Gość normanos Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2005 Pozwólcie, że sobie troche ponarzekam na polskie firmy hostingowe. ZERO ELASTYCZNOŚCI!!! Człowiek jest klientem od xx miesięcy, nagle jedna faktura nie przyjdzie na czas i co robi "elastyczny" provider? - buch, serwis zablokowany, straty lecą. Wstępnie założony limit transferu skończył się 25 dnia miesiąca. Prosze providera aby nie blokował serwisu, a ten chce 45zł+vat za każde 1GB. "Trochę" drogo jak na utrzymanie serwisu do końca miesiąca czy tez podwyższenie transferu na następne miesiące. Więc proszę aby provider skrócił mi okres o miesiąc (zapłaciłem za rok czyli chciałem aby teraz te 5 dni poszedł transfer do końca a wzieli sobie za to kase za jeden miesiąc z końca). Co robi provider? nie, bo nie. nie da się. i tyle. Wynosze się z serwera. nagle telefon: proponujemy o 2 GB więcej z atą cene tylko plisss kliencie zostań. nie, dziekuje, postoje. zdegustowany Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zenek 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2005 45zł+vat za każde 1GB ??? o fak! lepiej uciekaj od takich, cywilizowane firmy sprzedają 1zł za każdy dodatkowy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tomasz.b 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2005 45zł+vat za każde 1GB ??? o fak! lepiej uciekaj od takich, cywilizowane firmy sprzedają 1zł za każdy dodatkowy Hi! Cywilizowane firmy potrafia liczyc i wiedza ile transferu mozna wykorzystac np. na laczu 10 Mbit. A niektorzy to nawet nie znaja formuly jak sie oblicza i na koniec wychodza problemy gdy okaze sie ze doszlo do pomylki w obliczeniach i kalkulacji cen. Dla tych ktorzy nie znaja: 1 MBit/s - 632 GB in/out 5 MBit/s - 3160 GB in/out 10 MBit/s - 6320 GB in/out Gruss tomasz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ece 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2005 Jest to jeden z najwiekszych problemow providerow, przez co powstaje duzo tanich ofert, gdzie mozna sie "dogadac z adminem". Jesli chodzi o elastycznosc, to swego czasu milo zaskoczyli mnie w deal.pl. Bylem chyba ich najgorszym klientem i w koncu podziekowali mi za wspolprace, jednak z ich strony wszystko bylo jak najbardziej w porzadku. Gdy musieli zablokowac konto, dzwonili do mnie. Gdy spoznialem sie z platnoscia (i to dosyc sporo), rowniez zadzwonili. Bylo jeszcze pare telefonow, maili, a takze indywidualnie dopasowana oferta dla mnie. Jest to mozliwe jak widac Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bartos 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2005 Ece slusznie mowi - hosting hostingiem ale jak sie obsluguje kilkuset klientow to zaczyna sie pojawiac problem i to wcale nie maly ze sciaganiem naleznosci za hosting, z duzymi opoznieniami w platnosciach itp... Szanujmy sie nawzajem (firmy swoich klientow a klienci firmy hostingowe) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość normanos Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2005 Bartos - ja to w pełni rozumiem, ale wyłaczenie serwisu bo wczoraj nie została zapłacona faktura, albo brak mozliwości przełożenia tego transferu z juz opłaconego abonamentu to delikatnie mówiąc brak dobrych chęci ze strony firmy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bartos 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2005 no masz racje u mnie takie sytuacje nie maja miejsca tylko powinno byc wszystko jasne i klient powiniem przynajmniej poinformowac mnie, ze nastapi z jakis tam powodow opoznienie w poniedzialek jest ostatni dzien m-c i np. dzisiaj w poludnie jeden z klientow zastukal do mnie: "Pinger (13:19) witam, kaska za 'pinger' wyplynie niedlugo takze prosze nie kasowac zamowienia Bartos (13:21) witam dobrze jesli pieniazki wplyna do konca tygodnia to bedzie oki" w tym przypadku klient mnie poinformowal co i jak (nie bede calej rozmowy przytaczal) i jest oki, jestesmy ludzmi i rozumiem, ze moga nastapic czasami jakies opoznienia z roznych powodow. Gorzej jak klient nie reaguje i nie odpisuje na maile z przypomnieniami o wplacie. Jak to jest jeden czy dwoch klientow no to jeszcze mozna kilka razy sie upominac .... ale jak sie obsluguje tych klientow duzo (conajmniej kilkuset) to pojawia sie pewien problem ... poprostu do pilnowania tych spraw i wysylania przypomnien i dopytywania sie kiedy bedzie kasa trzeba by zatrudnic dodatkowa osobe. i jeszcze raz napisze to co pisalem wczesniej - SZANUJMY SIE NAWZAJEM Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ertcap 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2005 Dla tych ktorzy nie znaja:1 MBit/s - 632 GB in/out Zgadza sie, ale Ty to obliczyles zakladajac, ze masz przez 24h zapelnione lacze na tym samym poziomie i in i out. W praktyce nigdy tak nie ma. W nocy lacze stoi puste a w ciagu dnia idzie duzy ruch. Do tego w przypadku hostingu ruch idzie w wiekszosci tylko w jedna strone. Dlatego, w teorii da sie przepchac na 1Mbicie 632GB (in i out), w praktyce (tak, zeby lacze nie bylo zapchane i ladnie chodzilo) przejdzie duzo mniejszy ruch. Niestety, chyba nie wszyscy to rozumieja, stad pozniej oferty typu 50GB transferu miesiecznego za 150 zl rocznie. pzdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
FRANKY 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2005 Tutaj widac podejscie do klienta. Najlepiej wybierac oferte, gdzie nie ma wogole blokowanych kont jesli przekroczy sie miesieczny limit transferu, tylko wysylana jest informacja jesli zbliza sie do konca swojego rocznego BW. Przeciez ma limit na rok okreslonych GB dlaczego ma miec klient blokowane konto jesli ma zaplacone za duza wieksza ilosc GB. Wtedy klient jesli nie wykorzysta w jednym miesiacu swojego BW to moze wykorzystac go w kolejnym. Innym rozwiazaniem to oferta kont PRE-PAID. Placisz tyle ile zuzyjesz BW orz miejasca na HDD, a cena zalezy od wysokosci pierwszej wplaty. Niestety malo kto ma takie "pakiety" bo nie mozna stosowac OVERSELLINGU na ktorym tak wszyscy zarabiaja a przynajmniej zwiekszaja atrakcyjnosc swoich ofert co uwazam za smieszne i niepowazne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ece 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2005 Jedna sprawa to atrakcyjnosc oferty, druga to klienci. W ramach obslugi klientow instytucjonalnych nie wyobrazam sobie blokowania im strony po przekroczeniu limitu transferu - pierw idzie mail, telefon z inforacja, ze dodatkowy transfer to tyle i tyle, klient potwierdza, dostaje fakture i koniec. Kiedy jest to masowka, konta z forami, dziwnymi skryptami i pieniedzmi ledwo wyciagnietymi z kieszonkowego, to zaczyna sie robic to bardziej skomplikowane. Wszystko zalezy od strategii sprzedazy jaka przyjmiesz. Ktos kto obsluguje tylko duze firmy, nagle wchodzac w swiat hostingu za piwo bedzie, delikatnie mowiac, zdziwiony. Pizza Hut tez stosuje overselling, dajac za 5 zl szklanke Coli z dolewka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość normanos Zgłoś post Napisano Luty 10, 2005 pozwole sobie odświezyć wątek bo nadal szukam serwera w _polsce_ za rozsądną cene i z sensownymi mozliwościami. na razie spodobała mi sie oferta kei.pl (d6) trafilem na chwalony przez wielu bellatrix.pl i dostalem ataku smiechawki: za 700zl rocznie w serwerze Hosting - SERWER DUŻY to wymarzone narzędzie dla małej i średniej firmy. mamy baza MySQL o pojemności 5 MB :) pozwole sobie zacytować Kasie Figurę z Killera "i co ja sobie za to kupie, waciki?" czyli "co ja wrzucę w tą bazę?" smich na sali. (w tej chwili moja baza ma 35MB) jakby ktos mógł polecić DOBRY hosting w polsce w cenie ok. 1000zł rocznie to bedę wdzięczny. ale chyba juz obejrzałem wszystkie oferty z top100 i jestem załamany. polska to wiocha hostingowa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gskaruz 0 Zgłoś post Napisano Luty 10, 2005 Trzymam na amm.net.pl Zarzucić nic nie mogę, poza kiepskim panelem i brakiem możliwości tworzenia kont FTP na podkatalog. Poza tym brak ograniczeń co do bazy SQL, nie blokują konta jak przekroczy się transfer (przetestowane przypadkowo), generalnie sporo plusów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość normanos Zgłoś post Napisano Luty 10, 2005 "Serwery fizyczne na których aktywujemy serwery wirtualne o nazwach Firma PRO i Prestige PRO zlokalizowane są w najlepszym i jednym z największych Data Center w USA." za ta cene? no way... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gskaruz 0 Zgłoś post Napisano Luty 11, 2005 http://www.amm.net.pl/serwer_wirtualny_pro...rofessional.htm "system operacyjny serwera - Linux, lokalizacja serwerów -Polska" mają oddzielne oferty dla serwerów USA i w Polsce Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach