DeBUF 0 Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2017 Witam, usunąłem iptables z maszyny gdyż blokował wszelkie połączenia i nie chciał właściwie działać. Po tym wszystkim problem nie znikł i nadal mogę łączyć się z maszyną jedynie poprzez Recovery Console w Panelu Hostingowym. Prawdopodobnie dostęp internetu na maszynie jest ograniczony do LANa. Sprawdzałem usługi, resetowałem VPSa, sprawdzałem czy dobrze mam ustawione eth0, ip forwarding jest włączony i nic! Pingowanie do bramki działa, do Google już nie (Host unreachable). Proszę o pomoc gdyż muszę odzyskać dane z maszyny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2017 Co to za wpis? Może policy jest domyślnie na drop? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DeBUF 0 Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2017 Nie ma kompletnie iptables. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh 30 Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2017 Czy gateway masz poprawnie ustawiony?Powinieneś go widzieć na liście pod poleceniem route. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DeBUF 0 Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2017 Czy gateway masz poprawnie ustawiony? Powinieneś go widzieć na liście pod poleceniem route. Widzę go na liście. Destination default do bramki i ip bramki do 0.0.0.0. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach