madej 0 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2018 Po 12 godzinach od zgłoszenia, taka oto odpowiedź: Witam,dziękujemy za wiadomość, Pana zgłoszenie jest obecnie weryfikowane proszę oczekiwać na wiadomość zwrotną. W międzyczasie poprosiłem kilka osób o sprawdzenie swoich kont i wszyscy mają dokładnie te samą sytuację, czyli benefity zostały im odebrane mimo, że wcześniej benefity zostały im przyznane po opłaceniu faktury. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nazwa.pl 1 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2018 Dziękujemy za informację , dalsza korespondencja prowadzona jest w kanale obsługiwanym przez Dział Obsługi Klienta. Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta wspomnianych przez Ciebie innych Użytkowników naszych usług, którzy mają podobną sytuację. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
madej 0 Zgłoś post Napisano Marzec 15, 2018 benefity dziś wróciły ale tylko na 2 moich kontach które wskazałem w mailu. Zobaczymy jak będzie z innymi kontami. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
madej 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 25, 2018 W dniu dzisiejszym otrzymałem z nazwa.pl pro formę na 2460 zł z tytułem "usługa audytu". Zadzwoniłem do nazwa.pl i niestety pracownik Krytyna Z. nie chciała mi udzielić odpowiedzi na to: - za jaką usługę ta pro forma została wystawiona - nie chciała poinformować jaki dział się tym zajmuje - rozłączyła rozmowę. DRAMAT. Z takim podejściem nie spotkałem się jeszcze w swojej historii. Po kolejnej próbie tel. otrzymałem lakoniczne wyjaśnienie iż wchodzi RODO i w związku z tym nazwa.pl chce ode mnie 2460 zł brutto za "audyt". DRAMAT! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GT_Lukasz 20 Zgłoś post Napisano Kwiecień 25, 2018 To ich forum nie obrażaj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nazwa.pl 1 Zgłoś post Napisano Kwiecień 26, 2018 Szanowny Panie, Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Uprzejmie informujemy, że 25.04.2018 wysłane zostały do naszych Klientów wiadomości z informacjami dotyczącymi zmian wprowadzanych przez nazwa.pl sp z.o.o. z uwagi na rozpoczęcie obowiązywania od dn. 25.05.2018 r. RODO - między innymi dotyczące kosztów audytu. Pragniemy poinformować, ze koszty dostosowania do wymogów RODO wynikają z obowiązku przystosowania się do nowych regulacji zarówno dostawcy, jak i użytkowników usług. Zależy nam na tym, aby audyt, jak również oferowane przez nas usługi, były prowadzone w sposób staranny i profesjonalny. Więcej szczegółów przedstawimy w wiadomości prywatnej Pozdrawiamy zespół nazwa.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Kwiecień 27, 2018 Obciążanie użytkowników takimi kosztami gdzie to głównie firma powinna dbać o bezpieczeństwo ( a nie użytkownik usługi ) nie świadczy o Państwu najlepiej. Audyt, którego użytkownik nie zamawiał nawet nie ma racji bytu. Dobrze, że wystawiliście chociaż proformę ale mimo wszystko jest to bardzo zły ruch. Mam wrażenie, że ostatnio wciąż marketingowo strzelacie sobie w stopy. Pls, zatrudnijcie kogoś dobrego od marketingu, zmieńcie kierownictwo bo nie można na to patrzeć.. I'm just saying Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nazwa.pl 1 Zgłoś post Napisano Kwiecień 27, 2018 (edytowany) Szanowny Panie, Dziękujemy za opinię. Chcielibyśmy podkreślić, że obowiązek dostosowania się do nowego prawodawstwa, dotyczącego przetwarzania danych osobowych, dotyczy tak dostawcy usług, jak i przedsiębiorców korzystających z usług przetwarzających dane osobowe. Nazwa.pl podchodzi poważnie do wytycznych zawartych w tych regulacjach. Chcąc dopełnić wszelkich formalności i wymagań, przedstawiliśmy Klientom ofertę, która pozwala zabezpieczyć ich m.in. przed ryzykiem poniesienia kary za nieprzestrzeganie przepisów. Jak donosi niezależna firma doradcza PWC kary za naruszenie rozporządzenia mogą grozić poważne konsekwencje finansowe od 10 milionów euro lub od 2 do 4% rocznego przychodu. * Pozdrawiamyzespół nazwa.pl * https://www.pwc.pl/pl/artykuly/2017/kary-finansowe-rodo.html Edytowano Kwiecień 27, 2018 przez nazwa.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Kwiecień 27, 2018 Oferta nie równa się automatycznemu wystawianiu faktur proszę Państwa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nazwa.pl 1 Zgłoś post Napisano Kwiecień 30, 2018 Dnia 27.04.2018 o 17:52, l3szcz napisał: Oferta nie równa się automatycznemu wystawianiu faktur proszę Państwa. Szanowny Panie, faktura pro forma, którą Pan otrzymał, nie jest dokumentem świadczącym o wykonaniu usługi. Wystawiona została jako element oferty, informujący o tym, jak rzeczywista faktura będzie wyglądać, z czego się będzie składać i jakie będą koszty zawartej transakcji. W razie pytań zapraszamy Pana do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 22 454 48 10 (tel. kom) 801 33 22 33 (tel. stacjonarne) lub pod adresem e-mail: kontakt@nazwa.pl Pozdrawiamy zespół nazwa.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jaromiko_1 0 Zgłoś post Napisano Maj 30, 2018 (edytowany) Mam konkretne pytanie do znawców od jakiegoś czasu serwer generuje masę błędów, w nazwa.pl usłyszeliśmy, że jest jakiś problem z certyfikatem, do dnia dzisiejszego niestety problem się nie rozwiązał, a serwer generuje tego całą masę mam zatem do kolegów pytanie czy ktoś się z takim problemem spotkał: [Wed May 30 07:21:36.743472 2018] [:error] [pid 4178:tid 140708002383616] [client 89.64.61.138:42190] Subject does not start with '/'., referer: https://adres_domeny.pl[Wed May 30 07:21:36.743462 2018] [:error] [pid 4178:tid 140708002383616] [client 89.64.61.138:42190] Subject does not start with '/'., referer: https://adres_domeny.pl[Wed May 30 07:21:36.739197 2018] [:error] [pid 4178:tid 140707985598208] [client 89.64.61.138:42161] Subject does not start with '/'., referer: https://adres_domeny.pl adres domeny jest przykładowy. Edytowano Maj 30, 2018 przez jaromiko_1 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nazwa.pl 1 Zgłoś post Napisano Maj 30, 2018 @jaromiko_1 Prosimy o sprawdzenie wiadomości prywatnych. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jaromiko_1 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 5, 2018 Mam do Państwa niestety kolejne pytanie bo już przestaję rozumieć logikę działania Państwa firmy - ile trwa założenie czu uruchomienie serwera: kupiłem w promocji dnia 3 czerwca 2018 i od razu zapłaciłem, do dzisiaj nie działa, dzwoniłem kilka razy na infolinię itd.. tłumaczenia były co najmniej dziwne. Proszę o jakieś sensowne wyjaśnienie tej sprawy. Adres serwera: jaromiko.nazwa.pl Opcja serwera: ActiveCloudBiznes Status: do założenia Data zamówienia: 2018-06-03 23:10:27 Data rozpoczęcia bieżącego okresu abonamentowego: --- Data ważności: --- Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nazwa.pl 1 Zgłoś post Napisano Czerwiec 5, 2018 Szanowny Panie, zgłoszenie dotyczące aktywacji serwera jest analizowane przez nasz zespół. O szczegółach zostanie Pan poinformowany w wiadomości prywatnej. Pozdrawiamy zespół nazwa.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jaromiko_1 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 6, 2018 OK w takim razie czekam na informacje, bo do dzisiaj niestety nic nie przyszło. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jaromiko_1 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 6, 2018 Jest jeszcze kolejna sprawa która się nam ciągnie: błędy na serwerze odstraszanie.nazwa.pl mają one podobny przebieg jak błędy które występowały na serwerze ciseklinarem.nazwa.pl czy mogą państwo coś z tym zrobić? [Wed Jun 06 12:00:17.548341 2018] [proxy_fcgi:error] [pid 934:tid 140391215867648] [client 37.19.108.82:3161] AH01071: Got error 'Primary script unknown\n'[Wed Jun 06 11:46:32.840648 2018] [proxy_fcgi:error] [pid 671:tid 140391105935104] [client 180.253.163.250:60793] AH01071: Got error 'Primary script unknown\n'[Wed Jun 06 11:45:07.171786 2018] [proxy_fcgi:error] [pid 671:tid 140391097542400] [client 139.47.28.98:39877] AH01071: Got error 'Primary script unknown\n'[Wed Jun 06 11:40:19.642224 2018] [proxy_fcgi:error] [pid 538:tid 140391224260352] [client 86.97.16.89:51511] AH01071: Got error 'Primary script unknown\n'[Wed Jun 06 11:33:56.508504 2018] [proxy_fcgi:error] [pid 538:tid 140391122720512] [client 60.241.229.194:59341] AH01071: Got error 'Primary script unknown\n'[Wed Jun 06 11:29:53.010716 2018] [proxy_fcgi:error] [pid 538:tid 140391097542400] [client 14.200.235.231:57028] AH01071: Got error 'Primary script unknown\n'[Wed Jun 06 11:29:06.556315 2018] [proxy_fcgi:error] [pid 468:tid 140391122720512] [client 60.241.229.194:58669] AH01071: Got error 'Primary script unknown\n'[Wed Jun 06 11:27:23.994705 2018] [proxy_fcgi:error] [pid 468:tid 140391097542400] [client 176.88.40.86:48120] AH01071: Got error 'Primary script unknown\n' Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Czerwiec 6, 2018 To VPS Twój w nazwie? Jeżeli tak musisz zmienić konfigurację Apache względem bodajże plików index.html / index.php. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nazwa.pl 1 Zgłoś post Napisano Czerwiec 6, 2018 Szanowny Panie, bardzo proszę o wysłanie wiadomości prywatnej ze szczegółowym opisem zdarzenia. Z poważaniem zespół nazwa.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jaromiko_1 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 19, 2018 Mam pytanie konkretne do znawców czy ktoś spotkał się z takim problemem w firmie nazwa.pl : na aktywnym serwerze współdzielonym nie można założyć żadnego konta pocztowego, dla żadnej z domen? Oczywiście strony internetowe oparte o MySQL działają ... Jeśli był taki problem to jaka byłą tego przyczyna i jak koledzy rozwiązali? pozdrawiam ps. na razie rada zmień serwer mnie nie interesuje Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Czerwiec 19, 2018 Widocznie problem leży po ich stronie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
madej 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2018 Jakiś czas temu poruszyłem problem odebranych benefitów - i nadal uważam to za chamstwo, czyli przed zakupem umawiamy się na jakieś warunki, po czym gdy już zakupiłem usługi to mi zostają cichaczem odebrane moje benefity - po moim poście tutaj Kupony Adwords zostały przywrócone ale dziś się spostrzegłem, że ograbiono mnie także z kuponów fotolia.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nazwa.pl 1 Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2018 @madej prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej, sprawdzimy tę sytuację. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DASTER 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 25, 2018 Witam Państwa Na wstępie napiszę że jestem tu nowy, świeżutko nowy, ale musiałem założyć konto i podzielić się tą opinią gdyż to co się stało przyprawia mnie o ból głowy, ale od początku... 25 Maja 2018 r. weszło w życie RODO. Aby przetwarzać dane osobowe w sposób zgodny z tym przedziwnym tworem "RODO" należy podpisać "Umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych" i tutaj moje zdziwienie. Dostałem informację od Home.pl aby wypełnić taką umowę on-line i ZA DARMO. Uzyskałem informację że Domeny.pl również taką umowę udostępniają do wypełnienia ZA DARMO! 04.06.2018 r. wykupiłem hosting w nazwa.pl oraz certyfikat SSL. Wrzuciłem stronę na serwer, skonfigurowałem wszystko od A do Z tak jak chciałem aby działało. W dniu wczorajszym uzyskałem informację o śmiesznej Pani z nazwa.pl że aby podpisać taką umowę muszę zapłacić 2000 zł netto + 500 zł netto co miesiąc za jakiś kur... śmieszny audyt mojego serwisu! Wtf? To my, użytkownicy mamy prawo żądać audytu od nazwa.pl czy przestrzegają RODO i nasze dane są bezpieczne. Zapewne zaraz ktoś napisze, że oni też mogą. Niestety gówno mogą, prawnicy są jednomyślni, że nie mają prawa żądać takich pieniędzy. W związku z tym chciałem anulować umowę hostingu, SSL zostawię gdyż mogę zainstalować na nowym serwerze, huuu Śmieszna Pani z nazwa.pl odpisała mi na wiadomość e-mail, że mogę zrezygnować ale pieniędzy nie otrzymam. Czemu? Czyżby kolacja z szefem? Hmm. Dodatkowo otrzymałem informację że nazwa.pl wysyłało informacje 24 KWIETNIA 2018 r. o tym że takie audyty muszą wykonać odpłatnie. Przecież kur... zawarłem umowę z nazwa.pl w dniu 04.06.2018 r.! Pani żałosna totalnie, nie mająca pojęcia co mi odpisała, nie potrafiła udzielić odpowiedzi na konkretne zadane pytania. Może czas zmienić kadrę pracowniczą? Ogólnie odradzam w pełni, na 100%, a nawet na 1000% robienia jakichkolwiek z nazwa.pl. Firma nie jest godna zaufania, naciągają klientów jak im się podoba. Z takim czymś się pierwszy raz spotkałem. ODRADZAM! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nazwa.pl 1 Zgłoś post Napisano Czerwiec 25, 2018 Szanowny Panie, bardzo proszę o wysłanie wiadomości prywatnej ze szczegółowym opisem zdarzenia. Z poważaniem zespół nazwa.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DASTER 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 25, 2018 Na obecną chwilę, a dokładnie rano jak wstanę wysyłam papiery w sprawie rezygnacji z usługi i od razu reklamacji (tak mogę zrobić) na Wasz adres skrzynki pocztowej, tej normalnej, nie e-mail. Śmieszna Pani z nazwa.pl napisała mi w wiadomości e-mail, że muszę się fatygować na pocztę i wysyłać pisma papierowe. Gdybym miał z Google wymieniać pisma w formie papierowej już dawno by mnie nowa era dinozaurów zastała Człowiek liczy na zaje... hosting, słyszy dobrą opinię, a sami ją sobie psujecie pobierając opłaty za coś co powinno być darmowe. No opcjonalnie można by pobierać opłaty za podpisanie umowy w kwocie logicznej! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach