko odblokowac po poprawie skryptow. Szanowny Panie Piotrze Niestety nie jest prawdziwym to co Pan twierdzi na temat tego abym nie przejął się jakąkolwiek korespondencją od Państwa. Niestety nie mogłem tego uczynić z tego powodu, że takowej korespondencji nie otrzymałem, i jestem niemal przekonany, że nie została ona nawet wysłana. Gdybym tylko coś takiego otrzymał zareagował bym zgłoszeniem do GG co z resztą uczyniłem zaraz po blokadzie. Co do możliwości odblokowania w mailu dość wyraźnie Pan poinformował, że nie ma takiej możliwości a strona nie może być hostowana u Państwa. Jeśli zaś chodzi o wpis na blogu, nie był on nastawiony na takie rozgłaśnianie, blog tworzę raczej dla znajomych których chciałem poinformować o tym co mnie spotkało. Proszę mi wierzyć, tego typu korespondencji bym nie olał jak to Pan twierdzi. Ale pan obrażony Kubofonista, pragnący to rozespamić całemu światu śmiecąc gdzie tylko się da, to także pałając swoją żądzą zemsty jest dzięki temu wybitnie pro. Nie spamiłem gdzie się da, ja napisałem tylko na swoim blogu i rozglosu nie chciałem, jedynie tyle, by ostrzec znajomych. A to, że się to rozeszło to już nie moja sprawka, ani nie mój cel. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marcin K 6 Zgłoś post Napisano Styczeń 8, 2011 Jak masz projekt, który potrafi zabrać sporą część zasobów to wiadome jest, że najlepszym rozwiązaniem będzie VPS, jeśli Twój skrypt będzie posiadał błędy i będzie zawieszał proces serwera to będziesz miał pretensje tylko do siebie, tylko pewnie o tym już na forum nam nie napiszesz. Skoro firma zablokowała Tobie konto to bez powodu tego nie zrobiła, musiałeś przekroczyć podstawowe zasoby serwera. Pamiętaj, że na serwerze są także inni użytkownicy i choć przekroczyłeś chwilowo wykorzystanie zasobów musiało się to odbić na nich, mam nadzieję, że nie mamy(teraz to już "mieliśmy") konta na tym samym serwerze w linuxpl, nie chciałbym mieć świadomości, że moje hostowane stronki nie działały przez pewien czas, ponieważ jakiś z Twoich skryptów zrestartował proces. Swoją drogą jak czytam Bloga to widzę, że te same/podobne problemy miałeś z OVHost, możliwe zatem że to też wynik działania tego skryptu Co do samej firmy hostingowej, mogę polecić, kontakt dobry, jeśli coś się dzieje dostaje informacje z wyprzedzeniem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kubofonista 15 Zgłoś post Napisano Styczeń 8, 2011 Jak masz projekt, który potrafi zabrać sporą część zasobów to wiadome jest, że najlepszym rozwiązaniem będzie VPS, jeśli Twój skrypt będzie posiadał błędy i będzie zawieszał proces serwera to będziesz miał pretensje tylko do siebie, tylko pewnie o tym już na forum nam nie napiszesz. Skoro firma zablokowała Tobie konto to bez powodu tego nie zrobiła, musiałeś przekroczyć podstawowe zasoby serwera. Pamiętaj, że na serwerze są także inni użytkownicy i choć przekroczyłeś chwilowo wykorzystanie zasobów musiało się to odbić na nich, mam nadzieję, że nie mamy(teraz to już "mieliśmy") konta na tym samym serwerze w linuxpl, nie chciałbym mieć świadomości, że moje hostowane stronki nie działały przez pewien czas, ponieważ jakiś z Twoich skryptów zrestartował proces. Co do samej firmy hostingowej, mogę polecić, kontakt dobry, jeśli coś się dzieje dostaje informacje z wyprzedzeniem. Z moich ustaleń wynika, że problem nastąpił zanim obsługa tych żądań została przekazana do moich skryptów, w skryptach bowiem dla tej ewentualności było przewidziane die i to w pierwszej linijce. Oczywiście, ja się nie czepiam blokady, faktycznie requestów było za dużo, nie jest to moja wina, to w sumie mogłaby zrobić również każda inna złośliwa osoba chcąca komuś sprawić blokadę. Mi chodzi tylko i wyłącznie o to, że nie zostałem ostrzeżony o tym, że sprawiam problem, oraz - co gorsza - nie zostałem poinformowany o tej blokadzie. Skoro problem sprawiłem 2 razy to można było mi wysłać maila po pierwszym razie, to dużo nie kosztowało a całkiem rozwiązałoby problem omawianej sprawy, bądź chociaż takie minimum - po blokadzie. Ale nie, nic, cisza. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Styczeń 8, 2011 Z moich ustaleń wynika, że problem nastąpił zanim obsługa tych żądań została przekazana do moich skryptów, w skryptach bowiem dla tej ewentualności było przewidziane die i to w pierwszej linijce. Zapewne nadchodzące ciągle requesty tcp były kolejkowane, czy to przez system operacyjny, czy to przez daemona www. Oczekiwały tam na to, aż zajmie się nimi któryś z twoich procesów php-fcgi. Nie mogły się widać z jakichś powodów doczekać, więc po jakimś tam czasie (30-45sek.) się timeoutowały. Ale ich natłok spowodował wyczerpanie się wszystkich wolnych slotów mogących przyjmować połączenia, co w konsekwencji zablokowało cały serwer httpd. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
CapaciousCore 9 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2011 Dziwnie sie Pan zachowal Panie CapaciousCore i nie rozumiem tego jadu jaki wylewa Pan wszedzie gdzie sie da na nasza firme. Zglosil nam Pan problem i my przekazalismy to do naszych programistow ktorzy pracuja nad poprawa tego .Nikt Pana nie olal ani nie zignorowal .Blad nie jest krytyczny zeby go poprawiac na kolanie wiec pewne procedury przy wdrazaniu nowej wersji kodu musza byc zachowane i to trwa. Ten jad to takie okreslenie centralnie z polityki mam rozumiec? Prosze mnie z nia nie mieszac. Ok' date=' rozumiem, ze niezbyt fajna sytuacja jednak chodzi o dyskusje i o fakt, ze do spraw podchodzi sie po ludzku. Wystepuje problem to nalezy go rozwiazac, a nie blokowac komus konto i miec problem z glowy. Chce zauwazyc, ze to klienci sa Panstwa chlebodawcami i trzeba ich szanowac. Ja rozumiem, ze 50zl/rok za hosting to niewiele i nie powinno sie spodziewac nie wiadomo jakiej pomocy/supportu. Taka cena to stawka godzinna prostego webmastera Rozumiem, przekazaliscie do programistow, ok. Przyznaje, ze troche nie fair sie zachowalem bo nie powinienem udostepniac wszystkim "exploita" jednak gdybyscie Panstwo nie zachowali sie tak samo to nie byloby calej sprawy. Ma Pan racje jezeli chodzi o krytycznosc bledu jednak heise dobrze to zaznaczyl, ze na upartego mozna DDoS'a uslugi walnac. Wystarczy sobie wyobrazic jakby horda script kidds to wykorzystala. Swoja droga zastanawia mnie ile hostingow posiada podobny blad. Przyklad Pana kubofonisty jest kolejnym przykladem klienta ktory w ogole nie przejal sie informacjami jakie wysylalismy z debugami jego skryptow i nie raczyl przez miesiac czasu zareagowac i poprawic czy zoptymalizowac skryptow.Jezeli blokujemy jakis dostep to zawsze tymczasowo i zawsze mozna wszystko odblokowac po poprawie skryptow. @kubofonista pozwolil sobie na edycje wpisu dodajac zdjecie z "konsolety" supportu jak mniemam. Przydalby sie dowody odnosnie tego "i nie raczyl przez miesiac czasu zareagowac". Interesuje mnie prawda, a nie pomowienia. Jestem ciekaw jak ta sprawa wygladala naprawde. Ogolnie nic do zarzucenia Waszej firmie nie mam. Rozumiem odsylane na maile bo wiadomo czlowiek przy duzej ilosci requestow moze sie pogubic i zapomniec o czyms. Sa tam jakies pady, czesc relacjonuje, ze wolno dzialacie. Moim zdaniem wystarczajaco jak na zaistniale sytuacje. Sa tam pewnie "niedociagniecia" np. ostatnio wspominalem o sprawdzaniu obciazalnosci maszyny przez skrypty jednak nie bedzie takiej mozliwosci, a szkoda bo byloby fajnym narzedziem umozliwiajacym optymalizacje naszym (webmasterow) produktow pod katem okreslonej konfiguracji maszyny Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ivek88 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2011 Jak masz projekt, który potrafi zabrać sporą część zasobów to wiadome jest, że najlepszym rozwiązaniem będzie VPS, jeśli Twój skrypt będzie posiadał błędy i będzie zawieszał proces serwera to będziesz miał pretensje tylko do siebie, tylko pewnie o tym już na forum nam nie napiszesz. Skoro firma zablokowała Tobie konto to bez powodu tego nie zrobiła, musiałeś przekroczyć podstawowe zasoby serwera. Pamiętaj, że na serwerze są także inni użytkownicy i choć przekroczyłeś chwilowo wykorzystanie zasobów musiało się to odbić na nich, mam nadzieję, że nie mamy(teraz to już "mieliśmy") konta na tym samym serwerze w linuxpl, nie chciałbym mieć świadomości, że moje hostowane stronki nie działały przez pewien czas, ponieważ jakiś z Twoich skryptów zrestartował proces. Swoją drogą jak czytam Bloga to widzę, że te same/podobne problemy miałeś z OVHost, możliwe zatem że to też wynik działania tego skryptu Co do samej firmy hostingowej, mogę polecić, kontakt dobry, jeśli coś się dzieje dostaje informacje z wyprzedzeniem. Odnosnie zasobow serwera to ktos w komentarzach na stronie @kubofonisty napisal jak to powinno wygladac. Przekracza limit to problem konta nie serwera. Kolejkowanie i tyle. Za duzo procesor? Kolejkowanie. Trzeba uwzglednic ±10% od wyznaczonych limit marginesu bledu* i tyle. * o ile maszyna nie jest obciazana Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marcin K 6 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2011 Kolejkowanie. Trzeba uwzglednic ±10% od wyznaczonych limit marginesu bledu* i tyle. * o ile maszyna nie jest obciazana Ale moment to jest konto za 50zł, jak ktoś kupuje konto za 50zł/rok to wiadome jest że są ograniczenia i to nie małe, chcesz lepszej jakości usług i większych limitów spoko, ale kup droższe i lepsze konto. Nic nie dostaje się za darmo. Off-topic: Swoją drogą spróbuj kilkakrotnie nadwyrężyć limity nadane na nazwa.pl tam od razu takiemu klientowi podziękują. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
voter101 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2011 Ja jestem natomiast generalnie bardzo zadowolony z usług Linuxpl. Mam niby ten najniższy pakiet, ale on mi w zupełności wystarczał na udźwignięcie 2x Wordpressa bez cache (5k UU na miesiąc) i strony na moim autorskim skrypcie (10k UU miesiąc). Zdarzyły się 2 nieduże awarie i około 5 razy o 9 rano nie odpalił Cron, co mnie nauczyło pisać lepsze skrypty. Do supportu pisałem w sumie zawsze po drobnostki. Także nie ma co wariować. Pan z supportu stwierdził, że jutro zostanie luka naprawiona. Sprawa Kubofonisty jest przykra, naprawdę. Mam nadzieję, że linuxpl wyciągnie z tego wnioski, bo traktowanie klienta jak PKP jest nie do przyjęcia. Szkoda tylko, że jakiekolwiek działania są podejmowane po fakcie i klient nie dostanie nawet przeprosin. Bo fakt, iż jedna strona zawiesiła cały serwer (2 razy) to jest przecież śmiech na sali! Ostatnio także dosyć często zdarzają im się pady pojedynczych serwerów, ale na szczęście nie są to mega-wpadki. Jednak to nikogo nie usprawiedliwia. Zjechali trochę z jakością. Pisałem niejednokrotnie (nie tutaj), że się będę wynosił. Jednak udzielę ogromnego kredytu zaufania dla tego hostingodawcy i się wybulę 50 zł na następny rok. A przecież mogłem bez problemu przejść do ViPower - tam mam za tę samą cenę za to samo (oprócz ssh, którego ani razu nie użyłem). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
qrazer 2 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2011 Mój kumpel miał tak konto i narzekał nieźle na nich.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DawPi 49 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2011 Ale moment to jest konto za 50zł, jak ktoś kupuje konto za 50zł/rok to wiadome jest że są ograniczenia i to nie małe, chcesz lepszej jakości usług i większych limitów spoko, ale kup droższe i lepsze konto. Nic nie dostaje się za darmo. Skoro 50zł wg pioklo jest ceną zbyt niską, to niech ją podniesie i świadczy usługi w takiej cenie, jaką uzna za wartą uwagi, jaką trzeba poświęcać każdemu klientowi - temu za 50zł za rok i temu za 50zł za miesiąc. To chyba normalne. Czasem odnoszę wrażenie, że niska cena za hosting (powiedzmy te 50zł za rok) automatycznie ma powodować sytuację 'mamy super hosting, super pakiety, ale twoje 50zł spływa po nas, jak po kaczce i się ciesz, że możesz mieć u nas konto'. Proszę mnie źle nie zrozumieć - nie mam tutaj na myśli żadnej konkretnej firmy. Sam płacę znacznie więcej za miesiąc (VPS w dHosting), więc nie mam żadnego interesu w tym, by wyrażać opinie i nawet cieszę, że na tym forum jestem wyjątkowo 'bezpartyjny'. :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2011 Ok, rozumiem, ze niezbyt fajna sytuacja jednak chodzi o dyskusje i o fakt, ze do spraw podchodzi sie po ludzku. Rozumiem, że wrzucanie filmiku na youtube z opisem błędu bo ktoś coś tam gdzieś napisał to jest podejście po ludzku do problemu Wystepuje problem to nalezy go rozwiazac, a nie blokowac komus konto i miec problem z glowy. Za zgłoszenie tego błędu linuxpl zawiesił ci konto? Ma Pan racje jezeli chodzi o krytycznosc bledu jednak heise dobrze to zaznaczyl, ze na upartego mozna DDoS'a uslugi walnac. Wystarczy sobie wyobrazic jakby horda script kidds to wykorzystala. Na upartego, co i można słownikowo brutować hasła, można i trojana klientowi zainstalować, no i można wiele innych rzeczy "na upartego" robić. Można też np. zablokować komuś konto bankowe losując identyfikator i dziesięć razy podając złe hasło. Swoje zdanie wyraziłem - dla mnie osobiście to nie jest na tyle krytyczny "ficzer", że należy go poprawiać na kolanie i pomijać całą fazę inżynierii oprogramowania. Obstawiam, że Pan Capacious to jest z gatunku tych, którzy uważają za bezsens uczenia się swoistej klasyki informatyki - czy to tych starych i niepotrzebnych algorytmów, czy to podstaw inż. oprogramowania, czy to podstaw sieci, bo przecież php tego nie wymaga. I stąd pewnie podejście - że skoro to PHP, to przecież to -już-natychmiast-można-zmienić- nie myśląc o wpływe tej zmiany na szereg innych czynników. @DawPi - twój argument z niską ceną to taki dosyć oklepany już jest. Więc równie oklepany kontrargument - czy od TęczowejColi z biedronki będziesz wymagał takiego samego smaku jak od CocaColi/Pepsi? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DawPi 49 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2011 @DawPi - twój argument z niską ceną to taki dosyć oklepany już jest. Więc równie oklepany kontrargument - czy od TęczowejColi z biedronki będziesz wymagał takiego samego smaku jak od CocaColi/Pepsi? Zgadzam się. W Polsce ludziom żyje się źle, mało kasy - wiem wiem, oklepane argumenty by cokolwiek zmieniać. Niech lepiej zostanie, jak jest. :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
CapaciousCore 9 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2011 Każdy zarabia tyle ile jest w stanie dać z siebie. Jeżeli ktoś mówi, że jest mu źle to niech ruszy swoje 4 litery i zmieni swoje położenie (los). Rozumiem' date=' że wrzucanie filmiku na youtube z opisem błędu bo ktoś coś tam gdzieś napisał to jest podejście po ludzku do problemu[/quote'] To prawda, jednak nie ja to zacząłem. Nie twierdze, że jest to super arcy krytyczne jednak wymaga poprawienia natychmiast o ile już nie zostało poprawione (tak wynika z maila, który został do mnie przesłany). Informacje o błędzie mieli w grudniu. Do tego czasu mogli poprawić o ile uznaliby, że ten błąd jest krytyczny. Najwyraźniej uznano, że jest to mniej istotne i można przełożyć na potem. Nie moja sprawa. To ich decyzja. Obstawiam' date=' że Pan Capacious to jest z gatunku tych, którzy uważają za bezsens uczenia się swoistej klasyki informatyki - czy to tych starych i niepotrzebnych algorytmów, czy to podstaw inż. oprogramowania, czy to podstaw sieci, bo przecież php tego nie wymaga.I stąd pewnie podejście - że skoro to PHP, to przecież to -już-natychmiast-można-zmienić- nie myśląc o wpływe tej zmiany na szereg innych czynników. [/quote'] Nie, nie uważam tak. Masz prawo do swojego osądu choć na Twoim miejscu nie oceniałbym ludzi, których nie znasz. Wcale tak nie uważam! Sam jestem samoukiem i staram się rozwijać swoją wiedzę jak tylko mogę. Jestem przewidywalny, a co za tym idzie kalkuluje i rozmyślam nad "szeregiem innych czynników". No nic. Najwyraźniej ktoś z firmy ma parcie na szkło bo chce sądu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
CapaciousCore 9 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2011 Wychodzi na to, że doszło do porozumienia. Osoby zainteresowane (w tym ja) oczekują oficjalnego stanowiska. Tak jak wcześniej napomknąłem trzeba przeprosić kogo trzeba, powiedzieć dziękuje kto na to zasłużył i obiecać poprawę :] Mam nadzieje, że przekaz firmy nie będzie tymczasowy i na pokaz. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mandragora 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2011 Posiadam konto na linuxpl już od ponad 3 lat, w ciągu których raz jedyny zauważyłem niedostępny serwer na około 2 godziny. Pamiętam też sytuację, gdy uruchomiłem skrypt sprzeczny z regulaminem (crawler w tle), za co zostało mi zablokowane konto - moja wina. Przyznałem się do winy i obiecałem poprawę - konto zostało przywrócone. I nadal nie widzę problemu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DawPi 49 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2011 /OT To forum ma moc - w większości wątków w tym dziale po negatywnych opiniach pojawiają się pozytywne. I na odwrót. Cuda. :-) /OT Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
CapaciousCore 9 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2011 Odnosze wrażenie, że malo ich to interesuje skoro sprawa pozornie "ucichla". Na blipie troche juz buczy od braku zajecia sprawy. Niby zrobili na pozor, ze szybko dzialaja jak moga ale narazie cisza przed burza. http://kubofonista.net/o-tym-jak-linuxpl-com-mnie-zalatwil#div-comment-1699 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
eRIZ 4 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2011 Ale ich natłok spowodował wyczerpanie się wszystkich wolnych slotów mogących przyjmować połączenia, co w konsekwencji zablokowało cały serwer httpd. No tak, ale klawiatury mają tylko po to, żeby tylko łupić w CS-a, czy coś? ServerAdmin kiedyś już dał ciała, nie pamiętam już, o jaką konkretnie historię chodziło, ale głównie ta sprawa wykreśliła linuxpl.com z listy kandydatów przy moich ostatnich poszukiwaniach hostingu. Ja nie rozumiem jednego - jak można popełnić ten sam błąd dwa razy? Rozmawiałem z ~kubofonistą i jestem wręcz przerażony tym, jakimi argumentami była prowadzona. Poza tym, nie rozumiem jednego: Przyklad Pana kubofonisty jest kolejnym przykladem klienta ktory w ogole nie przejal sie informacjami jakie wysylalismy z debugami jego skryptow Co tu jest do debugowania skryptu, który tylko odpala sam interpreter (.php)? Jak siedzę w PHP ponad 5 lat, tak pierwszy raz słyszę, żeby na serwerze produkcyjnym działał jakiś debugger (chyba że o czymś nie wiem), z chęcia zobaczyłbym przykładowy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marcin K 6 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2011 Co tu jest do debugowania skryptu, który tylko odpala sam interpreter (.php)? Jak siedzę w PHP ponad 5 lat, tak pierwszy raz słyszę, żeby na serwerze produkcyjnym działał jakiś debugger (chyba że o czymś nie wiem), z chęcia zobaczyłbym przykładowy. pewnie chodziło o wyciągi z logów serwera, czytaj między wierszami. A swoją drogą na serwerach produkcyjnych często używa się http://www.xdebug.org/, najlepiej ocenić to tak, pokaż mi swój kod a powiem ci jakim jesteś programistą, więc chciałbym zobaczyć cały kod php, który generował wszystkie błędy. Wtedy będzie wiadomo komu przyznać rację. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
eRIZ 4 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2011 pewnie chodziło o wyciągi z logów serwera, czytaj między wierszami. Wolę nie, gdyż prowadzi to do nieporozumień. A swoją drogą na serwerach produkcyjnych często używa się http://www.xdebug.org/, Hmm, jeszcze takiego (serwera produkcyjnego z debuggerem) nie widziałem, ale nie muszę wszystkiego widzieć. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
CapaciousCore 9 Zgłoś post Napisano Styczeń 11, 2011 eRIZ taki debugger z prawdziwego zdarzenia oczywiscie da sie zmontowac ale nie wiem czy na linuxpl istnieje taka mozliwosc. Swoja droga moze chodzilo mu o jakies trace + logger? Nie wiem. Moge sie domyslac. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Styczeń 11, 2011 taki debugger z prawdziwego zdarzenia oczywiscie da sie zmontowac Na współdzielonym środowisku produkcyjnym debugger? Takie coś w postach osoby, dla której wysłanie hasła prawowitemu userowi na maila to big-security-hole, to na prawdę dziwnie wygląda... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
CapaciousCore 9 Zgłoś post Napisano Styczeń 11, 2011 Oj od razu sie czepiasz. Ja nie widze wiekszych przeszkod jezeli jest udostepniony odpowiednim osobom na odpowiednich zasadach. Dobra ironia z tym big-security-hole. Wiesz to byla tylko lagodna demonstracja. Skoro jestes fajniejszy to zademonstruj cos od siebie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Aaricia 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 13, 2011 Żal mi było opuszczać linuxpl.com. Dobra obsługa, szybko rozwiązywane problemy, żadnych kłopotów przy potrzebie zmian. Tyle, że popularność mojej strony rosła jak szalona, a parametry konta były zbyt ograniczone. Przejście z najtańszego na najdroższy pakiet w ciągu pół roku byłoby przesadą, więc trzeba było szukać dalej... nawet po zwiększeniu limitów transferu w każdym pakiecie byłoby za mało (może W10GB by wystarczyło). Teraz mam mało miejsca na dysku, ale więcej nie trzeba, i nielimitowany transfer. Idealnie w nowym miejscu nie ma (wieczorami strona teraz wczytuje się wolniej), ale coś za coś... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach