Szanowny Panie,
Ad 1.
Zmiany zostały wprowadzone w odpowiedzi na zgłoszenia i potrzeby Klientów. Wcześniejsze limity były osiągane niezwykle szybko i generowały problemy w dostępie do usług: strony WWW komunikowały błąd połączenia z bazą danych, a skrzynki pocztowe - ze względu na zapełnienie się - nie przyjmowały nowej korespondencji i/lub większych załączników.
Ad 2.
Nazwa.pl podchodzi poważnie do wytycznych zawartych w RODO. Chcąc dopełnić wszelkich formalności i wymagań, przedstawiła Klientom ofertę, która pozwala zabezpieczyć ich przed ryzykiem poniesienia kary za nieprzestrzeganie przepisów. Usługi świadczone na takim poziomie wiążą się jednak z dodatkowym kosztem dla Klienta, wynikającym z zakresu prowadzonych analiz oraz stałego monitorowania przestrzegania przepisów.
Z poważaniem
zespół nazwa.pl
Szanowny Panie,
nazwa.pl nie pozostawia żadnych wiadomości bez odpowiedzi. Każde zgłoszenie, tym bardziej typu abuse, jest niezwłocznie rozwiązywane lub przekazywane do natychmiastowej analizy do odpowiedniego działu, gdzie następnie podejmowane są działania zaradcze, mające na celu dołożenie wszelkich starań, aby zgłoszona sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości.
Jeżeli nadal otrzymuje Pan z serwerów nazwa.pl wiadomości, które w Pana opinii stanowią spam, zapraszamy do prywatnej korespondencji.
Z poważaniem
zespół nazwa.pl