Skocz do zawartości

Historia edycji

megi

megi

Jeżeli masz zablokowany port 22 przez isp to w poradzie chodziło o to, żebyś sobie wystawił serwer ssh na 443 a skoro nie możesz się tam zalogować to tego nie zrobisz. Ta security groupa, którą pokazujesz, to jest na 100% ta "TestowaSG" podpięta do serwera? Ustaw w niej dostęp do ssh dla wszystkich to przynajmniej ktoś Ci powie czy mu ssh u Ciebie odpowiada - będzie wtedy wiadomo czy problem jest po Twojej stronie czy serwera. Dodaj też do SG żeby Ci serwer odpowiadał na pingi to będzie łatwiej diagnozowaćimage.thumb.png.1383770a31bcfdbb00d86b3438996ded.png

Ogólnie timeout przy połączaniu to są takie możliwe przyczyny:
- serwer się nie uruchomił mimo, że ma stan running  - zobacz na dashbordzie ec2 w action->instance settings->get system logs albo get instance screenshot czy nie ma błędów na konsoli z uruchamiania - jeżeli czysty obraz bez modyfikacji to mało prawdopodobne
- zamknięty port, bo serwer ssh na nim nie słucha - jw. mało prawdopodobne
- port zablokowany na firewallu instancji (czyli w security groupie) - albo to nie jest ta SG na którą patrzysz, albo Twoje połączenia nie wychodzą z IP 81.190.55.147 - odblokuj dla wszystkich dla testów
- masz faktycznie wycięte ssh wychodzące - jak odblokujesz w SG port dla wszystkich to ktoś to potwierdzi.

Edit:

A najlepiej to sobie wyklikaj nowa instancje z autoinstalatora bez własnych VPC, SG itp tylko wszystko domyślne i jak Ci się uda na taką instancję zalogować to dopiero kombinuj z customowymi ustawieniami.

M.

 

megi

megi

Jeżeli masz zablokowany port 22 przez isp to w poradzie chodziło o to, żebyś sobie wystawił serwer ssh na 443 a skoro nie możesz się tam zalogować to tego nie zrobisz. Ta security groupa, którą pokazujesz, to jest na 100% ta "TestowaSG" podpięta do serwera? Ustaw w niej dostęp do ssh dla wszystkich to przynajmniej ktoś Ci powie czy mu ssh u Ciebie odpowiada - będzie wtedy wiadomo czy problem jest po Twojej stronie czy serwera. Dodaj też do SG żeby Ci serwer odpowiadał na pingi to będzie łatwiej diagnozowaćimage.thumb.png.1383770a31bcfdbb00d86b3438996ded.png

Ogólnie timeout przy połączaniu to są takie możliwe przyczyny:
- serwer się nie uruchomił mimo, że ma stan running  - zobacz na dashbordzie ec2 w action->instance settings->get system logs albo get instance screenshot czy nie ma błędów na konsoli z uruchamiania - jeżeli czysty obraz bez modyfikacji to mało prawdopodobne
- zamknięty port, bo serwer ssh na nim nie słucha - jw. mało prawdopodobne
- port zablokowany na firewallu instancji (czyli w security groupie) - albo to nie jest ta SG na którą patrzysz, albo Twoje połączenia nie wychodzą z IP 81.190.55.147 - odblokuj dla wszystkich dla testów
- masz faktycznie wycięte ssh wychodzące - jak odblokujesz w SG port dla wszystkich to ktoś to potwierdzi.

 

M.

 

×