elem 1 Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2010 Mając VPS z dostępem do shella backupy można wykonywać samodzielnie (tak poza konkursem). No ale najczęściej przypomina się o tym już z przysłowiową reką w nocniku... Tak? A na jaki serwer? Ten sam? Czy do siebie? I skoro można wykonać kopię raz na tydzień to jaki jest problem robić to codziennie? Może o czymś nie wiem. Proszę mnie więc uświadomić! Gdybym dostał pełną ofertę, czyli informację, żę kopie są robione raz w tygoniu, jeśli chcę mieć codzinnie to trzeba robić tak a tak, lub wykupić dodatkową usługę taką a taką. W moim przypadku czegoś takiego nie było. Pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2010 W moim przypadku czegoś takiego nie było. A jak było? Byłeś informowany, że kopia jest codzienna, czy w ogóle nie byłeś informowany? Jeśli nie, to na jakiej podstawie sądziłeś, że jest codzienna? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Picek Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2010 I skoro można wykonać kopię raz na tydzień to jaki jest problem robić to codziennie? Może o czymś nie wiem. Proszę mnie więc uświadomić! Gdybym dostał pełną ofertę, czyli informację, żę kopie są robione raz w tygoniu, jeśli chcę mieć codzinnie to trzeba robić tak a tak, Kopia codzienna ma sens gdy przechowuje się takich kopii kilka z każdego dnia, np przechowuje się kopie z 7 dni wstecz, ale z każdego dnia osobno. Inaczej mogłaby wystąpić sytuacja, żę skasowałeś jakieś pliki, albo coś się uszkodziło, spostrzełeś się po 2 dniach, a w kopii codziennej z nocy pliki byłyby już nadpisane. Wykonywanie takich kopii na np 30 vps na maszynie powoduje znaczne obciążenie - wóczas byłoby marudzenie na brak wydajności. Można się pobawić z archiwizowaniem różnicowym, ale tu chyba jest zwykły backup w hypervm. Niska cena determinuje brak fiuczerów w stylu różnicowej kopii. Zamawiając budżetową usługe należy się z tym liczyć. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
elem 1 Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2010 A jak było? Byłeś informowany, że kopia jest codzienna, czy w ogóle nie byłeś informowany? Jeśli nie, to na jakiej podstawie sądziłeś, że jest codzienna? Widzę, że jesteś ściśle powiązany z linuxpl! Po pierwsze rzetelna firma o tym informuje, po drugie trzymaj się faktów – został przywrócony VPS ale nikt mnie nie poinformował, że z przed tygodnia! Nikt mnie nie poinformował, że kopia nie jest wykonywana codziennie! Ok., być może moja wina, że nie pytałem, ale dla czego przywracają VPS z 16 grudnia a dziś jest 23 a ja o tym nie wiem! Widzę, że na siłę chcesz ich usprawiedliwić - kim jesteś pracownikiem czy właścicielem? Do tej pory byłem w miarę zadowolony z VPS tej firmy, tak były sporadyczne problemy, tak są 24h dostępni ale zlewają klienta ciepłym moczem i tyle. Pozdr.<br style=""> Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2010 Widzę, że jesteś ściśle powiązany z linuxpl! Nie no co ty patrz jak daleko! traceroute to linuxpl.com (78.46.73.197), 30 hops max, 40 byte packets 1 1113.devonstudio.pl (195.42.113.1) 0.671 ms 0.657 ms 0.645 ms 2 z-atman-global.shooters.pl (193.111.38.181) 1.161 ms 1.149 ms 1.144 ms 3 rev-212.91.9.109.atman.pl (212.91.9.109) 1.113 ms r5.prg-r5.glo.atman.pl (212.91.9.77) 1.107 ms 1.096 ms 4 te6-4-rt1-ldn1.core.noris.net (195.66.225.39) 31.274 ms 31.269 ms 31.259 ms 5 vl835-rt1-ffm2.core.noris.net (213.95.14.2) 43.787 ms 43.782 ms 43.770 ms 6 hetzner-gw.noris.net (213.239.242.249) 33.504 ms 33.137 ms 33.615 ms 7 hos-bb1.juniper2.fs.hetzner.de (213.239.240.243) 39.823 ms 39.811 ms 39.797 ms 8 hos-tr3.ex3k4.rz12.hetzner.de (213.239.228.197) 40.646 ms 41.183 ms hos-tr4.ex3k4.rz12.hetzner.de (213.239.228.229) 40.592 ms 9 linuxpl.com (78.46.73.197) 107.080 ms 113.516 ms 112.907 ms Widzę, że na siłę chcesz ich usprawiedliwić - kim jesteś pracownikiem czy właścicielem? Jestem Duży Adaś. (naprawdę, 113kg!) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
elem 1 Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2010 Kopia codzienna ma sens gdy przechowuje się takich kopii kilka z każdego dnia, np przechowuje się kopie z 7 dni wstecz, ale z każdego dnia osobno. Nie zgadzam się - to o czym Ty mówisz to jest typ kopii przyrostowej! Lub typ SVN. Kopia codzienna ma na celu powrót do wersji wstecz z danej godziny. Jeśli jestem dostawcą VPS i robię kopię każdego dnia nadpisując wcześniejszą kopię to jest co innego niż kopia jedna na tydzień i co innego niż kopia przyrostowa. Poczuj różnicę! Do "Duży Adaś", no ja tylko 90 ale też nie mało. Adasiu, ja tu nie chce na siłę nikogo przekonywać,że tylko ja mam rację. Wiem, na pewno i jestem przekonany, że klient dobrze poinformowany jest świadomy! To już mój ostatni post w tym temacie. Jest mi po prostu przykro, że tak mnie potraktowano i tyle. I mam nadzieję, że Pan Piotr, któremu życzę jak najlepiej wyciągnie z tego wnioski. Pozdrawiam wszystkich serdcznie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lapiech 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2010 Jak dla mnie usługa VPS, serwer dedykowany to ty sam sobie gospodarzem jesteś. Robisz kopię to ją masz, jak nie to nie twoja sprawa (strata). Równie dobrze ciesz się że dostałeś jakąś kopię zapasową - a jak by nie robili wcale to co wtedy ? Nigdzie nie masz że wykonują kopie na stronie - ja nie znalazłem szukałem pobieżnie tak jak się przegląda ofertę, więc jak dla mnie nie muszą robić wcale kopii bo nie gwarantują tego przy opisie VPS-a. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2010 Jeśli nie ma w regulaminie i w ofercie możesz mieć pretensje tylko do siebie. Niestety. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
monter 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 28, 2010 Chyba trwa znów poważny pad na 78.46.37.187 - www, ftp i poczta nie działa, pingi chodzą. Czekam na odzew od ponad godziny. Pewnie nie mają czasu, bo naprawiają ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
monter 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 28, 2010 Chyba trwa znów poważny pad na 78.46.37.187 Sprawdziłem - 17:45 - działa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SevenSoft 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 1, 2011 Widzę, że linuxpl zwiększył pojemności w swojej ofercie w tej samej cenie. Czy mając tam konto zwiększyły się Wam pojemności? Bo ja jak miałem tyle mam GB Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pienio69 4 Zgłoś post Napisano Styczeń 1, 2011 Ja tam nie widzę żadnych zmian... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SevenSoft 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 1, 2011 Ja tam nie widzę żadnych zmian... Może tylko dla mnie są zwiększone limity a tak serio Konto W5GB 20 GB pojemności 120 GB transferu / miesiąc ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SevenSoft 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2011 Przepraszam, że post pod postem ale nie mogę edytować poprzedniego ;/ Co do nowych pojemności kont to są one: dla nowych kont ewentualnie dla przedluzajacych Trochę nie fair, w stosunku do innych użytkowników nie sądzicie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Stoow 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2011 Oferta została podwojona 1,5 roku temu, 22 czerwca 2009. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2011 Trochę nie fair, w stosunku do innych użytkowników nie sądzicie? Sądzę, iż wykupiłeś pakiet z poprzedniej oferty. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SevenSoft 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2011 Oferta została podwojona 1,5 roku temu, 22 czerwca 2009. Tak i niedawno została znów powiększona. Sądzę, iż wykupiłeś pakiet z poprzedniej oferty. Zgadza się, ale zmieniając usługę fajnie by było aby wszyscy z niej korzystali, a nie tylko nowi niech napiszą, że promocja dla nowych kont etc. lub nowe pakiety. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Stoow 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2011 Kiedy znowu została powiększona? Przed 22 czerwca 2009 miałem na koncie W1GB 1 giga pojemności/10 giga transferu. Podwoili i mam od roku 2/20. Takie same parametry widzę w obecnej ofercie. Tak samo mam z kontem W2GB. Chyba, że chodzi Ci o W5GB i W10GB to nimi się nie interesowałem, ale wątpię żeby podnieśli bez informacji o tym. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SevenSoft 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2011 Chyba, że chodzi Ci o W5GB i W10GB to nimi się nie interesowałem, ale wątpię żeby podnieśli bez informacji o tym. Dokładnie konta 5gb i wiecej Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
CapaciousCore 9 Zgłoś post Napisano Styczeń 8, 2011 Przepraszam za odswiezenie tematu jednak mysle, ze warto. Opinia, ktora mnie ruszyla http://kubofonista.net/o-tym-jak-linuxpl-com-mnie-zalatwil http://www.wykop.pl/link/579049/bug-panelu-klienta-linuxpl-com/ http://www.youtube.com/watch?v=5vKK5B6s3Yc Ogolnie hosting spoko bez padow (s60) jednak support mnie zdziwil. Osobiscie prawie z nimi nie mialem problemow. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Styczeń 8, 2011 Ale mi błąd. Dużo skryptów ma realizowane w taki właśnie sposób przypominanie nowego hasła. A odnośnie pana Kubofonisty - to cóż. I jedna i druga strona wyraża straszny profesjonalizm. Linuxpl, bo nie wysłało powiadomienia o zablokowaniu konta, to fakt. Ale pan obrażony Kubofonista, pragnący to rozespamić całemu światu śmiecąc gdzie tylko się da, to także pałając swoją żądzą zemsty jest dzięki temu wybitnie pro. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
CapaciousCore 9 Zgłoś post Napisano Styczeń 8, 2011 Rozumiem, ze dla Ciebie ten blad to normalna sprawa i oznacza nie mniej nie wiecej to, ze dzieki ich maszynom mozemy sobie troche pospamowac na czyis mailach? Prawie kazde forum ma takie zabezpieczenie przed resetowaniem hasla przez nieupowaznione/nieodpowiednie osoby. Sory ale jak dla mnie jest to dosc powazny blad. Wyobraz sobie nagle takie cos na gmailu. Kazdy kazdemu resetuje haselko Byloby smiesznie, nieprawdaz? Bez obrazy ale mogli po ludzku podejsc do problemu, zdiagnozowac sprawe (wspolnie) i byloby po klopocie. No ale lepiej rzucic komus klody pod nogi niech klient przejdzie do innego hostingu i problem bedzie z glowy. Nie wazne, ze nie zarobia sobie nawet te 50zl na rok... Wazne, ze klient zaplacic za ten rok wiec mamy go z glowy. Pomijam juz te przekrety z rejestrowaniem domen na siebie :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Styczeń 8, 2011 Ale przecież hasło i tak trafia do skrzynki mailowej prawowitego właściciela? Może inaczej - dla mnie nie jest to krytyczny błąd zabezpieczeń wymagający natychmiastowej poprawki na kolanie, bo zagraża on bezpieczeństwu serwera. Bo przypuszczam w logach zapisywane jest jaki adres IP bawi się w resety i w razie fraudów ktoś to wychwyci. Oczywiście, mogło by to być bardziej rozwinięte, chociażby jakaś captcha, albo dodatkowe pytanie o nr faktury - tego nie neguję. Ale mówienie, że to superhiperważny błąd, za zgłoszenie którego to pewnie jeszcze z rok darmowego hostingu powinno się dostać, to taka troszeczkę lekka przesada Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY Zgłoś post Napisano Styczeń 8, 2011 (edytowany) lol ale tą muzykę w tym filmie mogłeś dać inną bo nie da się oglądać :/ Pomijam juz te przekrety z rejestrowaniem domen na siebie :-) Może się mylę, ale jeśli firma nie robi potem kłopotu z wydaniem authinfo i wywiązuje się z umowy, to jaki problem? Edytowano Styczeń 8, 2011 przez N3T5kY (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
CapaciousCore 9 Zgłoś post Napisano Styczeń 8, 2011 No krytycznym bym go nie nazwal jednak istotnym tak. Ehem, nie chce roku Nie chce kasy jakbys czytal opis to bys wiedzial. Miesiac to i tak duzo. Wystarczylo by "dziekuje". Tak czy siak jest to wierzcholem gory lodowej i mozliwe, ze zdecyduje sie na publikacje fajniejszych niuansow. Najpierw musze skonsultowac sie z prawnikiem odnosnie tego czy warto sobie gitare zawracac Tak, przepraszam, za muzyke. Na wykopie napisalem. W moim przekonaniu muzyka to dodatkowy element Mozna wyciszyc i nic sie nie stanie. Bo czy tak na prawde jest ona az tak wazna? Masz racje nie ma problemu jednak sam fakt, rejestrowania na swojego pracownika domeny jest czyms nie tak jak dla mnie. Za kase klienta na siebie? Mhm "sredno dziwne rozwiazanie". Tak to jest jak sa "kruczki". Kazdy popelnia bledy i chodzi o to aby sie przyznac do nich i naprawic je. Druga sprawa to to aby podchodzic po ludzku, a nie odcinac sie od problemu czego wlasnie przykladem jest sytuacja @kubofonisty. Osobiscie preferowalbym pomoc klientowi na ich miejscu (mimo, ze moglbym sporo czasu stracic) dla mnie najwazniejsza bylaby renoma firmy. Zakladac, ze jedna osoba zna 100 to news rozniesie sie blyskawicznie, lawinowo. Jedna osoba przekaze kolejnej i tak dalej. Tak czy siak moim zdaniem opinia klienta powinna byc najwazniejsza. Powiem to tak: celem osob tworzacych strony internetowe albo white hat'ow nie jest dyskretywanie/atakowanie firm tylko wskazanie luk i ich naprawienie. Chodzi nam o to aby swiat (w tym internet) stawal sie lepszy z dnia na dzien wlasnie np. poprzez wskazywanie takich rzeczy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach