elem 1 Zgłoś post Napisano Kwiecień 23, 2011 freecast, mzone, po co dyskutujecie z opinią? Skoro ma być niezależna to nie wpływajcie na nie. Ogólnie to moim zdaniem firmy nie powinny pisać w wąkach innych firm. Kissi zgadzam się z Tobą. Generalnie pracownicy firm na 96% wspierają się nawzajem, i daleko gdzieś mają prawdę. Kręcą kombinują i zwalają zawsze winę na Ciebie. Wesołych Świąt Wielkanocnych. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zlotowinfo 15 Zgłoś post Napisano Kwiecień 23, 2011 (edytowany) dobrze mowią, jak chcesz mieć full wypas to dedyk lub vps przy wspoldzielonym hostingu jedna strona nie może zabrać zasobów pozostałym ciekawe kiedy bug załatają... Edytowano Kwiecień 23, 2011 przez zlotowinfo (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Kwiecień 23, 2011 Nie chce mi się dalej kłócić, owszem masz rację, ale takich osób jak ja było trochę więcej. I uwierz mi, troszkę się znam na technologiach, nie była to strona, która była bardzo wymagająca. DJ, nie moim celem jest kłótnia z Toba, nie widziałem skryptu, nie widziałem konta itd., napisałem tylko że takich powodów może być wiele i transfer wcale nie jest rónoznaczny z obciążeniem serwera. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zlotowinfo 15 Zgłoś post Napisano Kwiecień 23, 2011 (edytowany) bug na linuxpl.com, serwer smtp nie wymaga autoryzacji wpisujemy IP ich: serwera lub nazwe domeny ich użytkownika, podajemy adres z ktorego chcemy wyslac i to wszystko możemy do woli spamować podając jaki chcemy adres nadawcy a jak poblokują IP za spam to oczywiście strona może gdzieś nie działać X-Uidl: 1303596868.aI0ch1.8,S=1898&&pop3.wp.pl +OK 1898 octets Return-Path: <admin@dupazimna.pl> Delivered-To: ***mojmail@wp.pl (zlotowinfo) Received: (wp-smtpd mx.wp.pl 22884 invoked from network); 24 Apr 2011 00:14:27 +0200 Received: from ***domenaserwera ([***ipserwera]) (envelope-sender <admin@dupazimna.pl>) by mx.wp.pl (WP-SMTPD) with AES256-SHA encrypted SMTP for < ***mojmail@wp.pl >; 24 Apr 2011 00:14:27 +0200 Received: from ***domenamoja ([***ipmoje] helo=k0) by ***domenaserwera with smtp (Exim 4.72) (envelope-from <admin@dupazimna.pl>) id 1QDl63-0002C1-JO for ***mojmail@wp.pl ; Sun, 24 Apr 2011 00:14:35 +0200 Date: Sun, 24 Apr 2011 00:14:58 +0100 From: "x" <admin@dupazimna.pl> To: "zlotowinfo" < ***mojmail@wp.pl > Subject: [sPAM] Message-ID: <201104240014582163894@dupazimna.pl> X-mailer: Foxmail 6, 14, 103, 30 [en] Mime-Version: 1.0 Content-Type: multipart/alternative; boundary="=====003_Dragon812356208111_=====" X-WP-DKIM-Status: no signature (id: n/a) X-WP-AV: skaner antywirusowy poczty Wirtualnej Polski S. A. X-WP-SPAM: YES (U9) 0100019 [EZaz] Edytowano Kwiecień 23, 2011 przez zlotowinfo (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Kwiecień 24, 2011 (edytowany) Cóż, wypadało by zweryfikować najpierw swoje teorie, pisząc, że to bug. Odpowiedzialnym za to jest głównie pop-before-smtp. Dzięki temu "ficzerowi" jesteś automatycznie autoryzowany na pewien czas do wysyłania wiadomości. A Exim ma to do siebie, że pozwala, będąc autoryzowanym użytkownikiem, na wysyłkę dowolnej wiadomości z dowolnego adresu mailowego obsługiwanego przez MTA. Z tym, że ta przypadłość występuje na WSZYSTKICH znanych mi hostingach używających cPanelu i DirectAdmina. Niektórzy blokują pop-before-smtp, ale nawet wtedy możesz wpisując dane autoryzacyjne pracownik@mojafirma.pl wysyłać wiadomości z adresu np. szef@mojafirma.pl zmieniając tylko wartość "Adres e-mail" w MUA. Tematem tym zajmowałem się jakieś dwa-trzy lata temu. Niestety, developerzy twierdzili, że it's not a bug - it's feature. Because każdy może sobie ustawić dowolny nagłówek FROM jako treść maila, więc sprawdzanie Envelope-Sender to strata zasobów i czasu. Z resztą - dyskusja o tym już tu była (p, Megi, Bellerofont powinni ją pamiętać ) Edytowano Kwiecień 24, 2011 przez kafi (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zlotowinfo 15 Zgłoś post Napisano Kwiecień 24, 2011 wpisałem: mail.linuxpl.com i napisałem na mojego maila, napisało że anutentication failed naturalnie udało się bezproblemu napisać na @linuxpl.com czyli żeby wysłać anonimowego maila (nadawcę byle co) trzeba pisać dokladnie z tego samego hosta co jest skrzynka darmowy o2 z ktorego korzystam już to pare lat temu POTRAFIŁ zabezpieczyć popatrzę teraz na pozostałe hostingi ;p Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zlotowinfo 15 Zgłoś post Napisano Kwiecień 24, 2011 już kilka hostów przetestowałem wiele jest dziurawych http://www.webhostingtalk.pl/topic/29917-pisanie-z-niezabezpieczonych-serwerow-pocztowych/page__gopid__249863 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Kwiecień 24, 2011 Tak jak pisałem - będąc uwierzytelnionym (czy to przez smtp-auth, czy to przez pop-before-smtp) w konfiguracji Eximowej jak najbardziej da się wykonać relay FROM z dowolnego adresu obsługiwanego przez serwer. Te, które uznałeś za "zabezpieczone" to raczej takie, których firmowy łebsajt i hosty mail.domenahostingi.pl są na osobnym serwerze, na którym relay może być skutecznie ograniczony. Łatki na tę chwilę nie ma, więc krucjata udowodniania "błędów" raczej na nic się nie zda. Tym bardziej, że wg developerów Exima możesz i tak wykonać, będąc autoryzowanym ciąg poleceń MAIL FROM: prawidlowy@nadawca.pl RCPT TO: hrabia@kafi.int DATA From: kowalski@kowalscy.org To: hrabia@kafi.int Subject: test oto sobie test I większość MUA wyświetli jako OD nazwę kowalski@kowalscy.org. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
teef 7 Zgłoś post Napisano Maj 15, 2011 Witam, specjalnie założyłem konto na tym forum, aby móc wypowiedzieć się na temat linuxpl. Stanowczo nie polecam. Kilkakrotnie zdarzyło mi się, że wyłączyli na serwerze zadania Crona, które w moim przypadku są bardzo ważne. Najgorsze jest jednak uświadomienie im błędu. Raz w takim przypadku straciłem dobre kilka godzin, gdyż każda ich odpowiedź na mojego maila sprowadzała się do tego, że w ich przekonaniu ja coś robię źle. Dopiero w ostatnim mailu przeczytałem "miał Pan rację, zadania Crona były omyłkowo wyłączone". Ogólnie klienta mają głęboko w d.... Jednym razem robili coś z dyskiem, i serwer po prostu nie działał. Rozumiem, że czasem trzeba tego typu prace wykonać, ale powinni to robić w nocy , a nie w dzień, a przede wszystkim wysłać stosowną informację do klienta. W przypadku jakichkolwiek awarii, kontakt z supportem można porównać do sklepów w PRLu, w którym sprzedawczyni czuje się Panem i władcą i nie daj Boże o coś spytać. Poprawy nie widać. Bo zdarzają im się te same wpadki co jakiś czas. Zawsze coś jest przypadkiem. Niestety mam opłaconych ich do grudnia, więc muszę się jeszcze pół roku pomęczyć, ale później na pewno zmienię. Wersja dla tych co się im nie chce czytać: Nie polecam. Klienta mają głęboko w d... Co jakiś czas problemy techniczne. Pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość pioklo Zgłoś post Napisano Maj 15, 2011 Witam, specjalnie założyłem konto na tym forum, aby móc wypowiedzieć się na temat linuxpl. Witam Jako admininistrator z linuxpl.com odpisze podajac prawdziwe informacje. Na serwerze s57.linuxpl.com na ktorym masz hosting padl w sobote jeden dysk twardy z macierzy . Zmiane na nowy zaplanowalismy na noc z soboty na niedziele .Restart nastapil po 4 rano i przerwa trwala 20 min na czas wymiany jednego wadliwego dysku. Po uruchomieniu serwera wszystkie uslugi dzialaly oprocz crona . Cron zostal wlaczony ponownie po 8 rano jak zakonczyl sie proces odbudowy macierzy . Wylaczamy crona tylko w takich sytuacjach aby nie obciazac dodatkowo macierzy np wykonujacymi sie w nocy kopiami zapasowymi ktore zostaly przelozone na pozniej. s57:/home/admin# last reboot reboot system boot 2.6.32-grsec Sun May 15 04:19 - 23:11 (18:51) Oczywiscie masz prawo do swojej opini ale przynajmniej pisz prawde. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
elem 1 Zgłoś post Napisano Maj 16, 2011 (edytowany) Witam Jako admininistrator z linuxpl.com odpisze podajac prawdziwe informacje. Na serwerze s57.linuxpl.com na ktorym masz hosting padl w sobote jeden dysk twardy z macierzy . Zmiane na nowy zaplanowalismy na noc z soboty na niedziele .Restart nastapil po 4 rano i przerwa trwala 20 min na czas wymiany jednego wadliwego dysku. Po uruchomieniu serwera wszystkie uslugi dzialaly oprocz crona . Cron zostal wlaczony ponownie po 8 rano jak zakonczyl sie proces odbudowy macierzy . Wylaczamy crona tylko w takich sytuacjach aby nie obciazac dodatkowo macierzy np wykonujacymi sie w nocy kopiami zapasowymi ktore zostaly przelozone na pozniej. s57:/home/admin# last reboot reboot system boot 2.6.32-grsec Sun May 15 04:19 - 23:11 (18:51) Oczywiscie masz prawo do swojej opini ale przynajmniej pisz prawde. Tak tak Panie Pikolo, ściema najważniejsza, jak ja u Was miałem hosting to ciągle tak było. Zwyczajnie macie dużo klientów i nie panujecie. Doprosić się nie mogę żebyście mi nie przysyłali faktury pro forma bo już pół roku zrezygnowałem z Waszych usług, no ale taka firma, co zrobić. Pozdrawiam i też nie polecam. Edytowano Maj 16, 2011 przez elem (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Maj 18, 2011 (edytowany) wczoraj lagował serwer ok. 20minut w okolicach 21:00 po za tym ostatnio wszystko ładnie chodzi jak ustalić na jakiej maszynie? np. s57.linuxpl.com Edytowano Maj 18, 2011 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Paq 0 Zgłoś post Napisano Maj 30, 2011 Nowe maszyny nadal nie zostały chyba "ujarzmione". Przez kilkanaście dni był spokój, ale problem przestojów i tymczasowych rozłączeń z bazami danych wraca. Stare jednostki stoją niewzruszone. Chyba trzeba zamienić strony serwerami, bo to co stoi na świeżych ma u mnie wyższy priorytet. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BlueMan 69 Zgłoś post Napisano Maj 31, 2011 Serwery mają w Hetzner, tak? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RedDevil 19 Zgłoś post Napisano Maj 31, 2011 Nie , chyba http://vps.serveradmin.pl/Data_Center_f_2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
^.Harnas* 0 Zgłoś post Napisano Maj 31, 2011 (edytowany) jestem klientem tej firmy i również ja polecam Edytowano Maj 31, 2011 przez ^.Harnas* (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jay 13 Zgłoś post Napisano Czerwiec 1, 2011 (edytowany) Nie , chyba http://vps.serveradm...Data_Center_f_2 Afaik korzystają z 2 DC. Hetzner jest zlokalizowany właśnie w norymberdze - a nie jestem pewien czy Hetzner nie dochrapał się już drugiego DC. Edytowano Czerwiec 1, 2011 przez Joszu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zderki 43 Zgłoś post Napisano Czerwiec 9, 2011 Mieszane uczucia, posiadam tam VPS (na szczęście jako tymczasowe rozwiązanie). kontakt niby dobry, ale jako klient czuję się zlewany. 2 czerwca spory problem - akurat wyjechałem na parę dni, wieczorem zaglądam do poczty - konto e-mail nie istnieje... Co jest!? Loguję się do DA, konta nie ma, domen dodanych po 15 maja też nie, bazy danych MySQL odtworzone, ale co z tego skoro wszystkie kluczowe dane na PostgreSQL, którego odtworzyli z 16 maja... Pomijam to, że ludzie wprowadzający dane do bazy mają dwa tygodnie pracy w plecy. Najgorszy jest brak informacji - w biurze zastałem całą masę karteczek z wiadomościami od klientów, pracownicy nie wiedzieli co im powiedzieć, wiadomości od usługodawcy brak, po wysłaniu zapytania mailowego otrzymałem informację o awarii. Mój błąd, że rozleniwiłem się i nie robiłem sobie kopii codziennych, ale to wynika choćby z takich sytuacji, że hostingów miałem wiele i nigdy nie było takiej akcji, żebym w wyniku problemu po stronie usługodawcy o dane musiał troszczyć się sam. Ogólnie to mój ostatni okres rozliczeniowy. Kontakt z nimi nie jest zły, ale sam kontakt to nie wszystko. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
elem 1 Zgłoś post Napisano Czerwiec 9, 2011 ... Ogólnie to mój ostatni okres rozliczeniowy. ... Kolego "zdrerki" mi zrobili dokładnie to samo - nawet nie raczyli mnie poinformować, że wgrali bazę z przed tygodnia. I co do kopii to racja, też utrzymywałem strony w kilku firmach hostingowych i nie było mowy o tym żeby nie była robiona codzienna kopia. Pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
unweb 6 Zgłoś post Napisano Lipiec 30, 2011 (edytowany) Nie polecam tej firmy, mam nieprzyjemne wspomnienia z linuxpl.com Obecnie kolega ma hosting w linuxpl.com s74.vdl.pl leży i kwiczy od paru godzin. Pisaliśmy na support - otrzymaliśmy informację że serwer będzie działał do godziny, minęły już 3 i dalej nie działa. To nie pierwsza tego typu awaria. Nie ma dnia w tygodniu aby serw nie leżał.. Porażka. Zdecydowanie lepsze już są darmowe konta hostingowe, tam przynajmniej działa. Moja ocena hostingu: -222222222222/10 Już lepsze jest darmowe CBA Edytowano Lipiec 30, 2011 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość pioklo Zgłoś post Napisano Lipiec 30, 2011 Witam Na serwer s74 jest od kilku godzin spory atak DDOS z kilku tysiecy adresow IP Mimo przelaczenia portu z 100 mbit na 1Gbit pakietow jest zbyt duzo aby polacznie dzialalo poprawnie Obecnie jestesmy w trakcie namierzenia na jaka domene jest skierowany atak aby wypiac ja z DNSow Dodatkowo kontaktujemy sie z adminami sieci atakujacych z ktorych idzie najwiekszy ruch Jako gratyfikacje dla Klientow przewidujemy +1 miesiac gratis hostingu pozdrawiam Piotr Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
IQ Programmer 38 Zgłoś post Napisano Sierpień 6, 2011 Widzę, że panowie administratorzy linuxpl.com uwielbiają ściemniać, kręcić i przeinaczać. Usługa według deklaracji ma być aktywna przez 99,9% czasu w roku. Oznacza to, że linuxpl.com ma prawo pozwolić sobie na niedostępność na poziomie ponad 525 minut w roku. FAKTY! W ciągu 31 dni usługa była tak często niedostępna, że wykorzystanych zostało ponad 60% maksymalnego czasu niedostępności usługi. Inaczej rzecz ujmując w ciągu JEDNEGO TYLKO MIESIĄCA usługa była niedostępna przez ponad 300 minut. W tej chwili od dwóch godzin serwer znowu nie działa. Za 2 godziny linuxpl.com wykorzysta cały roczny limit niedostępności usługi ŁAMIĄC TYM SAMYM warunki świadczenia usług na całej linii. To jednak jest tylko wierzchołek góry lodowej. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy blisko 100 razy otrzymywałem informację od mojego klienta, iż coś jest nie tak. KILKUNASTOKROTNIE musiałem weryfikować poprawność wykonywania instrukcji CRON. Przedwczoraj wymieniali dysk. Wczoraj również wymieniali dysk. Ciekawe co dzisiaj wymyślą za wymówkę. Wcześniej kilkadziesiąt razy serwer był niedostępny tu 5 minut tam 3 tu 10. Kilkukrotnie nie było połączeń z bazą danych przez ponad godzinę. Kilkukrotnie BEZ INFORMOWANIA KLIENTA na okres ponad 4 godzin wyłączane były instrukcje CRONA co miało KATASTROFALNE skutki dla funkcjonowania jego aplikacji. Wielokrotnie nie działał serwer pocztowy. WSZYSTKO TO miało miejsce na przestrzeni ostatnich 30 - 60 dni. NIe jestem już nawet wstanie zliczyć ilości usterek na ich serwerach. Linuxpl.com jest NAJGORSZYM i najbardziej nieodpowiedzialnym usługodawcą na polskim rynku. Mają w poważaniu klienta, a PRZEDE WSZYSTKIM administrują serwerami w sposób amatorski, nieprofesjonalny i niepoważny. Jeżeli ktoś oczekuje stabilnego hostingu, linuxpl.com jest samobójstwem. Należy pamiętać, iż docelowy klient nie patrzy na serwer. Dla docelowego klietna nie działa nie serwer tylko strona internetowa. Stąd poziom świadczenia usług przez linuxpl.com przekłada się bezpośrednio na odbiór aplikacji internetowej przez jej użytkowników. Jeśli zatem mój klient świadczy jakiś rodzaj usług w sieci i jego strona jest niedostępna to ON traci w oczach klientów, a nie linuxpl.com. CO WIĘCEJ! Linuxpl.com zarzeka się, zę w ramach rekompensaty dostaniemy miesiąc usług za darmo. Ja się w tej sytuacji zapytuję co mi po miesiącu świadczenia hostingu przez firmę, która w ciągu miesiąca powoduje, że usługi są niedostępne ponad połowę CAŁOROCZNEGO limitu niedostępności? To tak jakby sprzedawca w sklepie za to, że sprzedał m zgniłe jabłko zaoferował mi za darmo jeszcze jedno... też zgniłe. Linuxpl.com bezsprzecznie kojarzy mi się z brakiem profesjonalizmu, amatorszczyzną, krętactwem i olewactwem. Ostatnim razem miałem takie problemy z serwerem, gdy do obsługi serwera dedykowanego usiadł facet, który dzień wcześniej potrafił jedynie otworzyć WORDA. Wyobraźmy sobie bank. Bank to instytucja do której trzeba mieć zaufanie. Wkładamy pieniądze i wierzymy, że będzie wszystko w porzadku. Wyobraźmy sobie jednak, że jednego dnia znika 100 zł. Bank oddaje po kilku dniach. Drugiego dnia przelew nie zostje zrealizowany. Trzeciego dnia nie mozemy zalgoować się do bankowości elektronicznej. Czwartego dnia jest spokój, ale piątego wyświetla się nam błędne saldo po zalogowaniu i tak przez kolejny miesiąc. Taki poziom świadczenia usług zmsuza do ciągłego kontrolowania czegoś, co neileży w naszych kompetencjach. I tak jest z linuxpl.com. Załóż tam konto, nie kontroluj ciągłości świadczenia usług, a gwarantuję, że będziesz zdrowo rozczarowany. Dla dociekliwych. Jestem programistą. Współpracowałem z ponad 20 firmami hostingowymi. ŻADNA Z NICH nie świadczyła usług na tak niskim poziomie jak linuxpl.com. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maniks 39 Zgłoś post Napisano Sierpień 6, 2011 Mimo iż to pierwszy post Pana IQ Programmer wydaje się rzetelną wypowiedzą na temat linuxpl.com Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2011 Mimo iż to pierwszy post Pana IQ Programmer wydaje się rzetelną wypowiedzą na temat linuxpl.com Czyżby pracował u konkurencji (IQ) ? Co do linuxpl.com, mam tam tzw. "hosting SEO" jak to zwią.. zaplecze na ponad 50 adresach IP. Nie mogę obecnie złego słowa powiedzieć. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zderki 43 Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2011 Po padzie na początku czerwca, sytuacja wygląda na stabilną. Nie uświadczyłem większych problemów od tego czasu, więc wygląda na to, że problemy były przejściowe. Atak DDoS na szczęście mnie ominął . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach