Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2009 Czasem są pady na ich sharedzie ale są to kilkuminutowe przerwy, zazwyczaj brak połączenia z bazą. Na stronę ze średnią oglądalnością się poleca ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kam 0 Zgłoś post Napisano Październik 19, 2009 Witam ponownie. Moja cierpliwość do tego hostingu wyczerpała się. Muszę przyznać ze serwery chodziły dobrze wszystko grało przez 2-3 miesiące potem pojawiły się problemy jak opisałem w postach na poprzedniej stronie. Ostatnia awaria to totalna porażka. Usunięto z serwera moje forum a serwery były niedostępne cały dzień. Do tej pory nie mogę uruchomić tego forum dostając ciągle błędy 403. Na szczęście baza się ostała wiec jakoś się odratuje. Na maile nie dostaje już w ogóle odpowiedzi i mam tego serdecznie dość. Okres ważności konta kończy mi się w styczniu i to będzie na tyle z mojej strony. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
G@L 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2010 Witam, Posiada ktoś jeszcze tam hosting typu Shared? Jeśli tak to czy możecie zrobić eksport bazy danych z PHPMyAdmin? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2010 Da się bez problemów... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
G@L 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2010 @UP: Można wiedzieć jaką przeglądarke używasz? Ja nie niestety nie moge zrobić kopii zapasowej, pokazuje mi "Nie odnaleziono pliku", pisałem już do supportu, ale nie odzywają się. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2010 FireFox, to najlepsza przeglądarka moim zdaniem. Nie mam z nią żadnych problemów. Na IE miałem problemy z importem/ exportem baz przez phpmyadmin w wielu firmach, na FF bez problemów Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
G@L 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2010 Ja również używam FireFox'a, ale nie mogę. Próbowałem przez Operę, IE, logowałem się przez SSL i normalnie http i również to samo. Nie mam pojęcia, o co chodzi, ponieważ małe tabele mogę pobrać, ale większych już nie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kam 0 Zgłoś post Napisano Luty 4, 2010 No coz mamy luty. Napisalem do panow pismo z rezygnacją. Oczywiscie zero odpoweidzi a serwer dalej dziala.... nie mam zamiaru sie tam nawet logowac niech sami usuna jak chcą, ja dopełnilem formalnosci. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piotreksmoq 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 15, 2010 Witam! Odkopię temat... Chciałbym się dowiedzieć jak firma i jej serwery się sprawują oraz czy ich rozwiązania nadają się do małego biznesu? Pozdrawiam! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RedBull 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 29, 2010 xxl-web.com (właściciel: Jacek Bargiel) kolejny raz PADŁO - tym razem pewnie już na dobre! Trzy miesiące temu zawiesiłem u nich kilka swoich stron i oczywiście skrzynki mail, (żeby było wygodniej). W tym czasie pojawiały się różnego typu usterki, zawiechy, itd.. , ale żyłem nadzieją, że to minie. Miesiąc temu pojawił się pierwszy większy problem - firma zmieniła serwer (serwery) i wszystko się posypało - na pytania co sie dzieje - suport odpowiedział, ze u nich wszystko gra, tylko moje strony maja problem (zalecili mi optymalizacje i jakies zmiany). Nie znam sie na tym, wiec poprosiłem informatyka o sprawdzenie wszystkiego - okazało się, ze strony są ok, tylko oni coś usunęli w trakcie przenosin (pewnie niechcący). Potraktowałem to jako wypadek przy pracy. Minął miesiąc i znowu wszystko padło, ale tym razem na dobre. Maile w ogóle nie działją, jedna ze stron przepadła całkowicie, inne działaja, ale nie mam ich w panelu. Panel pokazuje stan zero domen, zero bazy danych, zero wszystkiego. Wczoraj napisałem do admina (ticket) prosbę o wyjasnienie całej sytuacji oraz podanie informacji o stanie rzeczy - co się dzieje i kiedy usterki zostaną usunięte... dzisiaj została wyłaczona również możliwośc kontaktu z adminem. Telefonów nie odbierają, a na maile nie reagują, wiec nic nie wiem. Aktualnie jestem całkowicie odcięty od świata (skrzynki firmowe), nie mam serwisu i prawdopodobnie backapu (na mojej domenie wyświetla się ich reklama), trace klientów, zaufanie, itd.. ,,Firma,, xxl-web.com po ciągłych awariach PADŁA na dobre - jeśli nawet kiedyś naprawią sobie serwery, to pokrzywdzeni klienci i zła opinia o tej firmie rychło przyczyni się do śmierci xxl-web.com Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Szluga 0 Zgłoś post Napisano Październik 3, 2010 Podpinam się do zdania RedBull'a. Dnia 1 października 2010r nastąpiło włamanie na serwer, który hostuje moje witryny. Co oczywiście oprócz samego faktu sprawy, którego jak sądzę tłumaczyć nie muszę, to dosięgło to również plików użytkowników korzystających z maszyny i większość poszła w diabły.. Chciałem zadzwonić i dowiedzieć się jak wygląda sprawa, lecz dodzwonić się nie mogłem z różnych telefonów - nikt nie odbierał (dzwoniłem prawie cały dzień, różne pory). Pod wieczór, gdy dopadłem się większej ilości numerów (zdaje mi się bezpośrednich do P. Jacka) wszystkie zostały wyłączone? i usłyszeć można było jedynie automatyczną sekretarkę.. Na maila wystosowanego do działu technicznego odpowiedź dostałem dopiero po ok kilku dziesięciu godzinach.. w formie jakby wygenerował ją automat.. Lecz mimo tego, ucieszyłem się iż w ogóle dostałem odpowiedź. I w mailu zwrotnym prosiłem o przywróceniu backup'u sprzed awarii, lecz do dziś dzień oczekuję na odpowiedź. W uprzednim mailu jedynie zasłaniali się krótką informacją: Zwracamy Panstwa uwage, ze kazdy klient (Reseller, wlasciciel domeny) posiada mozliwosc tworzenia regularnych kopii zapasowych, oraz ich odtwarzania. Odpowiednia funkcja znajduje sie w panelu Plesk, dostepna jest zarowno z poziomu Reseller/Klient, jak i administracji domeny. Zaleca sie rowniez rownoczesnie posiadanie takich kopii w innej lokalizacji. Roszczenia w przypadku utraty prywatnych plikow z jakichkolwiek powodow sa niemozliwe. Co osobiście dla mnie jest śmieszne.. fakt takowy zapis w regulaminie usług widnieje, lecz w ofercie również widzimy czarno na białym: Backup - tak; Oddzielny backup bazy danych - tak.. więc sądzę iż problemu być nie powinno. Teraz po tak długim okresie oczekiwania sam odtworzyłem większość skryptów z pamięci, ponieważ śmiem sądzić iż na reakcję serwer admina się nie doczekam. Zaistniałą sprawą jestem strasznie zbulwersowany i jeśli nikt się nie raczy skontaktować ze mną telefonicznie by wyklarować zaistniałą sytuację, to sądzę iż zrezygnuje z usług tej firmy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Timd211 0 Zgłoś post Napisano Listopad 29, 2010 Zdecydowanie odradzam. Możliwość kontaktu z tą firmą jest praktycznie zerowa. Działają na zasadzie: sprzedać, wziąć pieniądze i zapomnieć. Poczynając od telefonów, które rzekomo działają 24 h/doba, a faktycznie nigdy nie da się dodzwonić (ani za dnia, ani w nocy), kończąc na różnorodnych adresach e-mail do firmy, gdzie na wysłane wiadomości nikt nie odpowiada, a jeżeli już to po niedopuszczalnie długim okresie i w dodatku bez większego zainteresowania klientem, co i tak podkreślam jest wielką rzadkością. Zero kontaktu! Sama usługa działa prawidłowo, jednak pojawiają się aspekty, które wymagają interwencji administracji bądź kontaktu z nią... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Szluga 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 11, 2010 Dodam jeszcze tylko fakt, który mnie bardzo zbulwersował. Mianowicie zgodnie z regulaminem świadczenia usług hostingowych wypowiedziałem dalszą współpracę poprzez formularz na stronie i dostałem potwierdzenie. Do tego momentu wszystko przebiegło sprawnie.. usługa hostingu została dezaktywowana. Natomiast razem z w/w usługą została wyłączona następna (XXL-DNS - serwery DNS) w ogóle nie związana i osobno rozliczana. Więc postanowiłem skontaktować się z usługodawcą i na tym się skoczyło.. telefony głuche (tak jak kolega wyżej pisał), na e-mail odpisano, lecz po długim okresie nie przedstawiając żadnego wytłumaczenia i stwierdzenie, że usługa została wyłączona. Na kolejnego mail'a czekam do dziś.. (miesiąc?) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Trzeba się rejestrować :/ 3 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2015 Oni istnieją? jacek_b nie loguje się tu od grudnia 2010. Miałem u nich kiedyś konto, ogólnie nie narzekałem, ale ponieważ ich strona w zasadzie przestała działać, zniknęły oferty, to na wszelki wypadek ewakuowałem się gdzie indziej. No i w sumie wszystko byłoby OK, gdyby nie to, że stary serwer u nich nadal działa, nawet nie wiem jak im to wypowiedzieć, bo z maila przychodzą mi odbite zwroty, przestały też przychodzić FV - serwer lata sobie za free, ale wolałbym, żeby nagle nie okazało się, że wystrzelą mi z fakturami za 3 lata wstecz. Wg regulaminu (pkt. 2i) niby sami mi powinni wygasić, jeśli czegoś nie zapłacę... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach