hubkubas 0 Zgłoś post Napisano Luty 21, 2018 WItam, od kilkunastu godzin nie działa nam w firmie poczta na biznes-host, nie odpowiadają na maile, nie odbierają telefonów. Pracownicy siedzą od 9 godziny i wyglądają przez okno. Czy istnieje jakiś sposób, aby w trybie szybkim móc zaradzać takim sytuacjom tzn aby poczta działała z jakiegoś rezerwowego serwera, aby klienci mogli pisać i w zasadzie niezauważyć problemu. Nie wiem - włączać jakieś przekierowanie, które by przekierowywało natychmiast. Pomocy, podpowiedzcie coś. pozdr H Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
trustnet 38 Zgłoś post Napisano Luty 22, 2018 WItam, od kilkunastu godzin nie działa nam w firmie poczta na biznes-host, nie odpowiadają na maile, nie odbierają Obawiam się, że po prostu należy zmienić dostawcę na takiego, który odbiera telefony :-) Wojtek Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.biznes-host.pl 121 Zgłoś post Napisano Luty 22, 2018 (edytowany) Przepraszamy za problemy w tym wypadku, sprawa została wyjaśniona z klientem telefonicznie. Edytowano Luty 22, 2018 przez www.biznes-host.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hubkubas 0 Zgłoś post Napisano Luty 22, 2018 ...tak to prawda wszystko już zostało wyjaśnione i działa. Rozmowa telefoniczna naprawdę wyjaśniła wiele i uspokoiła nas. Odzyskaliśmy wiarę w BH. Pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bartosz Z 236 Zgłoś post Napisano Luty 22, 2018 Czas przeliczyć, czy dzienny przestój firmy i ewentualna utrata przychodzących maili nie jest droższa od hostingu w BH 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach