Gość Zgłoś post Napisano Marzec 26, 2018 Witam od kilku lat posiadamy pocztę w home.pl ale co oni robią to już przechodzi wszelkie granicę brak klucza DKIM, brak możliwość przeniesienia dnsów pod cloudflare bo poczta przestanie działać jak chcecie korzystać z ich usług albo korzystacie to radzę wam stamtąd uciekać Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GT_Lukasz 20 Zgłoś post Napisano Marzec 26, 2018 Od opinii jest odpowiedni dział. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klient5532 0 Zgłoś post Napisano Marzec 27, 2018 Dzisiaj 27.03.2018 home.pl przegielo. 2 razy zglaszalem, ze strona bardzo wolno sie laduje. Za pierwszym razem powiedzieli, ze wina lezy po ich stronie. Ale za drugim dali mi do zrozumienia, ze jak place 400 zl rocznie za hosting to za ta cene mam 200 wyswietlen stron dziennie!! A jak chce wiecej to nie gwarantuja, ze strona bedzie dzialac. Skad te dane? Tutaj parametry bezpieczenstwa home.pl https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/parametry-bezpieczenstwa-serwerow-home-pl Mam business cloud starter. Dzienny limit requestow wynosi 20000. Srednio do wyswietlenia jednej strony potrzeba 120-130 requestow (pliki z grafika, css, js itd.). Porownywalem z allegro.pl i onet.pl to oni maja duzo wiecej. Jak podziele 20000 przez 120 to wychodzi 166. Czyli co? Za 400 zł rocznie moge miec 166 wyswietlen stron dziennie? Przeciez to jest ledwo 60 odwiedzin dziennie. To nawet w najdrozszym abonamencie nie zmieszcze sie w limicie! Oszusci! A tak w ogole to nie widze tego odpowiedniego dzialu od opinii - jedynie server is down. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zlotowinfo2 3 Zgłoś post Napisano Marzec 28, 2018 głupich nie sieją, sami się rodzą, po co brałeś najgorszy hosting na rynku 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klient5532 0 Zgłoś post Napisano Marzec 28, 2018 Przez 3 lata byl za***isty. 100% uptime i wszystko smigalo. Przez ostatnie kilka miesiecy sie pogorszyli Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zlotowinfo2 3 Zgłoś post Napisano Marzec 28, 2018 co ty gadasz, wszyscy wiedzą że to drożyzna, w dodatku badziew 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klient5532 0 Zgłoś post Napisano Marzec 28, 2018 44 minuty temu, zlotowinfo2 napisał: co ty gadasz, wszyscy wiedzą że to drożyzna, w dodatku badziew To co polecasz tak, zeby bylo ok. 100 GB powierzchni, 10 baz mysql, nieograniczona liczba domen i skrzynek pocztowych? Ja teraz w home.pl mam to co wyzej (moglbym miec nawet 56 baz mysql) za 400 zl netto / rok. Wystarczyloby mi nawet 50 GB Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zlotowinfo2 3 Zgłoś post Napisano Marzec 28, 2018 (edytowany) https://hostlista.oga.pl/?GB=50&dom=nl&baz=10&mail=nl&przelew=on w cenach dominuje slaskdatacenter, mam tam vps od kilku lat niektórzy na nich narzekają, ja nie, a ceny mają super hosting mają do wyboru directadmin lub cpanel pare dni temu dostałem odpowiedź na problem w ciągu godziny w zeszłym roku czekałem prawie tydzień na odpowiedź, ale kolejną do tego samego tematu już po 7 minutach Edytowano Marzec 28, 2018 przez zlotowinfo2 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
goldweb 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 10, 2018 Dnia 27.03.2018 o 14:39, klient5532 napisał: Ale za drugim dali mi do zrozumienia, ze jak place 400 zl rocznie za hosting to za ta cene mam 200 wyswietlen stron dziennie!! A jak chce wiecej to nie gwarantuja, ze strona bedzie dzialac. tak Ci napisali? możesz wrzucić? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klient5532 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 11, 2018 Dnia 10.04.2018 o 13:28, goldweb napisał: tak Ci napisali? możesz wrzucić? Rozmawialem z nimi przez telefon Jednak troche sie rozpedzilem Bo wyliczylem sobie 200 stron x 120 requestow = 24000. Zapomnialem o tym, ze jednak strony sa cache'owane - takie rzeczy jak obrazki, css itd. Popatrzylem na statystyki i wyszlo, ze w marcu mialem srednio 90000 requestow dziennie i to sie przekladalo na 15000 stron dziennie. W analytics mi wyszlo 2000 dziennie czyli wychodzi na to, ze wiekszosc ruchu to boty, ktore tez pewnie pobieraja sam html. Ale podsumowujac: majac 2000 wyswietlen stron dziennie juz musialem przejsc na business cloud server - za 800 zl / rocznie. Jednak przez caly poprzedni rok smigalo przy tym samym ruchu na business cloud starter za 400 zl rocznie. Nie w porządku trochę jest to, że w ofercie piszą, że dają ograniczenie przepustowosci lacza po przekroczeniu 1TB / miesiąc. A ja osiągałem ledwo 100 GB / miesiąc ale przekraczałem limit requestow, o którym w ogole nie wiedzialem ze istnieje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Krzysiekn Zgłoś post Napisano Czerwiec 23, 2018 Witam. Dla małych stron serwery home.pl mogłyby działać gdyby nie... ceny Ceny przedłużeń domen? Chyba troszkę im się powaliło, że koszt jest 3x za wysoki w większości rozszerzeniach. Masz większą stronę? Nie idź do nich. Dlaczego? ZEROWA OCHRONA DDOS dla hostingu WWW. Jeśli HTTP STRONGIEM uderzysz w jakąś stronę postawioną na ich serwerach to dostaniesz błąd 500. W dzisiejszych czasach gdzie ataki są powszechne ta firma jest niepoważna. W panelu również brak mozliwości edytowania strefy DNS. Powiem, że pierwszy raz się z takim czymś spotykam i chciałbym się nigdy nie spotkać bo wychodzi na to, że nie dość, że firma niepoważna to jeszcze traktuje klienta jak debila. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
stOOsh 1 Zgłoś post Napisano Lipiec 16, 2018 Firma rzeczywiście ma klientów za debilów. Wczoraj zgłaszałem problem poniżej przez formularz kilkakrotnie, bez odzewu. Dzisiaj udało mi się zgłosić ten problem na infolinii po odczekaniu 15 minut w kolejce, ale na pytanie "kiedy będzie ustawiona prawidłowa wartość dostępnego miejsca" usłyszałem "nie mogę niczego obiecać, ale utworzone zgłoszenie ma najwyższy priorytet". No to czekam kolejne 3 godziny i krew zaczyna mnie zalewać. -------------------------------- Hosting Biznes wygasa za 152 dni Dostępne: 0GB -------------------------------- Skutkuje "no space left on device" przy jakiejkolwiek próbie wgrania plików na serwer za pomocą scp. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
stOOsh 1 Zgłoś post Napisano Lipiec 16, 2018 18:00 - wciąż nie działa, nie da się nic wgrać na serwer. Kolejny telefon do BOK. Zgłoszenie ma najwyższy priorytet, ale Pan sam przyznał, że dziś to już raczej nie zostanie naprawione. Ja chyba czegoś nie rozumiem - jak dla mnie to wygląda na 2 minuty roboty. Nawet jeśli muszą zmienić konfig w puppecie i uruchomić nową maszynę. No dobra - wtedy 5 minut. DRAMAT!!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
stOOsh 1 Zgłoś post Napisano Lipiec 17, 2018 14:00 następnego dnia i wciąż nie działa. Poddałem się. Zamówiłem ActiveCloud w nazwa.pl i wkrótce podzielę się wrażeniami. Nigdy nie mów nigdy, a więc do home.pl RACZEJ nie wrócę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
home.pl 10 Zgłoś post Napisano Lipiec 19, 2018 Dnia 17.07.2018 o 14:04, stOOsh napisał: 14:00 następnego dnia i wciąż nie działa. Poddałem się. Zamówiłem ActiveCloud w nazwa.pl i wkrótce podzielę się wrażeniami. Nigdy nie mów nigdy, a więc do home.pl RACZEJ nie wrócę. Cześć @stOOsh Czy mógłbyś podać w wiadomości prywatnej nazwę swojego serwera lub ID subskrypcji? Z chęcią pomogę i zweryfikuję powód problemu. Nie traktujemy broń Boże - jak sugerujesz - klientów w taki sposób. Jeżeli wysłałeś zgłoszenie przez formularz i ponawiałeś je co chwilę - spadało one w kolejce do realizacji, przez co nie mogliśmy go szybciej zrealizować. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
stOOsh 1 Zgłoś post Napisano Lipiec 19, 2018 12 minut temu, home.pl napisał: Cześć @stOOsh Czy mógłbyś podać w wiadomości prywatnej nazwę swojego serwera lub ID subskrypcji? Z chęcią pomogę i zweryfikuję powód problemu. Nie traktujemy broń Boże - jak sugerujesz - klientów w taki sposób. Jeżeli wysłałeś zgłoszenie przez formularz i ponawiałeś je co chwilę - spadało one w kolejce do realizacji, przez co nie mogliśmy go szybciej zrealizować. Podane w PW. Nie ponawiałem zgłoszeń przez formularz. P.S. Czwartek - czwarty dzień od zgłoszenia problemu, a serwer w home wciąż nie działa, ale prawdę mówiąc już mnie to jakoś specjalnie nie martwi. Wszystko skonfigurowane i uruchomione na Active Cloud u innego providera. Zastanowię się tylko czy warto się bawić w reklamację czy sobie odpuścić i z ciekawości sprawdzam kiedy naprawią (jeśli w ogóle). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
home.pl 10 Zgłoś post Napisano Lipiec 19, 2018 Temat został zweryfikowany przez naszych programistów i błąd został usunięty. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
stOOsh 1 Zgłoś post Napisano Lipiec 19, 2018 1 godzinę temu, home.pl napisał: Temat został zweryfikowany przez naszych programistów i błąd został usunięty. Potwierdzam. Można przegrwać pliki i zarządzać przestrzenią. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach