Vincent 0 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2006 Witam Wszystkich Mam prośbę o doradztwo Korzystałem przez dwa lata z usług firmy "super"host, ale nie mogę współpracy kontybuować ponieważ bardzo często zdarzają się im awarie chodzi głównie o pocztę (awaria 2 lub 3 razy w tygodniu) to niestety oznacza dla mnie straty. Poszukuję stabilnego serwera. Do tej pory oferowano mi: 5Gb na dysku, 150Gb transferu rocznego, obsługa CGI, PHP, FTPx2, poczta, domeny bez limitu i 3 bazy MySQL, kopia zapasowa za 99zł netto/rok. Wystarczy mi 1Gb na dysku, 50-100Gb transferu rocznego, 1 baza MySQL, kilka kont pocztowych, obsługa PHP i 2 konta FTP, priorytetem dla mnie jest jednak niezawodność czyli 0 awarii i problemów z szybkością. Niekiedy będę na FTP'a przesyłał pliki ok 100-200Mb to również musi iść sprawnie, czy forumowicze mogą mi coś polecić? Z góry dziękuję i pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
p 3 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2006 Skoro chcesz stabilnie to raczej nie rozgladaj sie za tanimi rozwiazaniami (odnioslem wrazenie, ze szukasz rozwiazania tanszego niz to za 99zl/rok) tylko wez pod uwage firmy sprawdzone na rynku (home, nazwa, progreso). Niestety tam raczej nie znajdziesz ofert typu 1GB/50GB. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zrio 6 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2006 IQ.pl progresso i365.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Vincent 0 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2006 Po 2 latach wiem, że czasami lepiej jest zapłacić trochę więcej, żeby nie stracić dużo więcej (pieniędzy i nerwów). 99zł netto za rok to nie jest majątek. Cena może być wyższa, nie wiem np. 200zł, ale przy moich wymaganiach, które chyba nie są zbyt duże, oczekuję niezawodności. Będę wdzięczny za podanie sprawdzonych rozwiązań. Ja często pracuję w nocy i w weekendy. Awaria serwera w Niedziele powoduje paraliż do Poniedziałku a dla mnie to kilka godzin ma często kolosalne znaczenie. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Myszek 0 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2006 Polecam www.netlook.pl, umieszczam tam stronki moich klientów, może nie jest najtaniej ale na pewno jest to solidna firma (wykupuje serwery u nich od 1,5 roku, zero problemów). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2006 IQ.pl progresso i365.pl wow stawianie w jednym rzedzie iq, progreso i i365 jest lekkim przegieciem. Polecam www.netlook.pl, umieszczam tam stronki moich klientów, może nie jest najtaniej ale na pewno jest to solidna firma (wykupuje serwery u nich od 1,5 roku, zero problemów).Ja jakos nie mam przekonania do tej firmy, uraz z przeszlosci Wg mnie jedynie IQ jesli chodzi o pakiet najtanszy. Jesli rozwazac wyzszy to dochodzi Progreso. Ogolnie tylko te 2 firmy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PanMan 0 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2006 Ja jakos nie mam przekonania do tej firmy, uraz z przeszlosci Urazy trzeba leczyć, bo mogą przerodzić się w niebezpieczne fobie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Myszek 0 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2006 BOSS, mam u nich kilkanaście kont, jakby było źle to bym nie pisał - zero problemow, super ceny i szybka/fachowa pomoc techniczna - polecam netlook.pl Swoją drogą - z IQ miałem ok. pół roku temu dość duży problem i od razu się wyniosłem po tym jak powiedzieli mi że to wina mojego dostawcy Intenetu, myśląc że jestem *zwykłym userem* i nie potrafię sprawdzić co się dzieje na prawdę... Progresso nie znam, ale wydaje mi się że mają za duże ceny, za tę cenę to poszedłbym do jakiejś firmy z pierwszej 25 z TOP100 a nie do operatora kilkuset domen... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2006 @Myszek: Ja mialem tam konto przed Twoimi przenosinami do nich, wiec mam wieksze rozeznanie Nie mowie, ze to zly hosting bo obecnie nie mam u nich zadnego konta. Dla mnie osobiscie liczy sie kontakt z firma, a netlook ma helpdesk telefoniczny: Od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18 Na Progreso mam 24h na dobe, 7 dni w tygodniu. Jak nie znasz tej firmy to poczytaj o niej na forum to Ci sie obraz rozjasni. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Myszek 0 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2006 OK, miałeś serwer kilka lat temu i coś nie grało przez jakiś czas, rozumiem, ciekawe czy polecane progresso nigdy nie miało żadnej awarii... Odnośnie supportu i kontaktu: w netlook.pl mam support 24h na dobę, 7 dni w tygodniu przez helpdesk - czysta rewelacja, odpowiedzi w kilka minut. Raz miałem ważną sprawe odnośnie serwera, którego klient zapomniał opłacić i poprosiłem mailem o telefon, zadzwonili po 5 minutach a było to grubo po 1 w nocy, wyjaśniłem o co chodzi, chwilę potem serwer i domenę włączyli. Reasumując - mam w netlook.pl serwery (na różnych IPkach wpółdzielonych, więc mam, można powiedzieć, wgląd w uptime kilku z ichniejszych maszyn) od prawie 2 lat, radzę człowiekowi żeby sobie tam konto wykupił bo biedny na superhoscie siedzi i się męczy - szczerze piszę - a Ty piszesz, że netlook kilka lat temu miał awarie, a teraz to nie wiesz bo nie masz tam serwera, to śmieszne, lepiej byś już nic nie pisał. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrick Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2006 wow stawianie w jednym rzedzie iq, progreso i i365 jest lekkim przegieciem. mógł byś to sprecyzować ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krzysztofgda 46 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2006 Swoją drogą - z IQ miałem ok. pół roku temu dość duży problem i od razu się wyniosłem po tym jak powiedzieli mi że to wina mojego dostawcy Intenetu, myśląc że jestem *zwykłym userem* i nie potrafię sprawdzić co się dzieje na prawdę... A co sie dzialo naprawde ??? W IQ nigdy nie byla i nie bedzie uprawiana polityka przerzucania odpowiedzialnosci na innych. Jesli jest jakas awaria czy problem i lezy on po naszej stronie to mowimy o tym otwarcie i zabieramy sie za jego rozwiazanie. Oczywiscie sa sytuacje w ktorych nie mozemy pomoc, gdyz problem lezy np po stonie dostawcy uslug internetowych klienta: degradacja ruchu FTP, zbyt poznie odswizanie wpisow w DNS etc. Bardzo czesto zdarza sie nam odbierac telefony od klientow ktorzy mowia "Nie dziala mi internet, prosze cos z tym zrobic" , bo wiedza ze jesli nie pomorzemy to rzetelnie wskarzemy gdzie jest zrodlo problemu. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2006 mógł byś to sprecyzować ? IQ, Progreso maja data center w PL a i365.pl w DE i w USA. IQ, Progreso nie ma powazniejszych awarii a w i365.pl tak. IQ, Progreso usuwa swoje awarie w pare minut a w i365 w pare dni. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2006 BOSS: i jak rozumiem doświadczenie o usuwaniu awarii przez np. Progreso opisujesz na podstawie dwutygodniowego doświadczenia z nimi? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Litr 0 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2006 IQ, Progreso maja data center w PL a i365.pl w DE i w USA. IQ, [...] - IQ (lokalizacja: tylko Polska) uzywa serwerow Dell; - Progreso w Polsce Compaq z Pentium III, za oceanem korzysta z serwerow Dell; - a i365.pl: Nasze serwery S1, S2, S3, S8 oraz S9 oparte są o procesory firmy AMD (Opteron oraz Athlon Dual Core), natomiast serwery S4-S6 o dwa procesory Intel Xeon. http://www.i365.pl/i365/ofirmie.php Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2006 BOSS: i jak rozumiem doświadczenie o usuwaniu awarii przez np. Progreso opisujesz na podstawie dwutygodniowego doświadczenia z nimi? W i365.pl padly kontrolery RAID, wymiana 4 DNI. W Progreso padly kontrolery RAID, wymiana 10 minut. W i365 jestem od roku, z progreso moj kolega ma do czynienia od 2 lat. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
i365.pl 0 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2006 Witam, nigdy nie mieliśmy trwającej 4 dni awarii, dlatego prosiłbym nie wprowadzać czytelników tego forum w błąd - jeśli chodzi o Pańskie konto to został Pan na własne wyraźne życzenie przeniesiony ze Stanów poza kolejką na świeżo uruchomiony serwer niemiecki, który z powodów problemów z kombatybilnością sterowników 3Ware od RAID z 64 bitowym środowiskiem notował kilkumintowe przestoje, jednak rozwiązaliśmy ten problem tak szybko jak to było możliwe. Pozdrawiam z i365.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2006 Skoro problemy byly od Piatku a problem rozwiązano w Poniedzialek to wg mnie sa to 4 dni. A o ile mnie pamiec nie myli to podczas przenosin wiedzieli juz Panstwo o problemach serwera w Niemczech, wiec to bylo jak w powiedzeniu "z deszczu pod rynne" A moja prosba o przenesienie z USA do DE wynikala z kompletnego zamulenia Waszych serwerow w Stanach (watek poruszany wielokrotnie na roznych forach dyskusyjnych). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2006 Cóż, jeśli zdjąłeś z i365 jakąś kobyłę to myślę, że inni użytkownicy ich serwerów odetchnęli z ulgą - za to problem urodził sie w Progreso, pewnie szybciej będą musieli kolejne P3 wyprodukować, bo zapchałeś z pół serwera . Użytkownicy z Przemami czy innymi MKPortalami z dużą ilością wodotrysków i userów są kompletnie nieopłacalni dla 99% hostingów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2006 taaa jasne, ipb to najlepiej dopracowany skrypt forum, a mkportal jakos bardzo nie zwieksza tego obciazenia bo zarzadza glownie ukladem forum + zawiera modul galerii czy downloadu. wg Ciebie to co, do firm hostingowych tylko ze statycznym stronkami, a jak jakies skrypty to na dedyki ??? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2006 Zief, ja nie lubię się powtarzać aż tak często.. Użyj wyszukiwarki . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2006 he? po co? strzelasz argumentacja prosto z kosmosu i potem sugerujesz szukac swoich wypowiedzi ? Bloga sobie zaloz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2006 Nie potrzebuje zakładać bloga - ale Ty naucz się czytać co piszą ludzie na tym forum i rozumieć wypowiedzi pisane . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2006 Zadziwiasz mnie. Twoje porady sa na prawde bezcenne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Vincent 0 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2006 Witam ponownie Widzę, że po dwóch dniach moje pytanie przerodziło się w jeden z popularniejszych topików na tym forum Czytam tak sobie i dochodzę do wniosku, że aby mieć spokój z awariami i supportem (bo w końcu mówimy o nim głównie wtedy kiedy coś złego się już wydarzy) należy wybrać serwer może droższy, ale mniej popularny, dlaczego? Ponieważ mniej popularny oznacza, że ma mniej klientów, mniejszy ruch i mniejsze obciążenia a więc zapewne i mniej awari. Z tego co piszą szanowni forumowicze wynika, że nie ma serwera, który nie notowałby od czasu do czasu chociaż drobnych przestojów. Z drugiej strony mniej popularne firmy hostingowe mogą nie mieć dobrych speców od supportu a przede wszystkim pieniędzy na naprwdę dobre (czytaj niezawodne) serwery. Jak na razie wiem, że należy wybrać firmę, która ma serwery w Polsce. Czy jeżeli ja jestem z Poznania to znaczy, że najlepiej byłoby gdybym wybrał firmę z wielkopolski bo teoretycznie mam krótszą drogę do serwera? Mam nadzieję, że forumowicze znajdą trochę siły by ten wątek jeszcze pociągnąć. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach