Jeżeli masz zablokowany port 22 przez isp to w poradzie chodziło o to, żebyś sobie wystawił serwer ssh na 443 a skoro nie możesz się tam zalogować to tego nie zrobisz. Ta security groupa, którą pokazujesz, to jest na 100% ta "TestowaSG" podpięta do serwera? Ustaw w niej dostęp do ssh dla wszystkich to przynajmniej ktoś Ci powie czy mu ssh u Ciebie odpowiada - będzie wtedy wiadomo czy problem jest po Twojej stronie czy serwera. Dodaj też do SG żeby Ci serwer odpowiadał na pingi to będzie łatwiej diagnozować
Ogólnie timeout przy połączaniu to są takie możliwe przyczyny:
- serwer się nie uruchomił mimo, że ma stan running - zobacz na dashbordzie ec2 w action->instance settings->get system logs albo get instance screenshot czy nie ma błędów na konsoli z uruchamiania - jeżeli czysty obraz bez modyfikacji to mało prawdopodobne
- zamknięty port, bo serwer ssh na nim nie słucha - jw. mało prawdopodobne
- port zablokowany na firewallu instancji (czyli w security groupie) - albo to nie jest ta SG na którą patrzysz, albo Twoje połączenia nie wychodzą z IP 81.190.55.147 - odblokuj dla wszystkich dla testów
- masz faktycznie wycięte ssh wychodzące - jak odblokujesz w SG port dla wszystkich to ktoś to potwierdzi.
Edit:
A najlepiej to sobie wyklikaj nowa instancje z autoinstalatora bez własnych VPC, SG itp tylko wszystko domyślne i jak Ci się uda na taką instancję zalogować to dopiero kombinuj z customowymi ustawieniami.
M.