gandziorz 0 Zgłoś post Napisano Marzec 7, 2019 (edytowany) Witam, Jestem klientem gnum.pl Zarejestrowałem u nich pierwsza domenę w 2016r i byłem zadowolony. Postanowiłem zarejestrować kolejną domenę. W sobotę zarezerwowałem i opłaciłem domenę. Oczywiście napisałem maila oraz wykonałem telefon (nr znaleziony w necie) ale niestety nikt nie raczył odpowiedzieć ani odebrać. W 5 dzień status zmienił się na rezerwacja. Mija dzisiaj szósty dzień jak dalej domena nie jest zarejestrowana. Odradzam tego operatora. Zero kontaktu. Zero odpowiedzi mailowych. Czas oczekiwania na rejestrację jakiś kosmiczny. Pozdrawiam Edytowano Marzec 7, 2019 przez gandziorz (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gnum.pl 4 Zgłoś post Napisano Czerwiec 9, 2019 Proszę podać na priv nazwę konta lub nazwę domeny. Stosunkowo niedawno został prowadzony nowy serwis. Wszelkie problemy techniczne, które są zgłaszane poprzez @ są realizowane na bieżąco. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach