esculap11 0 Zgłoś post Napisano Marzec 28, 2018 Witajcie, Mam problem dot.ZOHO. Mam tam konto pocztowe we własnej domenie (domena w ovh, MXami przekierowana poczta), próbuję pobrać pocztę Outlookiem i Zimbrą, podając jako serwer imap zarówno imap.zoho.com jak i imappro.zoho.com. W obu przypadkach pojawia się komunikat o błędnym serwerze lub braku uwierzytelnienia użytkownika. Przeszukałe internety i nic :/. Czy miał ktoś podobny problem? Będę wdzięczny za info. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
_Maciej 42 Zgłoś post Napisano Marzec 29, 2018 Musisz włączyć obsługę IMAPa w panelu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
esculap11 0 Zgłoś post Napisano Marzec 29, 2018 jest włączony Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach