kubus1337 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 11, 2020 (edytowany) Witam. Od razu napiszę, że jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o hosting, oraz resell, więc jeśli ktoś chce to rozjaśnić, to musi to tłumaczyć jak dziecku - większość materiałów które udało mi się znaleźć, są po prostu napisane niejasnym dla mnie językiem. Chciałbym zgłębić temat, jestem ciekaw jak to działa, od czego trzeba zacząć, ile +/- wynosi inwestycja początkowa oraz jakie z tego można wyciągnąć zarobki. Jeśli macie jakieś artykuły o tym, chętnie poczytam. Edytowano Grudzień 11, 2020 przez kubus1337 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nospa 3 Zgłoś post Napisano Grudzień 11, 2020 Cześć, chcesz świadczyć usługi hostingowe? Masz jakąś wiedzę w zakresie obsługi takich tematów? Od strony IT (administracja serwerem, nawet typu reseller) może być dość kłopotliwa. Możesz spróbować sił w zarabianiu przez programy partnerskie różnych firm. To będzie na pewno prostsze, odpada Ci konieczność świadczenia wsparcia technicznego dla użytkowników. A zarobki mogą być całkiem niezłe. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kubus1337 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 11, 2020 Właśnie chciałbym zgłębić temat. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach